Iemand een antwoord?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:48 schreef AMDB het volgende:
Vanmiddag weer proberen naar A'dam te komen, heenweg ben ik niet zo bang voor, maar moet ook weer rond een uurtje of half 12/12 uur proberen weer terug naar Arnhem te komen![]()
Iemand enig idee hoe laat de laatste trein vanaf Utrecht naar Arnhem vertrekt?
Tenzij iemand een glazen bol heeft die nog werkt, kan niemand je vertellen of dat gaat lukken. Ik zou het er persoonlijk niet op wagen, de kans is aanwezig dat je ergens vast komt te zitten.quote:
voor leuke gestrande medereizigstersquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:56 schreef MetalMike het volgende:
[..]
Tenzij iemand een glazen bol heeft die nog werkt, kan niemand je vertellen of dat gaat lukken. Ik zou het er persoonlijk niet op wagen, de kans is aanwezig dat je ergens vast komt te zitten.
Tip: neem een slaapzak mee
lulwut?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:16 schreef dennistd het volgende:
Leuke CTA in het kader van 'er rijden alleen stoptreinen':
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:16 schreef dennistd het volgende:
Leuke CTA in het kader van 'er rijden alleen stoptreinen':
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:57 schreef Nightshadow het volgende:
*ding dong* Dames en heren, de sprinter naar Deventer Goederen Emplacement Aansluiting vertrekt over ongeveer 5 minuten van spoor 2B
[ afbeelding ]
*edit: oops, Dennis was mij al voor, over het hoofd gezien![]()
geen ramp toch? die mensen komen tenminsten nog ergens en volgensmij is de fyra sneller dan de thalys op het momentquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:21 schreef James1988 het volgende:
Ohja. Thalys rijdt vandaag vanaf Rotterdam en eindigt ook daar. Reizigers vanaf Amsterdam mogen per Fyra naar Rotterdam.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:48 schreef AMDB het volgende:
Iemand enig idee hoe laat de laatste trein vanaf Utrecht naar Arnhem vertrekt?
0.57uquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:54 schreef AMDB het volgende:
Iemand een antwoord?
Kladblok om alle spots op te schrijven en deze in te voeren op Somda?quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:41 schreef greavy het volgende:
Zometeen de trein instappen, met een camera en kladboek op zak.
Let op he greavy, als je het verkeerde antwoord geeft praten we niet meer met jequote:Op dinsdag 22 december 2009 12:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Kladblok om alle spots op te schrijven en deze in te voeren op Somda?
Eerst een adviesje mbt de rijspanning.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:41 schreef Fixers het volgende:
Nu de duitsers toch willen gaan helpen. Kunnen ze dan niet gelijk een adviesje materieel en fabrikantkeuze erbij doen. Twee vliegen in een klap.
foto?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:05 schreef Ireyon het volgende:
Zit nu in de Thalys, 20 min. vertraging om op de Fyra te wachten.. Ze mogen hem in de tussentijd wel even schoonmaken, wat een teringbende is het hier..
Bron?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:25 schreef Peterselieman het volgende:
De NS wil morgen meer treinen laten rijden. Hulde.
Waarom vandaag niet?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:25 schreef Peterselieman het volgende:
De NS wil morgen meer treinen laten rijden. Hulde.
doe ik thuis wel.. Op mobiel werkt fok! Bij mij niet fijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:45 schreef Socios het volgende:
Twitter.![]()
![]()
![]()
Post gewoon in het topic, mang!
Wat?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:34 schreef Cothen het volgende:
[..]
Eerst een adviesje mbt de rijspanning.
1. Twitter is kutquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:39 schreef greavy het volgende:
sta in rotterdam stil. Trein reed naar achteren,en valt stil
Even later word er omgeroepen dat er geen machinist meer is. Meer info op me twitter.
Ik was inderdaad veel te laatquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:35 schreef Peterselieman het volgende:
Deventer Goederen Emplacement Aansluiting
Mja daar was 't iets te druk voor, maar denk aan chips op de vloer, evenals lege flesjes, kruimels, snoeppapierrestjes op stoelen, etc.quote:
Nu geen leuk 10-jarigbestaanfeestje meer voor Oostnet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Is dat dan het einde van Syntus?
Nee, per 29 augustus 2010 neemt Syntus het busvervoer in Zwolle, Deventer en omgeving (concessie Midden-Overijssel) over van Connexxion.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Is dat dan het einde van Syntus?
En de syntus, rijd die dan überhaupt ergens met treinen, als ze geen andere trein tracés krijgen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:38 schreef Peterselieman het volgende:
Ik lees net dat Arriva het bus- en treinvervoer mag doen in Rivierenland en de Achterhoek.
Busvervoer gaat december 2010 al in. Treinvervoer december 2012.
Dat worden dus GTW's op Arnhem-Winterswijk, Winterswijk-Zutphen en Arnhem-Tiel.
http://www.destentor.nl/r(...)n-bus-aan-Arriva.ece
Mijn Twitter link staat wel degelijk in me profiel..quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1. Twitter is kut
2. Je twitterlink staat niet in je profiel
3. Het is "mijn Twitter"
Hier posten dus, en rap een beetje
En dan hebben ze net het onderhoud naar Blerick verplaatstquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:53 schreef Peterselieman het volgende:
Zij rijden nog Zutphen - Oldenzaal en in opdracht van Connexxion Almelo - Mariënberg
"mijn profiel", schavuitquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:53 schreef greavy het volgende:
[..]
Mijn Twitter link staat wel degelijk in me profiel..
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:26 schreef Fixers het volgende:
Hoor net van een collega dat de gtbv beperkt gaat worden ivm het negatief reisadvies. Dan mag ik hopen dat het voor abbonementhouders niet zi is. Ik heb geen gebruik kunnen maken van mijn abbonement. Ik had niet de keus om maar geen kaartje te kopen.
Ja, daar hebben we lekker veel aanquote:123 Teletekst di 22 dec
***************************************
Kort nieuws binnenland
***************************************
` NS geeft de sinds zondag gedupeerde
treinreizigers geen schadevergoeding
omdat er een negatief reisadvies gold.
Wel mogen abonnementhouders op 29
december gratis iemand laten meereizen
en kan op 30 december iedereen reizen
met 40 procent korting.
Aanbestedingen zuigen stierenballen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:32 schreef Peterselieman het volgende:
Ik lees net dat Apeldoorn - Zutphen ook naar Arriva gaat
zie ook: http://www.gelderland.nl/eCache/DEF/10/463.html
Idioten. Alsof dat negatieve reisadvies niet volkomen misplaatst was.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ja, daar hebben we lekker veel aan
Het zal een futiele actie zijn. Maar ik ga wel klagen. Ik koop maandabbonementen. Ik heb een aanzienlijk deel niet mogen gebruiken. Klint als contractbreuk, al zal er vast wel een leuke clausule in de voorwaarden staan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Idioten. Alsof dat negatieve reisadvies niet volkomen misplaatst was.
Bij Kievit? daar zit een loket en een muur met bagagekluisjes. En een heeeeeeele grote parkeergaragequote:Op dinsdag 22 december 2009 18:55 schreef Ireyon het volgende:
't Zat hem dus toch in de neusBedankt
.
Vandaag ook maar eens de moeite genomen om 'even' de achteringang van Antwerpen Centraal te bekijken.. Dat was meer een tweede hoofdingang, behoorlijk groot en erg modern, alleen echt helemaal niks of niemand te bekennen![]()
dat wel maar toch ze hebben van het OV wat in de achterhoek gewoon dood was er populair OV van gemaakt. En ik vind dat syntus ook gewoon hoort bij de achterhoekquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
ach, dat vale geel was ook spuuglelijk.
Dat is een grap hoop ik?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:18 schreef Peterselieman het volgende:
Het kan trouwens zijn dat voor de treinen die alleen het traject Arnhem - Doetinchem rijden een andere vervoerder komt dan Arriva. Dit deel van de concessie wordt apart aanbesteed
Dat KAN, ja. Maar misschien gebeurt het nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:18 schreef Peterselieman het volgende:
Het kan trouwens zijn dat voor de treinen die alleen het traject Arnhem - Doetinchem rijden een andere vervoerder komt dan Arriva. Dit deel van de concessie wordt apart aanbesteed
BR612-achtigs hebben we nog niet hierquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:14 schreef Zug-Chef het volgende:
Ach, die GTW's hebben in ieder geval een wc, die Linten niet. Maar het zou mij ook weer niks verbazen als ze voor een ander type trein kiezen, bedoel, dit is wel Nederland he. Prutsfaalland 1e klas.
Leve de versnipperingquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:21 schreef Zug-Chef het volgende:
Nee niet dus, het wordt inderdaad apart aanbesteed, en ik zie het nog wel gebeuren ook.
Nou, die verf van de NS is tegenwoordig ook niks meer. Kijk maar eens naar een DDAR, da's ook knap vaal.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
ach, dat vale geel was ook spuuglelijk.
Zwolle-Enschede, Zwolle - Kampen en Zwolle - Emmen worden toch ook straks regionaal aanbesteed? Das dan wel weer wat voor Syntus..quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:21 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Nee, per 29 augustus 2010 neemt Syntus het busvervoer in Zwolle, Deventer en omgeving (concessie Midden-Overijssel) over van Connexxion.
De meeste zijn verwarmd , volgens een kerel net bij het NOS journaal , maar de verwarming werkt niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, die verf van de NS is tegenwoordig ook niks meer. Kijk maar eens naar een DDAR, da's ook knap vaal.
Of wassen ze die dingen in chloor?
En ik blijf me echt verbazen over de treinen in het winterweer. En de NS en ProRail maar roepen dat ze er niks aan kunnen doen. Als wissels zo belangrijk zijn verwarm je ze toch? Echt, ik kan er niet bij, wat een gepruts.
Hadden die niet net het onderhoud in Blerick ondergebracht trouwens?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:36 schreef Peter het volgende:
[..]
Zwolle-Enschede, Zwolle - Kampen en Zwolle - Emmen worden toch ook straks regionaal aanbesteed? Das dan wel weer wat voor Syntus..
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hadden die niet net het onderhoud in Blerick ondergebracht trouwens?
Kennelijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:54 schreef dennistd het volgende:
[..]
En dan hebben ze net het onderhoud naar Blerick verplaatst
Werkt niet? Waar haalt ProRail dan het gore lef vandaan om te zeggen dat we niet opgewassen zijn tegen zoveel sneeuw? Da's gewoon gebrek aan onderhoud en helemaal aan de vingerverf-brigade te wijten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:37 schreef MassimO het volgende:
[..]
De meeste zijn verwarmd , volgens een kerel net bij het NOS journaal , maar de verwarming werkt niet.
Sigaar uit eigen doos.. Overheid is aandeelhouder van prorail.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Werkt niet? Waar haalt ProRail dan het gore lef vandaan om te zeggen dat we niet opgewassen zijn tegen zoveel sneeuw? Da's gewoon gebrek aan onderhoud en helemaal aan de vingerverf-brigade te wijten.
De NS moet gewoon de reizigers hun geld terug geven en de schade verhalen op ProRail.
De NS betaalt om op het spoor van ProRail te rijden en als dat vervolgens niet kan door prutswerk van prutsrail dan is Prorail zo fout als het maar kan.
Ik kan me eerlijk gezegd niet herinneren dat dat eerder zo'n zootje was. Toen het allemaal nog niet geprivatiseerd was. Toen heb ik ook wel eens met sneeuw in de trein gezeten en toen reden ze gewoon. Toen hadden ze ook nog geen last van blaadjes, utizettende rails door zon, regen en meer weer-gerelateerde kutsmoezen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:46 schreef Peter het volgende:
[..]
Sigaar uit eigen doos.. Overheid is aandeelhouder van prorail.
De enige die winnen zijn de managers, want die kunnen als 'privaat bedrijf' een marktconforme bonus en salaris opstrijken..
Grappig, ik heb tussen Rsd - Schiphol geen enkele ondergesneeuwde wissel gezien. Om nog maar te zwijgen over het feit dat in fucking België de enige uitgevallen trein de intercity naar Amsterdam Centraal was.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:37 schreef MassimO het volgende:
[..]
De meeste zijn verwarmd , volgens een kerel net bij het NOS journaal , maar de verwarming werkt niet.
De GTW's op Dordrecht-Geldermalsen hebben geen wc volgens mij hoor, dus dat zegt helaas nog niets...quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:14 schreef Zug-Chef het volgende:
Ach, die GTW's hebben in ieder geval een wc, die Linten niet. Maar het zou mij ook weer niks verbazen als ze voor een ander type trein kiezen, bedoel, dit is wel Nederland he. Prutsfaalland 1e klas.
In NL ook hoor. Maar ook nog wat gas. Wat op bijvoorbeeld Gouda prima werkte.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
ICE's uit Frankfurt en Basel zijn allemaal in Arnhem geëindigdIn Duitsland waaide er geen gasvlammetje uit
Oh nee daar hebben ze elektrische wisselverwarming
Geniaal idee zeg
Het vaal worden van DDAR schijnt een reactie van de milieuvriendelijke verf met het wasmiddel te zijn. De verf zelf is niet vaal, er zit een wittige troep tussen de gele verf (op microscopisch niveau). Het schijnt met veel moeite wel te verwijderen te zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, die verf van de NS is tegenwoordig ook niks meer. Kijk maar eens naar een DDAR, da's ook knap vaal.
Of wassen ze die dingen in chloor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |