Dat dus!quote:
Hier spreek je jezelf wel een klein beetje tegen.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:14 schreef kwakz0r het volgende:
oh ik heb trouwens niks tegen mensen die niet kunnen leren... ik vond mezelf ineens heel onaardig klinken...ík vind veel dingen makkelijk, maar ik vind t niet persé stom als andere mensen die dingen niet kunnen...
ik wil trouwens ook heel graag lesgeven aan zowel vmbo als onderbouw als bovenbouw havo/vwo. het gaat mij om dat ik straks iets kan betekenen in de vorming van kinderen
oh gatver praatjesmakers op tvsnel zappen. wijsneuzige stomme kinderen...en jochem van gelder...waarrrr is mn afstandsbediening....
*meldt*quote:Op zondag 10 januari 2010 18:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb een Limburgs accent, beat that
jawel, dat weet je welquote:Op zondag 10 januari 2010 18:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb net even een pb gestuurd. En ik weet zelf nog niet eens zeker of ik kom.
nee hoor, er zit een groot verschil tussen kinderne in het echt, en de kleine blaaskaakjes die door papa en mama op tv worden gezet waarna er om elke stompzinnige opmerking hard gelachen wordt.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat dus!
[..]
Hier spreek je jezelf wel een klein beetje tegen.
I know, het zag er gewoon een beetje grappig uit zo recht onder elkaar.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee hoor, er zit een groot verschil tussen kinderne in het echt, en de kleine blaaskaakjes die door papa en mama op tv worden gezet waarna er om elke stompzinnige opmerking hard gelachen wordt.
ik vind kinderen leuk, maar ik ben niet van de prinsjes en prinsesjes en oh wat zijn ze grappig en slim behandeling.
Dus eigenlijk ben ik al een beetje moreel verplicht om aanwezig te zijn.quote:
Over blaaskaken en vreselijke ouders gesproken...quote:Op zondag 10 januari 2010 18:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
I know, het zag er gewoon een beetje grappig uit zo recht onder elkaar.
Zulke kinderen krijg je trouwens ook in de klas, en dan ook ouders die het niet accepteren als het kind volgens jou iets niet goed doet want hun kind is fantastisch en waarom zouden ze waarde hechten aan de mening van iemand die ervoor geleerd heeft.
Praatjesmakers is inderdaad wel vreselijk ja...
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Over blaaskaken en vreselijke ouders gesproken...
Een vriendin van mij geeft filosofie op een categoriaal gymnasium. Had ze een gastje de les uitgezet omdat hij steeds zat te klieren en niet naar haar luisterde.
Ouders stuurden een boze brief naar de school, met daarin iets van de volgende strekking: Het zal wel aan de docent liggen hoor, thuis kan Jan-Diederik uit-ste-kend met het personeel omgaan!
yupquote:Op zondag 10 januari 2010 18:28 schreef neen het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben ik al een beetje moreel verplicht om aanwezig te zijn.
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Over blaaskaken en vreselijke ouders gesproken...
Een vriendin van mij geeft filosofie op een categoriaal gymnasium. Had ze een gastje de les uitgezet omdat hij steeds zat te klieren en niet naar haar luisterde.
Ouders stuurden een boze brief naar de school, met daarin iets van de volgende strekking: Het zal wel aan de docent liggen hoor, thuis kan Jan-Diederik uit-ste-kend met het personeel omgaan!
Sterke punten beetje benadrukken en believe you me, jij bent degene die vindt dat er 5 kilo vanaf moet, denk niet dat McDate jouw 'probleemzones' ziet. Die denktquote:Op zondag 10 januari 2010 17:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Weet iemand hoe ik voor morgen nog even 5 kilo kan afvallen en een strakke buik kan kweken?
Welnee, je gaat toch nog alleen maar zoenenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Dan krijg je van die Bridget Jones-situaties
dat weet ik idd ook wel zeker.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Sterke punten beetje benadrukken en believe you me, jij bent degene die vindt dat er 5 kilo vanaf moet, denk niet dat McDate jouw 'probleemzones' ziet. Die denkt
Op de tweede date?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
als je nou 's gewoon zegt 'hey, ik vind je wel leuk,zullen we een setje vormen?'
Ik durfde 'm niet eens te vragen voor de tweede date, ik ben superouderwetsquote:Op zondag 10 januari 2010 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
als je nou 's gewoon zegt 'hey, ik vind je wel leuk,zullen we een setje vormen?'
Wat een wonder dat je mr.Mo aan de haak hebt geslagen, met zulke teksten!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom niet? Als ie echt leuk is? Ik heb ooit tegen mijn ex gezegd dat ik zo'n ontzettende zin had om hem te zoenen. En dat heb ik vervolgens ook gedaan (hij vond het ook wel een goed idee). Als beide partijen nu te verlegen zijn, dan laat je iets moois lopen.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op de tweede date?.
Nee, doe maar niet, Merel! Gewoon zien hoe het loopt!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |