Ik heb: vind je maatje on linequote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:02 schreef ToT het volgende:
Waarom staan er nou 2 google ads van daten voor 50-plussers naast mijn Active Topics?
Misschien dat (verdachte) sterfgevallen en 72 maagden er iets mee te maken heeft?
Dat is meer dan een híntquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:27 schreef switchboy het volgende:
Ik heb toch echt hele andere google ads zoals:
Afvallen Zonder Stress
In 30 dagen een prachtig figuur.. Bestel snel! Nú voor maar ¤ 14,95
19 kg in slechts 8 weken
De Slim-Sensatie nr. 1 - heden eindelijk ook in Nederland. Hier!
wtf?
'Training straatcultuur' heb ik nu.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:14 schreef ToT het volgende:
Someone's trying to tell you something, chubby!
Edit: *Checkt fobo* Ehhhh......een heel oude foto misschien, van vóór je 50 kilo aankwam misschien?![]()
Anders slaan die ads idd nergens op, nee!
Een oproep van onze minister president om ons straatje schoon te vegen. Ach, hij wéét hoe dat moet nietwaar, jaren ervaringquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:34 schreef ToT het volgende:
Stoepje vegen? Och, weer dat gelul over dat je aansprakelijk bent als iemand onderuit tyft of zo?
Misschien had ik een paar dagen geleden beter niet kunnen vegen, de onderlaag is spekglad en niet weg te krijgen, dus als ik de sneeuw had laten liggen was het een stuk minder glad geweest.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:49 schreef ToT het volgende:
Echt wel!
Pfff ja ik heb het dit jaar ook maar eens gedaan. Iedereen in dit kutgehucht doet het, en dat er alleen voor mijn huis en dat van mijn buren nog sneeuw lag, staat zo lullig he!
Nu ligt er alleen bij mijn buren nog wat!
Laatst had ik het ook maar voor hen opgeruimd, maar nu zat het me gewoon veel te vast gestampt en was het me te veel moeite om het opnieuw voor hen te doen.
Ik ga het met zout proberen, hopelijk lost het dan op.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:56 schreef ToT het volgende:
Neuh, die onderlaag is ook weg.
Gewoon met een schep lopen rossen i.p.v. zo'n slappe laffe sneeuwschuiver!
Ads? Welke ads?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:02 schreef ToT het volgende:
Waarom staan er nou 2 google ads van daten voor 50-plussers naast mijn Active Topics?
Misschien dat (verdachte) sterfgevallen en 72 maagden er iets mee te maken heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:10 schreef ToT het volgende:
Goeiemiddag!
Jaaah joh, ik moet gofferdomme al uit m'n slaapkamerraam klimmen als ik naar buiten wil, en daar word ik binnen 3 seconden al omgevormd tot een sneeuwpop!
Fuck, zelfs op de zuidpool maak je zulke weersomstandigheden niet mee!Extréém is het, extréémSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Primaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:15 schreef ToT het volgende:
Ouch!
Trouwens, Tuinhekje was de hekkensluiter in het NWO topic, maar aangezien de TS opgebokt is en er al genoeg topics over de NWO enzo zijn, laten we het maar ff zo, goed?
Foei Tuinhekje, wel beter opletten in het vervolg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |