alletwee de spiegels hangen en woensdag komt er een hele hoop
  alletwee de spiegels hangen en woensdag komt er een hele hoop   

) en een stoel erbij kopen
 ) en een stoel erbij kopen   

feestdagje woensdag
 feestdagje woensdag 

Tuulk! Opgeschoondquote:Op zondag 21 maart 2010 22:18 schreef twentemeisje het volgende:
(je inbox is vol... schoon je 'm ff op dan kan je mijn PM ontvangen).

Thanksquote:Op maandag 22 maart 2010 08:26 schreef Dichterbijer het volgende:
ff melden dat dit huis er super eruit ziet! Erg netjes verbouwd, lijkt net nieuwbouw!
Hebben jullie het huis ook opnieuw laten taxeren? Of vinden jullie dat niet erg interessant

kan veel leuklere dingen met dat geld doen
 kan veel leuklere dingen met dat geld doen   

Heel erg begrijpelijkquote:Op maandag 22 maart 2010 08:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Thanks
Taxeren tsja dat is dan weer 325 euro dus we maken eerst alles maar even afkan veel leuklere dingen met dat geld doen

Kan je nog een paar leuke lampen voor kopen voor bij de wastafels... of hangt daar nu eindelijk iets
 Kan je nog een paar leuke lampen voor kopen voor bij de wastafels... of hangt daar nu eindelijk iets  

quote:Op maandag 22 maart 2010 09:28 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Heel erg begrijpelijkKan je nog een paar leuke lampen voor kopen voor bij de wastafels... of hangt daar nu eindelijk iets
 the answer is no...
  the answer is no... ). Binnenkort eens naar Eijerkamp
 ). Binnenkort eens naar Eijerkamp  wie weet vinden we daar wat.
 wie weet vinden we daar wat.

best kans dat we binnenkort de achterdeur openen en een paar meter naar beneden verdwijnen bij het naar buiten stappen
  best kans dat we binnenkort de achterdeur openen en een paar meter naar beneden verdwijnen bij het naar buiten stappen   
  .
 . 

pas op he!
 pas op he! 
   . Maak je er een lekker dagje uit van
. Maak je er een lekker dagje uit van   .
 . 

).
 ). ?
 ?  

) en daarna liep de adviseur even mee naar een bank die ik wel mooi vond. Oef, mijn moeder kreeg zowat een rolberoerte en mijn bankrekening ook
) en daarna liep de adviseur even mee naar een bank die ik wel mooi vond. Oef, mijn moeder kreeg zowat een rolberoerte en mijn bankrekening ook   . De ene na de andere 'Piet Boon' en 'Linteloo' passeerden de revue, heb haar toen toch maar even duidelijk gemaakt dat ons verbouwingsbudget niet helemaal kon gaan opmaken aan een bank
 . De ene na de andere 'Piet Boon' en 'Linteloo' passeerden de revue, heb haar toen toch maar even duidelijk gemaakt dat ons verbouwingsbudget niet helemaal kon gaan opmaken aan een bank  .
.  (met wit leer issie eigenlijk nog mooier).
 (met wit leer issie eigenlijk nog mooier). Dus die gaat er nooit nie komen...
 Dus die gaat er nooit nie komen...   

Hihi herkenbaar, ben zelf helemaal verliefd op een wit lederen design relaxstoelquote:Op maandag 22 maart 2010 19:25 schreef twentemeisje het volgende:
Leu-heuk!
Over design gesproken. Ik liep met mijn moeder CILO in bij Eijerkamp, echt om te kwijlen zulke gave spullen hebben ze daar. We waren nog niet binnen of we hadden al cappuccino uit een heel deftig kopje te pakken (toen hadden we al argwaan moeten krijgen) en daarna liep de adviseur even mee naar een bank die ik wel mooi vond. Oef, mijn moeder kreeg zowat een rolberoerte en mijn bankrekening ook
. De ene na de andere 'Piet Boon' en 'Linteloo' passeerden de revue, heb haar toen toch maar even duidelijk gemaakt dat ons verbouwingsbudget niet helemaal kon gaan opmaken aan een bank
.
Ze hadden daar ook mijn favoriete stoel: de Eames lounge chair en ottoman(met wit leer issie eigenlijk nog mooier).
[ afbeelding ]
Maarrrrr.... A) issie reteduur (er zijn wel goedkopere reproducties), B) past ie hier niet in de inrichting en B) vind mijn lief 'm verschrikkelijk...Dus die gaat er nooit nie komen...
 (iets met een 3 en 3 nullen
  (iets met een 3 en 3 nullen   )
  ) vind dat hout als snel een beetje té
 vind dat hout als snel een beetje té 

heb je topics wel gevolgd, en vind je huis echt prachtig, die keuken
 heb je topics wel gevolgd, en vind je huis echt prachtig, die keuken   
  eames
  eames   ben ik zelf erg fan van de barcelona stoel van Mies van der Rohe
 ben ik zelf erg fan van de barcelona stoel van Mies van der Rohe 

nu wel
 nu wel 

Hij is erg mooi jaquote:Op maandag 22 maart 2010 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
Dus bij deze, haiheb je topics wel gevolgd, en vind je huis echt prachtig, die keuken

En over design stoelen gesproken, naast deeames
ben ik zelf erg fan van de barcelona stoel van Mies van der Rohe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geen idee of hij lekker zit, maar hij is zo mooooi
 en ik kan je vertellen dat hij lekker zit
 en ik kan je vertellen dat hij lekker zit 
 zit nogal eens overdwars in een stoel.
 zit nogal eens overdwars in een stoel. 

als ik het kon zou ik hem zelf makenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij is erg mooi jaen ik kan je vertellen dat hij lekker zit
Alleen ik mis de leuningenzit nogal eens overdwars in een stoel.
Ze hebben nu bij ikea een look a like als ik me niet vergis, maar jou kennende ga je voor een echte

gelukkig heb ik er nu ook nog geen plek voor
  gelukkig heb ik er nu ook nog geen plek voor   

Kijk op MPquote:Op maandag 22 maart 2010 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als ik het kon zou ik hem zelf maken
dus dat wordt sparengelukkig heb ik er nu ook nog geen plek voor
 de stoel die ik mooi vind van Leolux is een collectors item en staat er echt regelmatig op (in de verkeerde kleur maar soit).
 de stoel die ik mooi vind van Leolux is een collectors item en staat er echt regelmatig op (in de verkeerde kleur maar soit).

ja maar ik wil een nieuwequote:Op maandag 22 maart 2010 20:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kijk op MPde stoel die ik mooi vind van Leolux is een collectors item en staat er echt regelmatig op (in de verkeerde kleur maar soit).

quote:Op maandag 22 maart 2010 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar ik wil een nieuwe
die leolux is btw ook prachtig, je bedoelt die blop-met-rugleuning toch?
 heeft geen eisen, ga maar sparen  jij
  heeft geen eisen, ga maar sparen  jij 
 als we een groter huis hadden wist ik het wel.
  als we een groter huis hadden wist ik het wel. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |