Er zit daaronder een tank die vervolgens weer is aangesloten op het riool.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:18 schreef WRH het volgende:
is er een andere mogelijkheid voor de deur naar de bijkeuken?
bedoel eigenlijk; hoezo jullie zijn er nog niet helemaal over uit, welke opties zijn er?
quote:Op zondag 18 april 2010 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
Ml-etjes Meubels to be deel 1, waar ML-tje wegens grote onvrede zelf haar meubels maakt?
Oeh ben wel benieuwd hoor!quote:Op maandag 19 april 2010 08:31 schreef Rallydame het volgende:
Nood breekt wet...
Alles valt te leren...
Etc etc...![]()
Wij kunnen geen kapstok vinden die we mooi vinden of als we hem mooi vinden, is de kwaliteit niets dus... dan maar zelf maken... Je moet wat he
Leuke stoel, maar ik denk dat hij niet zo tijdloos is. Of laat ik het zo zeggen, dat je erop uitgekeken raakt wanneer hij altijd in het zicht staat.quote:Op zondag 18 april 2010 19:24 schreef Ml-etje het volgende:
Eijerkamp geweest vandaag, viel een beetje tegen
[ afbeelding ]
Die komt bij oma vandaanquote:Op maandag 19 april 2010 20:13 schreef heartwork het volgende:
[..]
Leuke stoel, maar ik denk dat hij niet zo tijdloos is. Of laat ik het zo zeggen, dat je erop uitgekeken raakt wanneer hij altijd in het zicht staat.
Die houten stoel die je als laatste gepost hebt vind ik leuker. Lijken me ook erg lekker zitten.
Oh ik dacht dat dit je design stoelen waren haha.quote:Op maandag 19 april 2010 20:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die komt bij oma vandaanecht al net zo oud als het huis maar die kleuren (gruwel
) eerst maar nieuwe kussenslopen maken binnenkort
Denk dat ik meer richting een riviera maison idee stoel ga.
Hihi nee die bovenste 2 zijn design maarja dat staat hier echt niet.quote:Op maandag 19 april 2010 21:05 schreef heartwork het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit je design stoelen waren haha.
Maar een laagje wit erover is geen optie?
maarre.. hebben we het dan over zo'n classic loveseat? daar hebben mijn vriend en ik afgelopen weekend in mogen zitten bij zijn tante.. *verkocht*
tis dat ik al 2 banken had en het er niet bij kan hebben, haha.
Tuurlijk wel, kijk maar bij ons!quote:Op maandag 19 april 2010 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
Loveseatmaar dat past hier er ook niet bij hoor
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 april 2010 21:21 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, kijk maar bij ons!Truttige loveseat bij ('jullie') moderne bank!
Als jij een datum pmtquote:Op maandag 19 april 2010 21:33 schreef twentemeisje het volgende:
Dan laat je hem even lekker in die stoel van ons hangen, issie vast overtuigd(en mag jij er vervolgens nooit inzitten
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |