Een setje?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
als je nou 's gewoon zegt 'hey, ik vind je wel leuk,zullen we een setje vormen?'
Ik heb het niet over dat zoenen, ik heb het over "zullen we een setje vormen?" op de tweede datequote:Op zondag 10 januari 2010 20:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarom niet? Als ie echt leuk is? Ik heb ooit tegen mijn ex gezegd dat ik zo'n ontzettende zin had om hem te zoenen. En dat heb ik vervolgens ook gedaan (hij vond het ook wel een goed idee). Als beide partijen nu te verlegen zijn, dan laat je iets moois lopen.
Ik ben het eens met Mo. Gaan met die banaan! Nee heb je, ja kun je krijgen.![]()
'Jouw dekseltje past heel goed op mijn potje?'quote:Op zondag 10 januari 2010 20:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een setje?![]()
![]()
Een duo, een team, maatjes en nog meer termen waar ik de rillingen van krijg
Ieeeeeksquote:Op zondag 10 januari 2010 20:42 schreef Ewelina het volgende:
[..]
'Jouw dekseltje past heel goed op mijn potje?'?
quote:
Ja, maar dat was dan wel weer leuk altijdquote:Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh nog een classic van The Fresh Prince! Gurrrl, you must be tired cause you been walkin' round my mind ALL DAY!
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:51 schreef Ewelina het volgende:
Maar goed, als de man/vrouw in kwestie stom is dan is de openingszin al bij voorbaat kansloos.
Ja echt hè. En Carlton natuurlijkquote:Op zondag 10 januari 2010 20:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
GeeBee: Jaaa maar de Fresh Prince IS ook leuk!Timeless classics zeg ik, Will Smith was toen geniaal grappig
En Jazz
![]()
Ewelina: ouch, carpet burns
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |