abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76634003
quote:
Op zondag 10 januari 2010 14:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bonjour! Gisteren Stardust gekeken

Syrena: tof, snelle zumba! Weet je welke liedjes? Op mijn sportschule wisselt het tempo nogal af, het ene nummer is heel snel en het andere langzamer.

Nynke: Zal wel een lang paper zijn dan, in totaal!

MeneerdeWolf: zelfs tijdens opjereetzitdagen moeten mannen meer eten dan vrouwen Maar dat heeft mijn vriend ook nog niet door
Ik heb geen idee welke liedjes we hadden Alle dansen waren nieuw voor me, op eentje na, en die had ik vorige week voor het eerst. Hij zei wel af en toe: En nu een rustige... en dan kwam er weer een dans met heel snel voetenwerk (bij hem is rustig dus alleen voeten, zonder veel armen ).

Maar het gaat zo snel dat ik niet kan nadenken, en dan kan ik het veel beter
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76634096
Ik heb nog even geen lijstje want ik bedacht vannacht dat we geen avondeten in huis hebben. Even kijken wat we doen dus.

Oja, en ik heb ook meetangst.
Are you pondering what I'm pondering?
  zondag 10 januari 2010 @ 15:00:01 #128
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76634338
quote:
Op zondag 10 januari 2010 14:52 schreef Viking84 het volgende:

Ik ben trouwens de hele tijd hele rare taalfouten aan het maken. 'zong de moet me in de schoenen' enzo . Ik ga zo m'n verslag nog maar eens goed doorlezen .

Eau den moedighen Heer Tenenkaasch ging henen
Noar den beveterden ende bezoôlden diepten van den benen
Eau eau, Heer Tenenkaasch, dapp're held von mien
Eau eau, Heer Tenenkaasch, die sollen wij niemals meer zieeeen

</kwelend schoenenkoortje>
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 10 januari 2010 @ 15:02:52 #129
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76634484
Maria

De 28/29e en 30e sta ik wel op een beurs, maar dat zal me niet weerhouden .

En nog meer : -0,9 . Eerste keer weer gewogen sinds de Sinterklaas met alle nom nom en het is er dus alweer af, mét nog eens bijna een halve kg bonusverlies . En ik heb echt veul gegeten de laatste tijd .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_76634523
oh, en ik vind dat maria de 29ste gewoon moet komen

het is een klein groepje, en op sdb heb ik iedereen al een keer gezien, en dat was heel leuk
Ja doei.
  zondag 10 januari 2010 @ 15:04:12 #131
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76634554
Wat ik me afvraag he, Mo, is waarom je jezelf de druk oplegt om perse van die hele hoge cijfers te moeten halen. Ik herken het heel goed hoor, ik heb het ook, maar ik weet ook precies waarom ik het doe. Misschien is het goed om dat voor jezelf te achterhalen. En jezelf bewijzen is niet goed genoeg!

[ontzettende snob] Ik doe het omdat ik het niveau van m'n master eigenlijk te laag vind en het merendeel van m'n medestudenten te dom. Daarom vind ik dat ik betere cijfers moet halen, en daarom werk ik harder. [/ontzettende snob]
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 10 januari 2010 @ 15:04:37 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76634583
Goed bezig X_M! .
Ik zag gisteravond dat ik de afgelopen dagen een halve kilo ben aangekomen, dus dat valt me nog mee . Zal er ws ook snel weer af zijn. Maar ik ga dat soort fratsen zó niet weer uithalen hè . Gewoon een hele nacht en een hele dag hondsberoerd van een zak chips .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 10 januari 2010 @ 15:04:59 #133
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76634600
quote:
Op zondag 10 januari 2010 14:53 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb geen idee welke liedjes we hadden Alle dansen waren nieuw voor me, op eentje na, en die had ik vorige week voor het eerst. Hij zei wel af en toe: En nu een rustige... en dan kwam er weer een dans met heel snel voetenwerk (bij hem is rustig dus alleen voeten, zonder veel armen ).

Maar het gaat zo snel dat ik niet kan nadenken, en dan kan ik het veel beter
Ik vind armen en benen tegelijk ook altijd wel lastig als ik de pasjes allemaal nieuw moet leren! Al gaat dat na een tijdje beter, zeker als je al een tijdje Zumbaat (veel pasjes lijken op mekaar).

Er is ook een meisje bij mn Zumbales die d'r armen bijna nooit gebruikt, en alleen in d'r element lijkt als ze met d'r reet mag schudden, dan gaat ze zo heel overdreven-achtig rondbubbelen
  zondag 10 januari 2010 @ 15:05:36 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76634630
Ik vind kleine groepjes ook leuk. Ik hoop na volgend weekend ook te kunnen zeggen of ik wel of niet ga komen .
Niet meer actief op Fok!
pi_76634638
ik weet ook waarom ik het doe:

als het kan, zou ik graag een master in het buitenland willen doen, of wellicht bachelor, maar dat ligt even aan het studieverloop en de opties die ik krijg.
Daarvoor wil ik gewoon een mooi gemiddelde hebben van minimaal een 7, zodat ze zien dat ik iets kan en ik op een goede universiteit geplaatst kan worden ik wil keus hebben, en als het kan een beurs..
Ja doei.
pi_76634705
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:00 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Eau den moedighen Heer Tenenkaasch ging henen
Noar den beveterden ende bezoôlden diepten van den benen
Eau eau, Heer Tenenkaasch, dapp're held von mien
Eau eau, Heer Tenenkaasch, die sollen wij niemals meer zieeeen

</kwelend schoenenkoortje>

Ik dacht eerder aan dit:
  zondag 10 januari 2010 @ 15:09:02 #137
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76634824
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik vind dat maria de 29ste gewoon moet komen

het is een klein groepje, en op sdb heb ik iedereen al een keer gezien, en dat was heel leuk
Ai vill conseeder eet!

*zingende moet uit schoenen vist*
pi_76634859
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:04 schreef AKnynke het volgende:
Wat ik me afvraag he, Mo, is waarom je jezelf de druk oplegt om perse van die hele hoge cijfers te moeten halen. Ik herken het heel goed hoor, ik heb het ook, maar ik weet ook precies waarom ik het doe. Misschien is het goed om dat voor jezelf te achterhalen. En jezelf bewijzen is niet goed genoeg!

[ontzettende snob] Ik doe het omdat ik het niveau van m'n master eigenlijk te laag vind en het merendeel van m'n medestudenten te dom. Daarom vind ik dat ik betere cijfers moet halen, en daarom werk ik harder. [/ontzettende snob]
Ik vind dat een prima reden, maar ik ben ook een snob.
pi_76634974
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:04 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik vind armen en benen tegelijk ook altijd wel lastig als ik de pasjes allemaal nieuw moet leren! Al gaat dat na een tijdje beter, zeker als je al een tijdje Zumbaat (veel pasjes lijken op mekaar).

Er is ook een meisje bij mn Zumbales die d'r armen bijna nooit gebruikt, en alleen in d'r element lijkt als ze met d'r reet mag schudden, dan gaat ze zo heel overdreven-achtig rondbubbelen
We hadden ook veel kontschudden en heupbonken vandaag. En boobshaken.
Onze leraar is 20 en zo flexibel, hij kan stappen met zijn benen en tegelijkertijd schudden met zijn kont Ik vraag me elke keer af hoe ie dat voor elkaar krijgt (ik kan alleen stap-schud-stap-schud ).
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76635079
oh, en ik wil gewoon graag laten zien dat ik echt wel iets kan, ergens goed in ben, kán studeren, etc.

want dit is mijn 5e studie en ik heb nog niets bereikt, hélemaal niets!
Ja doei.
  zondag 10 januari 2010 @ 15:14:07 #141
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76635145
Nou Mo, for what it's worth, ik heb echt bewondering voor je inzet, zelfdiscipline en motivatie hoor. Ik doe het je niet na.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_76635163
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:04 schreef AKnynke het volgende:

Dat is inderdaad een snobische reden zeg! Want als je echt zoveel slimmer zou zijn dan je domme medestudenten, zou je betere cijfers halen zonder er harder voor hoeven te werken.
  zondag 10 januari 2010 @ 15:15:13 #143
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76635217
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:09 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik vind dat een prima reden, maar ik ben ook een snob.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_76635333
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet ook waarom ik het doe:

als het kan, zou ik graag een master in het buitenland willen doen, of wellicht bachelor, maar dat ligt even aan het studieverloop en de opties die ik krijg.
Daarvoor wil ik gewoon een mooi gemiddelde hebben van minimaal een 7, zodat ze zien dat ik iets kan en ik op een goede universiteit geplaatst kan worden ik wil keus hebben, en als het kan een beurs..
Nog naast jullie wereldreis? Wat een boel plannen, dan ben je nog wel even bezig!
Niet dat ik het afkeur hoor, ik zou ook zo nog een studie willen gaan doen. (Sterker nog, ik moest wel even aan jou denken toen ik overwoog om na deze master nog iets anders te gaan doen ondanks dat ik al zevendejaars ben.)
  zondag 10 januari 2010 @ 15:22:17 #145
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76635569
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een snobische reden zeg! Want als je echt zoveel slimmer zou zijn dan je domme medestudenten, zou je betere cijfers halen zonder er harder voor hoeven te werken.
k weet het, m'n redenering is niet helemaal logisch. Ik weet dat ik vrij vaak veel meer tijd in zaken stop dan m'n klasgenoten. Heeft ook in zekere mate met m'n perfectionisme te maken. Maar ik denk dat de zaken die ik aflever over het algemeen van veel hogere kwaliteit zijn dan van sommige studiegenoten.

En nu hou ik op met snobben. Oh, en ik ben ondertussen al 7e jaars student, ben in 2003 begonnen met studeren. K merk langzamerhand dat ik er wel zat van heb. Of zou dat door deze stomme paper komen?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_76635589
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Tenzij je een luie snob zou zijn.

Kwak: misschien is ze ook wel dommer, dan kun jij er ook niks aan doen dat je dat constateert.
Of ze heeft natuurlijk gewoon een andere manier van denken/werken.
  zondag 10 januari 2010 @ 15:24:04 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76635655
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:09 schreef MariaEtcetera het volgende:

*zingende moet uit schoenen vist*
.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 10 januari 2010 @ 15:26:28 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76635778
Ik vind het niveau van mijn opleiding ook te laag en juist daarom vind ik ook dat ik hoger moet scoren dan m'n medestudenten. Maar als dat niet zo is, dan maakt het me ook niet zoveel uit, want ik vind de docenten toch niet vakbekwaam . Dus either way: ik ben tevreden . Hopelijk krijg ik morgen m'n essay over multicultureel onderwijs terug. Dat moet toch minimaal een 9 zijn, anders is mijn gevoel voor rechtvaardigheid aangetast voor m'n vorige (prut)essay kreeg ik een 9 en deze is veel beter, dus eigenlijk moet het gewoon 10+ worden, maar ik denk niet dat die docent veel hoger gaat dan een 9.
Niet meer actief op Fok!
pi_76635929
Ik ben tiendejaars geweest En toen snel m'n drs omgezet naar BaMa en de scriptie maar laten zitten. Als je na vijf jaar nog geen steek vooruit komt Soms vind ik het wel jammer, maar ook heel vaak niet. Wat ik nu doe past veel beter bij me. Had ik ook kunnen gaan doen met scriptie, maar oke
  zondag 10 januari 2010 @ 15:35:53 #150
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76636267
Overleefd Ben door sneeuwduinen gecrossed (nou ja met 30 km per uur, langzamer kon niet want dan zat je vast)
En nu ben ik het ontzettend beu!

Co , hoe krijg je het voor elkaar om er nog zo lekker uit te zien?

Kwak, hoe is het met de knie?

Wat fijn XM, ik hoop dat je er goed bij voelt!

Lijst: 5 x volkorenboterham, kom yoghurt, kiwi, mandarijn, peer, appel, 2 cup a soup kerrie, halve komkommer, half bakje cherrytomaatjes, blokje choco, bakje chips..
Straks nog spaghetti met veel groente en saus.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')