Ik heb geen idee welke liedjes we haddenquote:Op zondag 10 januari 2010 14:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bonjour! Gisteren Stardust gekeken![]()
Syrena: tof, snelle zumba!Weet je welke liedjes? Op mijn sportschule wisselt het tempo nogal af, het ene nummer is heel snel en het andere langzamer.
Nynke:Zal wel een lang paper zijn dan, in totaal!
MeneerdeWolf: zelfs tijdens opjereetzitdagen moeten mannen meer eten dan vrouwenMaar dat heeft mijn vriend ook nog niet door
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben trouwens de hele tijd hele rare taalfouten aan het maken. 'zong de moet me in de schoenen' enzo. Ik ga zo m'n verslag nog maar eens goed doorlezen
.
Ik vind armen en benen tegelijk ook altijd wel lastig als ik de pasjes allemaal nieuw moet leren! Al gaat dat na een tijdje beter, zeker als je al een tijdje Zumbaat (veel pasjes lijken op mekaar).quote:Op zondag 10 januari 2010 14:53 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welke liedjes we haddenAlle dansen waren nieuw voor me, op eentje na, en die had ik vorige week voor het eerst. Hij zei wel af en toe: En nu een rustige... en dan kwam er weer een dans met heel snel voetenwerk
(bij hem is rustig dus alleen voeten, zonder veel armen
).
Maar het gaat zo snel dat ik niet kan nadenken, en dan kan ik het veel beter![]()
![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Eau den moedighen Heer Tenenkaasch ging henen
Noar den beveterden ende bezoôlden diepten van den benen
Eau eau, Heer Tenenkaasch, dapp're held von mien
Eau eau, Heer Tenenkaasch, die sollen wij niemals meer zieeeen
</kwelend schoenenkoortje>
Ai vill conseeder eet!quote:Op zondag 10 januari 2010 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik vind dat maria de 29ste gewoon moet komen
het is een klein groepje, en op sdb heb ik iedereen al een keer gezien, en dat was heel leuk![]()
Ik vind dat een prima reden, maar ik ben ook een snob.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:04 schreef AKnynke het volgende:
Wat ik me afvraag he, Mo, is waarom je jezelf de druk oplegt om perse van die hele hoge cijfers te moeten halen. Ik herken het heel goed hoor, ik heb het ook, maar ik weet ook precies waarom ik het doe. Misschien is het goed om dat voor jezelf te achterhalen. En jezelf bewijzen is niet goed genoeg!
[ontzettende snob] Ik doe het omdat ik het niveau van m'n master eigenlijk te laag vind en het merendeel van m'n medestudenten te dom. Daarom vind ik dat ik betere cijfers moet halen, en daarom werk ik harder. [/ontzettende snob]
We hadden ook veel kontschudden en heupbonken vandaag. En boobshaken.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vind armen en benen tegelijk ook altijd wel lastig als ik de pasjes allemaal nieuw moet leren! Al gaat dat na een tijdje beter, zeker als je al een tijdje Zumbaat (veel pasjes lijken op mekaar).
Er is ook een meisje bij mn Zumbales die d'r armen bijna nooit gebruikt, en alleen in d'r element lijkt als ze met d'r reet mag schudden, dan gaat ze zo heel overdreven-achtig rondbubbelen
Dat is inderdaad een snobische reden zeg! Want als je echt zoveel slimmer zou zijn dan je domme medestudenten, zou je betere cijfers halen zonder er harder voor hoeven te werken.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:04 schreef AKnynke het volgende:
Wat ik me afvraag he, Mo, is waarom je jezelf de druk oplegt om perse van die hele hoge cijfers te moeten halen. Ik herken het heel goed hoor, ik heb het ook, maar ik weet ook precies waarom ik het doe. Misschien is het goed om dat voor jezelf te achterhalen. En jezelf bewijzen is niet goed genoeg!
[ontzettende snob] Ik doe het omdat ik het niveau van m'n master eigenlijk te laag vind en het merendeel van m'n medestudenten te dom. Daarom vind ik dat ik betere cijfers moet halen, en daarom werk ik harder. [/ontzettende snob]
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind dat een prima reden, maar ik ben ook een snob.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Nog naast jullie wereldreis?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet ook waarom ik het doe:
als het kan, zou ik graag een master in het buitenland willen doen, of wellicht bachelor, maar dat ligt even aan het studieverloop en de opties die ik krijg.
Daarvoor wil ik gewoon een mooi gemiddelde hebben van minimaal een 7, zodat ze zien dat ik iets kan en ik op een goede universiteit geplaatst kan wordenik wil keus hebben, en als het kan een beurs..
k weet het, m'n redenering is niet helemaal logisch. Ik weet dat ik vrij vaak veel meer tijd in zaken stop dan m'n klasgenoten. Heeft ook in zekere mate met m'n perfectionisme te maken. Maar ik denk dat de zaken die ik aflever over het algemeen van veel hogere kwaliteit zijn dan van sommige studiegenoten.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een snobische reden zeg! Want als je echt zoveel slimmer zou zijn dan je domme medestudenten, zou je betere cijfers halen zonder er harder voor hoeven te werken.![]()
Tenzij je een luie snob zou zijn.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een snobische reden zeg! Want als je echt zoveel slimmer zou zijn dan je domme medestudenten, zou je betere cijfers halen zonder er harder voor hoeven te werken.![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
*zingende moet uit schoenen vist*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |