Oef... daar heb ik geen inspiratie voorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Prima![]()
Benieuwd met wat voor topic Tuinhek ons gaat verblijden
Ik kan wel een uitdaging uitschrijven voor mensen om te laten zien waar de medische wetenschap zo verkeerd isquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:47 schreef ToT het volgende:
Dan kost het je maar wat transpiratie!
Met een goed nieuw topic komen zul je!
Aan een "believer" zijn verhaal heb je dan ook niet veel. Wie gelooft er nu een "believer"? Dan ben je toch compleet krankzinnig? Waarom zou je zijn topic uberhaupt lezen, nu we weten dat we met een "believer" te maken hebben?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:57 schreef ToT het volgende:
Mwoah, toevallig sprak ik laatst een "believer" daar over. Ik hoop dat hij zijn verhaal in dat topic wil gaan doen.
Ik geloof er niets van dat dit neerbuigend bedoeld is. Zo is ToT niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:06 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Aan een "believer" zijn verhaal heb je dan ook niet veel. Wie gelooft er nu een "believer"? Dan ben je toch compleet krankzinnig? Waarom zou je zijn topic uberhaupt lezen, nu we weten dat we met een "believer" te maken hebben?
Het woord "iemand" had de lading dan ook goed gedekt. In serieuze discussies schiet bakkeleien over believers en sceptics niet op, we zijn immers allemaal sceptics.
Mjah, moest er even uit, de term "believer" klinkt zo neerbuigend.
Dat snap ik, tot bedoelt dit niet beledigend. Ik bedoel dan ook dat hij de term believers. debunkers en sceptics beter achterwege kan laten. Dat hokjesdenken werkt discussies alleen maar tegen.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat dit neerbuigend bedoeld is. Zo is ToT niet.
Het geeft een referentiekader aan, net zoals dat het doet bij 'debunker'.
Ik hoop dat deze believer snel zijn verhaal doet zodat we kunnen reageren. Believers, debunkers en iedereen die geïnteresseerd is.
?quote:Op zondag 10 januari 2010 12:21 schreef ToT het volgende:
*Zucht* Media, voordat je die post ging editten leek je me eindelijk eens een keertje te begrijpen.
Wishful thinking...
Niet alleen door mij. Als je een beetje oplet zie je dat deze discussies met een bepaalde regelmaat naar voren komen, en dat er dan vanuit de zgn. sceptische kant mensen believer genoemd worden met 1000den redenen waarom dat eigenlijk onmensen zijn. Die denken niet goed na ofzo.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:32 schreef ToT het volgende:
Kom op kerel, jij lijkt nog echt de enige te zijn die er moeite mee heeft.
Jij vat de term als polariserend op en dat de term ruis oplevert, maar het zijn juist de IDEEËN die hier uitgewisseld worden waar mensen op reageren.
Ik heb geen zin om voor de zoveelste keer uit te leggen wat ik er mee bedoel. Je hebt mijn woordkeuze maar te accepteren. BNW loopt nu lekker, mensen die in conspiracies geloven lijken zich weer wat meer thuis te voelen hier en gaan ook weer wat meer posten en dat is fijn.
Dat jij niet tegen dat woordje kunt is dan jammer, maar ik ga niet elke keer opnieuw krampachtig in politiek correcte termen proberen te omschrijven wat ik bedoel, terwijl dit woord eigenlijk alleen maar door jou als beledigend / polariserend opgevat wordt.
Hij staat erquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:57 schreef ToT het volgende:
Mwoah, toevallig sprak ik laatst een "believer" daar over. Ik hoop dat hij zijn verhaal in dat topic wil gaan doen.
Goed spel inderdaad.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:30 schreef Cerbie het volgende:
Net Super Mario Galaxy uitgespeeld10/10, prachtig spel
Ik game nooit, mijn neefjes daarentegen zo vaak als ze mogen.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:11 schreef ToT het volgende:
Ik ben momenteel met Dragon Age Origins bezig.
Pfff begonnen als een elf mage, echt geweldig!Helemaal uitgespeeld, zo veel mogelijk de good guy geweest.
Vervolgens als een dwarf warrior begonnen, maar dat was ik al snel zat, toen als human warrior, wat ik al wat langer volhield, en nu ben ik toch maar weer een mage, maar nu een human.
Dr.House, echt super vind ik dat!quote:Op zondag 10 januari 2010 18:45 schreef ToT het volgende:
Ik ben behoorlijk verslaafd aan dr. House en dr. Who!(God, beiden "doctors" hoewel ze geen zak met elkaar te maken hebben!
)
Wat valt me dat van hem tégenquote:Op maandag 11 januari 2010 10:53 schreef ToT het volgende:Van de Frontpage:
Onze eigen minister-president, Jan-Peter Balkenende, veegt zijn eigen stoep niet. Zijn oprit is nog steeds voorzien van een laag sneeuw. Afgelopen vrijdag deed de premier nog een oproep aan alle Nederlanders om vooral hun stoep sneeuwvrij te houden. "Het zou goed zijn als mensen hun stoep wat schoon weten te houden. Dat is van belang voor anderen en het heeft ook te maken met je verantwoordelijk weten voor de samenleving."
Een journalist van het AD kwam op het idee om eens te gaan kijken bij het huis van Balkenende in Capelle aan den IJssel, waar hij een stoep vol sneeuw aantrof. Alleen een stukje naar de deur was geveegd. Dat heeft de premier overigens niet zelf gedaan, hij liet daar zijn vrouw Bianca voor opdraven omdat hij moet werken. Volgens haar is het een lastige klus, omdat de sneeuw behoorlijk is vastgekoekt.
Andere bewoners van de straat hebben hun stoep wel geveegd. Zij lieten zich inspireren door de woorden van hun beroemde buurtbewoner.
'Als de vos de passie preekt, boer let op je kippen'quote:Op maandag 11 januari 2010 11:36 schreef ToT het volgende:
Wat een schalks boefje he!
Godvergeten moraalridder, die gast!
Ik had hem wel in zijn nette 3-delig pak achter de sneeuwschuiver gezien: "He potverdrie, hoe werkt zulks één apparaat? Zeg lief, wanneer komt de butler weer terug van vakantie?"
Eer is natuurlijk nog wel een belangrijk verschil tussen de openbare weg (stoep) en een privé oprit...quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 10:53 schreef ToT het volgende:Van de Frontpage:
Onze eigen minister-president, Jan-Peter Balkenende, veegt zijn eigen stoep niet. Zijn oprit is nog steeds voorzien van een laag sneeuw. Afgelopen vrijdag deed de premier nog een oproep aan alle Nederlanders om vooral hun stoep sneeuwvrij te houden. "Het zou goed zijn als mensen hun stoep wat schoon weten te houden. Dat is van belang voor anderen en het heeft ook te maken met je verantwoordelijk weten voor de samenleving."
Een journalist van het AD kwam op het idee om eens te gaan kijken bij het huis van Balkenende in Capelle aan den IJssel, waar hij een stoep vol sneeuw aantrof. Alleen een stukje naar de deur was geveegd. Dat heeft de premier overigens niet zelf gedaan, hij liet daar zijn vrouw Bianca voor opdraven omdat hij moet werken. Volgens haar is het een lastige klus, omdat de sneeuw behoorlijk is vastgekoekt.
Andere bewoners van de straat hebben hun stoep wel geveegd. Zij lieten zich inspireren door de woorden van hun beroemde buurtbewoner.
Prachtig!quote:Op maandag 11 januari 2010 17:08 schreef ATuin-hek het volgende:
http://www.magritek.com/terranovafeatures.html
Moderne technologie
Freek de Jonge, toch?quote:Op maandag 11 januari 2010 11:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'Als de vos de passie preekt, boer let op je kippen'
Het is een spreekwoord, al eeuwenoud geloof ik.quote:
Doe ik hoor Ticker, het is allemaal zo boeiend!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:35 schreef Ticker het volgende:
Check effe allemaal het germaanse occult topic..
Snap er werkelijk niks van..quote:Op maandag 11 januari 2010 23:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe ik hoor Ticker, het is allemaal zo boeiend!
Als je bedoelt, die niet inbegrepen, klopt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:23 schreef ToT het volgende:
Dus vanaf deze post alles wegtyfen: Het Germaanse Occulte ?
Met deze converter kan je uitrekenen hoeveel "norris" 1 Newton is..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |