Ze kunnen ook een apocalypse in scene zetten, zoals ze met y2k hebben geprobeerd. Daarbij gaan er ook woorden over een nieuwe wereldreligie en dus religieuze gebeurtenissen, welke wederom gefabriceerd zouden worden. Dit heeft dan te maken met de komst van ene Maitreya.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:01 schreef ToT het volgende:
Die 500 miljoen zou dus na de apocalyps overblijven, maar de vraag is: WAT voor apocalyps? Waardoor wordt die veroorzaakt? Weten "zij" iets over 2012 wat wij niet weten, of veroorzaken "zij" die apocalyps juist?
Het Vaticaan heeft daarom wel met macht te maken, en is het goed om te weten dat het christendom ook deels uit dat paganisme is ontstaan. Ik zeg dan ook niet dat het een oorzaak is, echter dat deze symboliek vaak naar voren komt, en je hierdoor dus kunt veel te weten kunt komen over het ontstaan van de huidige wereld en de mensen die deze wereld regeren. Dan is de link met de guidestones zo gelegd namelijk.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja maar dat een bepaalde groepering een band met een bepaald oeroud geloof heeft, zegt geen reet over dat geloof zelf. Tja het is een leuk gegeven dat mensen die machtwellustig zijn ook oude geloofsstromingen aanhangen, maar zo zijn er ook genoeg machtsgeile Christenen of atheïsten enzo.
Paganisme an sich heeft geen donder met macht te maken, net zo min als dat het met de Christelijke duivel of zo te maken zou hebben, aangezien dat fabeltje pas vele millennia later is verzonnen.
De wereld zou vergaan door de millenium bug.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:00 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
De wereld zou vergaan door de millenium bug.
Dat was het inderdaad, echter kwamen er destijds flinke verhalen naar voren, ook uit officiële bronnen. Het einde van de wereld werd door velen voorspeld op die datum, en nu is dat dus 2012 geworden.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]Ben ik ff blij dat ik geen cola aan het drinken was, anders kon je nu 2 nieuwe beeldschermen gaan betalen!
Die bug was gewoon een reëel probleem omdat veel ouwe MS-DOS programma'tjes de nieuwe jaartelling niet aan konden. Nothing more.
Het ging over alle computers op aarde, inclusief die van belangrijke wapensystemen, energiecentrales, ziekenhuizen, noem maar op. Tegenwoordig komt dat verhaal dan ook raar over, omdat we vrij veel verder zijn dan toen.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:09 schreef ToT het volgende:
Ehhhmmmm.... okee, mensen die daadwerkelijk geloofden dat planeet Aarde zou vergaan omdat software een bepaald getalletje niet aankonden, zouden gedwongen gesteriliseerd moeten worden om het stupid-gen uit onze genenpool te verwijderen!
Zeg ik daar iets over dan? Had misschien beter dergelijke angstpropaganda kunnen gebruiken, er zullen toen vast wel wat besluiten zijn gevallen die iets met onze privacy te maken heeft ofzo. Propaganda zoals die van Saddam als wrede dictator met WMD om de wereld te vernietigen is dan een zelfde soort idee, je moet natuurlijk wel de steun van het volk hebben om besluiten te nemen en oorlogen te voeren..quote:
War Gamesquote:
Je snapt mij niet helemaal. De milleniumbug en haar gevolgen zouden namelijk een goede reden kunnen zijn voor een NWO of iets dergelijks, dat idee zat toen al in de pijpleiding, daar George Bush Senior hier voor of tijdens de eerste Irak oorlog al over sprak.. Deze propaganda was dan niet om een oorlog te beginnen. Dan kom je bij zaken als WMD's in Irak en 911.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:27 schreef ToT het volgende:
Okee, you just completely lost me here....angstpropaganda met de millenniumbug, en met deze angstpropaganda zouden oorlogen begonnen kunnen worden, maar dan weer niet vanwege de millenniumbug.
Kortom: de "angstzaaierij" rondom de millenniumbug heeft dus effectief geen donder uitgemaakt, behalve dat bedrijven de boel gewoon ff goed hebben doorgelicht.
Tjah, nukes zullen vast niet op een actieve timer zitten die automatisch afschieten in het jaar 0.quote:
Okee, dus Bush wilde een oorlog beginnen als de gevreesde millenniumbug toe had geslagen. Dus zeg maar als Rusland ineens automatisch nukes ging afschieten door een computerfoutje of zo?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:30 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je snapt mij niet helemaal. De milleniumbug en haar gevolgen zouden namelijk een goede reden kunnen zijn voor een NWO of iets dergelijks, dat idee zat toen al in de pijpleiding, daar George Bush Senior hier voor of tijdens de eerste Irak oorlog al over sprak.. Deze propaganda was dan niet om een oorlog te beginnen. Dan kom je bij zaken als WMD's in Irak en 911.
Het plannetje mbt. de millenium bug zal dan wel gefaald zijn, en proberen ze het opnieuw met 2012, en dat wordt verteld in dat wikipedia artikel dat je had gequote.
Lees.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee, dus Bush wilde een oorlog beginnen als de gevreesde millenniumbug toe had geslagen. Dus zeg maar als Rusland ineens automatisch nukes ging afschieten door een computerfoutje of zo?
Heb je daar sterke aanwijzingen / bronnen voor?
Ik begon over Irak als voorbeeld van angstpropaganda, niet om het in verband met y2k te brengen. Dat Bush sr. in beide verhalen voorkomt, is echter weer een ander verhaal. Misschien dat dat niet helemaal duidelijk is, anders kun je beter gaan slapen volgens mij. Ik heb dan ook meerdere malen aangegeven dat y2k voor een NWO ofzo gebruikt zou kunnen worden, net zoals dat 2012 dat volgens de georgia guidestones zou doen.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:44 schreef ToT het volgende:
Jij bent degene die over Irak begonnen is. Ik heb het helemaal niet over Irak gehad. We hadden het gewoon over oorlogen vanwege de millenniumbug.
Sowieso snap ik niet hoe er oorlogen begonnen kunnen worden vanwege wat probleempjes met wat software. Goed, er hadden wat bestandjes tijdelijk ontoegankelijk geraakt kunnen worden tot je de BIOS-tijd van die PC ff terug ging zetten tot je een definitievere oplossing had gevonden, maar verder?
So? How did it go? Ik heb mijn weekOV nog niet getest. Tijdelijke weekend OV werkte iig nog gister.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:23 schreef Cerbie het volgende:
Tijd om eens een bed op te zoeken. Morgenvroeg begint het weer
*vingers kruist en hoopt dat Connexxion/Novio/BRENG weet hoe een bus werkt.
Ze reden op tijdquote:Op maandag 4 januari 2010 11:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
So? How did it go? Ik heb mijn weekOV nog niet getest. Tijdelijke weekend OV werkte iig nog gister.
Dat zal mooi worden als er ergens een belangrijke voetbalwedstrijd gespeeld word ofzo. Vraag me alleen af hoe het zit als ik dit jaar eens een keer met de bus of trein wil gaan. Komt niet echt vaak voor namelijk.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:36 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ze reden op tijdEn ik kon gewoon in- en uitchecken
![]()
Schiet alleen niet echt op als iedereen in moet checken, het duurt even voordat de *biep* komt als je er een kaart voorhoudt.
Dan is het te druk voor conducteurs om te lopen dus checked niemand in. Dat zie je nu al 2 jaar in de tram hier in Rotterdam. Beetje kansloos.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:53 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat zal mooi worden als er ergens een belangrijke voetbalwedstrijd gespeeld word ofzo. Vraag me alleen af hoe het zit als ik dit jaar eens een keer met de bus of trein wil gaan. Komt niet echt vaak voor namelijk.
Ode aan de fiets overigens, die heeft nogsteeds geen last van tracking devices of andere nutteloze rommel!
NoordHolland.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:52 schreef Cerbie het volgende:
Waar ergens is hier, dan weet ik of ik de sneeuwkettingen om mijn stalen ros moet binden.
Pfff te phony zeg..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:18 schreef ToT het volgende:
Sow, inderdaad zeg!
Hehehe trouwens nog een sterk staaltje van hoe je genept wordt, gevonden in ONZ:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:11 schreef Cerbie het volgende:
Cadeaubon (15¤) gekregen voor tntkadowinkel.nl, best leuke dingen hebben ze daar. Binnenkort maar eens iets uitzoeken.
http://home.earthlink.net/~enigmaep/annihilation/buildabomb.htmlquote:4. Now get about 100 pounds (44 kg) of trinitrotoluene (TNT). Gelignite is much better, but messier to work with. Your helpful hardware man or local Bomb Depot store will be happy to provide you with this item.
Die lui hebben wel humor zegquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:47 schreef mediaconsument het volgende:
Je kunt TNT dan ook gebruiken om een deel van de atoombom te maken.
[..]
http://home.earthlink.net/~enigmaep/annihilation/buildabomb.html
Er zijn dan ook explosieven zoals TNT aanwezig in een atoombom, dit om de kern te laten imploderen volgens mij, waardoor dus de explosieve reactie ontstaat.
Het principe lijkt me niet erg uitgebreid om eerlijk te zijn. De details zijn echter heel wat lastiger.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die lui hebben wel humor zegIk neem iig aan dat ze het niet serieus bedoelen.
De principes op die site zijn voor een groot gedeelte gewoon foutquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:59 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het principe lijkt me niet erg uitgebreid om eerlijk te zijn. De details zijn echter heel wat lastiger.
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:01 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De principes op die site zijn voor een groot gedeelte gewoon foutdat kan ik je wel vertellen.
Ja!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is een leuk kadootje! Is dat vuurwerk?
Dat werkte met een implosie dacht ik, en daar kunnen ze dan TNT voor gebruiken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:11 schreef ToT het volgende:
En je hebt een explosie-schild nodig die de krachten eerst comprimeren, anders krijg je een zogeheten "vuile bom".
Je bedoelt denk ik een explosive lens?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:24 schreef ToT het volgende:
De TNT slingert, voor zover ik heb begrepen, stukken plutonium tegen elkaar. Plutonium onder druk explodeert weer, maar eerst nog niet met zo veel kracht. De explosie-schild comprimeert de explosie dusdanig dat de druk op de plutonium gigantisch wordt, waardoor het dus met een enorme kracht explodeert.
Althans, zo had ik het geleerd.
Donequote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik een explosive lens?
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Implosion_bomb_animated.gif
quote:
Zolang je geen bombrieven op zaterdag mijn wijk in loodst vind ik het bestquote:
Jup. De natuurkunde die er bij komt kijken is voor een splijtings bom niet eens zo moeilijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:56 schreef mediaconsument het volgende:
Het grootste probleem blijft dan ook de grondstoffen.
http://en.wikipedia.org/wiki/War_of_1812 !quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:21 schreef switchboy het volgende:
[..]
Tja hun continent is niet door oorlog verscheurd door die denkbeelden. Het enige wat op amerikaans grondgebied gebeurde was pearl harbor. Verder werden er mensen uitgezonden, maar het lanbd zelf is niet kapot gemaakt. itt Europa.
True, maar daar ging het me ook niet omquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:35 schreef switchboy het volgende:
daar speelde de nazi-ideologie geen rol in
http://2.bp.blogspot.com/(...)j0/s1600-h/swine.pngquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
True, maar daar ging het me ook niet om
Ging me om het 'het enige wat op amerikaans grondgebied' stukjequote:Op woensdag 6 januari 2010 01:19 schreef switchboy het volgende:
[..]
http://2.bp.blogspot.com/(...)j0/s1600-h/swine.png
toch wel?
tijdens WOIIquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:15 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ging me om het 'het enige wat op amerikaans grondgebied' stukjeNiet vervelend bedoeld natuurlijk.
Ja dat stond er niet bijquote:
Dat mis ik juist een beetje, met Dragorius werden er nog argumentaties en bronnen gegeven, zo slipt het weer weg naar "het is zus en zo en als je het niet gelooft ben je een schaap van de MSM". Dan is de motivatie van debunkers ook weg om er nog enige moeite in te steken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:24 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat Dragorius gewoon heel erg goed een discussie kon voeren vanuit zijn overtuigingen, maar dat veel "believers" (excuses nogmaals!) nogal van zijn overtuigingen gefrustreerd raakten en daardoor enorm hard begonnen te blaffen. Dat zorgt er bij mij persoonlijk weer voor dat ik een muurtje om me heen optrek. De prikkel van Dragorius z'n (in mijn ogen nog steeds goede) argumentaties is verdwenen, waardoor mensen hier in het algemeen toch iets rustiger reageert, waardoor ik weer minder een muurtje om me heen optrek, waardoor ik weer iets makkelijker voor mijn overtuigingen rondom de conspiracies uit kan komen. Af en toe wordt er nog wel eens vervelend gereageerd hier, waardoor ik toch weer een beetje dat muurtje ga optrekken, maar in het algemeen merk ik idd echt een verbetering hier, en dus ook idd in mijzelf!
Snap ik, maar volgens mij zijn hier genoeg mensen die met wetenschappelijke bronnen kunnen komen, en is het relatief dun bezaaid met mensen die in conspiracies geloven, terwijl dit forum juist voor die laatstgenoemde groep bedoeld is!quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat mis ik juist een beetje, met Dragorius werden er nog argumentaties en bronnen gegeven, zo slipt het weer weg naar "het is zus en zo en als je het niet gelooft ben je een schaap van de MSM". Dan is de motivatie van debunkers ook weg om er nog enige moeite in te steken.
Maar Drago zijn standpunt was altijd.. ik ken het niet.. of ik zie het niet.. of ik kan de link gewoon niet leggen.. en daar was het dan mee basta.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat mis ik juist een beetje, met Dragorius werden er nog argumentaties en bronnen gegeven, zo slipt het weer weg naar "het is zus en zo en als je het niet gelooft ben je een schaap van de MSM". Dan is de motivatie van debunkers ook weg om er nog enige moeite in te steken.
Het Germaanse Occulte.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:59 schreef Ticker het volgende:
Als Tip voor het Thule Topic, zou je misschien de topic titel kunnen veranderen, iets in trent van 'het duitse geloof voor de wwii' of 'het germaanse occulte'.
Ik kan namelijk niet specifiek iets kwijt over de Thule, maar wel over de nazi's en bijvoorbeeld The Brotherhood of Saturn, waar de Nazi's hun kledingdracht (zwart) op baseerde.
Zo zouden we een heel stuk over het Swastika en de Ariërs erin kwijt kunnen, maar kan dat nu niet omdat het iets te specifiek over de Thule zelf gaat.
Ja ik hou me ook vast aan de wetenschap, vanwege de feiten, maar probeer wel open te staan voor andere ideeën.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:04 schreef ToT het volgende:
Hmmm nee, Dragorius heeft gewoon een gedegen wetenschappelijke opleiding gehad en verklaarde dingen die mensen in zijn ogen "niet snapten" (en om eerlijk te zijn stond ik ook echt wel achter zijn uitleggen) met hoe de wetenschap dingen verklaart.
Je zou de hele wetenschap overboord moeten gooien om bepaalde zaken hier aan te kunnen nemen. Da's ook precies wat sommigen hier steeds zeggen, maar de wetenschap kan heel veel dingen echt zeer duidelijk sluitend uitleggen, terwijl vanuit de alternatieve hoek er nog erg veel haken en ogen en gaten zijn.
1) Het is jouw topic.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het Germaanse Occulte.
Goed idee.
ToT?
Mag dat?
Dan ga ik de tip van Ticker opvolgen en de titel veranderenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
1) Het is jouw topic.
2) Jij bent hier ook moderator.
Dus 2 redenen waarom je er zelf over mag beslissen!
Titus is zo'n type die altijd lurkt maar nooit iets zinnigs post.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:35 schreef ToT het volgende:Duidelijk!
Maar ik vind het zo jammer he: ZIJN we een keertje BNW weer op poten aan het krijgen, krijg je DIT gezeik!
Lekkerquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:54 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Peppersteak, zijkanten volkomen volgeplamuurd met peperkorreltjes!
(VEEEEEL meer dan op dit plaatje)
Omnomnomnomnom....hmmm die 2e steak had ik eigenlijk morgen ook wel kunnen nemen.
Boeiuh! Omnomnomnomnomnomnomnom....oet verpakking checken achteraf*
425 gram!Godnondeju!
Zo, en nu een bak ijs er achteraan om de pepersmaak weg te krijgen!
Hoe ik nog steeds maar 67 kilo kan wegen is mij een raadsel!![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:54 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Peppersteak, zijkanten volkomen volgeplamuurd met peperkorreltjes!
(VEEEEEL meer dan op dit plaatje)
Omnomnomnomnom....hmmm die 2e steak had ik eigenlijk morgen ook wel kunnen nemen.
Boeiuh! Omnomnomnomnomnomnomnom....oet verpakking checken achteraf*
425 gram!Godnondeju!
Zo, en nu een bak ijs er achteraan om de pepersmaak weg te krijgen!
Hoe ik nog steeds maar 67 kilo kan wegen is mij een raadsel!![]()
Ga je in hersenen poeren?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:14 schreef ATuin-hek het volgende:
Zo, m'n martelprotocol begint redelijk op poten te komen
Nog mensen uit de omgeving Nijmegen die proefpersoon willen spelen?
Oh, dus lekker een tukkie doen. Dat noem ik geen martelenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:15 schreef ATuin-hek het volgende:
Het valt gelukkig allemaal erg mee hoorHet is ipc 5 kwartier stil liggen in de scanner, waarvan je de laatste 40 minuten oid in slaap mag vallen als je wil.
10 euro / uurquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij wilt lekker slapen en nog geld toe?
Stiekem gewoon elke proefpersoon met 3 tesla magnetiseren en hersenspoelenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:08 schreef ToT het volgende:
"Meer desinformatie kweken" of zo, zul je bedoelen!
Krijgt Lambiekje toch nog gelijkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Stiekem gewoon elke proefpersoon met 3 tesla magnetiseren en hersenspoelenVervolgens chippen en herprogrammeren.
Zijn vast mensen zo gek genoeg dit soort dingen te geloven
Ik heb: vind je maatje on linequote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:02 schreef ToT het volgende:
Waarom staan er nou 2 google ads van daten voor 50-plussers naast mijn Active Topics?
Misschien dat (verdachte) sterfgevallen en 72 maagden er iets mee te maken heeft?
Dat is meer dan een híntquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:27 schreef switchboy het volgende:
Ik heb toch echt hele andere google ads zoals:
Afvallen Zonder Stress
In 30 dagen een prachtig figuur.. Bestel snel! Nú voor maar ¤ 14,95
19 kg in slechts 8 weken
De Slim-Sensatie nr. 1 - heden eindelijk ook in Nederland. Hier!
wtf?
'Training straatcultuur' heb ik nu.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:14 schreef ToT het volgende:
Someone's trying to tell you something, chubby!
Edit: *Checkt fobo* Ehhhh......een heel oude foto misschien, van vóór je 50 kilo aankwam misschien?![]()
Anders slaan die ads idd nergens op, nee!
Een oproep van onze minister president om ons straatje schoon te vegen. Ach, hij wéét hoe dat moet nietwaar, jaren ervaringquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:34 schreef ToT het volgende:
Stoepje vegen? Och, weer dat gelul over dat je aansprakelijk bent als iemand onderuit tyft of zo?
Misschien had ik een paar dagen geleden beter niet kunnen vegen, de onderlaag is spekglad en niet weg te krijgen, dus als ik de sneeuw had laten liggen was het een stuk minder glad geweest.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:49 schreef ToT het volgende:
Echt wel!
Pfff ja ik heb het dit jaar ook maar eens gedaan. Iedereen in dit kutgehucht doet het, en dat er alleen voor mijn huis en dat van mijn buren nog sneeuw lag, staat zo lullig he!
Nu ligt er alleen bij mijn buren nog wat!
Laatst had ik het ook maar voor hen opgeruimd, maar nu zat het me gewoon veel te vast gestampt en was het me te veel moeite om het opnieuw voor hen te doen.
Ik ga het met zout proberen, hopelijk lost het dan op.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:56 schreef ToT het volgende:
Neuh, die onderlaag is ook weg.
Gewoon met een schep lopen rossen i.p.v. zo'n slappe laffe sneeuwschuiver!
Ads? Welke ads?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:02 schreef ToT het volgende:
Waarom staan er nou 2 google ads van daten voor 50-plussers naast mijn Active Topics?
Misschien dat (verdachte) sterfgevallen en 72 maagden er iets mee te maken heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:10 schreef ToT het volgende:
Goeiemiddag!
Jaaah joh, ik moet gofferdomme al uit m'n slaapkamerraam klimmen als ik naar buiten wil, en daar word ik binnen 3 seconden al omgevormd tot een sneeuwpop!
Fuck, zelfs op de zuidpool maak je zulke weersomstandigheden niet mee!Extréém is het, extréémSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Primaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:15 schreef ToT het volgende:
Ouch!
Trouwens, Tuinhekje was de hekkensluiter in het NWO topic, maar aangezien de TS opgebokt is en er al genoeg topics over de NWO enzo zijn, laten we het maar ff zo, goed?
Foei Tuinhekje, wel beter opletten in het vervolg!
Oef... daar heb ik geen inspiratie voorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Prima![]()
Benieuwd met wat voor topic Tuinhek ons gaat verblijden
Ik kan wel een uitdaging uitschrijven voor mensen om te laten zien waar de medische wetenschap zo verkeerd isquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:47 schreef ToT het volgende:
Dan kost het je maar wat transpiratie!
Met een goed nieuw topic komen zul je!
Aan een "believer" zijn verhaal heb je dan ook niet veel. Wie gelooft er nu een "believer"? Dan ben je toch compleet krankzinnig? Waarom zou je zijn topic uberhaupt lezen, nu we weten dat we met een "believer" te maken hebben?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:57 schreef ToT het volgende:
Mwoah, toevallig sprak ik laatst een "believer" daar over. Ik hoop dat hij zijn verhaal in dat topic wil gaan doen.
Ik geloof er niets van dat dit neerbuigend bedoeld is. Zo is ToT niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:06 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Aan een "believer" zijn verhaal heb je dan ook niet veel. Wie gelooft er nu een "believer"? Dan ben je toch compleet krankzinnig? Waarom zou je zijn topic uberhaupt lezen, nu we weten dat we met een "believer" te maken hebben?
Het woord "iemand" had de lading dan ook goed gedekt. In serieuze discussies schiet bakkeleien over believers en sceptics niet op, we zijn immers allemaal sceptics.
Mjah, moest er even uit, de term "believer" klinkt zo neerbuigend.
Dat snap ik, tot bedoelt dit niet beledigend. Ik bedoel dan ook dat hij de term believers. debunkers en sceptics beter achterwege kan laten. Dat hokjesdenken werkt discussies alleen maar tegen.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat dit neerbuigend bedoeld is. Zo is ToT niet.
Het geeft een referentiekader aan, net zoals dat het doet bij 'debunker'.
Ik hoop dat deze believer snel zijn verhaal doet zodat we kunnen reageren. Believers, debunkers en iedereen die geïnteresseerd is.
?quote:Op zondag 10 januari 2010 12:21 schreef ToT het volgende:
*Zucht* Media, voordat je die post ging editten leek je me eindelijk eens een keertje te begrijpen.
Wishful thinking...
Niet alleen door mij. Als je een beetje oplet zie je dat deze discussies met een bepaalde regelmaat naar voren komen, en dat er dan vanuit de zgn. sceptische kant mensen believer genoemd worden met 1000den redenen waarom dat eigenlijk onmensen zijn. Die denken niet goed na ofzo.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:32 schreef ToT het volgende:
Kom op kerel, jij lijkt nog echt de enige te zijn die er moeite mee heeft.
Jij vat de term als polariserend op en dat de term ruis oplevert, maar het zijn juist de IDEEËN die hier uitgewisseld worden waar mensen op reageren.
Ik heb geen zin om voor de zoveelste keer uit te leggen wat ik er mee bedoel. Je hebt mijn woordkeuze maar te accepteren. BNW loopt nu lekker, mensen die in conspiracies geloven lijken zich weer wat meer thuis te voelen hier en gaan ook weer wat meer posten en dat is fijn.
Dat jij niet tegen dat woordje kunt is dan jammer, maar ik ga niet elke keer opnieuw krampachtig in politiek correcte termen proberen te omschrijven wat ik bedoel, terwijl dit woord eigenlijk alleen maar door jou als beledigend / polariserend opgevat wordt.
Hij staat erquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:57 schreef ToT het volgende:
Mwoah, toevallig sprak ik laatst een "believer" daar over. Ik hoop dat hij zijn verhaal in dat topic wil gaan doen.
Goed spel inderdaad.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:30 schreef Cerbie het volgende:
Net Super Mario Galaxy uitgespeeld10/10, prachtig spel
Ik game nooit, mijn neefjes daarentegen zo vaak als ze mogen.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:11 schreef ToT het volgende:
Ik ben momenteel met Dragon Age Origins bezig.
Pfff begonnen als een elf mage, echt geweldig!Helemaal uitgespeeld, zo veel mogelijk de good guy geweest.
Vervolgens als een dwarf warrior begonnen, maar dat was ik al snel zat, toen als human warrior, wat ik al wat langer volhield, en nu ben ik toch maar weer een mage, maar nu een human.
Dr.House, echt super vind ik dat!quote:Op zondag 10 januari 2010 18:45 schreef ToT het volgende:
Ik ben behoorlijk verslaafd aan dr. House en dr. Who!(God, beiden "doctors" hoewel ze geen zak met elkaar te maken hebben!
)
Wat valt me dat van hem tégenquote:Op maandag 11 januari 2010 10:53 schreef ToT het volgende:Van de Frontpage:
Onze eigen minister-president, Jan-Peter Balkenende, veegt zijn eigen stoep niet. Zijn oprit is nog steeds voorzien van een laag sneeuw. Afgelopen vrijdag deed de premier nog een oproep aan alle Nederlanders om vooral hun stoep sneeuwvrij te houden. "Het zou goed zijn als mensen hun stoep wat schoon weten te houden. Dat is van belang voor anderen en het heeft ook te maken met je verantwoordelijk weten voor de samenleving."
Een journalist van het AD kwam op het idee om eens te gaan kijken bij het huis van Balkenende in Capelle aan den IJssel, waar hij een stoep vol sneeuw aantrof. Alleen een stukje naar de deur was geveegd. Dat heeft de premier overigens niet zelf gedaan, hij liet daar zijn vrouw Bianca voor opdraven omdat hij moet werken. Volgens haar is het een lastige klus, omdat de sneeuw behoorlijk is vastgekoekt.
Andere bewoners van de straat hebben hun stoep wel geveegd. Zij lieten zich inspireren door de woorden van hun beroemde buurtbewoner.
'Als de vos de passie preekt, boer let op je kippen'quote:Op maandag 11 januari 2010 11:36 schreef ToT het volgende:
Wat een schalks boefje he!
Godvergeten moraalridder, die gast!
Ik had hem wel in zijn nette 3-delig pak achter de sneeuwschuiver gezien: "He potverdrie, hoe werkt zulks één apparaat? Zeg lief, wanneer komt de butler weer terug van vakantie?"
Eer is natuurlijk nog wel een belangrijk verschil tussen de openbare weg (stoep) en een privé oprit...quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 10:53 schreef ToT het volgende:Van de Frontpage:
Onze eigen minister-president, Jan-Peter Balkenende, veegt zijn eigen stoep niet. Zijn oprit is nog steeds voorzien van een laag sneeuw. Afgelopen vrijdag deed de premier nog een oproep aan alle Nederlanders om vooral hun stoep sneeuwvrij te houden. "Het zou goed zijn als mensen hun stoep wat schoon weten te houden. Dat is van belang voor anderen en het heeft ook te maken met je verantwoordelijk weten voor de samenleving."
Een journalist van het AD kwam op het idee om eens te gaan kijken bij het huis van Balkenende in Capelle aan den IJssel, waar hij een stoep vol sneeuw aantrof. Alleen een stukje naar de deur was geveegd. Dat heeft de premier overigens niet zelf gedaan, hij liet daar zijn vrouw Bianca voor opdraven omdat hij moet werken. Volgens haar is het een lastige klus, omdat de sneeuw behoorlijk is vastgekoekt.
Andere bewoners van de straat hebben hun stoep wel geveegd. Zij lieten zich inspireren door de woorden van hun beroemde buurtbewoner.
Prachtig!quote:Op maandag 11 januari 2010 17:08 schreef ATuin-hek het volgende:
http://www.magritek.com/terranovafeatures.html
Moderne technologie
Freek de Jonge, toch?quote:Op maandag 11 januari 2010 11:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'Als de vos de passie preekt, boer let op je kippen'
Het is een spreekwoord, al eeuwenoud geloof ik.quote:
Doe ik hoor Ticker, het is allemaal zo boeiend!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:35 schreef Ticker het volgende:
Check effe allemaal het germaanse occult topic..
Snap er werkelijk niks van..quote:Op maandag 11 januari 2010 23:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe ik hoor Ticker, het is allemaal zo boeiend!
Als je bedoelt, die niet inbegrepen, klopt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:23 schreef ToT het volgende:
Dus vanaf deze post alles wegtyfen: Het Germaanse Occulte ?
Met deze converter kan je uitrekenen hoeveel "norris" 1 Newton is..quote:
Nee, daar ben je zeker niet de enige in.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:36 schreef Cerbie het volgende:
Elke keer als ik een topic in NWS aanklik dat over allochtonen gaat vraag ik me af hoe het weer goedgepraat wordt door de knuffelmenigte, ben ik daar de enige in?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, daar ben je zeker niet de enige in.
Ik sta daar ook elke keer weer van te kijken
Ja, dat is grappigquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:50 schreef Cerbie het volgende:
[..]
![]()
Het mooiste is nog als ze roepen dat Fok! een rechts bolwerk is
En dan die bosjes, dat lijkt wel op die bosjes die vlak bij het strand staan, aan het begin van de duinen. Een soort helmgras?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:17 schreef Ticker het volgende:
Tja.. volgens mij heeft daar ooit flink wat water gestaan..
Ik zie er wenkbrauwen en toefjes goed bijgehouden vrouwelijk schaamhaar in...quote:
Siegmund zou z'n lol op kunnen bij jou!quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:40 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik zie er wenkbrauwen en toefjes goed bijgehouden vrouwelijk schaamhaar in...
Op mij zouden toch zeker wel 3 (vrouwelijke) psychologie studentes kunnen promoveren inderdaad...quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Siegmund zou z'n lol op kunnen bij jou!
Welke bosjes?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan die bosjes, dat lijkt wel op die bosjes die vlak bij het strand staan, aan het begin van de duinen. Een soort helmgras?
My eyes waren zéker deceitful, ik zag het voor planten aan, en het is gewoon troep. Bummerquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:55 schreef Ticker het volgende:
[..]
Welke bosjes?
Dat is een soort troep/kleur achtergelaten toen een bepaalde substantie zichzelf afzette en verdween (door het wegvloeien van water?), daar op die Duinen.
Sla hem desnoods op en zoom in.. The Eyes can be deceitful, maar dat zijn geen planten.
Nee, maar niet alleen dat, als je ook kijkt zie je dat deze 'stengels' zich op een rij moeten bevinden. Niet echt logisch voor de natuur.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
My eyes waren zéker deceitful, ik zag het voor planten aan, en het is gewoon troep. Bummer
Wat vind ik dit toch mooi. Alles van Michelangelo vind ik mooi.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:51 schreef Ticker het volgende:
Wat tekende Michelangelo nou precies, toen hij 'God' tekende?
Let goed op de vorm, waar God en zijn 'metgezellen' in zitten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een lach veroorzaakt ook geen kanker volgens mij.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:49 schreef ATuin-hek het volgende:
Voor de dames:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)ker-dan-make-up.html
Ik heb in Florence een aantal beelden en schilderijen van hem gezien, en in het echt is het nog veel imposanter kan ik je zeggen. Normaliter zal je mij niet uren zien staan kijken naar 1 schilderij in een museum, maar daar heb ik toch regelmatig met open mond naar van alles staan kijken..quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat vind ik dit toch mooi. Alles van Michelangelo vind ik mooi.
God zit dus in de hersenen. Ja, logisch wel als je er over nadenkt.
Ik heb La Pietà gezien in de St.Pieter, en was zo onder de indruk en diep ontroerd. Wat een schoonheid.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:05 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik heb in Florence een aantal beelden en schilderijen van hem gezien, en in het echt is het nog veel imposanter kan ik je zeggen. Normaliter zal je mij niet uren zien staan kijken naar 1 schilderij in een museum, maar daar heb ik toch regelmatig met open mond naar van alles staan kijken..
Dus ik kan mijn make-up het raam uitgooien, een blijde lach volstaatquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:49 schreef ATuin-hek het volgende:
Voor de dames:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)ker-dan-make-up.html
Jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus ik kan mijn make-up het raam uitgooien, alleen een blijde lachSuper!
Zal het ook even aan mijn lief doorgeven.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus ik kan mijn make-up het raam uitgooien, een blijde lach volstaatSuper!
Nou geilquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:23 schreef ToT het volgende:
Veel mensen zeggen ook wel dat je het beste make-up zo kunt aanbrengen, dat je gewoon niet kunt zien dat je make-up op hebt. (Dat het dus natuurlijk lijkt.)
Dus niet dat je er als Bassie uit gaat zien of zo!
Hoewel.....dit zieter toch ook best wel geil uit?
[ afbeelding ]
Zat ikidd ook aan te denken ja!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou geil....is die linkse een kerel?
Mooi! Heb je al mensen die 'proefkonijn' willen zijn?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:53 schreef ATuin-hek het volgende:
Zohet begint nu langzaamaan spannend te worden. Heb nu een protocol bij elkaar, maar wacht nog even op de mening van de experts. Kan ik hopelijk komende week beginnen met meten
Ja al best wel watquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooi! Heb je al mensen die 'proefkonijn' willen zijn?
Mooi! Nu maar wachten op de mening van de experts he? Ga voor je duimenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja al best wel watBen vast begonnen met vrienden en bekenden te vragen.
Nou ja, morgen kun je je om die tijd nog eens lekker omdraaien hequote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:59 schreef Cerbie het volgende:
A![]()
IVA
Half uur in de kou staan wachten op de bus vanmorgen
Echt niet, en al de sneeuw is ook van het schuine dak gegleden inmiddels, dus daar worden we ook niet meer wakker van 's nachts..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ja, morgen kun je je om die tijd nog eens lekker omdraaien he![]()
tenzij je moet werken natuurlijk
Voor mijn nieuwsgierigheid, wat ga je precies meten?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:53 schreef ATuin-hek het volgende:
Zohet begint nu langzaamaan spannend te worden. Heb nu een protocol bij elkaar, maar wacht nog even op de mening van de experts. Kan ik hopelijk komende week beginnen met meten
T1 anatomische scan, multi-echo EPI resting state van 31 minuten en een 256 richtingen, b=1500 2mm isotroop DWI scanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:28 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Voor mijn nieuwsgierigheid, wat ga je precies meten?
Dat is toch een soort van MRI scan, of niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
T1 anatomische scan, multi-echo EPI resting state van 31 minuten en een 256 richtingen, b=1500 2mm isotroop DWI scan
Dat is iig het plan. Even afwachten of de postdocs etc die hier heel veel van af weten het ook een goed plan vinden.
Edit: Oh en ook een genetic profileSpeeksel monster enzo.
Dat is inderdaad allemaal MRIquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:09 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dat is toch een soort van MRI scan, of niet?Ik heb me hier voor opgegeven, als ex-hartpatient. Mogelijk dat ze bij mij ook een DNA onderzoek gaan doen, maar dat zal ik nog wel horen tzt..
Waddan joh?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:11 schreef Cerbie het volgende:
Dit gaat hem niet meer worden geloof ik.
*gaat tas pakken*
Gek he, bij hersenen moet ik altijd aan een pond gehakt denken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo zie ik er dus van binnen uit
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gek he, bij hersenen moet ik altijd aan een pond gehakt denken.
Aan de kleur te zien ben je overtuigd socialist?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo zie ik er dus van binnen uit
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gek he, bij hersenen moet ik altijd aan een pond gehakt denken.
That looks like a serious brainfart!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[ afbeelding ]
En hier had ik het uiteindelijk voor nodig. Wat resultaten fancy presenteren. Hopelijk vinden de reviewers het dan ook leuk.
Als het goed is zijn het twee delen van het Default Mode Network. Dit is soort van het stand-by netwerk van je brein. Als je niets doet, of bijv zit te dagdromen, worden deze gebieden actief. Ik laat hier overigens maar 2 van de 6 gebieden zien. De Hippocampi horen er bijv ook bijquote:
Vind het fascinerendquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als het goed is zijn het twee delen van het Default Mode Network. Dit is soort van het stand-by netwerk van je brein. Als je niets doet, of bijv zit te dagdromen, worden deze gebieden actief. Ik laat hier overigens maar 2 van de 6 gebieden zien. De Hippocampi horen er bijv ook bij
Nee man, dat is de laatste missende scene van duke nukem forever..quote:
Je hebt er twee vanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:42 schreef ToT het volgende:
Hippocampi? Ik dacht dat er maar eentje was?
Bijna!quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:05 schreef Lavenderr het volgende:
Tuinhek, heb je al groen licht voor je onderzoek?
Hartstikke goed!quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Bijna!Vandaag weer een stuk verder gekomen. moet nog 3 laatste kleine details controleren, dan kan ik het protocol afmaken en een keer op de scanner testen
Heel spannendquote:
Dan speciaal voor jou.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:03 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dan speciaal voor jou.
[ afbeelding ]
En zij mag weleens wat aan de lijn gaan doenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:03 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dan speciaal voor jou.
[ afbeelding ]
Als je dat voor de mensen in die scanner van je draait krijg je rare effecten.. Of is het gewoon een afleiding zodat jij ongemerkt wat nanobots een een rfid chipje kan injecteren????quote:
SSSsst! niet verklappen!quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:48 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Als je dat voor de mensen in die scanner van je draait krijg je rare effecten.. Of is het gewoon een afleiding zodat jij ongemerkt wat nanobots een een rfid chipje kan injecteren????
Dus Lambiekje de profeet had gelijk?!?!?!?!?!quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:29 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dus Lambiekje de profeet had gelijk?!?!?!?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |