Ga je nu weer die grap maken over Andre Van Duyn, wiens achternaam tevens is verzonnen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:46 schreef RM-rf het volgende:
[..]
vind je dat overtuigend .....?
ik vind die opsomming eerder een beetje lachwekkend... de familie 'Bundy' als één van de machtigste en rijkste families ter wereld (waarover Al en Peggy het vast eens zijn)
Nog lachwekkender is het stukje over de vermeend 'ultramachtige Van Duyn-familie' uit nederland (de auteur is nog eventjes op zoek naar de nederlandse stad 'Duin' of 'Duyn' waaruit deze mensen afkomstig zouden zijn ... om aan te geven hoeveel' onderzoek' er wel niet in die opsomming is gestoken; daaruit blijkt dat het oppervlakkig 'google-zoekwerk' is van een 'gen-verbrander-niveau')
quote:
Ik snap dat veel sites dit overnemen als 'het bewijs' maar hierin maak je ook wel duidelijk dat je ook niet echt moeite doet om achter meer informatie te komen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:16 schreef RM-rf het volgende:
[..]dat is nu net het punt dat ik maak.....
Dit soort vermeende 'Kennis', welke eigenlijk niet meer is dan hel hardnekkig copy-pasten .
En tevens stoelt op enkel het gebruiken van huidige zoek-technologien; waarbij je dus ook makkelijk 'snel' wat naampjes in een zoekmachine kunt invullen en altijd wel wat gezochtte 'verbanden' kunt vinden.
Dit is imho een teken van 'Googelisering' van veel van dit soort discussie's.
en vooral opvallend is hoeveel er 'nagepraat' wordt, trwijl dat kennlijk niet in eigen woorden uitgelegd of zelfs vertaald kan worden.
Kan iemand me bijvorbeeld eens, in eigen woorden en door zelf eens na te denken erover (begin eens die tekst te lezen, ik vermoed sowieso al dat een hoop mensen dat helemaal niet eens meer gelezen hebben),
Ook los van dat enkel dat ene 'copy-past' verhaal over "13 bloodlines", uitleggen _waarom_ die Van Duyn familie zo machtig zou zijn ... 'wie' dat nu eigenlijk zijn (zelfs de mensen die in dat stuk gnoemd worden zijn niet meer dan wat marge-figuren... bv een secretaris van een leider van de VOC-kolonie in Manhattan, die heel toevallig 'van duyn' heette).
de argumentatie in dat hele artikel is gewoon 100% bagger en wat slap bijeen geraapte 'name-calling' zonder enig aantoonbaar verband ...
Dat te zien als een duidelijk 'bewijs' van het bestaan van bepaalde ultramachtige 'bloedlijnen', kan ik niet anders zien dan een vorm 'religieus geloof' hebben in een bepaalde tekst:
mnsen die knnelijk een bpaalde tkst als n soort van 'dogmatische waarheid' zin, enkel omdat het toevallig opgeschreven is en ze het wel leuk vinden klinken.
Overigens... als 'bewijs' hoe goed je je eigen bronnen kent... die 'andere' website die jij weer aanbrengt, als zou dat nog meer informatie geven, is ook niets meer of minder dan een doorverwijzing naar precies dezelfde tekst (!!!)
Daarnaast vind ik dit toch redelijk klasse werk, je kan niet verwachten dat er een stamboom publicatie bij zit, hij praat hier duidelijk over de gehele familie.quote:In 1626, Peter Minuit traded some trinkets to the Canarsie Indians to purchase Manhattan Island.
The history books like to report the value of the trinkets as $24. The purchase was supposedly a good deal for the Dutch. The Canarsie Indians didn’t own Manhattan Island, it belonged to other Indians, so it is debatable who got the best deal that day. That was the beginning of the Dutch colony of New Netherlands, and its capital New Amsterdam, built beside Ft. Amsterdam, all three later renamed New York.
The Van Duyn family (also spelled Van Dien, Van Duyne, et. al.) was one of the Dutch families to come over to the Dutch colony of New Netherlands which was connected to the Dutch West India Company. Other early important New Netherlands families from the Netherlands include Van Sise, Van Cleef (also spelled Van Cleve and Van Cleave), Van Coorn, Van de Water, Dooren, and Stoothoff.
In 1649, fifteen years before the British took New Netherlands from the Dutch, Gerret Cornellissen Van Duyn immigrated with his older sister from Brabant, Netherlands (Brabant is a district so. of Eindhoven in southern Netherlands, but at the time Van Duyn came over it included Belgium.) to New Amsterdam.
Lavenderr laat z'n onzinstukjes door Babelfish vertalen.quote:Uit de eenvoudige en slordige analyse gegeven door deze bronnen, kunnen we absoluut een duidelijk feit trekken;
Omdat de comma niet goed staat?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:22 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Lavenderr laat z'n onzinstukjes door Babelfish vertalen.
Dit vind jij kennelijk onberispelijk Nederlands:quote:
Ach Titus weet meer over taal dan over de geschiedenis, dus dan maar op die tour iemand afkraken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:30 schreef ToT het volgende:
Daarbij vind ik het wel HEEEEEEEEEEL kinderachtig om Lavenderr de schuld te geven. De rest van de tekst ziet er gewoon goed uit. In plaats van even te vragen waar ze het vandaan heeft of zo, moet er meteen weer op de man (in dit geval vrouw) af gespeeld worden.
Ach, weet je. Ik heb die tekst niet gemaakt en vind het niet chique om teksten aan te passen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:22 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Lavenderr laat z'n onzinstukjes door Babelfish vertalen.
Wat is on-idiomatisch?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:44 schreef TitusPullo het volgende:
Het hele stuk doet on-idiomatisch aan, wat mij hindert bij het lezen. Wat dat met persoonlijke aanvallen te maken heeft, is mij niet duidelijk.
Samengesteld uit on-Nederlandse uitdrukkingen.quote:
Deze belofte komt de auteur niet na.quote:Om het doel tot controle te verkrijgen hebben de Rothschild’s niet alleen de ‘slag bij Waterloo’ gebruikt, maar vele andere revoluties en oorlogen direct en indirect op slinkse wijze gefinancierd en daarmee ontketent, en zelfs anno vandaag is dit nog steeds aan de orde. Iets waar we in deze uiteenzetting nog geleidelijk op terug zullen komen.
Das waarquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:56 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Samengesteld uit on-Nederlandse uitdrukkingen.
[..]
Deze belofte komt de auteur niet na.
Ja, en daarom noemde ik het een onzinstukje. Het is niet verbazend dat bankiers veel gedaan krijgen, en ze zullen ook best wat op oneerlijke manieren voor elkaar krijgen, maar dat valt dan toch wel aannemelijk te maken.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |