abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 januari 2010 @ 18:01:43 #51
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_76446588
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 17:59 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Het principe lijkt me niet erg uitgebreid om eerlijk te zijn. De details zijn echter heel wat lastiger.
De principes op die site zijn voor een groot gedeelte gewoon fout dat kan ik je wel vertellen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator dinsdag 5 januari 2010 @ 18:04:08 #52
249559 crew  Lavenderr
pi_76446683
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 17:32 schreef ToT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zoiets misschien?
Dat is een leuk kadootje! Is dat vuurwerk?
pi_76446685
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:01 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De principes op die site zijn voor een groot gedeelte gewoon fout dat kan ik je wel vertellen.
Hoezo dat?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_76446965
En je hebt een explosie-schild nodig die de krachten eerst comprimeren, anders krijg je een zogeheten "vuile bom".
pi_76447006
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is een leuk kadootje! Is dat vuurwerk?
Ja! Trinitrotolueen!
  Moderator dinsdag 5 januari 2010 @ 18:14:50 #56
249559 crew  Lavenderr
pi_76447110
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:12 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja! Trinitrotolueen!
Een soort strijkers, maar dan met mooie kleurtjes ?
pi_76447162
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:11 schreef ToT het volgende:
En je hebt een explosie-schild nodig die de krachten eerst comprimeren, anders krijg je een zogeheten "vuile bom".
Dat werkte met een implosie dacht ik, en daar kunnen ze dan TNT voor gebruiken.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_76447521
De TNT slingert, voor zover ik heb begrepen, stukken plutonium tegen elkaar. Plutonium onder druk explodeert weer, maar eerst nog niet met zo veel kracht. De explosie-schild comprimeert de explosie dusdanig dat de druk op de plutonium gigantisch wordt, waardoor het dus met een enorme kracht explodeert.

Althans, zo had ik het geleerd.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 18:32:16 #59
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_76447797
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:24 schreef ToT het volgende:
De TNT slingert, voor zover ik heb begrepen, stukken plutonium tegen elkaar. Plutonium onder druk explodeert weer, maar eerst nog niet met zo veel kracht. De explosie-schild comprimeert de explosie dusdanig dat de druk op de plutonium gigantisch wordt, waardoor het dus met een enorme kracht explodeert.

Althans, zo had ik het geleerd.
Je bedoelt denk ik een explosive lens?
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Implosion_bomb_animated.gif
Onikaan ni ov dovah
pi_76447852
Dat dus ja!

Zet het ff achter een linkje, zo werkt het niet!
  dinsdag 5 januari 2010 @ 18:39:20 #61
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_76448070
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je bedoelt denk ik een explosive lens?
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Implosion_bomb_animated.gif
Done Enken een laag TNT voldoet niet voor zo'n bom. Dan moet je geometrische vormen erin hebben die een andere detonatiesnelheid heeft etc.
Onikaan ni ov dovah
pi_76448288
Ach, een beetje een internetheld moet dat toch zo kunnen uitvogelen?
Kijk, als ze zelfs in Iran er al mee aan het fröbelen zijn, moet het ons toch zéker wel lukken?
pi_76448769
Het grootste probleem blijft dan ook de grondstoffen.
pi_76448833
Mwah nee, was een beetje ironisch bedoeld hoor; het maken van zo'n bom is gruwelijk moeilijk.
pi_76450142
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 17:32 schreef ToT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zoiets misschien?
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_76450348
Niet dat ik jou dat wens hoor!
pi_76450825
Het vervelende is dat je de zware isotopen nodig hebt. En dus heb je een centrifuge nodig om de zware van de lichte isotopen te scheiden. Het principe van de bom verder maken is kinderspel.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_76451211
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 19:30 schreef ToT het volgende:
Niet dat ik jou dat wens hoor!
Zolang je geen bombrieven op zaterdag mijn wijk in loodst vind ik het best
  dinsdag 5 januari 2010 @ 19:53:48 #69
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_76451554
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:56 schreef mediaconsument het volgende:
Het grootste probleem blijft dan ook de grondstoffen.
Jup. De natuurkunde die er bij komt kijken is voor een splijtings bom niet eens zo moeilijk.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 5 januari 2010 @ 23:47:49 #70
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_76464639
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 22:21 schreef switchboy het volgende:

[..]

Tja hun continent is niet door oorlog verscheurd door die denkbeelden. Het enige wat op amerikaans grondgebied gebeurde was pearl harbor. Verder werden er mensen uitgezonden, maar het lanbd zelf is niet kapot gemaakt. itt Europa.
http://en.wikipedia.org/wiki/War_of_1812 !
Onikaan ni ov dovah
pi_76466471
daar speelde de nazi-ideologie geen rol in
  woensdag 6 januari 2010 @ 01:03:14 #72
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_76467214
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 00:35 schreef switchboy het volgende:
daar speelde de nazi-ideologie geen rol in
True, maar daar ging het me ook niet om
Onikaan ni ov dovah
pi_76467557
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 01:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

True, maar daar ging het me ook niet om
http://2.bp.blogspot.com/(...)j0/s1600-h/swine.png

toch wel?
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:15:02 #74
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_76473861
quote:
Ging me om het 'het enige wat op amerikaans grondgebied' stukje Niet vervelend bedoeld natuurlijk.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:48:03 #75
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_76477858
Stage verslag af
Nu alleen nog de ISMRM abstract aan de PDF plakken (zodra ik adobe acrobat geinstalleerd heb) en ik kan het inleveren.
Onikaan ni ov dovah
pi_76480813
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ging me om het 'het enige wat op amerikaans grondgebied' stukje Niet vervelend bedoeld natuurlijk.
tijdens WOII
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:31:26 #77
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_76482130
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:58 schreef switchboy het volgende:

[..]

tijdens WOII
Ja dat stond er niet bij

Edit: Ik gok trouwens dat de gemiddelde Amerikaan niet eens van die oorlog weet.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:59:06 #78
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_76491266
Om gelijk met de deur in huis te vallen, ik vind de sfeer een stuk vooruitgaan in BNW.
Waar ik met Dragorius het idee had dat ik met elk onderwerp niet met hem door een deur kon, zie ik Lavenderr hierin zelfs aanvullingen maken.

Niet alleen dat, maar ook jij, ToT, lijkt de laatste tijd wat meer open te staan voor de samenzwering, danwel de discussie daarover.

Is de BnW gedachten wat meer aangewoekerd, of zijn jullie stiekem aan, besmet geworden met het conspiracy virus?

Hoe dan ook:
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_76492275
Mwah ik merk dat ik meer dan normaal voor mijn conspiracy-ideeën uit kom als er van de "believers-kant" (Excuses voor het woord! ) minder hard geroepen wordt dat we volkomen achterlijk zijn als we het niet geloven enzo.

Ik denk dat Dragorius gewoon heel erg goed een discussie kon voeren vanuit zijn overtuigingen, maar dat veel "believers" (excuses nogmaals! ) nogal van zijn overtuigingen gefrustreerd raakten en daardoor enorm hard begonnen te blaffen. Dat zorgt er bij mij persoonlijk weer voor dat ik een muurtje om me heen optrek. De prikkel van Dragorius z'n (in mijn ogen nog steeds goede) argumentaties is verdwenen, waardoor mensen hier in het algemeen toch iets rustiger reageert, waardoor ik weer minder een muurtje om me heen optrek, waardoor ik weer iets makkelijker voor mijn overtuigingen rondom de conspiracies uit kan komen. Af en toe wordt er nog wel eens vervelend gereageerd hier, waardoor ik toch weer een beetje dat muurtje ga optrekken, maar in het algemeen merk ik idd echt een verbetering hier, en dus ook idd in mijzelf!

Lavenderr en ik hebben achter de schermen afgesproken dat we ons best gaan doen om BNW weer lekker op poten te zetten. Lavenderr is mede hierom met het Thule topic begonnen, wat helaas ondanks haar FLINKE inspanningen (geloof me: ze heeft er ECHT veel tijd en moeite in gestoken!) helaas nog niet helemaal lekker loopt, maar hopelijk komt daar nog verandering in.
Volgens mij heeft mijn collega nog wel meer idee'tjes voor topics hier, en we gaan gewoon kijken hoe we de boel gewoon het soepelst kunnen laten lopen hier.

Probeer eens wat mensen deze kant op te slepen, misschien gaat het nog eens écht goed lopen hier!
pi_76493665
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 18:24 schreef ToT het volgende:

Ik denk dat Dragorius gewoon heel erg goed een discussie kon voeren vanuit zijn overtuigingen, maar dat veel "believers" (excuses nogmaals! ) nogal van zijn overtuigingen gefrustreerd raakten en daardoor enorm hard begonnen te blaffen. Dat zorgt er bij mij persoonlijk weer voor dat ik een muurtje om me heen optrek. De prikkel van Dragorius z'n (in mijn ogen nog steeds goede) argumentaties is verdwenen, waardoor mensen hier in het algemeen toch iets rustiger reageert, waardoor ik weer minder een muurtje om me heen optrek, waardoor ik weer iets makkelijker voor mijn overtuigingen rondom de conspiracies uit kan komen. Af en toe wordt er nog wel eens vervelend gereageerd hier, waardoor ik toch weer een beetje dat muurtje ga optrekken, maar in het algemeen merk ik idd echt een verbetering hier, en dus ook idd in mijzelf!
Dat mis ik juist een beetje, met Dragorius werden er nog argumentaties en bronnen gegeven, zo slipt het weer weg naar "het is zus en zo en als je het niet gelooft ben je een schaap van de MSM". Dan is de motivatie van debunkers ook weg om er nog enige moeite in te steken.
pi_76493694
Ticker, wat aardig van je!

Geloof (believe ) me,, ik ben aan het inlezen en begin het steeds interessanter te vinden, die complotten en de wereldheerschappij en dingen uit de oorlog. Fascinerend!

En bij het Thule-topic heb ik veel hulp gekregen van ToT, en ik héb hem vaak lastig gevallen er over!
Zonder hem had dat wapen van het Thule-Gesellschaft er niet gestaan

We gaan er lekker tegenaan met zijn allen en zullen alle geheimen ontrafelen en samenzweringen aan het licht brengen. Er is nog genoeg te ontdekken
pi_76493784
Plakbandje overheen, zie je niks meer van!
pi_76493803
Heb trouwens een studieopdracht om de laatste pagina's van Brave New World te lezen en me in te leven in de standpunten van de savage en de controller. Gelukkig ken ik het boek al

Er werd bijgezegd dat hoe langer je er over nadenkt, hoe moeilijker het wordt om de savage te verdedigen. Toch maar eens voor 'the devils advocate' gaan spelen tijdens de nabespreking.
pi_76493843
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 18:55 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Dat mis ik juist een beetje, met Dragorius werden er nog argumentaties en bronnen gegeven, zo slipt het weer weg naar "het is zus en zo en als je het niet gelooft ben je een schaap van de MSM". Dan is de motivatie van debunkers ook weg om er nog enige moeite in te steken.
Snap ik, maar volgens mij zijn hier genoeg mensen die met wetenschappelijke bronnen kunnen komen, en is het relatief dun bezaaid met mensen die in conspiracies geloven, terwijl dit forum juist voor die laatstgenoemde groep bedoeld is!
  woensdag 6 januari 2010 @ 18:59:41 #86
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_76493854
Als Tip voor het Thule Topic, zou je misschien de topic titel kunnen veranderen, iets in trent van 'het duitse geloof voor de wwii' of 'het germaanse occulte'.
Ik kan namelijk niet specifiek iets kwijt over de Thule, maar wel over de nazi's en bijvoorbeeld The Brotherhood of Saturn, waar de Nazi's hun kledingdracht (zwart) op baseerde.

Zo zouden we een heel stuk over het Swastika en de Ariërs erin kwijt kunnen, maar kan dat nu niet omdat het iets te specifiek over de Thule zelf gaat.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:01:48 #87
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_76493959
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 18:55 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Maar Drago zijn standpunt was altijd.. ik ken het niet.. of ik zie het niet.. of ik kan de link gewoon niet leggen.. en daar was het dan mee basta.
pi_76494109
Hmmm nee, Dragorius heeft gewoon een gedegen wetenschappelijke opleiding gehad en verklaarde dingen die mensen in zijn ogen "niet snapten" (en om eerlijk te zijn stond ik ook echt wel achter zijn uitleggen) met hoe de wetenschap dingen verklaart.
Je zou de hele wetenschap overboord moeten gooien om bepaalde zaken hier aan te kunnen nemen. Da's ook precies wat sommigen hier steeds zeggen, maar de wetenschap kan heel veel dingen echt zeer duidelijk sluitend uitleggen, terwijl vanuit de alternatieve hoek er nog erg veel haken en ogen en gaten zijn.
pi_76494132
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 18:59 schreef Ticker het volgende:
Als Tip voor het Thule Topic, zou je misschien de topic titel kunnen veranderen, iets in trent van 'het duitse geloof voor de wwii' of 'het germaanse occulte'.
Ik kan namelijk niet specifiek iets kwijt over de Thule, maar wel over de nazi's en bijvoorbeeld The Brotherhood of Saturn, waar de Nazi's hun kledingdracht (zwart) op baseerde.

Zo zouden we een heel stuk over het Swastika en de Ariërs erin kwijt kunnen, maar kan dat nu niet omdat het iets te specifiek over de Thule zelf gaat.
Het Germaanse Occulte.
Goed idee.
ToT?
Mag dat?
pi_76494238
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:04 schreef ToT het volgende:
Hmmm nee, Dragorius heeft gewoon een gedegen wetenschappelijke opleiding gehad en verklaarde dingen die mensen in zijn ogen "niet snapten" (en om eerlijk te zijn stond ik ook echt wel achter zijn uitleggen) met hoe de wetenschap dingen verklaart.
Je zou de hele wetenschap overboord moeten gooien om bepaalde zaken hier aan te kunnen nemen. Da's ook precies wat sommigen hier steeds zeggen, maar de wetenschap kan heel veel dingen echt zeer duidelijk sluitend uitleggen, terwijl vanuit de alternatieve hoek er nog erg veel haken en ogen en gaten zijn.
Ja ik hou me ook vast aan de wetenschap, vanwege de feiten, maar probeer wel open te staan voor andere ideeën.
pi_76494281
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het Germaanse Occulte.
Goed idee.
ToT?
Mag dat?
1) Het is jouw topic.
2) Jij bent hier ook moderator.

Dus 2 redenen waarom je er zelf over mag beslissen!
pi_76494660
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:08 schreef ToT het volgende:

[..]

1) Het is jouw topic.
2) Jij bent hier ook moderator.

Dus 2 redenen waarom je er zelf over mag beslissen!
Dan ga ik de tip van Ticker opvolgen en de titel veranderen
pi_76530186

Peppersteak, zijkanten volkomen volgeplamuurd met peperkorreltjes! (VEEEEEL meer dan op dit plaatje)

Omnomnomnomnom....hmmm die 2e steak had ik eigenlijk morgen ook wel kunnen nemen.
Boeiuh! Omnomnomnomnomnomnomnom....

oet verpakking checken achteraf*

425 gram! Godnondeju!

Zo, en nu een bak ijs er achteraan om de pepersmaak weg te krijgen!

Hoe ik nog steeds maar 67 kilo kan wegen is mij een raadsel!
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:39:10 #94
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_76531730
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:35 schreef ToT het volgende:
Duidelijk!

Maar ik vind het zo jammer he: ZIJN we een keertje BNW weer op poten aan het krijgen, krijg je DIT gezeik!
Titus is zo'n type die altijd lurkt maar nooit iets zinnigs post.
Bekijk zijn BNW post geschiedenis maar eens en bewonder je over zijn 'aanvullend talent' in een topic.
pi_76531840
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:54 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]

Peppersteak, zijkanten volkomen volgeplamuurd met peperkorreltjes! (VEEEEEL meer dan op dit plaatje)

Omnomnomnomnom....hmmm die 2e steak had ik eigenlijk morgen ook wel kunnen nemen.

425 gram! Godnondeju!

Lekker
Heb meteen trek.
Heb je echt 2 steaks gegeten?
pi_76531918
Yup, de volle 425 gram!
Plus een flinke lading ijs en wat lading drop er achteraan!

Sow, ik kak meteen in zeg, even een half uurtje plat of zo!

@ Ticker: Thx voor de info, scheelt weer!
pi_76532132
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:54 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]

425 gram! Godnondeju!

Herkenbaar ook
pi_76540455
1250 gram verschillende soorten drop in 1 grote pot gegooid. Ben benieuwd hoe lang dat mee zal gaan!

Edit: Kut, de pot kan niet meer dicht!
Moet ik even wat aan doen!
pi_76541955
Hij kan al BIJNA dicht!
pi_76542057
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:13 schreef ToT het volgende:
Hij kan al BIJNA dicht!
Vreetzak!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: