So? How did it go? Ik heb mijn weekOV nog niet getest. Tijdelijke weekend OV werkte iig nog gister.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:23 schreef Cerbie het volgende:
Tijd om eens een bed op te zoeken. Morgenvroeg begint het weer
*vingers kruist en hoopt dat Connexxion/Novio/BRENG weet hoe een bus werkt.
Ze reden op tijdquote:Op maandag 4 januari 2010 11:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
So? How did it go? Ik heb mijn weekOV nog niet getest. Tijdelijke weekend OV werkte iig nog gister.
Dat zal mooi worden als er ergens een belangrijke voetbalwedstrijd gespeeld word ofzo. Vraag me alleen af hoe het zit als ik dit jaar eens een keer met de bus of trein wil gaan. Komt niet echt vaak voor namelijk.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:36 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ze reden op tijdEn ik kon gewoon in- en uitchecken
![]()
Schiet alleen niet echt op als iedereen in moet checken, het duurt even voordat de *biep* komt als je er een kaart voorhoudt.
Dan is het te druk voor conducteurs om te lopen dus checked niemand in. Dat zie je nu al 2 jaar in de tram hier in Rotterdam. Beetje kansloos.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:53 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat zal mooi worden als er ergens een belangrijke voetbalwedstrijd gespeeld word ofzo. Vraag me alleen af hoe het zit als ik dit jaar eens een keer met de bus of trein wil gaan. Komt niet echt vaak voor namelijk.
Ode aan de fiets overigens, die heeft nogsteeds geen last van tracking devices of andere nutteloze rommel!
NoordHolland.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:52 schreef Cerbie het volgende:
Waar ergens is hier, dan weet ik of ik de sneeuwkettingen om mijn stalen ros moet binden.
Pfff te phony zeg..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:18 schreef ToT het volgende:
Sow, inderdaad zeg!
Hehehe trouwens nog een sterk staaltje van hoe je genept wordt, gevonden in ONZ:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:11 schreef Cerbie het volgende:
Cadeaubon (15¤) gekregen voor tntkadowinkel.nl, best leuke dingen hebben ze daar. Binnenkort maar eens iets uitzoeken.
http://home.earthlink.net/~enigmaep/annihilation/buildabomb.htmlquote:4. Now get about 100 pounds (44 kg) of trinitrotoluene (TNT). Gelignite is much better, but messier to work with. Your helpful hardware man or local Bomb Depot store will be happy to provide you with this item.
Die lui hebben wel humor zegquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:47 schreef mediaconsument het volgende:
Je kunt TNT dan ook gebruiken om een deel van de atoombom te maken.
[..]
http://home.earthlink.net/~enigmaep/annihilation/buildabomb.html
Er zijn dan ook explosieven zoals TNT aanwezig in een atoombom, dit om de kern te laten imploderen volgens mij, waardoor dus de explosieve reactie ontstaat.
Het principe lijkt me niet erg uitgebreid om eerlijk te zijn. De details zijn echter heel wat lastiger.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die lui hebben wel humor zegIk neem iig aan dat ze het niet serieus bedoelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |