Nee, daar ben je zeker niet de enige in.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:36 schreef Cerbie het volgende:
Elke keer als ik een topic in NWS aanklik dat over allochtonen gaat vraag ik me af hoe het weer goedgepraat wordt door de knuffelmenigte, ben ik daar de enige in?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, daar ben je zeker niet de enige in.
Ik sta daar ook elke keer weer van te kijken
Ja, dat is grappigquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:50 schreef Cerbie het volgende:
[..]
![]()
Het mooiste is nog als ze roepen dat Fok! een rechts bolwerk is
En dan die bosjes, dat lijkt wel op die bosjes die vlak bij het strand staan, aan het begin van de duinen. Een soort helmgras?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:17 schreef Ticker het volgende:
Tja.. volgens mij heeft daar ooit flink wat water gestaan..
Ik zie er wenkbrauwen en toefjes goed bijgehouden vrouwelijk schaamhaar in...quote:
Siegmund zou z'n lol op kunnen bij jou!quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:40 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik zie er wenkbrauwen en toefjes goed bijgehouden vrouwelijk schaamhaar in...
Op mij zouden toch zeker wel 3 (vrouwelijke) psychologie studentes kunnen promoveren inderdaad...quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Siegmund zou z'n lol op kunnen bij jou!
Welke bosjes?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan die bosjes, dat lijkt wel op die bosjes die vlak bij het strand staan, aan het begin van de duinen. Een soort helmgras?
My eyes waren zéker deceitful, ik zag het voor planten aan, en het is gewoon troep. Bummerquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:55 schreef Ticker het volgende:
[..]
Welke bosjes?
Dat is een soort troep/kleur achtergelaten toen een bepaalde substantie zichzelf afzette en verdween (door het wegvloeien van water?), daar op die Duinen.
Sla hem desnoods op en zoom in.. The Eyes can be deceitful, maar dat zijn geen planten.
Nee, maar niet alleen dat, als je ook kijkt zie je dat deze 'stengels' zich op een rij moeten bevinden. Niet echt logisch voor de natuur.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
My eyes waren zéker deceitful, ik zag het voor planten aan, en het is gewoon troep. Bummer
Wat vind ik dit toch mooi. Alles van Michelangelo vind ik mooi.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:51 schreef Ticker het volgende:
Wat tekende Michelangelo nou precies, toen hij 'God' tekende?
Let goed op de vorm, waar God en zijn 'metgezellen' in zitten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een lach veroorzaakt ook geen kanker volgens mij.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:49 schreef ATuin-hek het volgende:
Voor de dames:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)ker-dan-make-up.html
Ik heb in Florence een aantal beelden en schilderijen van hem gezien, en in het echt is het nog veel imposanter kan ik je zeggen. Normaliter zal je mij niet uren zien staan kijken naar 1 schilderij in een museum, maar daar heb ik toch regelmatig met open mond naar van alles staan kijken..quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat vind ik dit toch mooi. Alles van Michelangelo vind ik mooi.
God zit dus in de hersenen. Ja, logisch wel als je er over nadenkt.
Ik heb La Pietà gezien in de St.Pieter, en was zo onder de indruk en diep ontroerd. Wat een schoonheid.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:05 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik heb in Florence een aantal beelden en schilderijen van hem gezien, en in het echt is het nog veel imposanter kan ik je zeggen. Normaliter zal je mij niet uren zien staan kijken naar 1 schilderij in een museum, maar daar heb ik toch regelmatig met open mond naar van alles staan kijken..
Dus ik kan mijn make-up het raam uitgooien, een blijde lach volstaatquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:49 schreef ATuin-hek het volgende:
Voor de dames:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)ker-dan-make-up.html
Jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus ik kan mijn make-up het raam uitgooien, alleen een blijde lachSuper!
Zal het ook even aan mijn lief doorgeven.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus ik kan mijn make-up het raam uitgooien, een blijde lach volstaatSuper!
Nou geilquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:23 schreef ToT het volgende:
Veel mensen zeggen ook wel dat je het beste make-up zo kunt aanbrengen, dat je gewoon niet kunt zien dat je make-up op hebt. (Dat het dus natuurlijk lijkt.)
Dus niet dat je er als Bassie uit gaat zien of zo!
Hoewel.....dit zieter toch ook best wel geil uit?
[ afbeelding ]
Zat ikidd ook aan te denken ja!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou geil....is die linkse een kerel?
Mooi! Heb je al mensen die 'proefkonijn' willen zijn?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:53 schreef ATuin-hek het volgende:
Zohet begint nu langzaamaan spannend te worden. Heb nu een protocol bij elkaar, maar wacht nog even op de mening van de experts. Kan ik hopelijk komende week beginnen met meten
Ja al best wel watquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooi! Heb je al mensen die 'proefkonijn' willen zijn?
Mooi! Nu maar wachten op de mening van de experts he? Ga voor je duimenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja al best wel watBen vast begonnen met vrienden en bekenden te vragen.
Nou ja, morgen kun je je om die tijd nog eens lekker omdraaien hequote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:59 schreef Cerbie het volgende:
A![]()
IVA
Half uur in de kou staan wachten op de bus vanmorgen
Echt niet, en al de sneeuw is ook van het schuine dak gegleden inmiddels, dus daar worden we ook niet meer wakker van 's nachts..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ja, morgen kun je je om die tijd nog eens lekker omdraaien he![]()
tenzij je moet werken natuurlijk
Voor mijn nieuwsgierigheid, wat ga je precies meten?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:53 schreef ATuin-hek het volgende:
Zohet begint nu langzaamaan spannend te worden. Heb nu een protocol bij elkaar, maar wacht nog even op de mening van de experts. Kan ik hopelijk komende week beginnen met meten
T1 anatomische scan, multi-echo EPI resting state van 31 minuten en een 256 richtingen, b=1500 2mm isotroop DWI scanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:28 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Voor mijn nieuwsgierigheid, wat ga je precies meten?
Dat is toch een soort van MRI scan, of niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
T1 anatomische scan, multi-echo EPI resting state van 31 minuten en een 256 richtingen, b=1500 2mm isotroop DWI scan
Dat is iig het plan. Even afwachten of de postdocs etc die hier heel veel van af weten het ook een goed plan vinden.
Edit: Oh en ook een genetic profileSpeeksel monster enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |