Ze kunnen ook een apocalypse in scene zetten, zoals ze met y2k hebben geprobeerd. Daarbij gaan er ook woorden over een nieuwe wereldreligie en dus religieuze gebeurtenissen, welke wederom gefabriceerd zouden worden. Dit heeft dan te maken met de komst van ene Maitreya.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:01 schreef ToT het volgende:
Die 500 miljoen zou dus na de apocalyps overblijven, maar de vraag is: WAT voor apocalyps? Waardoor wordt die veroorzaakt? Weten "zij" iets over 2012 wat wij niet weten, of veroorzaken "zij" die apocalyps juist?
Het Vaticaan heeft daarom wel met macht te maken, en is het goed om te weten dat het christendom ook deels uit dat paganisme is ontstaan. Ik zeg dan ook niet dat het een oorzaak is, echter dat deze symboliek vaak naar voren komt, en je hierdoor dus kunt veel te weten kunt komen over het ontstaan van de huidige wereld en de mensen die deze wereld regeren. Dan is de link met de guidestones zo gelegd namelijk.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja maar dat een bepaalde groepering een band met een bepaald oeroud geloof heeft, zegt geen reet over dat geloof zelf. Tja het is een leuk gegeven dat mensen die machtwellustig zijn ook oude geloofsstromingen aanhangen, maar zo zijn er ook genoeg machtsgeile Christenen of atheïsten enzo.
Paganisme an sich heeft geen donder met macht te maken, net zo min als dat het met de Christelijke duivel of zo te maken zou hebben, aangezien dat fabeltje pas vele millennia later is verzonnen.
De wereld zou vergaan door de millenium bug.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:00 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
De wereld zou vergaan door de millenium bug.
Dat was het inderdaad, echter kwamen er destijds flinke verhalen naar voren, ook uit officiële bronnen. Het einde van de wereld werd door velen voorspeld op die datum, en nu is dat dus 2012 geworden.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]Ben ik ff blij dat ik geen cola aan het drinken was, anders kon je nu 2 nieuwe beeldschermen gaan betalen!
Die bug was gewoon een reëel probleem omdat veel ouwe MS-DOS programma'tjes de nieuwe jaartelling niet aan konden. Nothing more.
Het ging over alle computers op aarde, inclusief die van belangrijke wapensystemen, energiecentrales, ziekenhuizen, noem maar op. Tegenwoordig komt dat verhaal dan ook raar over, omdat we vrij veel verder zijn dan toen.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:09 schreef ToT het volgende:
Ehhhmmmm.... okee, mensen die daadwerkelijk geloofden dat planeet Aarde zou vergaan omdat software een bepaald getalletje niet aankonden, zouden gedwongen gesteriliseerd moeten worden om het stupid-gen uit onze genenpool te verwijderen!
Zeg ik daar iets over dan? Had misschien beter dergelijke angstpropaganda kunnen gebruiken, er zullen toen vast wel wat besluiten zijn gevallen die iets met onze privacy te maken heeft ofzo. Propaganda zoals die van Saddam als wrede dictator met WMD om de wereld te vernietigen is dan een zelfde soort idee, je moet natuurlijk wel de steun van het volk hebben om besluiten te nemen en oorlogen te voeren..quote:
War Gamesquote:
Je snapt mij niet helemaal. De milleniumbug en haar gevolgen zouden namelijk een goede reden kunnen zijn voor een NWO of iets dergelijks, dat idee zat toen al in de pijpleiding, daar George Bush Senior hier voor of tijdens de eerste Irak oorlog al over sprak.. Deze propaganda was dan niet om een oorlog te beginnen. Dan kom je bij zaken als WMD's in Irak en 911.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:27 schreef ToT het volgende:
Okee, you just completely lost me here....angstpropaganda met de millenniumbug, en met deze angstpropaganda zouden oorlogen begonnen kunnen worden, maar dan weer niet vanwege de millenniumbug.
Kortom: de "angstzaaierij" rondom de millenniumbug heeft dus effectief geen donder uitgemaakt, behalve dat bedrijven de boel gewoon ff goed hebben doorgelicht.
Tjah, nukes zullen vast niet op een actieve timer zitten die automatisch afschieten in het jaar 0.quote:
Okee, dus Bush wilde een oorlog beginnen als de gevreesde millenniumbug toe had geslagen. Dus zeg maar als Rusland ineens automatisch nukes ging afschieten door een computerfoutje of zo?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:30 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je snapt mij niet helemaal. De milleniumbug en haar gevolgen zouden namelijk een goede reden kunnen zijn voor een NWO of iets dergelijks, dat idee zat toen al in de pijpleiding, daar George Bush Senior hier voor of tijdens de eerste Irak oorlog al over sprak.. Deze propaganda was dan niet om een oorlog te beginnen. Dan kom je bij zaken als WMD's in Irak en 911.
Het plannetje mbt. de millenium bug zal dan wel gefaald zijn, en proberen ze het opnieuw met 2012, en dat wordt verteld in dat wikipedia artikel dat je had gequote.
Lees.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee, dus Bush wilde een oorlog beginnen als de gevreesde millenniumbug toe had geslagen. Dus zeg maar als Rusland ineens automatisch nukes ging afschieten door een computerfoutje of zo?
Heb je daar sterke aanwijzingen / bronnen voor?
Ik begon over Irak als voorbeeld van angstpropaganda, niet om het in verband met y2k te brengen. Dat Bush sr. in beide verhalen voorkomt, is echter weer een ander verhaal. Misschien dat dat niet helemaal duidelijk is, anders kun je beter gaan slapen volgens mij. Ik heb dan ook meerdere malen aangegeven dat y2k voor een NWO ofzo gebruikt zou kunnen worden, net zoals dat 2012 dat volgens de georgia guidestones zou doen.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:44 schreef ToT het volgende:
Jij bent degene die over Irak begonnen is. Ik heb het helemaal niet over Irak gehad. We hadden het gewoon over oorlogen vanwege de millenniumbug.
Sowieso snap ik niet hoe er oorlogen begonnen kunnen worden vanwege wat probleempjes met wat software. Goed, er hadden wat bestandjes tijdelijk ontoegankelijk geraakt kunnen worden tot je de BIOS-tijd van die PC ff terug ging zetten tot je een definitievere oplossing had gevonden, maar verder?
So? How did it go? Ik heb mijn weekOV nog niet getest. Tijdelijke weekend OV werkte iig nog gister.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:23 schreef Cerbie het volgende:
Tijd om eens een bed op te zoeken. Morgenvroeg begint het weer
*vingers kruist en hoopt dat Connexxion/Novio/BRENG weet hoe een bus werkt.
Ze reden op tijdquote:Op maandag 4 januari 2010 11:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
So? How did it go? Ik heb mijn weekOV nog niet getest. Tijdelijke weekend OV werkte iig nog gister.
Dat zal mooi worden als er ergens een belangrijke voetbalwedstrijd gespeeld word ofzo. Vraag me alleen af hoe het zit als ik dit jaar eens een keer met de bus of trein wil gaan. Komt niet echt vaak voor namelijk.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:36 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ze reden op tijdEn ik kon gewoon in- en uitchecken
![]()
Schiet alleen niet echt op als iedereen in moet checken, het duurt even voordat de *biep* komt als je er een kaart voorhoudt.
Dan is het te druk voor conducteurs om te lopen dus checked niemand in. Dat zie je nu al 2 jaar in de tram hier in Rotterdam. Beetje kansloos.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:53 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat zal mooi worden als er ergens een belangrijke voetbalwedstrijd gespeeld word ofzo. Vraag me alleen af hoe het zit als ik dit jaar eens een keer met de bus of trein wil gaan. Komt niet echt vaak voor namelijk.
Ode aan de fiets overigens, die heeft nogsteeds geen last van tracking devices of andere nutteloze rommel!
NoordHolland.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:52 schreef Cerbie het volgende:
Waar ergens is hier, dan weet ik of ik de sneeuwkettingen om mijn stalen ros moet binden.
Pfff te phony zeg..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:18 schreef ToT het volgende:
Sow, inderdaad zeg!
Hehehe trouwens nog een sterk staaltje van hoe je genept wordt, gevonden in ONZ:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:11 schreef Cerbie het volgende:
Cadeaubon (15¤) gekregen voor tntkadowinkel.nl, best leuke dingen hebben ze daar. Binnenkort maar eens iets uitzoeken.
http://home.earthlink.net/~enigmaep/annihilation/buildabomb.htmlquote:4. Now get about 100 pounds (44 kg) of trinitrotoluene (TNT). Gelignite is much better, but messier to work with. Your helpful hardware man or local Bomb Depot store will be happy to provide you with this item.
Die lui hebben wel humor zegquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:47 schreef mediaconsument het volgende:
Je kunt TNT dan ook gebruiken om een deel van de atoombom te maken.
[..]
http://home.earthlink.net/~enigmaep/annihilation/buildabomb.html
Er zijn dan ook explosieven zoals TNT aanwezig in een atoombom, dit om de kern te laten imploderen volgens mij, waardoor dus de explosieve reactie ontstaat.
Het principe lijkt me niet erg uitgebreid om eerlijk te zijn. De details zijn echter heel wat lastiger.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die lui hebben wel humor zegIk neem iig aan dat ze het niet serieus bedoelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |