Vind zo'n standaard toiletlamp iets te standaard maar het moet een niet te opvallende lamp zijn anders wordt het te druk.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:05 schreef Itt het volgende:
Leuk bolletje! Hij is echt cool hoor!
wat voor soort lamp zoek je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big mouth strikes again
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:27 schreef heartwork het volgende:
Wat een coole wc-pot!
En wat ziet je toilet er gezellig uit zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.keuken, toilet en slaapkamer zijn nu het meest af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Deze kapstok is van Livin Room en kun je gewoon bij de gamma kopenquote:Op maandag 8 februari 2010 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Superleuk ML!
Ziet eruit als een hele gezellige en knusse hal! Leuk om in binnen te komen
Weet je de maten van de kapstok en de herkomst en prijs? Wij zijn nog steeds op zoek, maar ze zijn vaak te groot of hebben te weinig ophanghaken.
Heyy Rallydame,quote:Op zondag 14 februari 2010 10:37 schreef Rallydame het volgende:
Leuke kapstok ML![]()
Wij hebben er eentje gezien bij de Karwei maar we zijn er nog niet uit of we die kopen of dat we hem als voorbeeld gebruiken en er zelf eentje maken.
Ik dacht altijd dat een kapstok heel simpel was maar vind het toch nog lastig![]()
Thanksquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:03 schreef twentemeisje het volgende:
Hee meissie! Loving the gordijnen!! Hele erg mooi.
Hoe bevalt het in je nieuwe casa? Al helemaal gesetteld?
De tuinman komt voorlopig inventariseren.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:41 schreef Ml-etje het volgende:
En de tuinman komt volgende wee kijken, we moeten dus heel snel gaan bedenken wat we willen.
Het is een drama om lampen te vinden nuquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:55 schreef WRH het volgende:
leuk om met de details bezig te zijn zeg, zo wordt het allemaal echt áf.
heb je al ideeën met de tuin of nog volledig blanco?
Ligt er even aan wat zijn offerte is maar er moet wel wat aan die tuinen gebeuren.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
De tuinman komt voorlopig inventariseren.
Of begint die dan ook aansluitend?
Het zou leuk zijn als je/jullie de kans hadden om in de Tuinen van Appeltern te gaan kijken voor inspiratie.
Een strakke tuin, veel terrassen, een poldertuin, minimalistisch, onderhoudsarm : er is zoveel keus.
Anders hebben ze nog wel een site en/of tijdschrift.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:42 schreef Oblivion het volgende:
Huh, dat zijn toch foto's van het huis zoals het was?
Ik was helemaal vergeten hier te posten ...
Aan elkaarquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh op die manier, ik dacht ook al van "huh"
Vind jullie huis zoooo leuk![]()
Heel erg mooi geworden!
Waar gaan jullie aanbouwen? Wordt dat samen met de buren als in, aan elkaar, of snap ik er nu helemaal niets meer van?
Oh op die manier, gaaf!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Aan elkaarecht niet
We willen het stukje tussen woonhuis en garage verlengen zodat het naast de woonkamer uit komt en dat wordt dan washok/bergruimte.
Dat komt aan de kant van de buurman die ook aannemer is en het graag wil uitvoeren.
Wij hebben dus iig geen vergunningprobleem
Ben nog niet op de helft qua slopenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik bedoelde het moooi ook meer voor het uitzicht, dat had ik helemaal niet zo meegekregen, dat je zo ver kon kijken!
Is dat paard van jullie?
En die sloopfoto's!![]()
![]()
Echt knap dat je dat aangedurfd hebt!
Oh okay, ja dat konden wij niet weten...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ik kreeg pm's dat het wel erg jammer was dat ze het niet meer deden dus vandaar..
Vind het wel heel zielig voor het paard...zo'n klein stukkie om op te leven...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben nog niet op de helft qua slopen
Nee dat is het paard vd buren maar die mag ik wel lenenzo lief!
Oh enne ladies thnx
Hihi ik zit op moment ook in shock.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Dan heb je zeker die foto's van de dakpuntjes die er plots af gingen niet meegemaakt?![]()
Shocking was dat
Mooier weet ik niet, ik hou niet zo van aanbouwen maar wel superhandig dat wel.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh op die manier, gaaf!
Wordt het nóg mooier dan het nu al is
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh okay, ja dat konden wij niet weten...
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Vind het wel heel zielig voor het paard...zo'n klein stukkie om op te leven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |