dat wel maar toch ze hebben van het OV wat in de achterhoek gewoon dood was er populair OV van gemaakt. En ik vind dat syntus ook gewoon hoort bij de achterhoekquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
ach, dat vale geel was ook spuuglelijk.
Dat is een grap hoop ik?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:18 schreef Peterselieman het volgende:
Het kan trouwens zijn dat voor de treinen die alleen het traject Arnhem - Doetinchem rijden een andere vervoerder komt dan Arriva. Dit deel van de concessie wordt apart aanbesteed
Dat KAN, ja. Maar misschien gebeurt het nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:18 schreef Peterselieman het volgende:
Het kan trouwens zijn dat voor de treinen die alleen het traject Arnhem - Doetinchem rijden een andere vervoerder komt dan Arriva. Dit deel van de concessie wordt apart aanbesteed
BR612-achtigs hebben we nog niet hierquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:14 schreef Zug-Chef het volgende:
Ach, die GTW's hebben in ieder geval een wc, die Linten niet. Maar het zou mij ook weer niks verbazen als ze voor een ander type trein kiezen, bedoel, dit is wel Nederland he. Prutsfaalland 1e klas.
Leve de versnipperingquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:21 schreef Zug-Chef het volgende:
Nee niet dus, het wordt inderdaad apart aanbesteed, en ik zie het nog wel gebeuren ook.
Nou, die verf van de NS is tegenwoordig ook niks meer. Kijk maar eens naar een DDAR, da's ook knap vaal.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
ach, dat vale geel was ook spuuglelijk.
Zwolle-Enschede, Zwolle - Kampen en Zwolle - Emmen worden toch ook straks regionaal aanbesteed? Das dan wel weer wat voor Syntus..quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:21 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Nee, per 29 augustus 2010 neemt Syntus het busvervoer in Zwolle, Deventer en omgeving (concessie Midden-Overijssel) over van Connexxion.
De meeste zijn verwarmd , volgens een kerel net bij het NOS journaal , maar de verwarming werkt niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, die verf van de NS is tegenwoordig ook niks meer. Kijk maar eens naar een DDAR, da's ook knap vaal.
Of wassen ze die dingen in chloor?
En ik blijf me echt verbazen over de treinen in het winterweer. En de NS en ProRail maar roepen dat ze er niks aan kunnen doen. Als wissels zo belangrijk zijn verwarm je ze toch? Echt, ik kan er niet bij, wat een gepruts.
Hadden die niet net het onderhoud in Blerick ondergebracht trouwens?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:36 schreef Peter het volgende:
[..]
Zwolle-Enschede, Zwolle - Kampen en Zwolle - Emmen worden toch ook straks regionaal aanbesteed? Das dan wel weer wat voor Syntus..
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hadden die niet net het onderhoud in Blerick ondergebracht trouwens?
Kennelijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:54 schreef dennistd het volgende:
[..]
En dan hebben ze net het onderhoud naar Blerick verplaatst
Werkt niet? Waar haalt ProRail dan het gore lef vandaan om te zeggen dat we niet opgewassen zijn tegen zoveel sneeuw? Da's gewoon gebrek aan onderhoud en helemaal aan de vingerverf-brigade te wijten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:37 schreef MassimO het volgende:
[..]
De meeste zijn verwarmd , volgens een kerel net bij het NOS journaal , maar de verwarming werkt niet.
Sigaar uit eigen doos.. Overheid is aandeelhouder van prorail.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Werkt niet? Waar haalt ProRail dan het gore lef vandaan om te zeggen dat we niet opgewassen zijn tegen zoveel sneeuw? Da's gewoon gebrek aan onderhoud en helemaal aan de vingerverf-brigade te wijten.
De NS moet gewoon de reizigers hun geld terug geven en de schade verhalen op ProRail.
De NS betaalt om op het spoor van ProRail te rijden en als dat vervolgens niet kan door prutswerk van prutsrail dan is Prorail zo fout als het maar kan.
Ik kan me eerlijk gezegd niet herinneren dat dat eerder zo'n zootje was. Toen het allemaal nog niet geprivatiseerd was. Toen heb ik ook wel eens met sneeuw in de trein gezeten en toen reden ze gewoon. Toen hadden ze ook nog geen last van blaadjes, utizettende rails door zon, regen en meer weer-gerelateerde kutsmoezen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:46 schreef Peter het volgende:
[..]
Sigaar uit eigen doos.. Overheid is aandeelhouder van prorail.
De enige die winnen zijn de managers, want die kunnen als 'privaat bedrijf' een marktconforme bonus en salaris opstrijken..
Grappig, ik heb tussen Rsd - Schiphol geen enkele ondergesneeuwde wissel gezien. Om nog maar te zwijgen over het feit dat in fucking België de enige uitgevallen trein de intercity naar Amsterdam Centraal was.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:37 schreef MassimO het volgende:
[..]
De meeste zijn verwarmd , volgens een kerel net bij het NOS journaal , maar de verwarming werkt niet.
De GTW's op Dordrecht-Geldermalsen hebben geen wc volgens mij hoor, dus dat zegt helaas nog niets...quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:14 schreef Zug-Chef het volgende:
Ach, die GTW's hebben in ieder geval een wc, die Linten niet. Maar het zou mij ook weer niks verbazen als ze voor een ander type trein kiezen, bedoel, dit is wel Nederland he. Prutsfaalland 1e klas.
In NL ook hoor. Maar ook nog wat gas. Wat op bijvoorbeeld Gouda prima werkte.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
ICE's uit Frankfurt en Basel zijn allemaal in Arnhem geëindigdIn Duitsland waaide er geen gasvlammetje uit
Oh nee daar hebben ze elektrische wisselverwarming
Geniaal idee zeg
Het vaal worden van DDAR schijnt een reactie van de milieuvriendelijke verf met het wasmiddel te zijn. De verf zelf is niet vaal, er zit een wittige troep tussen de gele verf (op microscopisch niveau). Het schijnt met veel moeite wel te verwijderen te zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, die verf van de NS is tegenwoordig ook niks meer. Kijk maar eens naar een DDAR, da's ook knap vaal.
Of wassen ze die dingen in chloor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |