quote:Op zondag 10 januari 2010 11:13 schreef conleche het volgende:
Ik hoop ook dat Uniek goed is aangekomen. Ik kom net ook veilig in de galerie aan, na een barre sneeuwfietstocht. Zag er alleen zo uit:Ja hoor, ziet ze er verdomme nog steeds geweldig uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
vervelend hè?quote:Op zondag 10 januari 2010 12:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja hoor, ziet ze er verdomme nog steeds geweldig uit..
weest niet bangquote:Op zondag 10 januari 2010 11:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Waar zijn de groenten en het fruit henengegaan in je lijstje van vandaag? En iets zuivelachtigs zie ik ook niet!!! Niet weer te weinig gaan eten hè!! Dat je maar 2 ons was afgevallen gisteren.......voor hetzelfde geld hield je net wat vocht vast of zo. Misschien toch beter iedere dag wegen? Dan zie je de schommelingen beter.
Wat zij zegt. Idem lijstje voor mij trouwens. + een beker melk ergens.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
weest niet banghebben tot nu toe elke dag per persoon iets van 400 gram groente per dag gehad
vandaag eten we gewoon kip en patat, bewuste keuze en vorige week zondag al besloten (zie Weekmenu-topic)
Misschien dat er nog een restje kwark bij komt, maar als je ziet naar wat we de rest van de week gegeten hebben, kan dit prima
Ik zal kijken wat ik kan doen.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:49 schreef Chicolate het volgende:
Hey meneer Wolf, jij hoort wel iets meer te eten dan een dame.
Ik ben aan het begin van het blok altijd supergoed voorbereid, en als ik het vak interessant vind hou ik dat ook volquote:Op zondag 10 januari 2010 14:47 schreef neen het volgende:
Houden jullie altijd alles netjes bij in een periode? Qua maakwerk en leerstof en dergelijke? Ik kom altijd overal te laat achter waardoor ik eigenlijk geen donder doe want: "het heeft toch geen zin"daarom wil ik voor de volgende periode even zo'n stukje met van die magneetverf maken om wat overzichtelijker te kunnen gaan werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |