Kijk eens naar boven in dit forumquote:Op maandag 29 maart 2010 21:15 schreef twentemeisje het volgende:
Sinds wanneer (en waarvan) ben jij eigenlijk mod Ml-etje??? Ik zie je ineens blauw kleuren.
Dat wil ik zien hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:34 schreef twentemeisje het volgende:
I love hartjes!Er liggen er hier ook nog een heleboel klaar om opgehangen te worden. En wat een lekker uitzicht is het toch ook!
Mijn portomonnee durft die witte stoel niet aanquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:48 schreef twentemeisje het volgende:
Heb je al een ander soort lamp bedacht? Dan kan ik weer gaan zoeken. En durf je die witte stoel niet aan?
Oh die, tsja vind het toch een beetje vies een stoffen stoel van iemand andersquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:55 schreef twentemeisje het volgende:neej joh, je postte laatst een foto van een witte RM-achtige stoel...
Mini-kroonluchtertjes... eens even denken. Doe nog 'ns ff een foto van je slaapkamernokjes posten!
Zo die is inderdaad erg gaaf!quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:07 schreef twentemeisje het volgende:
Oh ja, klopt ook, was er een van mp toch?
Ik vind deze stoel zo![]()
: [ afbeelding ]
Behalve de hoes lijkt ie eigenlijk wel verdomde veel op mijn eigen stoel zie ik nu
Ok, want dat rode leerquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:17 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Wel in een andere kleur maar deze zit zo lekker
Nee dat rood komt er niet in maar die streepjes ook niet hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:20 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Ok, want dat rode leermaar die lichtblauwe streepjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |