abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75935413
ach, dat vale geel was ook spuuglelijk.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_75935428
Een treinverbinding (+exploitatie in opdracht van cxxn van nog een) is dan alles wat over is voor Syntus? Nog wel busvervoer ergens? Of is dat dan ook weg? Dat gaat dan inderdaad het einde betekenen.

Kunnen ze wel mooi alle lintjes die dan over zijn op Zutphen-Oldenzaal gooien
Maar ik vraag mij uberhaupt af of ze dat vol kunnen houden, zo ingekort.
pi_75935777
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
ach, dat vale geel was ook spuuglelijk.
dat wel maar toch ze hebben van het OV wat in de achterhoek gewoon dood was er populair OV van gemaakt. En ik vind dat syntus ook gewoon hoort bij de achterhoek
pi_75935864
Ow, ik zie dat Syntus per augustus 2010 het busvervoer in Midden-overijssel gaat doen!
Dus dan zal het nog wel meevallen met de ondergang van Syntus

Hoe zit dat met Arnhem-Zevenaar eigenlijk?
pi_75935894
Ach, die GTW's hebben in ieder geval een wc, die Linten niet. Maar het zou mij ook weer niks verbazen als ze voor een ander type trein kiezen, bedoel, dit is wel Nederland he. Prutsfaalland 1e klas.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 22 december 2009 @ 19:18:49 #81
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_75936069
Het kan trouwens zijn dat voor de treinen die alleen het traject Arnhem - Doetinchem rijden een andere vervoerder komt dan Arriva. Dit deel van de concessie wordt apart aanbesteed
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 22 december 2009 @ 19:20:17 #82
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_75936126
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:18 schreef Peterselieman het volgende:
Het kan trouwens zijn dat voor de treinen die alleen het traject Arnhem - Doetinchem rijden een andere vervoerder komt dan Arriva. Dit deel van de concessie wordt apart aanbesteed
Dat is een grap hoop ik?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_75936159
Nee niet dus, het wordt inderdaad apart aanbesteed, en ik zie het nog wel gebeuren ook.
pi_75936163
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:18 schreef Peterselieman het volgende:
Het kan trouwens zijn dat voor de treinen die alleen het traject Arnhem - Doetinchem rijden een andere vervoerder komt dan Arriva. Dit deel van de concessie wordt apart aanbesteed
Dat KAN, ja. Maar misschien gebeurt het niet
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:14 schreef Zug-Chef het volgende:
Ach, die GTW's hebben in ieder geval een wc, die Linten niet. Maar het zou mij ook weer niks verbazen als ze voor een ander type trein kiezen, bedoel, dit is wel Nederland he. Prutsfaalland 1e klas.
BR612-achtigs hebben we nog niet hier
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_75936213
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:21 schreef Zug-Chef het volgende:
Nee niet dus, het wordt inderdaad apart aanbesteed, en ik zie het nog wel gebeuren ook.
Leve de versnippering Erg grappig ook met de OV-kutkaart in gedachten. Can't wait
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_75936729
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
ach, dat vale geel was ook spuuglelijk.
Nou, die verf van de NS is tegenwoordig ook niks meer. Kijk maar eens naar een DDAR, da's ook knap vaal.
Of wassen ze die dingen in chloor?

En ik blijf me echt verbazen over de treinen in het winterweer. En de NS en ProRail maar roepen dat ze er niks aan kunnen doen. Als wissels zo belangrijk zijn verwarm je ze toch? Echt, ik kan er niet bij, wat een gepruts.
pi_75936780
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:21 schreef Zug-Chef het volgende:

[..]

Nee, per 29 augustus 2010 neemt Syntus het busvervoer in Zwolle, Deventer en omgeving (concessie Midden-Overijssel) over van Connexxion.
Zwolle-Enschede, Zwolle - Kampen en Zwolle - Emmen worden toch ook straks regionaal aanbesteed? Das dan wel weer wat voor Syntus..
dag
  dinsdag 22 december 2009 @ 19:37:46 #88
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_75936817
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:35 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nou, die verf van de NS is tegenwoordig ook niks meer. Kijk maar eens naar een DDAR, da's ook knap vaal.
Of wassen ze die dingen in chloor?

En ik blijf me echt verbazen over de treinen in het winterweer. En de NS en ProRail maar roepen dat ze er niks aan kunnen doen. Als wissels zo belangrijk zijn verwarm je ze toch? Echt, ik kan er niet bij, wat een gepruts.
De meeste zijn verwarmd , volgens een kerel net bij het NOS journaal , maar de verwarming werkt niet.
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_75936830
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:36 schreef Peter het volgende:

[..]

Zwolle-Enschede, Zwolle - Kampen en Zwolle - Emmen worden toch ook straks regionaal aanbesteed? Das dan wel weer wat voor Syntus..
Hadden die niet net het onderhoud in Blerick ondergebracht trouwens?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_75936938
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Hadden die niet net het onderhoud in Blerick ondergebracht trouwens?
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:54 schreef dennistd het volgende:

[..]

En dan hebben ze net het onderhoud naar Blerick verplaatst
Kennelijk

Ach ja.. Om nou voor het onderhoud ergens wel of niet te gaan rijden is ook weer zo iets he..
dag
pi_75937047
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:37 schreef MassimO het volgende:

[..]

De meeste zijn verwarmd , volgens een kerel net bij het NOS journaal , maar de verwarming werkt niet.
Werkt niet? Waar haalt ProRail dan het gore lef vandaan om te zeggen dat we niet opgewassen zijn tegen zoveel sneeuw? Da's gewoon gebrek aan onderhoud en helemaal aan de vingerverf-brigade te wijten.

De NS moet gewoon de reizigers hun geld terug geven en de schade verhalen op ProRail.
De NS betaalt om op het spoor van ProRail te rijden en als dat vervolgens niet kan door prutswerk van prutsrail dan is Prorail zo fout als het maar kan.
pi_75937149
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:43 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Werkt niet? Waar haalt ProRail dan het gore lef vandaan om te zeggen dat we niet opgewassen zijn tegen zoveel sneeuw? Da's gewoon gebrek aan onderhoud en helemaal aan de vingerverf-brigade te wijten.

De NS moet gewoon de reizigers hun geld terug geven en de schade verhalen op ProRail.
De NS betaalt om op het spoor van ProRail te rijden en als dat vervolgens niet kan door prutswerk van prutsrail dan is Prorail zo fout als het maar kan.
Sigaar uit eigen doos.. Overheid is aandeelhouder van prorail.
De enige die winnen zijn de managers, want die kunnen als 'privaat bedrijf' een marktconforme bonus en salaris opstrijken..
dag
pi_75937232
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:46 schreef Peter het volgende:

[..]

Sigaar uit eigen doos.. Overheid is aandeelhouder van prorail.
De enige die winnen zijn de managers, want die kunnen als 'privaat bedrijf' een marktconforme bonus en salaris opstrijken..
Ik kan me eerlijk gezegd niet herinneren dat dat eerder zo'n zootje was. Toen het allemaal nog niet geprivatiseerd was. Toen heb ik ook wel eens met sneeuw in de trein gezeten en toen reden ze gewoon. Toen hadden ze ook nog geen last van blaadjes, utizettende rails door zon, regen en meer weer-gerelateerde kutsmoezen.
pi_75937488
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:37 schreef MassimO het volgende:

[..]

De meeste zijn verwarmd , volgens een kerel net bij het NOS journaal , maar de verwarming werkt niet.
Grappig, ik heb tussen Rsd - Schiphol geen enkele ondergesneeuwde wissel gezien. Om nog maar te zwijgen over het feit dat in fucking België de enige uitgevallen trein de intercity naar Amsterdam Centraal was.
  Redactie Sport dinsdag 22 december 2009 @ 19:57:07 #95
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_75937592
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:14 schreef Zug-Chef het volgende:
Ach, die GTW's hebben in ieder geval een wc, die Linten niet. Maar het zou mij ook weer niks verbazen als ze voor een ander type trein kiezen, bedoel, dit is wel Nederland he. Prutsfaalland 1e klas.
De GTW's op Dordrecht-Geldermalsen hebben geen wc volgens mij hoor, dus dat zegt helaas nog niets...
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_75937599
ICE's uit Frankfurt en Basel zijn allemaal in Arnhem geëindigd In Duitsland waaide er geen gasvlammetje uit Oh nee daar hebben ze elektrische wisselverwarming Geniaal idee zeg
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:05:38 #97
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_75937930
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
ICE's uit Frankfurt en Basel zijn allemaal in Arnhem geëindigd In Duitsland waaide er geen gasvlammetje uit Oh nee daar hebben ze elektrische wisselverwarming Geniaal idee zeg
In NL ook hoor. Maar ook nog wat gas. Wat op bijvoorbeeld Gouda prima werkte.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:06:59 #98
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_75938001
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:35 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nou, die verf van de NS is tegenwoordig ook niks meer. Kijk maar eens naar een DDAR, da's ook knap vaal.
Of wassen ze die dingen in chloor?
Het vaal worden van DDAR schijnt een reactie van de milieuvriendelijke verf met het wasmiddel te zijn. De verf zelf is niet vaal, er zit een wittige troep tussen de gele verf (op microscopisch niveau). Het schijnt met veel moeite wel te verwijderen te zijn.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:09:02 #99
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_75938092
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieuwe filmpjes Allemaal kijken
Nice
pi_75940610
GTW elektrisch heeft geen toilet.
Ik ben benieuwd of arriva er wat van gaat maken. De merwede-lingelijn is niet slecht, maar door het drukke, met lage frequentie bereden traject, is ie 's ochtends altijd te laat in Dordrecht door de vele instappers.

Gisteren van Gorinchem naar Maastricht gereisd. Maar 4 uur over gedaan. Normaal 2.30.
De wissels waren blijkbaar overal dichtgevroren, want ze reden een een uurdienst gorinchem-geldermalsen en gorinchem-dordrecht, beide aankomend op spoor 1, zodat er geen wissel nodig was over het hele traject.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')