omg, wat een werk dan!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben nog niet op de helft qua slopen
Nee dat is het paard vd buren maar die mag ik wel lenenzo lief!
Oh enne ladies thnx
Good to have you backquote:
Hou op, ik krijg spierpijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
omg, wat een werk dan!
Maar wel cool om het "zelf" opnieuw op te bouwen
Ja, okay...quote:
Hihi jij kan zo heelrijk droog uit de hoek omen en dat deed je netquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:12 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, okay...
Maar dan snap ik je nog niet...
Moest even aan je denken jaquote:Op zondag 7 maart 2010 20:59 schreef Dirkh het volgende:Een Boretti! Gister nog naar wezen kijken.
Mooi spul hoor.
Thanksquote:Op zondag 7 maart 2010 21:03 schreef tombolafan het volgende:
Zo mooi om alles op een rij te zien!![]()
En die foto van jou aan het schilderen met Whoopie onder je trap
quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:23 schreef Beijtje het volgende:
Mooi zeg om het nu van begin af aan te zien! (Ben wat later ingestapt) Hoe lang hebben jullie er over gedaan voordat jullie er in konden eigenlijk?
Thanks, de houtloook had van mij nog wel iets ouder gemogen maar in feite is het primaquote:Op maandag 8 maart 2010 07:34 schreef WRH het volgende:
ja leuk zo die hele update!
prachtige keuken ook, mooi robuust zonder fabriek achtig te worden.
quote:Op maandag 8 maart 2010 09:10 schreef Beijtje het volgende:
Das nog best snel gedaan dan, als je kijkt wat er allemaal is gebeurd! Vet zeg! (Ok, je maakt nou goede kans dat ik op jou ga stemmen. Toevallig hoor, die update)
Daar deed ik het niet voor hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 09:10 schreef Beijtje het volgende:
Ik krijg er helemaal kluszin van! Heb een dag vrij dus ga meteen beginnen!
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:18 schreef godigita het volgende:
zooo, ik ben weer helemaal bij!
mooi allemaal zeg, en allejezus van een klus!
Dit bedoel je?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zat te kijken naar het pad links van het huis, blijven die tegels zo of gaan jullie dat ook nog aanpassen?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dit bedoel je?
[ afbeelding ]
We vinden die tegels niet lelijk dus we gaan ze ws hergebruiken.
Het pad blijft wel zo ws.
Dat ligt er nogquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dit stukje met dat ruitje in het middenOf is dit er al niet meer en heb ik niet goed gekeken?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat ligt er nogmet een paar barsten erin dat wel
(de zijkant van het huis viel daar ongepland op).
Dus als we die tegels erbij kunnen krijgen blijft dat.
Thnx, naast het huis (achter de garage) liggen rode tegelsquote:
Thanks!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:02 schreef Marloes het volgende:
Mooi geworden allemaal zeg!!!
Ik vind alleen de woonkamer zo klein vergeleken met de andere ruimtes (keuken bijv.) of ligt dat aan de foto's?
Hoi Anne, dat probleem heb ik zelf ookquote:Op zondag 14 maart 2010 20:14 schreef AnneX het volgende:
Hé Ml. kunnen de (grote) foto's een maatje kleiner svp.
Hier in de polder doen de providers het nog op de fiets.
De machine blijft hangen en dan erger ik mij en kom niet aan lurken toe van de last touch.
On topic: krullerige spiegel !
En ik heb nog wel twee witte badkamerlampen voor je liggen.
Of worden dat ook lampen met krullen?
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:07 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja er hangt er nog maar 1 omdat we de spiegelverwarming eerst wilden testen
Maar we vinden het leuk
Ah ik ga volgende keer ook even zoekenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:11 schreef AnneX het volgende:
Nix aparts vrees ik , integendeel simpel.
Verdorie de emmer met foto's is toch iedere keer weer een college om terug te vinden.
Dit dus [ afbeelding ]
En de badkamer bestaat niet meer. HA
Ergens op de site van de emmer maak ik de foto's medium.
Vervolgens het tabblad Share en dan de IMG code voor bulletins en forums knippen en plakken.
Zoiets. en zie boven het resultaat.
Tuulk! Opgeschoondquote:Op zondag 21 maart 2010 22:18 schreef twentemeisje het volgende:
(je inbox is vol... schoon je 'm ff op dan kan je mijn PM ontvangen).
Thanksquote:Op maandag 22 maart 2010 08:26 schreef Dichterbijer het volgende:
ff melden dat dit huis er super eruit ziet! Erg netjes verbouwd, lijkt net nieuwbouw!
Hebben jullie het huis ook opnieuw laten taxeren? Of vinden jullie dat niet erg interessant
Heel erg begrijpelijkquote:Op maandag 22 maart 2010 08:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Thanks
Taxeren tsja dat is dan weer 325 euro dus we maken eerst alles maar even afkan veel leuklere dingen met dat geld doen
![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 09:28 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Heel erg begrijpelijkKan je nog een paar leuke lampen voor kopen voor bij de wastafels... of hangt daar nu eindelijk iets
Hihi herkenbaar, ben zelf helemaal verliefd op een wit lederen design relaxstoelquote:Op maandag 22 maart 2010 19:25 schreef twentemeisje het volgende:
Leu-heuk!
Over design gesproken. Ik liep met mijn moeder CILO in bij Eijerkamp, echt om te kwijlen zulke gave spullen hebben ze daar. We waren nog niet binnen of we hadden al cappuccino uit een heel deftig kopje te pakken (toen hadden we al argwaan moeten krijgen) en daarna liep de adviseur even mee naar een bank die ik wel mooi vond. Oef, mijn moeder kreeg zowat een rolberoerte en mijn bankrekening ook
. De ene na de andere 'Piet Boon' en 'Linteloo' passeerden de revue, heb haar toen toch maar even duidelijk gemaakt dat ons verbouwingsbudget niet helemaal kon gaan opmaken aan een bank
.
Ze hadden daar ook mijn favoriete stoel: de Eames lounge chair en ottoman(met wit leer issie eigenlijk nog mooier).
[ afbeelding ]
Maarrrrr.... A) issie reteduur (er zijn wel goedkopere reproducties), B) past ie hier niet in de inrichting en B) vind mijn lief 'm verschrikkelijk...Dus die gaat er nooit nie komen...
Hij is erg mooi jaquote:Op maandag 22 maart 2010 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
Dus bij deze, haiheb je topics wel gevolgd, en vind je huis echt prachtig, die keuken
![]()
En over design stoelen gesproken, naast deeames
ben ik zelf erg fan van de barcelona stoel van Mies van der Rohe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geen idee of hij lekker zit, maar hij is zo mooooi
als ik het kon zou ik hem zelf makenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij is erg mooi jaen ik kan je vertellen dat hij lekker zit
Alleen ik mis de leuningenzit nogal eens overdwars in een stoel.
Ze hebben nu bij ikea een look a like als ik me niet vergis, maar jou kennende ga je voor een echte
Kijk op MPquote:Op maandag 22 maart 2010 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als ik het kon zou ik hem zelf maken![]()
dus dat wordt sparengelukkig heb ik er nu ook nog geen plek voor
ja maar ik wil een nieuwequote:Op maandag 22 maart 2010 20:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kijk op MPde stoel die ik mooi vind van Leolux is een collectors item en staat er echt regelmatig op (in de verkeerde kleur maar soit).
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar ik wil een nieuwe![]()
die leolux is btw ook prachtig, je bedoelt die blop-met-rugleuning toch?
beschrijf en ik zal vindenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
heeft geen eisen, ga maar sparen jij
Die Blop is ook mooi maar ook niet praktischals we een groter huis hadden wist ik het wel.
Nee bedoel een relax waar ik geen foto van kan vinden die ga ik de 18 april maken
Deze in wit lederquote:
Ja is zeker mooi!quote:Op maandag 22 maart 2010 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
Dus bij deze, haiheb je topics wel gevolgd, en vind je huis echt prachtig, die keuken
![]()
En over design stoelen gesproken, naast deeames
ben ik zelf erg fan van de barcelona stoel van Mies van der Rohe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geen idee of hij lekker zit, maar hij is zo mooooi
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
oftewel ik heb lang gezocht, kon niets vinden, en heb em door een tekenprogramma gehaald
ja hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 21:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
oh nou spuit je dan een andere kleur ook even voor me over?
Rooooooozequote:
Die is veeel mooier dan de zwarte joh!!quote:Op maandag 22 maart 2010 22:40 schreef twentemeisje het volgende:
OW Zwabber je brengt me in vervoering met die Barcelona chair! Ik had 'm er nog bij willen zetten in mijn post over de Eames. Zo'n gave stoel!
En voor jouw beeldvorming Ml-etje:
[ afbeelding ]
Isn't she lovely???
Dat kon best eens zo zijn alleen hebben we geen achterburen en is ons erf nog lang niet ver genoeg bebouwd om de norm te kunnen benaderen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, jullie gaan hard met de plannen én het uitvoeren! Tekening al klaar zeg, bikkelaars!
Moet je er nog een bouwvergunning voor hebben of heb ik daar helemaal overheen gelezen?
Keuken zit links onderin (valt weg omdat het plaatje niet groter kan).quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:27 schreef Beijtje het volgende:
O handig dat ie tekenaar is! Maar waar is op het plaatje de keuken eigenlijk? Die zit toch aan jullie woonkamer of niet?
Hij is geen bouwkundig tekenaar héquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:28 schreef BBQ-kip het volgende:
En dat zeg je nu
Wij hebben het tekenwerk voor de voorgevel uitbesteed aan een tekenaar die we via de telefoongids hebben gevonden (= natuurlijk vet duur)
Ik weet/wist niet hoe dat zat bij (half) vrijstaande huizen enzo, wat fijn dat je dat gezeur niet hebt
En zo'n buurman is natuurlijk ook nooit weg
Heb je (in gedachten) de bijkeuken al ingedeeld?
Jep geen paardenkleding meer in huisquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:46 schreef Beijtje het volgende:
Handig joh, zo'n bijkeuken voor die dingen, ja! Zit de keuken dan in dat stukje waar je nu die verticale streepjeslijntjes ziet?
Ook handigquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:10 schreef Beijtje het volgende:
O ok, ik snap 'm. (Ha, was jij ook van de paarden..?! Bekend probleem, die kledingBen blij dat ik daar nu een kelder voor heb...)
Jij je zinquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:23 schreef Beijtje het volgende:
Ok, maar wel ook een "paardenmeisje" dus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |