Thnxquote:
Vooral sneeuw nuquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:10 schreef trovey het volgende:
Goed ga ik eens even een rondleiding maken...en ik zal je tuin ook nog weer eens bekijken.
Toch stiekem wel mijn idee hequote:Op donderdag 7 januari 2010 21:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Thnxwij zijn er ook erg blij mee en hij is prima in het gebruik.
Jij had dat linkje naar dat blokquote:
Wat een verrassing die sneeuw....dat had ik niet verwachtquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vooral sneeuw nuen had met m'n domme hoofd alle foto's netjes in mappen gezet...alle linkjes dus naar
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:16 schreef heartwork het volgende:
jahaaaa deeltje 7!
Maarre... blijft het bij 7 of denk je dat er nog een 8e komt?:P
ja!quote:Op zondag 10 januari 2010 17:27 schreef Ml-etje het volgende:
inderdaad rallydame, lekker shoppen
![]()
Twentemeis
Ik zit op moment te wachten op de rekeningen van de aannemer dan kan ik daarna het budget eens bekijken.
Weiger nl onze spaarrekening leeg te maken
Wel wil ik nog een kapstok en boekkastje en that's it voorlopig![]()
En er moeten natuurlijk nog foto's komen van de bovenverdieping en badkamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 11 januari 2010 09:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.donderdag even een kastje halen voor de logeerkamer (als dat uberhaupt lukt) en badkamerspullen (hangspullen).
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Gek he! Haha, wij zijn nu ook de laatste loodjes aan het afleggen en ook wij komen maar niet over de gordijnen uit.quote:Op zondag 10 januari 2010 10:11 schreef Rallydame het volgende:
Mooi![]()
Wij moeten dat ook nog allemaal maar kunnen niet echt kiezen.. Tijd genoeg vanaf nu om dat allemaal te bepalen
Komen eraan, vanavond dan welquote:
quote:
L&M is een sigarettenmerkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 07:26 schreef Ml-etje het volgende:
Sigaretten??
We hebben 2 wasmachines, 1 droger en een vriezer staan ja.
Thanks allemaalduimen dat we dit weekend de 2 kastjes kunnen inrichten dan is de logeerkamer ook af.
Dan die toiletpot nog verwisselen
Wat betitel je dat weer mooiquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:20 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vind deze badkamerspiegel wel mooi... Volgens mij is het wel een gevalletje 'love it or hate it'.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kwam 'm laatst tegen en het is normaal ook een retedure spiegel. Nu bij BVA zetten ze in vanaf 15 euro, en dan krijg je er ook nog twee planten bij. Volgens mij staat ie hier ook op Marktplaats te koop.
You say so, I'll agreequote:
Mooi!!!!!!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:06 schreef Ml-etje het volgende:
Toilet!!! Eindelijk af (ow nee nog een lamp)
[ afbeelding ]
Ooohhhhhquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:06 schreef Ml-etje het volgende:
Toilet!!! Eindelijk af (ow nee nog een lamp)
[ afbeelding ]
Vind zo'n standaard toiletlamp iets te standaard maar het moet een niet te opvallende lamp zijn anders wordt het te druk.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:05 schreef Itt het volgende:
Leuk bolletje! Hij is echt cool hoor!
wat voor soort lamp zoek je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big mouth strikes again
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:27 schreef heartwork het volgende:
Wat een coole wc-pot!
En wat ziet je toilet er gezellig uit zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.keuken, toilet en slaapkamer zijn nu het meest af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Deze kapstok is van Livin Room en kun je gewoon bij de gamma kopenquote:Op maandag 8 februari 2010 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Superleuk ML!
Ziet eruit als een hele gezellige en knusse hal! Leuk om in binnen te komen
Weet je de maten van de kapstok en de herkomst en prijs? Wij zijn nog steeds op zoek, maar ze zijn vaak te groot of hebben te weinig ophanghaken.
Heyy Rallydame,quote:Op zondag 14 februari 2010 10:37 schreef Rallydame het volgende:
Leuke kapstok ML![]()
Wij hebben er eentje gezien bij de Karwei maar we zijn er nog niet uit of we die kopen of dat we hem als voorbeeld gebruiken en er zelf eentje maken.
Ik dacht altijd dat een kapstok heel simpel was maar vind het toch nog lastig![]()
Thanksquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:03 schreef twentemeisje het volgende:
Hee meissie! Loving the gordijnen!! Hele erg mooi.
Hoe bevalt het in je nieuwe casa? Al helemaal gesetteld?
De tuinman komt voorlopig inventariseren.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:41 schreef Ml-etje het volgende:
En de tuinman komt volgende wee kijken, we moeten dus heel snel gaan bedenken wat we willen.
Het is een drama om lampen te vinden nuquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:55 schreef WRH het volgende:
leuk om met de details bezig te zijn zeg, zo wordt het allemaal echt áf.
heb je al ideeën met de tuin of nog volledig blanco?
Ligt er even aan wat zijn offerte is maar er moet wel wat aan die tuinen gebeuren.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
De tuinman komt voorlopig inventariseren.
Of begint die dan ook aansluitend?
Het zou leuk zijn als je/jullie de kans hadden om in de Tuinen van Appeltern te gaan kijken voor inspiratie.
Een strakke tuin, veel terrassen, een poldertuin, minimalistisch, onderhoudsarm : er is zoveel keus.
Anders hebben ze nog wel een site en/of tijdschrift.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:42 schreef Oblivion het volgende:
Huh, dat zijn toch foto's van het huis zoals het was?
Ik was helemaal vergeten hier te posten ...
Aan elkaarquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh op die manier, ik dacht ook al van "huh"
Vind jullie huis zoooo leuk![]()
Heel erg mooi geworden!
Waar gaan jullie aanbouwen? Wordt dat samen met de buren als in, aan elkaar, of snap ik er nu helemaal niets meer van?
Oh op die manier, gaaf!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Aan elkaarecht niet
We willen het stukje tussen woonhuis en garage verlengen zodat het naast de woonkamer uit komt en dat wordt dan washok/bergruimte.
Dat komt aan de kant van de buurman die ook aannemer is en het graag wil uitvoeren.
Wij hebben dus iig geen vergunningprobleem
Ben nog niet op de helft qua slopenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik bedoelde het moooi ook meer voor het uitzicht, dat had ik helemaal niet zo meegekregen, dat je zo ver kon kijken!
Is dat paard van jullie?
En die sloopfoto's!![]()
![]()
Echt knap dat je dat aangedurfd hebt!
Oh okay, ja dat konden wij niet weten...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ik kreeg pm's dat het wel erg jammer was dat ze het niet meer deden dus vandaar..
Vind het wel heel zielig voor het paard...zo'n klein stukkie om op te leven...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben nog niet op de helft qua slopen
Nee dat is het paard vd buren maar die mag ik wel lenenzo lief!
Oh enne ladies thnx
Hihi ik zit op moment ook in shock.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Dan heb je zeker die foto's van de dakpuntjes die er plots af gingen niet meegemaakt?![]()
Shocking was dat
Mooier weet ik niet, ik hou niet zo van aanbouwen maar wel superhandig dat wel.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh op die manier, gaaf!
Wordt het nóg mooier dan het nu al is
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh okay, ja dat konden wij niet weten...
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Vind het wel heel zielig voor het paard...zo'n klein stukkie om op te leven...
omg, wat een werk dan!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben nog niet op de helft qua slopen
Nee dat is het paard vd buren maar die mag ik wel lenenzo lief!
Oh enne ladies thnx
Good to have you backquote:
Hou op, ik krijg spierpijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
omg, wat een werk dan!
Maar wel cool om het "zelf" opnieuw op te bouwen
Ja, okay...quote:
Hihi jij kan zo heelrijk droog uit de hoek omen en dat deed je netquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:12 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, okay...
Maar dan snap ik je nog niet...
Moest even aan je denken jaquote:Op zondag 7 maart 2010 20:59 schreef Dirkh het volgende:Een Boretti! Gister nog naar wezen kijken.
Mooi spul hoor.
Thanksquote:Op zondag 7 maart 2010 21:03 schreef tombolafan het volgende:
Zo mooi om alles op een rij te zien!![]()
En die foto van jou aan het schilderen met Whoopie onder je trap
quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:23 schreef Beijtje het volgende:
Mooi zeg om het nu van begin af aan te zien! (Ben wat later ingestapt) Hoe lang hebben jullie er over gedaan voordat jullie er in konden eigenlijk?
Thanks, de houtloook had van mij nog wel iets ouder gemogen maar in feite is het primaquote:Op maandag 8 maart 2010 07:34 schreef WRH het volgende:
ja leuk zo die hele update!
prachtige keuken ook, mooi robuust zonder fabriek achtig te worden.
quote:Op maandag 8 maart 2010 09:10 schreef Beijtje het volgende:
Das nog best snel gedaan dan, als je kijkt wat er allemaal is gebeurd! Vet zeg! (Ok, je maakt nou goede kans dat ik op jou ga stemmen. Toevallig hoor, die update)
Daar deed ik het niet voor hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 09:10 schreef Beijtje het volgende:
Ik krijg er helemaal kluszin van! Heb een dag vrij dus ga meteen beginnen!
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:18 schreef godigita het volgende:
zooo, ik ben weer helemaal bij!
mooi allemaal zeg, en allejezus van een klus!
Dit bedoel je?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zat te kijken naar het pad links van het huis, blijven die tegels zo of gaan jullie dat ook nog aanpassen?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dit bedoel je?
[ afbeelding ]
We vinden die tegels niet lelijk dus we gaan ze ws hergebruiken.
Het pad blijft wel zo ws.
Dat ligt er nogquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dit stukje met dat ruitje in het middenOf is dit er al niet meer en heb ik niet goed gekeken?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat ligt er nogmet een paar barsten erin dat wel
(de zijkant van het huis viel daar ongepland op).
Dus als we die tegels erbij kunnen krijgen blijft dat.
Thnx, naast het huis (achter de garage) liggen rode tegelsquote:
Thanks!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:02 schreef Marloes het volgende:
Mooi geworden allemaal zeg!!!
Ik vind alleen de woonkamer zo klein vergeleken met de andere ruimtes (keuken bijv.) of ligt dat aan de foto's?
Hoi Anne, dat probleem heb ik zelf ookquote:Op zondag 14 maart 2010 20:14 schreef AnneX het volgende:
Hé Ml. kunnen de (grote) foto's een maatje kleiner svp.
Hier in de polder doen de providers het nog op de fiets.
De machine blijft hangen en dan erger ik mij en kom niet aan lurken toe van de last touch.
On topic: krullerige spiegel !
En ik heb nog wel twee witte badkamerlampen voor je liggen.
Of worden dat ook lampen met krullen?
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:07 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja er hangt er nog maar 1 omdat we de spiegelverwarming eerst wilden testen
Maar we vinden het leuk
Ah ik ga volgende keer ook even zoekenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:11 schreef AnneX het volgende:
Nix aparts vrees ik , integendeel simpel.
Verdorie de emmer met foto's is toch iedere keer weer een college om terug te vinden.
Dit dus [ afbeelding ]
En de badkamer bestaat niet meer. HA
Ergens op de site van de emmer maak ik de foto's medium.
Vervolgens het tabblad Share en dan de IMG code voor bulletins en forums knippen en plakken.
Zoiets. en zie boven het resultaat.
Tuulk! Opgeschoondquote:Op zondag 21 maart 2010 22:18 schreef twentemeisje het volgende:
(je inbox is vol... schoon je 'm ff op dan kan je mijn PM ontvangen).
Thanksquote:Op maandag 22 maart 2010 08:26 schreef Dichterbijer het volgende:
ff melden dat dit huis er super eruit ziet! Erg netjes verbouwd, lijkt net nieuwbouw!
Hebben jullie het huis ook opnieuw laten taxeren? Of vinden jullie dat niet erg interessant
Heel erg begrijpelijkquote:Op maandag 22 maart 2010 08:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Thanks
Taxeren tsja dat is dan weer 325 euro dus we maken eerst alles maar even afkan veel leuklere dingen met dat geld doen
![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 09:28 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Heel erg begrijpelijkKan je nog een paar leuke lampen voor kopen voor bij de wastafels... of hangt daar nu eindelijk iets
Hihi herkenbaar, ben zelf helemaal verliefd op een wit lederen design relaxstoelquote:Op maandag 22 maart 2010 19:25 schreef twentemeisje het volgende:
Leu-heuk!
Over design gesproken. Ik liep met mijn moeder CILO in bij Eijerkamp, echt om te kwijlen zulke gave spullen hebben ze daar. We waren nog niet binnen of we hadden al cappuccino uit een heel deftig kopje te pakken (toen hadden we al argwaan moeten krijgen) en daarna liep de adviseur even mee naar een bank die ik wel mooi vond. Oef, mijn moeder kreeg zowat een rolberoerte en mijn bankrekening ook
. De ene na de andere 'Piet Boon' en 'Linteloo' passeerden de revue, heb haar toen toch maar even duidelijk gemaakt dat ons verbouwingsbudget niet helemaal kon gaan opmaken aan een bank
.
Ze hadden daar ook mijn favoriete stoel: de Eames lounge chair en ottoman(met wit leer issie eigenlijk nog mooier).
[ afbeelding ]
Maarrrrr.... A) issie reteduur (er zijn wel goedkopere reproducties), B) past ie hier niet in de inrichting en B) vind mijn lief 'm verschrikkelijk...Dus die gaat er nooit nie komen...
Hij is erg mooi jaquote:Op maandag 22 maart 2010 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
Dus bij deze, haiheb je topics wel gevolgd, en vind je huis echt prachtig, die keuken
![]()
En over design stoelen gesproken, naast deeames
ben ik zelf erg fan van de barcelona stoel van Mies van der Rohe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geen idee of hij lekker zit, maar hij is zo mooooi
als ik het kon zou ik hem zelf makenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij is erg mooi jaen ik kan je vertellen dat hij lekker zit
Alleen ik mis de leuningenzit nogal eens overdwars in een stoel.
Ze hebben nu bij ikea een look a like als ik me niet vergis, maar jou kennende ga je voor een echte
Kijk op MPquote:Op maandag 22 maart 2010 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als ik het kon zou ik hem zelf maken![]()
dus dat wordt sparengelukkig heb ik er nu ook nog geen plek voor
ja maar ik wil een nieuwequote:Op maandag 22 maart 2010 20:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kijk op MPde stoel die ik mooi vind van Leolux is een collectors item en staat er echt regelmatig op (in de verkeerde kleur maar soit).
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar ik wil een nieuwe![]()
die leolux is btw ook prachtig, je bedoelt die blop-met-rugleuning toch?
beschrijf en ik zal vindenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
heeft geen eisen, ga maar sparen jij
Die Blop is ook mooi maar ook niet praktischals we een groter huis hadden wist ik het wel.
Nee bedoel een relax waar ik geen foto van kan vinden die ga ik de 18 april maken
Deze in wit lederquote:
Ja is zeker mooi!quote:Op maandag 22 maart 2010 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
Dus bij deze, haiheb je topics wel gevolgd, en vind je huis echt prachtig, die keuken
![]()
En over design stoelen gesproken, naast deeames
ben ik zelf erg fan van de barcelona stoel van Mies van der Rohe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geen idee of hij lekker zit, maar hij is zo mooooi
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
oftewel ik heb lang gezocht, kon niets vinden, en heb em door een tekenprogramma gehaald
ja hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 21:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
oh nou spuit je dan een andere kleur ook even voor me over?
Rooooooozequote:
Die is veeel mooier dan de zwarte joh!!quote:Op maandag 22 maart 2010 22:40 schreef twentemeisje het volgende:
OW Zwabber je brengt me in vervoering met die Barcelona chair! Ik had 'm er nog bij willen zetten in mijn post over de Eames. Zo'n gave stoel!
En voor jouw beeldvorming Ml-etje:
[ afbeelding ]
Isn't she lovely???
Dat kon best eens zo zijn alleen hebben we geen achterburen en is ons erf nog lang niet ver genoeg bebouwd om de norm te kunnen benaderen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, jullie gaan hard met de plannen én het uitvoeren! Tekening al klaar zeg, bikkelaars!
Moet je er nog een bouwvergunning voor hebben of heb ik daar helemaal overheen gelezen?
Keuken zit links onderin (valt weg omdat het plaatje niet groter kan).quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:27 schreef Beijtje het volgende:
O handig dat ie tekenaar is! Maar waar is op het plaatje de keuken eigenlijk? Die zit toch aan jullie woonkamer of niet?
Hij is geen bouwkundig tekenaar héquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:28 schreef BBQ-kip het volgende:
En dat zeg je nu
Wij hebben het tekenwerk voor de voorgevel uitbesteed aan een tekenaar die we via de telefoongids hebben gevonden (= natuurlijk vet duur)
Ik weet/wist niet hoe dat zat bij (half) vrijstaande huizen enzo, wat fijn dat je dat gezeur niet hebt
En zo'n buurman is natuurlijk ook nooit weg
Heb je (in gedachten) de bijkeuken al ingedeeld?
Jep geen paardenkleding meer in huisquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:46 schreef Beijtje het volgende:
Handig joh, zo'n bijkeuken voor die dingen, ja! Zit de keuken dan in dat stukje waar je nu die verticale streepjeslijntjes ziet?
Ook handigquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:10 schreef Beijtje het volgende:
O ok, ik snap 'm. (Ha, was jij ook van de paarden..?! Bekend probleem, die kledingBen blij dat ik daar nu een kelder voor heb...)
Jij je zinquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:23 schreef Beijtje het volgende:
Ok, maar wel ook een "paardenmeisje" dus![]()
Hoi Heartworkquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:35 schreef heartwork het volgende:
Horren.. I looveee...
Wat voor horren laat je precies plaatsen?
quote:
Da's waar, ik haal een collega op en dan rijden we samen naar Nijmegen, daar moeten we 8 uur zijn, dus neem aan dat dat wel moet lukken in 2 uur rond die tijdquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:41 schreef Ml-etje het volgende:
6 uur nou fijn is dat dan, rij je wel lekker voor de files uit
Je kunt hem bij Eijerkamp kopen en hij si nu in de sale bij WB Poortvliet.
Twentemeisje heeft dezelfde![]()
Thanks! enne dat bankhangen komt helemaal goedalleen wens ik wel eens stoel erbij
Ow sorry Kipquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:44 schreef twentemeisje het volgende:
Heb je die zelf gemaakt??? Cool! Ik vind het ook een hele mooie kleurcombi!
Trusten kipje.
Breed? Je doelt op het aantal zitvlakken?quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's waar, ik haal een collega op en dan rijden we samen naar Nijmegen, daar moeten we 8 uur zijn, dus neem aan dat dat wel moet lukken in 2 uur rond die tijd
Thanks voor het adres, hoop dat zoiets wel past bij ons, mag niet te breed zijn en dat zijn banken tegenwoordig vaak wel.
Ik herkende de bank inderdaad van TM
Fijne bankhangavond voor morgen alvast, jullie hebben het wel verdiend
En nu echt tukken, slaap lekker allen!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:02 schreef Beijtje het volgende:
Zelf de kussens gemaakt, wat leuk! Maar echt het hele kussen of alleen de sloopjes? Mooi hoor! Vind de kleur ook heel leuk... (Maar is het nep-suede? Dat zie je op de foto niet echt... Klinkt ook niet zo mooi als het er uit ziet, moet ik zeggen...)
Edit: arme vogels, in je salontafel
Kijk eens naar boven in dit forumquote:Op maandag 29 maart 2010 21:15 schreef twentemeisje het volgende:
Sinds wanneer (en waarvan) ben jij eigenlijk mod Ml-etje??? Ik zie je ineens blauw kleuren.
Dat wil ik zien hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:34 schreef twentemeisje het volgende:
I love hartjes!Er liggen er hier ook nog een heleboel klaar om opgehangen te worden. En wat een lekker uitzicht is het toch ook!
Mijn portomonnee durft die witte stoel niet aanquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:48 schreef twentemeisje het volgende:
Heb je al een ander soort lamp bedacht? Dan kan ik weer gaan zoeken. En durf je die witte stoel niet aan?
Oh die, tsja vind het toch een beetje vies een stoffen stoel van iemand andersquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:55 schreef twentemeisje het volgende:neej joh, je postte laatst een foto van een witte RM-achtige stoel...
Mini-kroonluchtertjes... eens even denken. Doe nog 'ns ff een foto van je slaapkamernokjes posten!
Zo die is inderdaad erg gaaf!quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:07 schreef twentemeisje het volgende:
Oh ja, klopt ook, was er een van mp toch?
Ik vind deze stoel zo![]()
: [ afbeelding ]
Behalve de hoes lijkt ie eigenlijk wel verdomde veel op mijn eigen stoel zie ik nu
Ok, want dat rode leerquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:17 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Wel in een andere kleur maar deze zit zo lekker
Nee dat rood komt er niet in maar die streepjes ook niet hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:20 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Ok, want dat rode leermaar die lichtblauwe streepjes
Thanks ga die van jullie nog even bekijken, miss heb ik hem ook wel zien staanquote:
Er zit daaronder een tank die vervolgens weer is aangesloten op het riool.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:18 schreef WRH het volgende:
is er een andere mogelijkheid voor de deur naar de bijkeuken?
bedoel eigenlijk; hoezo jullie zijn er nog niet helemaal over uit, welke opties zijn er?
quote:Op zondag 18 april 2010 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
Ml-etjes Meubels to be deel 1, waar ML-tje wegens grote onvrede zelf haar meubels maakt?
Oeh ben wel benieuwd hoor!quote:Op maandag 19 april 2010 08:31 schreef Rallydame het volgende:
Nood breekt wet...
Alles valt te leren...
Etc etc...![]()
Wij kunnen geen kapstok vinden die we mooi vinden of als we hem mooi vinden, is de kwaliteit niets dus... dan maar zelf maken... Je moet wat he
Leuke stoel, maar ik denk dat hij niet zo tijdloos is. Of laat ik het zo zeggen, dat je erop uitgekeken raakt wanneer hij altijd in het zicht staat.quote:Op zondag 18 april 2010 19:24 schreef Ml-etje het volgende:
Eijerkamp geweest vandaag, viel een beetje tegen
[ afbeelding ]
Die komt bij oma vandaanquote:Op maandag 19 april 2010 20:13 schreef heartwork het volgende:
[..]
Leuke stoel, maar ik denk dat hij niet zo tijdloos is. Of laat ik het zo zeggen, dat je erop uitgekeken raakt wanneer hij altijd in het zicht staat.
Die houten stoel die je als laatste gepost hebt vind ik leuker. Lijken me ook erg lekker zitten.
Oh ik dacht dat dit je design stoelen waren haha.quote:Op maandag 19 april 2010 20:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die komt bij oma vandaanecht al net zo oud als het huis maar die kleuren (gruwel
) eerst maar nieuwe kussenslopen maken binnenkort
Denk dat ik meer richting een riviera maison idee stoel ga.
Hihi nee die bovenste 2 zijn design maarja dat staat hier echt niet.quote:Op maandag 19 april 2010 21:05 schreef heartwork het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit je design stoelen waren haha.
Maar een laagje wit erover is geen optie?
maarre.. hebben we het dan over zo'n classic loveseat? daar hebben mijn vriend en ik afgelopen weekend in mogen zitten bij zijn tante.. *verkocht*
tis dat ik al 2 banken had en het er niet bij kan hebben, haha.
Tuurlijk wel, kijk maar bij ons!quote:Op maandag 19 april 2010 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
Loveseatmaar dat past hier er ook niet bij hoor
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 april 2010 21:21 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, kijk maar bij ons!Truttige loveseat bij ('jullie') moderne bank!
Als jij een datum pmtquote:Op maandag 19 april 2010 21:33 schreef twentemeisje het volgende:
Dan laat je hem even lekker in die stoel van ons hangen, issie vast overtuigd(en mag jij er vervolgens nooit inzitten
)
Het modelletje is leuk maar de uitstraling van stof icm dat losse kussen..nehhquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:49 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vond ze ook net op het randje, maar je weel maar nooit.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:01 schreef aegor102 het volgende:
Ik kan er doorheen kijken of hoort dat zo
Jij houdt van niet doorzichtige douchedeuren?quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]heb tenslotte een schitterend uitzicht en geen achterburen.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het modelletje is leuk maar de uitstraling van stof icm dat losse kussen..nehh
Naar het meubel iddquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar vanuit de deur kijk je toch naar je badkamer of snap ik hem niet?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Naar het meubel idd
En opzij nog een stuk raam.
Ja en neequote:Op zaterdag 24 april 2010 14:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dan heeft de deur (wel of niet doorzichtig) toch niks te maken of je wel/niet achterburen hebt?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja en neeals we een dichte deur hadden genomen en wel achterburen hadden gehad dan hadden we maar 1 raam hoeven te "bedekken" en het ander niet.
quote:Op zondag 25 april 2010 18:44 schreef Beijtje het volgende:
Oja, jij had beloofd te graven dit weekend, of niet? Ben benieuwd naar de foto's!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |