Kladblok om alle spots op te schrijven en deze in te voeren op Somda?quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:41 schreef greavy het volgende:
Zometeen de trein instappen, met een camera en kladboek op zak.
Let op he greavy, als je het verkeerde antwoord geeft praten we niet meer met jequote:Op dinsdag 22 december 2009 12:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Kladblok om alle spots op te schrijven en deze in te voeren op Somda?
Eerst een adviesje mbt de rijspanning.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:41 schreef Fixers het volgende:
Nu de duitsers toch willen gaan helpen. Kunnen ze dan niet gelijk een adviesje materieel en fabrikantkeuze erbij doen. Twee vliegen in een klap.
foto?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:05 schreef Ireyon het volgende:
Zit nu in de Thalys, 20 min. vertraging om op de Fyra te wachten.. Ze mogen hem in de tussentijd wel even schoonmaken, wat een teringbende is het hier..
Bron?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:25 schreef Peterselieman het volgende:
De NS wil morgen meer treinen laten rijden. Hulde.
Waarom vandaag niet?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:25 schreef Peterselieman het volgende:
De NS wil morgen meer treinen laten rijden. Hulde.
doe ik thuis wel.. Op mobiel werkt fok! Bij mij niet fijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:45 schreef Socios het volgende:
Twitter.![]()
![]()
![]()
Post gewoon in het topic, mang!
Wat?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:34 schreef Cothen het volgende:
[..]
Eerst een adviesje mbt de rijspanning.
1. Twitter is kutquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:39 schreef greavy het volgende:
sta in rotterdam stil. Trein reed naar achteren,en valt stil
Even later word er omgeroepen dat er geen machinist meer is. Meer info op me twitter.
Ik was inderdaad veel te laatquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:35 schreef Peterselieman het volgende:
Deventer Goederen Emplacement Aansluiting
Mja daar was 't iets te druk voor, maar denk aan chips op de vloer, evenals lege flesjes, kruimels, snoeppapierrestjes op stoelen, etc.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |