abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76377362
quote:
Op zondag 3 januari 2010 20:01 schreef ToT het volgende:
Die 500 miljoen zou dus na de apocalyps overblijven, maar de vraag is: WAT voor apocalyps? Waardoor wordt die veroorzaakt? Weten "zij" iets over 2012 wat wij niet weten, of veroorzaken "zij" die apocalyps juist?
Ze kunnen ook een apocalypse in scene zetten, zoals ze met y2k hebben geprobeerd. Daarbij gaan er ook woorden over een nieuwe wereldreligie en dus religieuze gebeurtenissen, welke wederom gefabriceerd zouden worden. Dit heeft dan te maken met de komst van ene Maitreya.

Mjah, het blijft allemaal gissen. Daarom vind ik het ook belangrijk om de ogen open te houden voor dergelijke acteerprestaties.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_76377620
quote:
Op zondag 3 januari 2010 21:48 schreef ToT het volgende:

[..]

Mja maar dat een bepaalde groepering een band met een bepaald oeroud geloof heeft, zegt geen reet over dat geloof zelf. Tja het is een leuk gegeven dat mensen die machtwellustig zijn ook oude geloofsstromingen aanhangen, maar zo zijn er ook genoeg machtsgeile Christenen of atheïsten enzo.

Paganisme an sich heeft geen donder met macht te maken, net zo min als dat het met de Christelijke duivel of zo te maken zou hebben, aangezien dat fabeltje pas vele millennia later is verzonnen.
Het Vaticaan heeft daarom wel met macht te maken, en is het goed om te weten dat het christendom ook deels uit dat paganisme is ontstaan. Ik zeg dan ook niet dat het een oorzaak is, echter dat deze symboliek vaak naar voren komt, en je hierdoor dus kunt veel te weten kunt komen over het ontstaan van de huidige wereld en de mensen die deze wereld regeren. Dan is de link met de guidestones zo gelegd namelijk.

Het TRU gedeelte gaat dan ook richting astrologie en tovenarij, oftewel zou het mijns inziens goed mogelijk kunnen zijn dat er een aantal mensen hier kennis over hebben, wat hun erg veel macht geeft. Wetende dat zij een monopolie op deze macht hebben, zolang er maar niet meer mensen weten hoe die macht werkt. Om deze reden is astrologie dan ook zo belangrijk in de geschiedenis van zowat alle volkeren op aarde.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_76377734
Je vergeetvp de haakjes in de titel
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_76377755
2yk? Heb ik iets gemist toen?
pi_76377803
quote:
Op zondag 3 januari 2010 21:57 schreef Cerbie het volgende:
Je vergeetvp de haakjes in de titel
Ik zit helaas al aan de max wat aantal tekens betreft!
pi_76377926
quote:
Op zondag 3 januari 2010 21:57 schreef ToT het volgende:
2yk? Heb ik iets gemist toen?
De wereld zou vergaan door de millenium bug.
pi_76378091
quote:
Op zondag 3 januari 2010 22:00 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

De wereld zou vergaan door de millenium bug.
Ben ik ff blij dat ik geen cola aan het drinken was, anders kon je nu 2 nieuwe beeldschermen gaan betalen!

Die bug was gewoon een reëel probleem omdat veel ouwe MS-DOS programma'tjes de nieuwe jaartelling niet aan konden. Nothing more.
pi_76378284
quote:
Op zondag 3 januari 2010 22:02 schreef ToT het volgende:

[..]

Ben ik ff blij dat ik geen cola aan het drinken was, anders kon je nu 2 nieuwe beeldschermen gaan betalen!

Die bug was gewoon een reëel probleem omdat veel ouwe MS-DOS programma'tjes de nieuwe jaartelling niet aan konden. Nothing more.
Dat was het inderdaad, echter kwamen er destijds flinke verhalen naar voren, ook uit officiële bronnen. Het einde van de wereld werd door velen voorspeld op die datum, en nu is dat dus 2012 geworden.

Ben benieuwd of ze deze propagandaoorlog gaan winnen, daar de vorige toch best wel met een sisser is afgelopen.
pi_76378525
Ehhhmmmm.... okee, mensen die daadwerkelijk geloofden dat planeet Aarde zou vergaan omdat software een bepaald getalletje niet aankonden, zouden gedwongen gesteriliseerd moeten worden om het stupid-gen uit onze genenpool te verwijderen!
pi_76378773
quote:
Op zondag 3 januari 2010 22:09 schreef ToT het volgende:
Ehhhmmmm.... okee, mensen die daadwerkelijk geloofden dat planeet Aarde zou vergaan omdat software een bepaald getalletje niet aankonden, zouden gedwongen gesteriliseerd moeten worden om het stupid-gen uit onze genenpool te verwijderen!
Het ging over alle computers op aarde, inclusief die van belangrijke wapensystemen, energiecentrales, ziekenhuizen, noem maar op. Tegenwoordig komt dat verhaal dan ook raar over, omdat we vrij veel verder zijn dan toen.
pi_76378898
Mwah nee, toentertijd was het voor de meesten wel duidelijk dat de meeste computersystemen er best tegen bestand waren; men was er gewoon goed op voorbereid.

Was wel leuk trouwens, met de millenniumwisseling lieten ze voor de gein op een groot plein ergens alle stroom voor een seconde uitvallen!
pi_76379029
Mjah, hier in Nederland kijken we er dan nog nuchter tegenaan. In Amerika was dit volgens mij heel wat groter, ze hebben daar dan ook al heel wat meer van deze angst propaganda over zich heen gekregen, om bijvoorbeeld oorlogen te kunnen beginnen.
pi_76379102
Oorlog vanwege de millenniumbug? Hoe dan?
pi_76379426
quote:
Op zondag 3 januari 2010 22:19 schreef ToT het volgende:
Zeg ik daar iets over dan? Had misschien beter dergelijke angstpropaganda kunnen gebruiken, er zullen toen vast wel wat besluiten zijn gevallen die iets met onze privacy te maken heeft ofzo. Propaganda zoals die van Saddam als wrede dictator met WMD om de wereld te vernietigen is dan een zelfde soort idee, je moet natuurlijk wel de steun van het volk hebben om besluiten te nemen en oorlogen te voeren..
pi_76379522
Elke dag een nieuwe dode in het nieuws mbt. de mgriep was mijns inziens ook een mooi voorbeeld van deze angstpropaganda. Angst verkoopt namelijk erg goed.
pi_76379562
Okee, you just completely lost me here....angstpropaganda met de millenniumbug, en met deze angstpropaganda zouden oorlogen begonnen kunnen worden, maar dan weer niet vanwege de millenniumbug.

Kortom: de "angstzaaierij" rondom de millenniumbug heeft dus effectief geen donder uitgemaakt, behalve dat bedrijven de boel gewoon ff goed hebben doorgelicht.
pi_76379590
quote:
Op zondag 3 januari 2010 22:19 schreef ToT het volgende:
War Games
pi_76379784
quote:
Op zondag 3 januari 2010 22:27 schreef ToT het volgende:
Okee, you just completely lost me here....angstpropaganda met de millenniumbug, en met deze angstpropaganda zouden oorlogen begonnen kunnen worden, maar dan weer niet vanwege de millenniumbug.

Kortom: de "angstzaaierij" rondom de millenniumbug heeft dus effectief geen donder uitgemaakt, behalve dat bedrijven de boel gewoon ff goed hebben doorgelicht.
Je snapt mij niet helemaal. De milleniumbug en haar gevolgen zouden namelijk een goede reden kunnen zijn voor een NWO of iets dergelijks, dat idee zat toen al in de pijpleiding, daar George Bush Senior hier voor of tijdens de eerste Irak oorlog al over sprak.. Deze propaganda was dan niet om een oorlog te beginnen. Dan kom je bij zaken als WMD's in Irak en 911.

Het plannetje mbt. de millenium bug zal dan wel gefaald zijn, en proberen ze het opnieuw met 2012, en dat wordt verteld in dat wikipedia artikel dat je had gequote.
pi_76379839
quote:
Op zondag 3 januari 2010 22:27 schreef Cerbie het volgende:

[..]

War Games
Tjah, nukes zullen vast niet op een actieve timer zitten die automatisch afschieten in het jaar 0.
pi_76379921
quote:
Op zondag 3 januari 2010 22:30 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Je snapt mij niet helemaal. De milleniumbug en haar gevolgen zouden namelijk een goede reden kunnen zijn voor een NWO of iets dergelijks, dat idee zat toen al in de pijpleiding, daar George Bush Senior hier voor of tijdens de eerste Irak oorlog al over sprak.. Deze propaganda was dan niet om een oorlog te beginnen. Dan kom je bij zaken als WMD's in Irak en 911.

Het plannetje mbt. de millenium bug zal dan wel gefaald zijn, en proberen ze het opnieuw met 2012, en dat wordt verteld in dat wikipedia artikel dat je had gequote.
Okee, dus Bush wilde een oorlog beginnen als de gevreesde millenniumbug toe had geslagen. Dus zeg maar als Rusland ineens automatisch nukes ging afschieten door een computerfoutje of zo?
Heb je daar sterke aanwijzingen / bronnen voor?
pi_76380201
quote:
Op zondag 3 januari 2010 22:32 schreef ToT het volgende:

[..]

Okee, dus Bush wilde een oorlog beginnen als de gevreesde millenniumbug toe had geslagen. Dus zeg maar als Rusland ineens automatisch nukes ging afschieten door een computerfoutje of zo?
Heb je daar sterke aanwijzingen / bronnen voor?
Lees.

En begrijp.

Als er chaos was ontstaan tijdens y2k, dan was dat een reden geweest om een een world government in te schakelen bijvoorbeeld. Ik hoop dan ook dat je genoeg kennis hebt om te weten dat Bush sr. veel te maken heeft met plannen omtrent de NWO, mede door zijn connecties met mensen als Rockefeller en Bin Laden.

Er zijn dan ook meerdere soorten propaganda, met verschillende doelen. Daarom geef ik telkens voorbeelden over propaganda met als doel oorlog, en had ik het ook kort over propaganda met als doel vaccinverkoop van de mgriep. y2k was dan weer een ander voorbeeld van dit soort propaganda, met uiteraard een ander doel als die van oorlogen en ziekten.

Waar jij het dan vandaan haalt dat ik y2k met de irak oorlog verwar is mij een raadsel. Zal wel iets met te snel lezen te maken hebben, gecombineerd met wat onduidelijkheden van mijn kant. En die ga ik nu ook niet verder meer proberen uit te leggen.
pi_76380531
Jij bent degene die over Irak begonnen is. Ik heb het helemaal niet over Irak gehad. We hadden het gewoon over oorlogen vanwege de millenniumbug.

Sowieso snap ik niet hoe er oorlogen begonnen kunnen worden vanwege wat probleempjes met wat software. Goed, er hadden wat bestandjes tijdelijk ontoegankelijk geraakt kunnen worden tot je de BIOS-tijd van die PC ff terug ging zetten tot je een definitievere oplossing had gevonden, maar verder?
pi_76380841
quote:
Op zondag 3 januari 2010 22:44 schreef ToT het volgende:
Jij bent degene die over Irak begonnen is. Ik heb het helemaal niet over Irak gehad. We hadden het gewoon over oorlogen vanwege de millenniumbug.

Sowieso snap ik niet hoe er oorlogen begonnen kunnen worden vanwege wat probleempjes met wat software. Goed, er hadden wat bestandjes tijdelijk ontoegankelijk geraakt kunnen worden tot je de BIOS-tijd van die PC ff terug ging zetten tot je een definitievere oplossing had gevonden, maar verder?
Ik begon over Irak als voorbeeld van angstpropaganda, niet om het in verband met y2k te brengen. Dat Bush sr. in beide verhalen voorkomt, is echter weer een ander verhaal. Misschien dat dat niet helemaal duidelijk is, anders kun je beter gaan slapen volgens mij. Ik heb dan ook meerdere malen aangegeven dat y2k voor een NWO ofzo gebruikt zou kunnen worden, net zoals dat 2012 dat volgens de georgia guidestones zou doen.
pi_76382615
Tijd om eens een bed op te zoeken. Morgenvroeg begint het weer

*vingers kruist en hoopt dat Connexxion/Novio/BRENG weet hoe een bus werkt.
  maandag 4 januari 2010 @ 11:55:34 #26
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_76393192
quote:
Op zondag 3 januari 2010 23:23 schreef Cerbie het volgende:
Tijd om eens een bed op te zoeken. Morgenvroeg begint het weer

*vingers kruist en hoopt dat Connexxion/Novio/BRENG weet hoe een bus werkt.
So? How did it go? Ik heb mijn weekOV nog niet getest. Tijdelijke weekend OV werkte iig nog gister.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator maandag 4 januari 2010 @ 13:08:27 #27
249559 crew  Lavenderr
pi_76395632
Middag!
pi_76400538
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

So? How did it go? Ik heb mijn weekOV nog niet getest. Tijdelijke weekend OV werkte iig nog gister.
Ze reden op tijd En ik kon gewoon in- en uitchecken
Schiet alleen niet echt op als iedereen in moet checken, het duurt even voordat de *biep* komt als je er een kaart voorhoudt.
  maandag 4 januari 2010 @ 15:41:50 #29
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_76400783
Het is een wonder
Onikaan ni ov dovah
pi_76401207
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:36 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Ze reden op tijd En ik kon gewoon in- en uitchecken
Schiet alleen niet echt op als iedereen in moet checken, het duurt even voordat de *biep* komt als je er een kaart voorhoudt.
Dat zal mooi worden als er ergens een belangrijke voetbalwedstrijd gespeeld word ofzo. Vraag me alleen af hoe het zit als ik dit jaar eens een keer met de bus of trein wil gaan. Komt niet echt vaak voor namelijk.

Ode aan de fiets overigens, die heeft nogsteeds geen last van tracking devices of andere nutteloze rommel!
pi_76405895
quote:
Op maandag 4 januari 2010 15:53 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dat zal mooi worden als er ergens een belangrijke voetbalwedstrijd gespeeld word ofzo. Vraag me alleen af hoe het zit als ik dit jaar eens een keer met de bus of trein wil gaan. Komt niet echt vaak voor namelijk.

Ode aan de fiets overigens, die heeft nogsteeds geen last van tracking devices of andere nutteloze rommel!
Dan is het te druk voor conducteurs om te lopen dus checked niemand in. Dat zie je nu al 2 jaar in de tram hier in Rotterdam. Beetje kansloos.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  Moderator maandag 4 januari 2010 @ 19:47:08 #32
249559 crew  Lavenderr
pi_76410746
Het ijzelt hier. Het is één grote spiegel op straat.
De jongen met de foldertjes gleed alle kanten uit met zijn fiets.
pi_76410988
Waar ergens is hier, dan weet ik of ik de sneeuwkettingen om mijn stalen ros moet binden.
  Moderator maandag 4 januari 2010 @ 21:54:24 #34
249559 crew  Lavenderr
pi_76417043
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:52 schreef Cerbie het volgende:
Waar ergens is hier, dan weet ik of ik de sneeuwkettingen om mijn stalen ros moet binden.
NoordHolland.
Maar nu regent het, vermengd met sneeuw.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 00:28:51 #35
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_76423997
Iemand dit filmpje weleens gezien.. komisch filmpje

- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_76432971
Sow, inderdaad zeg!

Hehehe trouwens nog een sterk staaltje van hoe je genept wordt, gevonden in ONZ:
  dinsdag 5 januari 2010 @ 12:32:48 #37
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_76433391
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:18 schreef ToT het volgende:
Sow, inderdaad zeg!

Hehehe trouwens nog een sterk staaltje van hoe je genept wordt, gevonden in ONZ:

Pfff te phony zeg..
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_76443088

Morgen maar even niet youtuben op je werk
  dinsdag 5 januari 2010 @ 16:52:42 #39
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_76443772
Oh ow.. Gaan dat stelletje pubers weer.
Onikaan ni ov dovah
pi_76444010
Als de NWO overneemt gaan we 4chan nog nodig hebben?
pi_76444523
Cadeaubon (15¤) gekregen voor tntkadowinkel.nl, best leuke dingen hebben ze daar. Binnenkort maar eens iets uitzoeken.
pi_76445466
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 17:11 schreef Cerbie het volgende:
Cadeaubon (15¤) gekregen voor tntkadowinkel.nl, best leuke dingen hebben ze daar. Binnenkort maar eens iets uitzoeken.

Zoiets misschien?
  dinsdag 5 januari 2010 @ 17:37:40 #43
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_76445658
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 17:32 schreef ToT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zoiets misschien?

Of zoiets.
Onikaan ni ov dovah
pi_76445696
Dat heeft weer weinig met tnt te maken!
  dinsdag 5 januari 2010 @ 17:40:34 #45
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_76445774
Check de explosive power
Onikaan ni ov dovah
pi_76445844
Jah zag ik ook wel, maar het is vergelijkbaar met! En da's wat anders. Denk je dat ze in de Levi's store broeken verkopen die "vergelijkbaar met" Levi's zijn?
  dinsdag 5 januari 2010 @ 17:46:04 #47
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_76445989
0.1 echte kt's TNT om als calibratie te gebruiken voor de eerste atoomwapens
Onikaan ni ov dovah
pi_76446037
Je kunt TNT dan ook gebruiken om een deel van de atoombom te maken.
quote:
4. Now get about 100 pounds (44 kg) of trinitrotoluene (TNT). Gelignite is much better, but messier to work with. Your helpful hardware man or local Bomb Depot store will be happy to provide you with this item.
http://home.earthlink.net/~enigmaep/annihilation/buildabomb.html

Er zijn dan ook explosieven zoals TNT aanwezig in een atoombom, dit om de kern te laten imploderen volgens mij, waardoor dus de explosieve reactie ontstaat.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 17:54:33 #49
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_76446313
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 17:47 schreef mediaconsument het volgende:
Je kunt TNT dan ook gebruiken om een deel van de atoombom te maken.
[..]

http://home.earthlink.net/~enigmaep/annihilation/buildabomb.html

Er zijn dan ook explosieven zoals TNT aanwezig in een atoombom, dit om de kern te laten imploderen volgens mij, waardoor dus de explosieve reactie ontstaat.
Die lui hebben wel humor zeg Ik neem iig aan dat ze het niet serieus bedoelen.
Onikaan ni ov dovah
pi_76446477
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 17:54 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Die lui hebben wel humor zeg Ik neem iig aan dat ze het niet serieus bedoelen.
Het principe lijkt me niet erg uitgebreid om eerlijk te zijn. De details zijn echter heel wat lastiger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')