Ach Titus weet meer over taal dan over de geschiedenis, dus dan maar op die tour iemand afkraken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:30 schreef ToT het volgende:
Daarbij vind ik het wel HEEEEEEEEEEL kinderachtig om Lavenderr de schuld te geven. De rest van de tekst ziet er gewoon goed uit. In plaats van even te vragen waar ze het vandaan heeft of zo, moet er meteen weer op de man (in dit geval vrouw) af gespeeld worden.
Ach, weet je. Ik heb die tekst niet gemaakt en vind het niet chique om teksten aan te passen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:22 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Lavenderr laat z'n onzinstukjes door Babelfish vertalen.
Wat is on-idiomatisch?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:44 schreef TitusPullo het volgende:
Het hele stuk doet on-idiomatisch aan, wat mij hindert bij het lezen. Wat dat met persoonlijke aanvallen te maken heeft, is mij niet duidelijk.
Samengesteld uit on-Nederlandse uitdrukkingen.quote:
Deze belofte komt de auteur niet na.quote:Om het doel tot controle te verkrijgen hebben de Rothschild’s niet alleen de ‘slag bij Waterloo’ gebruikt, maar vele andere revoluties en oorlogen direct en indirect op slinkse wijze gefinancierd en daarmee ontketent, en zelfs anno vandaag is dit nog steeds aan de orde. Iets waar we in deze uiteenzetting nog geleidelijk op terug zullen komen.
Das waarquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:56 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Samengesteld uit on-Nederlandse uitdrukkingen.
[..]
Deze belofte komt de auteur niet na.
Ja, en daarom noemde ik het een onzinstukje. Het is niet verbazend dat bankiers veel gedaan krijgen, en ze zullen ook best wat op oneerlijke manieren voor elkaar krijgen, maar dat valt dan toch wel aannemelijk te maken.quote:
Nu blijkt dus dat sommige vorstenhuizen nog veel rijker en machtiger zijn dan de Rockefellers en Rottschild's.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:08 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja, en daarom noemde ik het een onzinstukje. Het is niet verbazend dat bankiers veel gedaan krijgen, en ze zullen ook best wat op oneerlijke manieren voor elkaar krijgen, maar dat valt dan toch wel aannemelijk te maken.
Die hebben er belang bij om zich op de achtergrond te houden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:21 schreef Aurora025 het volgende:
Die aan de echte top zul je nooit of zeer zelden in de media zien. Het zijn de soort families zoals ik al eerder liet zien.
http://z10.invisionfree.c(...)dex.php?showforum=59
Ja dat dacht ik ook. Michael Rupert in 'Collapse' beweerde dat er maar 5-6 mensen in de wereld waren die 90% bepaalden wat er in de politiek en dus economie gebeurde. Daarbij zouden grenzen en souvereiniteit niet uitmaken. of was het iets van 95%quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik vind het helemaal niet overtuigend, maar wel leuk om het hier te plaatsen.
Het heeft idd een hoog Robert ten Broeke-gehalte
Het stuk daarboven over o.a. de Rottschild's en de Rockefellers vind ik wel overtuigend.
Het financieren van oorlogen en de gevolgen van peak-oil gaat volgens mij allemaal via Rohchild en zulks. De piek van olieproductie zou achter ons liggen. Hele economiën zijn afhankelijk van deze olie voor vervoer in voertuigen, verwerkeg/verpakking/verbruiksgoederen. Daarom zijn de Westerse landen gezamenlijk overige landen met bekende olie-reserves aan het assimileren. Zoals met Irak is gebeurd. De financiering voor het opeisen van alle olie en de handel ervan verloopt allemaal via Rothchild gok ik. Dan heb je toch behoorlijk veel macht? Daarnaast zijn alle valuta nog maar maar voor een klein deel gedragen door spullen van echte waarde zoals goud. De dollar is zelfs volledig losgekoppeld van dit goud en vaart op het goed geloof van handelaren.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:08 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja, en daarom noemde ik het een onzinstukje. Het is niet verbazend dat bankiers veel gedaan krijgen, en ze zullen ook best wat op oneerlijke manieren voor elkaar krijgen, maar dat valt dan toch wel aannemelijk te maken.
Tja het is maar wat je er zelf van maakt en hoeveel bewijs je nodig hebt. Als het NOS zegt: "griep-pandemie ontstaan uit varkensgriep/mensengriep overheid roept noodtoestand uit iedereen vaccineren 35miljoen vaccinaties ingekocht het is safe" Jij lijkt me iemand die dat weer wel als goed onderbouwd ziet met bewijs en alles maar aanneemt als waar. Ik weet ook wel dat dat hele stuk vertaald is uit het engels. En dat Lavenderr dat stuk tekst voor de grap heeft neergepleurd omdat zij zelf gelooft dat het allemaal onzin is over NWO ed. Ik vind dat stuk over Rothschild niet onaannemelijk. Ze zullen wel geen absolute macht hebben maar het zijn ws. wel handlangers met een dikke vinger in de pap.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:16 schreef RM-rf het volgende:
[..]dat is nu net het punt dat ik maak.....
Dit soort vermeende 'Kennis', welke eigenlijk niet meer is dan hel hardnekkig copy-pasten .
En tevens stoelt op enkel het gebruiken van huidige zoek-technologien; waarbij je dus ook makkelijk 'snel' wat naampjes in een zoekmachine kunt invullen en altijd wel wat gezochtte 'verbanden' kunt vinden.
de argumentatie in dat hele artikel is gewoon 100% bagger en wat slap bijeen geraapte 'name-calling' zonder enig aantoonbaar verband ...
Dat te zien als een duidelijk 'bewijs' van het bestaan van bepaalde ultramachtige 'bloedlijnen', kan ik niet anders zien dan een vorm 'religieus geloof' hebben in een bepaalde tekst:
Hmm.. wordt ook steeds raarder.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:30 schreef Aurora025 het volgende:
Lord Monckton, de ex-politicus en voormalig adviseur van Margaret Thatcher, die zegt dat global warming een hoax is (Zie hier: ) is trouwens ook een ridder van malta. Je kunt niemand meer vertrouwen, want de elite hebben voor elke kant een "woordvoerder" paraat.
Controlled opposition noemen ze dit.
http://z10.invisionfree.c(...).php?showtopic=24027quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:46[/url] schreef Ticker het volgende:
[..]
Hmm.. wordt ook steeds raarder.
Kun je wat meer over hem en zijn verbanden kwijt? Wordt er op 'conspiracy' sites over hem gepraat als een faker?
Hij zegt niet dat global warming een hoax is maar dat het waarschijnlijk niet waar is en zelfs als het waar is, dat we het niet kunnen stoppen maar wat de machthebbers misbruiken, om hun agenda's er door te drukken. Beetje als machthebbers god misbruikten om hun doelen te bereiken, waardoor we nu bv redelijk 'anti geloof zijn'.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:30 schreef Aurora025 het volgende:
Lord Monckton, de ex-politicus en voormalig adviseur van Margaret Thatcher, die zegt dat global warming een hoax is (Zie hier: ) is trouwens ook een ridder van malta. Je kunt niemand meer vertrouwen, want de elite hebben voor elke kant een "woordvoerder" paraat.
Controlled opposition noemen ze dit.
Het is zeker jammer dat ik nu s'avonds veelal andere verplichtigen heb. Al was het maar dat ik opgedragen wordt tot afwas en andere huishoudelijk taken. Een jaar geleden was het nog wel heftige discussies hier. Maar nu ik dus schars aanwezig ben is het geheel weg geëbt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:35 schreef ToT het volgende:Duidelijk!
Maar ik vind het zo jammer he: ZIJN we een keertje BNW weer op poten aan het krijgen, krijg je DIT gezeik!
Wat zijn internationale Joden? En waarom zijn ze uitwisselbaar met Israel?quote:
http://www.isgp.eu/quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
http://achtdagenineenweek(...)-illuminati-wie.html
De 13 belangrijkste machthebbers in de wereld.
Lieg niet. Daar woont mijn Opa.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:01 schreef Aurora025 het volgende:
Volgens sommige researchers moet men voor de ultieme top in de piramide in Tibet/Himalaya zoeken.
Ik was in het begin toen ik hiermee in aanraking kwam altijd naar iets anders op zoek dan de Joden, omdat ik Joden nooit als een bedreiging zag, maar het kan gewoon bijna niet anders en ik weet nu ook wel beter.quote:
quote:"Full Responsibility for the First World War, lies squarely on the shoulders of the International Jewish Bankers. They are responsible for Millions of dead and dying."
(US. Congress-Record 67th Congress, 4. Sitting, Senate Document nr. 346)
quote:"The Bolshevik Revolution in Russia was the work of Jewish planning and Jewish dissatisfaction. Our Plan is to have a New World Order. What worked so wonderfully in Russia , is going to become Reality for the whole world."
(The American Hebrew Magazine, 10. Sept. 1920)
quote:"By using the new atheist exile politics they [the Zionists] provoked and increased anti-Semitism in Europe which led to the Second World War ... The worldwide boycott against Germany in 1933 and the later all-out declaration of war against Germany, initiated by the Zionist leaders and the World Jewish Congress ..."
(Rabbi Schwartz, New York Times, Sep. 30, 1997)
http://www.sweetliberty.org/issues/wars/ww3.htmquote:The terror attacks on Sept. 11 and extreme turmoil in the Middle East point to one thing World War III, a spokesman for Israeli Prime Minister Ariel Sharon said Friday during a visit to Tucson.
Ben je nou serieus?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:57 schreef Regal het volgende:
[..]
Ik was in het begin toen ik hiermee in aanraking kwam altijd naar iets anders op zoek dan de Joden, omdat ik Joden nooit als een bedreiging zag, maar het kan gewoon bijna niet anders en ik weet nu ook wel beter.
Inderdaad, vooral omdat de Westerse wereld nutteloze oorlogen vecht voor Israel zegt al genoeg eigenlijk. Ja, extremistische moslims zijn ook wel een bedreiging, maar die hebben echt niet 9/11 gedaan... dat is gewoon duidelijk een feit. Verder is er in Europa massa-immigratie uit Islamitisch landen. Snap je die logica? Dus we voeren een nutteloze oorlog met hen, door een inside-job in principe, maar tegelijkertijd halen we ze wel met vrachten Europa binnen. Als het gevaar voor moslim-terroristen zo groot is, vanwaar dan de massa-immigratie? Waarom? Nou, ik weet het wel. Om elkaar uit te moorden via propaganda, zodat de machtige Joodse-Zionisten de hele tent over kunnen nemen.
Hier nog een paar quotes om m'n punt duidelijker te maken;
[..]
[..]
[..]
[..]
http://www.sweetliberty.org/issues/wars/ww3.htm
Die laatste quote doet 't hem wel hoor.
Moslims zijn terecht boos dat het een puinhoop is in het midden-oosten en Europeanen zijn terecht boos dat er veel problemen zijn met moslims in Europa. Vernielingen in Frankrijk, Engeland etc. Het zijn uiteindelijk allebei mensenlijke en emotionele reacties, maar niet leuk. Door middel van propaganda krijg je dit soort dingen. We gaan nog wel richting een burgeroorlog in Europa als het zo doorgaat door deze propaganda, want de meeste mensen zijn niet wakker genoeg om het probleem te ontdekken. De multiculturele samenleving is zelfmoord voor de blanken. Als je er op tegen bent, ben je een racist. Zo werkt de samenleving in Europa tegenwoordig. Je wordt monddood gemaakt. En door emotionele reacties in overgang tot geweldadige acties van moslims in Europa wat er zich afspeelt in het midden-oosten, krijgen de moslims ook problemen. En nog meer problemen, omdat Westerlingen gaan denken dat de oorlog echt tegen Islam en de moslims is, maar dat is niet zo. De Joodse-Zionistische media zal altijd het eenzijdige beeld weergeven wat er aan de hand is in het midden-oosten. Foute statistieken van doden van Israelis en Palestijnen staan in Amerikaanse en Europese kranten bijvoorbeeld. Ook zullen de zionisten altijd het eenzijdige beeld weergeven van de multiculturele samenleving, dat het allemaal werkt. Maar het werkt niet, want onze cultuur is totaal niet belangrijk meer lijkt het wel. Verder werkt het met politieke correctheid en positieve discriminatie ook tegen.
Nee, ik verzin maar wat hoor...quote:
Heb je the arrivals gekeken?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:57 schreef Regal het volgende:
[..]
Ik was in het begin toen ik hiermee in aanraking kwam altijd naar iets anders op zoek dan de Joden, omdat ik Joden nooit als een bedreiging zag, maar het kan gewoon bijna niet anders en ik weet nu ook wel beter.
Inderdaad, vooral omdat de Westerse wereld nutteloze oorlogen vecht voor Israel zegt al genoeg eigenlijk. Ja, extremistische moslims zijn ook wel een bedreiging, maar die hebben echt niet 9/11 gedaan... dat is gewoon duidelijk een feit. Verder is er in Europa massa-immigratie uit Islamitisch landen. Snap je die logica? Dus we voeren een nutteloze oorlog met hen, door een inside-job in principe, maar tegelijkertijd halen we ze wel met vrachten Europa binnen. Als het gevaar voor moslim-terroristen zo groot is, vanwaar dan de massa-immigratie? Waarom? Nou, ik weet het wel. Om elkaar uit te moorden via propaganda, zodat de machtige Joodse-Zionisten de hele tent over kunnen nemen.
Hier nog een paar quotes om m'n punt duidelijker te maken;
[..]
[..]
[..]
[..]
Moslims zijn terecht boos dat het een puinhoop is in het midden-oosten en Europeanen zijn terecht boos dat er veel problemen zijn met moslims in Europa. Vernielingen in Frankrijk, Engeland etc. Het zijn uiteindelijk allebei mensenlijke en emotionele reacties, maar niet leuk. Door middel van propaganda krijg je dit soort dingen. We gaan nog wel richting een burgeroorlog in Europa als het zo doorgaat door deze propaganda, want de meeste mensen zijn niet wakker genoeg om het probleem te ontdekken. De multiculturele samenleving is zelfmoord voor de blanken. Als je er op tegen bent, ben je een racist. Zo werkt de samenleving in Europa tegenwoordig. Je wordt monddood gemaakt. En door emotionele reacties in overgang tot geweldadige acties van moslims in Europa wat er zich afspeelt in het midden-oosten, krijgen de moslims ook problemen. En nog meer problemen, omdat Westerlingen gaan denken dat de oorlog echt tegen Islam en de moslims is, maar dat is niet zo. De Joodse-Zionistische media zal altijd het eenzijdige beeld weergeven wat er aan de hand is in het midden-oosten. Foute statistieken van doden van Israelis en Palestijnen staan in Amerikaanse en Europese kranten bijvoorbeeld. Ook zullen de zionisten altijd het eenzijdige beeld weergeven van de multiculturele samenleving, dat het allemaal werkt. Maar het werkt niet, want onze cultuur is totaal niet belangrijk meer lijkt het wel. Verder werkt het met politieke correctheid en positieve discriminatie ook tegen.
Je kunt moeilijk spreken over de Joden in het algemeen, daarom denk ik dan ook dat het net zoals bij elke groep mensen wel het geval is, er een stel rotte appels tussen zitten en dat deze erg veel macht hebben door de posities die ze bekleden, en bewaken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:45 schreef Regal het volgende:
[..]
Nee, ik verzin maar wat hoor...![]()
Nee kijk, de quotes in de vorige post zijn niet mijn woorden. Ik kan je nog wel meer quotes geven als je wil, waaruit blijkt dat machtige joden iets willen forceren. En even voor de duidelijkheid, ik ben absoluut geen anti-semiet, want er zijn ook zat joden die tegen deze extremistische joden strijden.
Maar evenmin die van de New York Times:quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:45 schreef Regal het volgende:
[..]
Nee, ik verzin maar wat hoor...![]()
Nee kijk, de quotes in de vorige post zijn niet mijn woorden.
Israel kan niet eens in z'n eentje Hamas of Hezbollah de baas, maar slaagt er wel in de Westerse wereld nutteloze oorlogen te laten voeren. Noem eens zo'n nutteloze oorlog.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:57 schreef Regal het volgende:
Inderdaad, vooral omdat de Westerse wereld nutteloze oorlogen vecht voor Israel zegt al genoeg eigenlijk.
Nee, dat is niet duidelijk een feit, dat is een oliedomme opinie. Waarom zijn extremistische Moslims dan wel een bedreiging?quote:Ja, extremistische moslims zijn ook wel een bedreiging, maar die hebben echt niet 9/11 gedaan... dat is gewoon duidelijk een feit.
Omdat de meeste Moslims geen kwaad in de zin hebben? Overigens is de grootschalige immigratie de laatste jaren wel wat afgenomen: de grondslag daarvoor is al gelegd tijdens Paars II, door de Vreemdelingenwet van Job Cohen.quote:Verder is er in Europa massa-immigratie uit Islamitisch landen. Snap je die logica? Dus we voeren een nutteloze oorlog met hen, door een inside-job in principe, maar tegelijkertijd halen we ze wel met vrachten Europa binnen. Als het gevaar voor moslim-terroristen zo groot is, vanwaar dan de massa-immigratie?
Dat is wel heel krachtige propaganda.quote:Waarom? Nou, ik weet het wel. Om elkaar uit te moorden via propaganda, zodat de machtige Joodse-Zionisten de hele tent over kunnen nemen.
Ik heb al aangetoond dat het citaat van de rabbijn Schwartz niet bestaat. Het laatste citaat heeft niet eens een bronvermelding. Wat de overige citaten betreft: ik betwijfel of een dergelijke uitlating voorkomt in de annalen van het Amerikaans Congres, en ik kan er ook geen enkel bewijs voor vinden. En voor zover ik door je redenering over islamitische immigratie al niet meende dat je een gebrekkig denker was, wordt die indruk wel gewekt door het tweede citaat. Want, mijn hemel, je moet wel een buitengewoon naief mens zijn om te menen dat het gegniffel van samenzwerende Joden op die manier openbaar wordt gemaakt.quote:Hier nog een paar quotes om m'n punt duidelijker te maken;
[..]
[..]
[..]
[..]
Irak. En voor Nederland al helemaal trouwens met de missie in Uruzgan.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:47 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Israel kan niet eens in z'n eentje Hamas of Hezbollah de baas, maar slaagt er wel in de Westerse wereld nutteloze oorlogen te laten voeren. Noem eens zo'n nutteloze oorlog.
[..]
Simpel, omdat de Westerse wereld het probleem in het midden-oosten niet van beide kanten bekijkt. Natuurlijk, jihad is dan wel erg gevaarlijk, maar het is naar mijn mening ook te veel uitgelokt. Verder is 9/11 geen aanslag waarbij de moslims betrokken zijn, want als je de beelden terugziet, dan zie je dat het een planning was. Building 7 ging geen vliegtuig doorheen en stortte ineens naar beneden en bij de andere twee torens kon je gewoon bommen af zien gaan toen de torens naar beneden gingen. Je hoort dat ook in interviews met burgers die de aanslag overleefd hebben.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:47 schreef TitusPullo het volgende:
Nee, dat is niet duidelijk een feit, dat is een oliedomme opinie. Waarom zijn extremistische Moslims dan wel een bedreiging?
[..]
Lees nou even goed. Ik zeg niet dat alle moslims het kwaad zijn, maar waarom haal je moslims binnen als je tegelijkertijd een oorlog met ze voert? Om ze op te vangen? Ok. Maar de moslims die hier komen voelen zich altijd ten eerste verbonden met het midden-oosten, dus dan kun je reacties verwachten. Moslims hebben nog trots in hun achtergrond waar ze geleefd hebben. Veel meer dan de meeste Westerlingen die al tijden lang monddood zijn gemaakt via de multiculturele samenleving en politieke correctheid. Je kunt als Westerling nooit echt openlijk trots zijn op je land. Ja, alleen met de oorlog mogen we trots zijn, dat we voor onze 'veiligheid' en 'vrijheid' vechten. En daar worden we ineens ook flink mee gesteund door de media... hoe kan dat nou ook toch? Maar in onze eigen land krijgen we geen fatsoenlijke steun als we over problemen uitspreken in DIT land. Ondertussen krijgen we en de rest van het Westen vrijanden met de rest van de wereld.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:47 schreef TitusPullo het volgende:
Omdat de meeste Moslims geen kwaad in de zin hebben? Overigens is de grootschalige immigratie de laatste jaren wel wat afgenomen: de grondslag daarvoor is al gelegd tijdens Paars II, door de Vreemdelingenwet van Job Cohen.
[..]
Heb ook al aangegeven dat er goede joden zijn, die strijden tegen deze Zionistische machthebbers, maar daar heb je weer overheen gelezen waarschijnlijk. Waar zie je het mij over alle joden hebben dan? Zijn mensen dan zo bang om anti-semiet genoemd te worden tegenwoordig als je een beetje kritiek geeft op zionistische-joden?quote:Op zondag 10 januari 2010 12:23 schreef mediaconsument het volgende:
Laten we hier nu geen joden vs moslims topic van maken. Er loopt een groepje rotte appels rond, dat zijn invloeden heeft binnen elke bevolking of organisatie heeft die deze wereld bezit. Het is zaak de vinger op die plek te leggen, in plaats van een discussie over dergelijk generaliserende zaken aan te gaan.
Om deze reden is het dan ook niet handig om de joden aan te wijzen als de ultieme machthebbers, daar het duidelijk mag zijn dat er ook goede joden bestaan.
Ik denk het niet, de kans dat Obama luistert is erg klein, en als je bij de moslims in de gratie wil komen kun je beter naar een vriendenstichting gaan, waar er redelijk veel van bestaan hier in Nederland.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:32 schreef OeJ het volgende:
Ik heb nog nooit het gevoel gehad dat het Pentagon macht heeft over, noch koningin Beatrix of zulks.
Denkt iemand dat hier wel eens, eens kijken hoe ik vandaag bij de moslims in de gratie kan komen? Of bij Obama?
quote:Op zondag 10 januari 2010 12:44 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik denk het niet, de kans dat Obama luistert is erg klein, en als je bij de moslims in de gratie wil komen kun je beter naar een vriendenstichting gaan, waar er redelijk veel van bestaan hier in Nederland.
Het verhaal van Beatrix is dan ook niets meer dan logisch. Koningshuizen staan boven onze regeringen en onderhevig aan een flinke geheimhouding. Echter kom je er dan weer achter dat al deze koningshuizen samen een groepje vormen, oftewel de orde van Malta.
Wat moeten die mensen in godsnaam geheim houden?quote:Op zondag 10 januari 2010 12:44 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik denk het niet, de kans dat Obama luistert is erg klein, en als je bij de moslims in de gratie wil komen kun je beter naar een vriendenstichting gaan, waar er redelijk veel van bestaan hier in Nederland.
Het verhaal van Beatrix is dan ook niets meer dan logisch. Koningshuizen staan boven onze regeringen en onderhevig aan een flinke geheimhouding. Echter kom je er dan weer achter dat al deze koningshuizen samen een groepje vormen, oftewel de orde van Malta.
Weet jij hoe het zit met hun vermogen of aandelen in Shell bijvoorbeeld? Of wat de rol was van prins Bernhard tijdens de kristalnacht, waarvan foto's gemaakt zijn dat hij met een vriend aan het patsen was voor een stel ingegooide ramen? Ken jij Bernhard eigenlijk wel, anders dan dat het zo'n lieve man was?quote:Op zondag 10 januari 2010 13:05 schreef OeJ het volgende:
[..]
Wat moeten die mensen in godsnaam geheim houden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |