De principes op die site zijn voor een groot gedeelte gewoon foutquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:59 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het principe lijkt me niet erg uitgebreid om eerlijk te zijn. De details zijn echter heel wat lastiger.
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:01 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De principes op die site zijn voor een groot gedeelte gewoon foutdat kan ik je wel vertellen.
Ja!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is een leuk kadootje! Is dat vuurwerk?
Dat werkte met een implosie dacht ik, en daar kunnen ze dan TNT voor gebruiken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:11 schreef ToT het volgende:
En je hebt een explosie-schild nodig die de krachten eerst comprimeren, anders krijg je een zogeheten "vuile bom".
Je bedoelt denk ik een explosive lens?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:24 schreef ToT het volgende:
De TNT slingert, voor zover ik heb begrepen, stukken plutonium tegen elkaar. Plutonium onder druk explodeert weer, maar eerst nog niet met zo veel kracht. De explosie-schild comprimeert de explosie dusdanig dat de druk op de plutonium gigantisch wordt, waardoor het dus met een enorme kracht explodeert.
Althans, zo had ik het geleerd.
Donequote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik een explosive lens?
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Implosion_bomb_animated.gif
quote:
Zolang je geen bombrieven op zaterdag mijn wijk in loodst vind ik het bestquote:
Jup. De natuurkunde die er bij komt kijken is voor een splijtings bom niet eens zo moeilijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:56 schreef mediaconsument het volgende:
Het grootste probleem blijft dan ook de grondstoffen.
http://en.wikipedia.org/wiki/War_of_1812 !quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:21 schreef switchboy het volgende:
[..]
Tja hun continent is niet door oorlog verscheurd door die denkbeelden. Het enige wat op amerikaans grondgebied gebeurde was pearl harbor. Verder werden er mensen uitgezonden, maar het lanbd zelf is niet kapot gemaakt. itt Europa.
True, maar daar ging het me ook niet omquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:35 schreef switchboy het volgende:
daar speelde de nazi-ideologie geen rol in
http://2.bp.blogspot.com/(...)j0/s1600-h/swine.pngquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
True, maar daar ging het me ook niet om
Ging me om het 'het enige wat op amerikaans grondgebied' stukjequote:Op woensdag 6 januari 2010 01:19 schreef switchboy het volgende:
[..]
http://2.bp.blogspot.com/(...)j0/s1600-h/swine.png
toch wel?
tijdens WOIIquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:15 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ging me om het 'het enige wat op amerikaans grondgebied' stukjeNiet vervelend bedoeld natuurlijk.
Ja dat stond er niet bijquote:
Dat mis ik juist een beetje, met Dragorius werden er nog argumentaties en bronnen gegeven, zo slipt het weer weg naar "het is zus en zo en als je het niet gelooft ben je een schaap van de MSM". Dan is de motivatie van debunkers ook weg om er nog enige moeite in te steken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:24 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat Dragorius gewoon heel erg goed een discussie kon voeren vanuit zijn overtuigingen, maar dat veel "believers" (excuses nogmaals!) nogal van zijn overtuigingen gefrustreerd raakten en daardoor enorm hard begonnen te blaffen. Dat zorgt er bij mij persoonlijk weer voor dat ik een muurtje om me heen optrek. De prikkel van Dragorius z'n (in mijn ogen nog steeds goede) argumentaties is verdwenen, waardoor mensen hier in het algemeen toch iets rustiger reageert, waardoor ik weer minder een muurtje om me heen optrek, waardoor ik weer iets makkelijker voor mijn overtuigingen rondom de conspiracies uit kan komen. Af en toe wordt er nog wel eens vervelend gereageerd hier, waardoor ik toch weer een beetje dat muurtje ga optrekken, maar in het algemeen merk ik idd echt een verbetering hier, en dus ook idd in mijzelf!
Snap ik, maar volgens mij zijn hier genoeg mensen die met wetenschappelijke bronnen kunnen komen, en is het relatief dun bezaaid met mensen die in conspiracies geloven, terwijl dit forum juist voor die laatstgenoemde groep bedoeld is!quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat mis ik juist een beetje, met Dragorius werden er nog argumentaties en bronnen gegeven, zo slipt het weer weg naar "het is zus en zo en als je het niet gelooft ben je een schaap van de MSM". Dan is de motivatie van debunkers ook weg om er nog enige moeite in te steken.
Maar Drago zijn standpunt was altijd.. ik ken het niet.. of ik zie het niet.. of ik kan de link gewoon niet leggen.. en daar was het dan mee basta.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat mis ik juist een beetje, met Dragorius werden er nog argumentaties en bronnen gegeven, zo slipt het weer weg naar "het is zus en zo en als je het niet gelooft ben je een schaap van de MSM". Dan is de motivatie van debunkers ook weg om er nog enige moeite in te steken.
Het Germaanse Occulte.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:59 schreef Ticker het volgende:
Als Tip voor het Thule Topic, zou je misschien de topic titel kunnen veranderen, iets in trent van 'het duitse geloof voor de wwii' of 'het germaanse occulte'.
Ik kan namelijk niet specifiek iets kwijt over de Thule, maar wel over de nazi's en bijvoorbeeld The Brotherhood of Saturn, waar de Nazi's hun kledingdracht (zwart) op baseerde.
Zo zouden we een heel stuk over het Swastika en de Ariërs erin kwijt kunnen, maar kan dat nu niet omdat het iets te specifiek over de Thule zelf gaat.
Ja ik hou me ook vast aan de wetenschap, vanwege de feiten, maar probeer wel open te staan voor andere ideeën.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:04 schreef ToT het volgende:
Hmmm nee, Dragorius heeft gewoon een gedegen wetenschappelijke opleiding gehad en verklaarde dingen die mensen in zijn ogen "niet snapten" (en om eerlijk te zijn stond ik ook echt wel achter zijn uitleggen) met hoe de wetenschap dingen verklaart.
Je zou de hele wetenschap overboord moeten gooien om bepaalde zaken hier aan te kunnen nemen. Da's ook precies wat sommigen hier steeds zeggen, maar de wetenschap kan heel veel dingen echt zeer duidelijk sluitend uitleggen, terwijl vanuit de alternatieve hoek er nog erg veel haken en ogen en gaten zijn.
1) Het is jouw topic.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het Germaanse Occulte.
Goed idee.
ToT?
Mag dat?
Dan ga ik de tip van Ticker opvolgen en de titel veranderenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
1) Het is jouw topic.
2) Jij bent hier ook moderator.
Dus 2 redenen waarom je er zelf over mag beslissen!
Titus is zo'n type die altijd lurkt maar nooit iets zinnigs post.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:35 schreef ToT het volgende:Duidelijk!
Maar ik vind het zo jammer he: ZIJN we een keertje BNW weer op poten aan het krijgen, krijg je DIT gezeik!
Lekkerquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:54 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Peppersteak, zijkanten volkomen volgeplamuurd met peperkorreltjes!
(VEEEEEL meer dan op dit plaatje)
Omnomnomnomnom....hmmm die 2e steak had ik eigenlijk morgen ook wel kunnen nemen.
Boeiuh! Omnomnomnomnomnomnomnom....oet verpakking checken achteraf*
425 gram!Godnondeju!
Zo, en nu een bak ijs er achteraan om de pepersmaak weg te krijgen!
Hoe ik nog steeds maar 67 kilo kan wegen is mij een raadsel!![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:54 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Peppersteak, zijkanten volkomen volgeplamuurd met peperkorreltjes!
(VEEEEEL meer dan op dit plaatje)
Omnomnomnomnom....hmmm die 2e steak had ik eigenlijk morgen ook wel kunnen nemen.
Boeiuh! Omnomnomnomnomnomnomnom....oet verpakking checken achteraf*
425 gram!Godnondeju!
Zo, en nu een bak ijs er achteraan om de pepersmaak weg te krijgen!
Hoe ik nog steeds maar 67 kilo kan wegen is mij een raadsel!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |