abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76626658
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:13 schreef conleche het volgende:
Ik hoop ook dat Uniek goed is aangekomen. Ik kom net ook veilig in de galerie aan, na een barre sneeuwfietstocht. Zag er alleen zo uit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoor, ziet ze er verdomme nog steeds geweldig uit. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_76626786
Kwak, fijn dat de meeste mensen toch zijn gekomen! En een kusje op je knie. .

Ewelina, succes met je tentamen! Gewoon heel vaak 'ik kan het' tegen jezelf zeggen, het schijnt dat je er dan in gaat geloven. .

Merel. .
pi_76627313
quote:
Op zondag 10 januari 2010 12:01 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja hoor, ziet ze er verdomme nog steeds geweldig uit. .
vervelend hè?
Ja doei.
pi_76627363
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Waar zijn de groenten en het fruit henengegaan in je lijstje van vandaag? En iets zuivelachtigs zie ik ook niet!!! Niet weer te weinig gaan eten hè!! Dat je maar 2 ons was afgevallen gisteren.......voor hetzelfde geld hield je net wat vocht vast of zo. Misschien toch beter iedere dag wegen? Dan zie je de schommelingen beter.
weest niet bang hebben tot nu toe elke dag per persoon iets van 400 gram groente per dag gehad vandaag eten we gewoon kip en patat, bewuste keuze en vorige week zondag al besloten (zie Weekmenu-topic)

Misschien dat er nog een restje kwark bij komt, maar als je ziet naar wat we de rest van de week gegeten hebben, kan dit prima
Ja doei.
  zondag 10 januari 2010 @ 12:24:16 #105
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76627515
quote:
Op zondag 10 januari 2010 12:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

weest niet bang hebben tot nu toe elke dag per persoon iets van 400 gram groente per dag gehad vandaag eten we gewoon kip en patat, bewuste keuze en vorige week zondag al besloten (zie Weekmenu-topic)

Misschien dat er nog een restje kwark bij komt, maar als je ziet naar wat we de rest van de week gegeten hebben, kan dit prima
Wat zij zegt. Idem lijstje voor mij trouwens. + een beker melk ergens.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_76627729
Okee dan. Geniet van de frietjes dan. (Heb ik nu ook zin in, verdeurie. )

Ik zie net op buienradar dat er hier rond 2en nog meer sneeuw gaat vallen. Zal wel lekker druk worden in de galerie. Nou ja, ga ik maar eens wat administratie doen..........(ja ja, ook hier. Voor iemand die er zo'n hekel aan heeft, moet ik wel véél administratie doen. Hoewel die van de galerie eigenlijk wel heel overzichtelijk is, omdat ik die redelijk goed bijhoud.)

[ Bericht 4% gewijzigd door conleche op 10-01-2010 13:41:46 ]
pi_76628135
Lijstje pour today

O: croissant met jam, appel uit de magnetron met kaneel
L: 2 boterhammen, 1x rosbief 1x sandwich spread
T: vitalinea
T: mineola
D: erwtensoep, carpaccio, stokbrood met tapenade (bij elkaar geraapt zooitje, ik weet het )
T: yoghurt
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_76628257
Lijstje voor vandaag:

O/L: Brinta (net op)
T: we gaan een wandeling maken door de sneeuw en komen dan vast heel per ongeluk expres uit bij één van onze favoriete zondagmiddagtentjes (oftewel, tarte tatin en warme choco, waarschijnlijk. Misschien nog een wijntje en wat hapjes. .)
D: stoofpotje, met rode kool en wat gekookte aardappels of aardappelpuree
T: perzik of banaan
pi_76628340
Terug van Zumba. Ik ben doornat van het zweet en moest 1 dans zitten, anders kieperde ik om door zuurstofgebrek We gaan vanaf nu blijvend op zondag, die op zaterdag is echt voor ouwe oma's qua tempo (vandaar de zwarte vlekken vandaag).

O: Boterham met pindakaas en stroop
T: Chocolademelk van echte cacao en drie roomboterkoekjes
L/D: Broccolisoep en pasta met een vissie
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76628588
Goeiemiddag . Baaldag vandaag. Zit nu al meer dan 2 weken zonder camera en het vooruitzicht is dat ik nog even zonder zal blijven, maar ik heb hem komend weekend nodig (hij was kapot en wordt nu gerepareerd). En huur is te duur. Bwuh.

Fijn dat je verjaardag toch wel leuk was kwak! En af en toe een ijsblokje smelten op je knie? (zodra het ijs gesmolten is, is je knie genoeg gekoeld, 3x per dag herhalen)

Hey meneer Wolf, jij hoort wel iets meer te eten dan een dame .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 10 januari 2010 @ 13:02:37 #111
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76629043
balen, chico!

Lijstje:

O: 2 zelfgebakken volkorenbroodjes met hagelslag
T: 2 dropjes
L: restje pizza
T: appel, ofzo?
D: iets winters, straks eens in de super kijken.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_76629203
ARGH wie zei frietjes?

Ik zit nog steeds in mijn sportkleding, mijn vader is voorgekropen op de badkamer en ligt nu in bad Kreeg weer helemaal flashbacks van toen ik thuiswoonde, op de 1 of andere manier lopen onze badtijden synchroon. En ik verlies 't altijd
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 10 januari 2010 @ 13:08:24 #113
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76629249
oh, en m'n paper staat op papier. Nu begint het editten. en ik heb 4 pagina's te veel....
  zondag 10 januari 2010 @ 13:40:29 #114
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76630566
quote:
Op zondag 10 januari 2010 12:49 schreef Chicolate het volgende:
Hey meneer Wolf, jij hoort wel iets meer te eten dan een dame .
Ik zal kijken wat ik kan doen.
Vandaag is wel een op-m'n-reet-zit-dag trouwens.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  zondag 10 januari 2010 @ 14:10:23 #115
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76632023
Bonjour! Gisteren Stardust gekeken

Syrena: tof, snelle zumba! Weet je welke liedjes? Op mijn sportschule wisselt het tempo nogal af, het ene nummer is heel snel en het andere langzamer.

Nynke: Zal wel een lang paper zijn dan, in totaal!

MeneerdeWolf: zelfs tijdens opjereetzitdagen moeten mannen meer eten dan vrouwen Maar dat heeft mijn vriend ook nog niet door
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_76633123
studeren gaat opzich wel lekker, maar zit aan een stuk door te gapen, terwijl ik wel echt goed heb geslapen

ik hoop zo dat 't goed komt dat ik niet te hoge verwachtingen heb van mezelf of dat ik er te makkelijk over denk etc. want ik weet gewoon niet zomaar wat m'n niveau is, en daar zal ik dus na deze weken achter komen.. alleen jammer dat als het beneden niveau is, dat ik het dan pas in oktober kan verbeteren en dus dan m'n P niet in juli haal

stressssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!

ga ik zo maar weer verder
Ja doei.
  zondag 10 januari 2010 @ 14:41:07 #117
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76633411
hoeveel 8'en heb je nu al gehaald Moblo? En heb je daar net zoveel voor geleerd als dat je nu aan het leren bent?
  zondag 10 januari 2010 @ 14:42:03 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76633455
Studeren gaat hier beter dan vanochtend gelukkig. Nu met conclusie bezig, dan moet ik even een beoordelingsformulier in elkaar flansen (ik mag zelf aangeven hoe mijn verslag beoordeeld moet worden ) en dan eens kijken of ik nog even een mini-PPP in elkaar kan flansen, want dat is op zich toch wel prettig .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 10 januari 2010 @ 14:43:14 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76633515
MoBlo die denkt dat ze haar P niet zal halen . Mens je leert je suf!!! Je gaat de beste van de klas zijn joh!

Maar ik herken het wel hoor . Toen ik in m'n eerste jaar zat dacht ik ook al dat ik allang blij zou zijn als ik al m'n vakken zou halen .
Niet meer actief op Fok!
pi_76633556
dat zijn essays! Dus da's wat anders... voor het enige tentamen wat ik heb gemaakt en niet briljant heb kunnen leren door Rome had ik 'maar' een 6,4.. maargoed.. wel voldoende dus.

Mijn studiegenootjes met wie ik om ga hebben me wel wat verteld over de tentamens die ik moet herkansen. De ene is een ex-HBO-er (Lerarenopleiding Engels) die die tentamens maar nét heeft gehaald met 5,6-en en niet al te veel leren, maar dus al wel 2 jaar met Engels bezig is, en de ander, een ex-WO-politicologie, allemaal wel wat ruimer, met 7-ens en niet ál te veel leren.. ik heb dus geen idee waar ik zit
Ja doei.
  zondag 10 januari 2010 @ 14:47:45 #121
236335 neen
schone schijn
pi_76633718
Houden jullie altijd alles netjes bij in een periode? Qua maakwerk en leerstof en dergelijke? Ik kom altijd overal te laat achter waardoor ik eigenlijk geen donder doe want: "het heeft toch geen zin" daarom wil ik voor de volgende periode even zo'n stukje met van die magneetverf maken om wat overzichtelijker te kunnen gaan werken.
het lijkt niet wat het is
  zondag 10 januari 2010 @ 14:47:47 #122
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76633720
Mo, het komt denk ik echt wel goed hoor! Ten eerste wat Nynke zegt: je bent supergoed bezig de afgelopen tijd, en haalt hoge cijfers bij de vleet! Ten tweede, het is niet zo als op je vorige opleiding he! Letterenstudies hebben veelal een hogere mate van subjectiviteit geloof ik, waardoor het ook vaak een kwestie is van ofwel logisch nadenken of interpretatie is. Ik gok dat de kans dat je een onvoldoende voor 1 van je vakken haalt minimaal is

Vik ook goed bezig zo te zien

Lijstje!
O: volkorenbroodtosti
L: twee mini croissantjes en twee mini afbakbolletjes met chorizo
T: denk nog twee mini afbakbolletjes
D: keftedes met veggies
T: ?
  zondag 10 januari 2010 @ 14:50:50 #123
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76633877
quote:
Op zondag 10 januari 2010 14:47 schreef neen het volgende:
Houden jullie altijd alles netjes bij in een periode? Qua maakwerk en leerstof en dergelijke? Ik kom altijd overal te laat achter waardoor ik eigenlijk geen donder doe want: "het heeft toch geen zin" daarom wil ik voor de volgende periode even zo'n stukje met van die magneetverf maken om wat overzichtelijker te kunnen gaan werken.
Ik ben aan het begin van het blok altijd supergoed voorbereid, en als ik het vak interessant vind hou ik dat ook vol
Dan helpt het om in mn agenda op te schrijven wat ik voor desbetreffende dag moet doen, en eventueel printwerk ruim van tevoren te laten doen door vriendje. Krijg jij geen cursusplanningen? Van die documenten waarin per week staat wat er behandeld wordt? Die krijgen wij meestal, en die kan ik dan zelf overnemen in mn agenda
pi_76633971
ik deels wel en deels niet.

de grote en grove dingen heb ik wel heel goed bijgehouden, maar sommige opdrachten enzo weer niet. En het leren van de 'Pronunciationlist' bijvoorbeeld ook niet. Maar na rondvragen bleek NIEMAND dat te hebben gedaan, omdat dat van die dingen zijn die er tussendoor schieten zeg maar.

En voor pronunciationlessen leer ik ook nooit maar dat valt niet op
Ja doei.
  zondag 10 januari 2010 @ 14:52:52 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76633988
En Mo, je moet je niet laten opnaaien door anderen. Toen ik hoorde dat iemand een bepaald tentamen voor de 6e keer deed, vlak voordat ik dat tentamen moest maken, zonk de moed me meteen in de schoenen, maar ik haalde gewoon een dikke 8 .

Ik ben trouwens de hele tijd hele rare taalfouten aan het maken. 'zong de moet me in de schoenen' enzo . Ik ga zo m'n verslag nog maar eens goed doorlezen .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')