1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Whehehe, om deze post moest ik dan toch wel weer lachenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:36 schreef heester49 het volgende:
familiekransjes zijn toch gezellig!! Probeerde even een berichtje te plaatsten om weer verder te gaan op de orde van de dag en het wel/niet versturen van de uiterst vriendelijke brief van nieslief. Maaruh ga maar weer werken met een courgette in mijn mond. Kan ik aan de telefoon iedreen uit laten praten haha.
't sneeut niet meer hier
quote:Weer kans op gladheid
DE BILT - Het noorden en noordwesten van Nederland krijgen rond het middaguur opnieuw te maken met regen en/of sneeuw. Aangezien de temperatuur rond het vriespunt zweeft, is er grote kans op gladheid, aldus een woordvoerster van het KNMI dinsdagochtend. In de andere delen van het land blijft naar verwachting droog. In het oosten van het land sneeuwde het dinsdagochtend nog wel, in Limburg regent het nog. Die buien trekken weg naar Duitsland.
Kikkererwt, dat kun je echt overal wel kwijtquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:39 schreef DeZwabber het volgende:
misschien was een minder fallusachtig stopwoord wel verstandig geweest, deze problemen zouden we niet gehad hebben met het stopwoord Watermeloen![]()
OF WEL...
Slotjespostertquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een jaar en drie dagen geleden hebben we Remie moeten laten inslapen. Ik mis hem af en toe ook nog ineens vreselijk. Het zal er wel bij horen
Nou, twas trouwens een auberginequote:Op dinsdag 22 december 2009 10:40 schreef Greys het volgende:
IN DE GROEP JAHHHHHHHHHHHHHH!
Een courgette IN DE GROEPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!
Stopwoord jeweetz!
Zucht![]()
Dan doe ik ze gewoon nog een keer!quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Mooie foto's Tombola![]()
Nies, ik snap je frustraties heel goed...en jij nog beter, want jij zit weer met een organisatie van hier tot Tokio en 2 teleurgestelde ventjes.
Hopelijk gaan ze het vandaag heel leuk hebben op de groep en zijn ze vanavond munt![]()
Ennieweej, als er hier met courgettes in niet nader te noemen openingen wordt gestoken ga ik snel de sneeuw in.
Laterzzzz
Ook lekker in de grillpanquote:
Ja, heb ik weerquote:
NEE NEE NEE NEEEEEEEEEE IK WIL NIET DENKEN AAN...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch gedaan...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Stopwoord is Courgette ja...quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Het stopwoord? Nee, courgette toch?
OMG I'M SO CONFUUUUUUUUSED!
En welk gebruik doel jij nu op?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:43 schreef ElisaB het volgende:
Ik vind aubergine en courgette overigens beide niet te knijzen
Gelukkig merken de jongens weinig van die idiote organisatie hierachter. Ik vind dan ook dat Jeugdzorg eens wat meer met kinderen die het nodig hebben moeten doen i.p.v. werk overnemen van het centraal indicatie orgaan. Ik bedoel een organisatie vol met fouten ook nog eens werk laten doen wat gedaan werd door een prima werkende organisatie alleen om geld te besparenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Mooie foto's Tombola![]()
Nies, ik snap je frustraties heel goed...en jij nog beter, want jij zit weer met een organisatie van hier tot Tokio en 2 teleurgestelde ventjes.
Hopelijk gaan ze het vandaag heel leuk hebben op de groep en zijn ze vanavond munt![]()
Ennieweej, als er hier met courgettes in niet nader te noemen openingen wordt gestoken ga ik snel de sneeuw in.
Laterzzzz
oh-oh doelt op een fragment uit seks voor de buchquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Het stopwoord? Nee, courgette toch?
OMG I'M SO CONFUUUUUUUUSED!
Aubergine is lkkrrrrrrrr.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:44 schreef Greys het volgende:
Courgette is wel lekker, gegrilld![]()
Aubergine is fiessssssss
tsssssssssssssssssquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh-oh doelt op een fragment uit seks voor de buch
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NEE NEE NEE NEEEEEEEEEE IK WIL NIET DENKEN AAN...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch gedaan...J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
You mindreader you .quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh-oh doelt op een fragment uit seks voor de buch
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:44 schreef nieslief het volgende:
[..]
Gelukkig merken de jongens weinig van die idiote organisatie hierachter. Ik vind dan ook dat Jeugdzorg eens wat meer met kinderen die het nodig hebben moeten doen i.p.v. werk overnemen van het centraal indicatie orgaan. Ik bedoel een organisatie vol met fouten ook nog eens werk laten doen wat gedaan werd door een prima werkende organisatie alleen om geld te besparen
Sinds ik ooit een keer mousaka (of hoe je dat ook schrijft) propvol aubergine heb gegeten hoef ik nooit meer aubergine. Getverjekkie wat was dat viesquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aubergine is lkkrrrrrrrr.
Courgette gebruik ik alleen als sausvulling bij vegetarische pretloze gerechten
Ik had oraal in gedachten, maar willekeurig welk gebruik volstaatquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:45 schreef oh-oh het volgende:
Courgette gebruik ik alleen als vulling bij pret
Hoezo moet ik afkoelen je hebt Gothic-Blackie's reactie toch gelezen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:46 schreef heester49 het volgende:
[..]
Zo te lezen ben je weer een beetje afgekoeld, buiten geweest?
moussakaquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Sinds ik ooit een keer mousaka (of hoe je dat ook schrijft) propvol aubergine heb gegeten hoef ik nooit meer aubergine. Getverjekkie wat was dat vies
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tsssssssssssssssssspuit 11
[..]
Jaaaaaa moussakaaaaaaquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had oraal in gedachten, maar willekeurig welk gebruik volstaat
Het is te walgelijk als je met zulke organisaties te maken hebt. Bijna per definitie. Ze doen vast en heus hun best, maar echt leuk zal het nooit worden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:44 schreef nieslief het volgende:
Gelukkig merken de jongens weinig van die idiote organisatie hierachter. Ik vind dan ook dat Jeugdzorg eens wat meer met kinderen die het nodig hebben moeten doen i.p.v. werk overnemen van het centraal indicatie orgaan. Ik bedoel een organisatie vol met fouten ook nog eens werk laten doen wat gedaan werd door een prima werkende organisatie alleen om geld te besparen
Ben je alweer klaar met die courgette?quote:
tsjonge 2 tegen 1. Je brerichten en brief waren ook helemaal niet met een boze toon. Weet je laat maar, je laatste bericht is nl iets genuanceerder dan die van vanmorgen. en dat probeerder ik te verwoorden met Courgette in mijn mond, tsjonge ga ervan kwijlen drup drupquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:47 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hoezo moet ik afkoelen je hebt Gothic-Blackie's reactie toch gelezen?
Het is voor mij genetisch onmogelijk om boos te worden.
quote:
Nah...quote:
Ging jij thee pakken of ging ik?quote:
Echt!!!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:47 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hoezo moet ik afkoelen je hebt Gothic-Blackie's reactie toch gelezen?
Het is voor mij genetisch onmogelijk om boos te worden.
quote:Op maandag 21 december 2009 16:33 schreef nieslief het volgende:
Iemand enig idee hoe ik de oortjes van een kat schoon kan maken?? Lillie heeft telkens haar rechteroor vol viezigheid (en nee dat is geen mijt) en ze kan het niet schoonmaken vanwege die schedelbreuk die ze gehad heeft. Ik doe nu zo eens per maand arachide-olie erin en dan met een vochtig gaasje poetsen net als de DA. Maar ja het lost het probleem niet op.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:50 schreef oh-oh het volgende:
Aubergine is ook lekker bij Indisch eten.
Je moet m van te voren goed bestrooien met zout en droog deppen, anders wordt t snots.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah...
Even maar een disclaimer: ik vind ze niet te knijzen, niet oraal, niet vaginaal, en niet anaal.
Samen, ja?quote:
Even uitleg: Courgette is een stopwoordje om evt. rellen hier te stoppen, tot 10 te tellen, lol te maken, zie ook de F&F Feedback. Daarnaast maakte ik bij die post bewust gebruik van een PI.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:51 schreef heester49 het volgende:
[..]
tsjonge 2 tegen 1. Je brerichten en brief waren ook helemaal niet met een boze toon. Weet je laat maar, je laatste bericht is nl iets genuanceerder dan die van vanmorgen. en dat probeerder ik te verwoorden met Courgette in mijn mond, tsjonge ga ervan kwijlen drup drup
Yups, en dan maar roepen dat t vies is, jaaaaaaaaa , logisch!quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
ik denk ook dat heel veel mensen aubergine niet te vreten vinden omdat ze het niet goed klaarmaken
quote:
Die rotkinderen ook altijd hequote:Op dinsdag 22 december 2009 10:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik zit hier trouwens helemaal chagrijnig te worden van die sneeuw!
Eindelijk ben ik op kindjes aan het passen die groot genoeg zijn voor buiten-perikelen, willen ze niet!![]()
"koud!"
"gister ook al buiten geweest!"
![]()
![]()
![]()
![]()
Sowieso, kinderenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:55 schreef tombolafan het volgende:
Eindelijk ben ik op kindjes aan het passen die groot genoeg zijn voor buiten-perikelen, willen ze niet!![]()
"koud!"
![]()
![]()
![]()
![]()
tjonge je hoeft het me niet uit te leggen. Ben niet blond en kan zelf ook lezen! Sorry wordt nu een beetje moe van je...quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:55 schreef nieslief het volgende:
[..]
Even uitleg: Courgette is een stopwoordje om evt. rellen hier te stoppen, tot 10 te tellen, lol te maken, zie ook de F&F Feedback. Daarnaast maakte ik bij die post bewust gebruik van een PI.
Nou.... echt... niet...quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:56 schreef tombolafan het volgende:
![]()
zit ik daar met mijn koffie klaar voor smeuige roddels...
Vertel anders ff die roddel over sneeuw en lingerie en jijquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
zit ik daar met mijn koffie klaar voor smeuige roddels...
Hahahahaha.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:55 schreef tombolafan het volgende:
"koud!"
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit ff te piekeren wat ik vervelender vind...quote:
nou, volgens mij was dat gewoon aardig bedoeld hoor!quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:57 schreef heester49 het volgende:
[..]
tjonge je hoeft het me niet uit te leggen. Ben niet blond en kan zelf ook lezen! Sorry wordt nu een beetje moe van je...
Ben je mal, die lurkers zijn altijd beter op de hoogte van dat soort zaken dan de actieve posters zelfquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou, volgens mij was dat gewoon aardig bedoeld hoor!![]()
Dat jij het anders opvat!![]()
Kan toch dat je de hele discussie over courgette gemist had...
Er was eens sneeuw, een jaar of 8 geleden...quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vertel anders ff die roddel over sneeuw en lingerie en jij
zo herkenbaar, heb er hier ook 1-tje in de ik-verveel-me-modus.Dus ik ga dan lekker buiten spelen. Mam krijg ik koude oren van hoor buiten spelen......quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:55 schreef tombolafan het volgende:
"koud!"
![]()
![]()
![]()
![]()
Vleesvervanger dus.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aubergine is lkkrrrrrrrr.
Courgette gebruik ik alleen als sausvulling bij vegetarische pretloze gerechten
Dat is waar... Maar dat blijkt dan weer niet uit haar posts....quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben je mal, die lurkers zijn altijd beter op de hoogte van dat soort zaken dan de actieve posters zelf
quote:
Chihuahua's heb ik natuurlijk geen ervaring meequote:Op dinsdag 22 december 2009 10:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zit ff te piekeren wat ik vervelender vind...
Kinderen?
Of chihuahua's???
Ik denk toch kinderen, die mag je tegenwoordig niet eens meer slaan
Kinderen kunnen ook gewoon leuk spelen binnen, tenmminste hier wel!quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:58 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hahahahaha.
En vervolgens al binnen spelend het hele huis op de kop zetten.
quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:00 schreef heester49 het volgende:
[..]
zo herkenbaar, heb er hier ook 1-tje in de ik-verveel-me-modus.Dus ik ga dan lekker buiten spelen. Mam krijg ik koude oren van hoor buiten spelen......
Wordt trouwens heel moe van Laura Dekker, nu op radio, waar zal Laura slapen, wat kan mij dat schelen, wat een aandacht voor L.D
Helemaal mee eens!! Het zou verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik word heel moe van die schele Trijntje Oosterhuis met dr Michael Jackson gekweel in eeeeeelk programma dat je maar opzet of tv of radio
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:00 schreef tombolafan het volgende:
Er was eens sneeuw, een jaar of 8 geleden...
Er was een jongere Tombolafan die blij werd van de sneeuw
Er was een lingerie-setje...
Wil je nog meer weten?
En hebben jouw kinderen ook een stoornis dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:02 schreef heester49 het volgende:
[..]
Kinderen kunnen ook gewoon leuk spelen binnen, tenmminste hier wel!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je had erbij moeten zijn, maar picture this... eettafel pappa- en mammaElisaB
MammaElisaB: nou, die vijf katten van jullie... dat is ook best veel!
Beeb: ja, ik zit wel eens op de bank en dan kijk ik ernaar en dan denk ik: "Ja, dit is echt genoeg!"
ElisaB: jaheb ik ook wel eens. Dan kijk ik naar...
Beeb: ...die twee miniatuurtjes van mij en dan denk je: ja, twee is ruim zat
ElisaB:![]()
Beeb: of uhh...
ElisaB: nee, dat dacht ik niet, maar nu je het zegt
COURGETTE!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En hebben jouw kinderen ook een stoornis dan?
Met spijs????????quote:
Met echte roomboter????quote:
Met spijs en roomboter? Graagquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:04 schreef Maes het volgende:
Kerstbrood anyone?
Gilles de la courgette?quote:
okee dan...quote:
ik eet bijna iedere week moussakaquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups, en dan maar roepen dat t vies is, jaaaaaaaaa , logisch!
Ik ga denk ik weer es mousaka maken volgende week
tromgeroffel...quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:05 schreef tombolafan het volgende:
okee dan...
Er was een vader met een fototoestel...
Ik ga t niet zelf maken, ik ga mn Griekse vriend es een schop onder zn hol geven, die heeft verdulleme twee weken vrij, dat die t maar doetquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik eet bijna iedere week moussaka
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
zeg, de rest kun je invullen lijkt me!!!quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, jij bent de baas hierin!
Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik ben braaf:
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
Nee maar is een stoornis de maatstaf, sorry wist ik nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En hebben jouw kinderen ook een stoornis dan?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, jij bent de baas hierin!
niet courgettes en aubergines?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:
Natuurlijkquote:
Ik at het bij de Griek, dus ik ging er van uit dat hij wist hoe die moussaka klaar te makenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups, en dan maar roepen dat t vies is, jaaaaaaaaa , logisch!
Ik ga denk ik weer es mousaka maken volgende week
* naar koelkast rent.quote:
Uhhh, nee ik heb werkelijk geen flauw ideequote:Op dinsdag 22 december 2009 11:07 schreef tombolafan het volgende:
zeg, de rest kun je invullen lijkt me!!!
face it, niet iedere griek haalde tienen op koksschoolquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik at het bij de Griek, dus ik ging er van uit dat hij wist hoe die moussaka klaar te maken
een foto zegt meer dan duizend woordenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zeg, de rest kun je invullen lijkt me!!!
Nu hoop ik niet dat ik ruzie krijg met Nieslief omdat ik toch weer wat post, maar goed:quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:07 schreef heester49 het volgende:
[..]
Nee maar is een stoornis de maatstaf, sorry wist ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Hier staat KINKFM aan, ideaal, die doen niet aan kerstplaten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik word heel moe van die schele Trijntje Oosterhuis met dr Michael Jackson gekweel in eeeeeelk programma dat je maar opzet of tv of radio
Ik vind het helemaal geen 'arm kind' eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:02 schreef nieslief het volgende:
[..]
L.D. staat onder toezicht van Jeugdzorg dat zegt mij al genoeg........ Maar al die aandacht voor dat arme kind = idd niet normaal en lijkt mij voor haar ook niet gezond. Ze is niet voor niets 'weggelopen'.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal geen 'arm kind' eerlijk gezegd
t zit diep he...quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
een foto zegt meer dan duizend woorden
Hij was lekker vroeg op kantoor zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:09 schreef Pagan het volgende:
Goedemorgen allen,
net bijgelezen, min of meer althans, hoe is Heer G riching Aberdeengegaan (tot op heden)?
Maar ze is nog maar 14... hoe wordt je zo op je 14e??????quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik vind het eigenlijk best wel een hele nare aandachtshoer
Mijnes is opgegroeid in een hotel en zn vader was kok en zn broer is chefkok, die kan heul goed Griekenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
face it, niet iedere griek haalde tienen op koksschool
Niet arm in de zin van onbemiddeld neequote:Op dinsdag 22 december 2009 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal geen 'arm kind' eerlijk gezegd
De Griek in Griekenland he?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
face it, niet iedere griek haalde tienen op koksschool
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
t zit diep he...
hahahaha, ik zal eens kijken of ik m ergens kan vinden, goed?
(hoewel ik niet zoals Greys diezelfde foto dan met SeSa in een lijstje terug wil!)
Ja he!quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik vind het eigenlijk best wel een hele nare aandachtshoer
Ook niet 'arm' in de zin van 'wat is ze toch zielig' eerlijk gezegd. Maar dat is mijn meningquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:12 schreef Maes het volgende:
[..]
Niet arm in de zin van onbemiddeld nee
Qwea is ook slecht in Hollandse Pot maken (boerenkool bijvoorbeeld...quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:12 schreef Greys het volgende:
[..]
De Griek in Griekenland he?![]()
Dan ga je er toch van uit dat ze weten hoe ze moussaka moeten klaarmaken zou je zeggen
Nou ik weet het niet, maar met name zij en die pa zijn heel raar bezig imho. Zogezegd was dat zeilen allemaal haar idee, wat toch later ook deels door die pa ingegeven bleek te zijn. En nu was het een tijdje stil en ineens komt dit boven.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ze is nog maar 14... hoe wordt je zo op je 14e??????
Vandaar een arm kind denk ik...
Klaar zit met rechtermuisknopquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
t zit diep he...
hahahaha, ik zal eens kijken of ik m ergens kan vinden, goed?
(hoewel ik niet zoals Greys diezelfde foto dan met SeSa in een lijstje terug wil!)
mja, ineens heb ik veel minder de neiging hem echt te posten...quote:
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Qwea is ook slecht in Hollandse Pot maken (boerenkool bijvoorbeeld...)
ja, dat bedoel ik dus; het kind is best triest in de zin van; slecht omgevinb/opvoeding/invloedquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik weet het niet, maar met name zij en die pa zijn heel raar bezig imho. Zogezegd was dat zeilen allemaal haar idee, wat toch later ook deels door die pa ingegeven bleek te zijn. En nu was het een tijdje stil en ineens komt dit boven.
Hoe de fuck word ze ook daar op Sint Maarten in ene gearresteerd, wss na een tip of heeft ze zichzelf aangegeven ofzo?
En alsof een 14 jarige zo slim is om geld op te nemen en dan via een buitenlandse luchthaven te gaan vliegen e.d.
Hoe komt ze daar in godsnaam? En alsof ze het prima vinden als een meisje van 14 op dat vliegveld even contact een ticket boekt voor alleen haarzelf naar Sint Maarten. Lijkt me niet.
Of ze had het al eerder geboekt moeten hebben, dan falen jeugdzorg en die ouders dus als ze dat nooit opgevallen is
zie post onder je...quote:
Trust me, dat IS goed nieuws. Want hiervoor zat ik er bij als een voddenbaal in een aftandse badjas.quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ze is nog maar 14... hoe wordt je zo op je 14e??????
Vandaar een arm kind denk ik...
maar er zijn genoeg nederlandse koks die ook niet kunnen koken trouwens hoor...quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb je een punt
Maar Qwea runt geen restaurant
Courgettes, Jeugdzorg en de tieten van Tombolaen sfeervolle sneeuwkiekjes!quote:
Klaarquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook niet 'arm' in de zin van 'wat is ze toch zielig' eerlijk gezegd. Maar dat is mijn mening
Ze is een vroegwijze bijdehandte tante wat mij betreft die donders goed weet dat ze met deze 'wegloop' actie weer wereldnieuws werd nadat ze 'boohoohoo' ook al niet als kind alleen de wereld rond mocht zeilen. En die vader spoort wat mij betreft net zo min, aanmoedigend en wel dat zijn dochter die kans gewoon moet krijgen omdat ze al zo volwassen is voor haar leeftijd.
/ergernis
Het goede nieuws is: Ik ben aangekleed
oeh, ken je deze al?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:09 schreef Pagan het volgende:
Goedemorgen allen,
net bijgelezen, min of meer althans, hoe is Heer G riching Aberdeengegaan (tot op heden)?
[..]
Hier staat KINKFM aan, ideaal, die doen niet aan kerstplaten.
Er is zoveel sneeuw bijgekomen hier dat we maar niet naar Duitsland gaan vandaag denk ik.
eeeeehquote:
Shit, moet t hier ergens over gaan???quote:
Jammer dat hij voor nop naar Schiphol is gegaan, fijn dat hij weer veilig thuis is om je smartje uit te graven.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
Pagan ;W
Heer G vertrok voor dag en dauwsneeuw naar Schiphol en is alweer terug, want zijn vlucht bleek gecancelled. En dat stond niet op Teletekst toen hij vertrok
Wabedoellu?quote:
Nou ja of dat het is weet ik niet. Het lijkt me eigenlijk gewoon echt een naar kind en erg aandachtsgeil. En wellicht is ze wel zo geworden door die ouders of wat dan ook.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, dat bedoel ik dus; het kind is best triest in de zin van; slecht omgevinb/opvoeding/invloed
HEY!quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Courgettes, Jeugdzorg en de tieten van Tombolaen sfeervolle sneeuwkiekjes!
Oh nee hij is naar kantoor terug gegaanquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:20 schreef Pagan het volgende:
[..]
Jammer dat hij voor nop naar Schiphol is gegaan, fijn dat hij weer veilig thuis is om je smartje uit te graven.
Nou laten we diep gaan en het hebben over..................................................hmmm.............................................................tja.............................tja................................................................tja..........................................ik weet het;quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Shit, moet t hier ergens over gaan???
![]()
Wat een stel faalhazen zijn we toch ook bij elkaar
In het laatste geval moet je gewoon Courgette roepen hoor!quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Wabedoellu?Dat je het er mee eens bent of juist niet?
Of dat je het er niet meer over wilt hebben?
Da's aandacht genereren denk ik (en dat lukt haar prima) zodat als ze ooit die zeiltocht wel gaat doen dat heul veul mensen haar kennen en dat ze dan flink wat sponsors kan vinden. Denkt zij, denk ikquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja of dat het is weet ik niet. Het lijkt me eigenlijk gewoon echt een naar kind en erg aandachtsgeil. En wellicht is ze wel zo geworden door die ouders of wat dan ook.
Maar ik word ook echt moe van berichten als 'Laura op het vliegveld', 'Laura IN het vliegtuig', 'Laura geland op Schiphol'
Whoehoehoeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 22 december 2009 11:21 schreef oh-oh het volgende:
OH GREYS!
Net komt onze oudste medewerker hier binnenstampen om zn antieke sneeuwschoenen te laten zien ( hij is 68, zegt bij alles, ja hallo, ik ben al bijna 100 hoor!).
Begint die ook al : heeeeeeee zijn er drie hondjes vandaag???
![]()
Rat ligt nog in bontmandje
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:21 schreef oh-oh het volgende:
OH GREYS!
Net komt onze oudste medewerker hier binnenstampen om zn antieke sneeuwschoenen te laten zien ( hij is 68, zegt bij alles, ja hallo, ik ben al bijna 100 hoor!).
Begint die ook al : heeeeeeee zijn er drie hondjes vandaag???
![]()
Rat ligt nog in bontmandje
Ik had een hele tekst getypt maar vind haar geen discussie waard dus klaarquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Wabedoellu?Dat je het er mee eens bent of juist niet?
Of dat je het er niet meer over wilt hebben?
Ahhhhhhhh oke, dan begrijp ik wat je bedoelde, thanks.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:24 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik had een hele tekst getypt maar vind haar geen discussie waard dus klaar
Daar heb je ook weer gelijk in... Krijgt ze hier toch weer aandacht...quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:24 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik had een hele tekst getypt maar vind haar geen discussie waard dus klaar
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer gelijk in... Krijgt ze hier toch weer aandacht...
Courgette voor Laura!!!
GOED GESPROKENquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer gelijk in... Krijgt ze hier toch weer aandacht...
Courgette voor Laura!!!
je gaat toch niet BH-loos door het leven hé, als er iets niet charmant is dan is het wel een vrouw die het zo lekker laat hangen.quote:
Wat weet jij daar veel van zegquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
je gaat toch niet BH-loos door het leven hé, als er iets niet charmant is dan is het wel een vrouw die het zo lekker laat hangen.
Tenzij je <A hebt, dan kan het
quote:
Nee hoor schat, was een grapje...quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
je gaat toch niet BH-loos door het leven hé, als er iets niet charmant is dan is het wel een vrouw die het zo lekker laat hangen.
Tenzij je <A hebt, dan kan het
oh maar nou moet Tombolafan die foto wel postenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das puur uit gezondheidsoverwegingen:
'Borstenstaarders leven vijf jaar langer'
Uiteraard.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh maar nou moet Tombolafan die foto wel posten
inderdaad, ons leven hangt er voor vijf jaar vanaf!quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Voor onze gezondheid. Niets meer en niets minder.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh maar nou moet Tombolafan die foto wel posten
Maar ik heb een bh aan op de foto hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Voor onze gezondheid. Niets meer en niets minder.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das puur uit gezondheidsoverwegingen:
'Borstenstaarders leven vijf jaar langer'
je mag ook een nieuwe maken hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Maar ik heb een bh aan op de foto hoor
Volgens het onderzoek maakt dat niet uit.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Maar ik heb een bh aan op de foto hoor
Ruilen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Waarom is het zo druk op mn werk?
Nu kan ik niet eens meteen in mn boek beginnen
Welk boek heb jij?quote:
tijd is relatief, met een flinke dosis cafeine versneld jouw tijdwaarneming waardoor alles trager lijkt te gaanquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Waarom is het zo druk op mn werk?
Nu kan ik niet eens meteen in mn boek beginnen
ja, waarschijnlijk mannelijke onderzoekers...quote:
quote:
Ik drink geen koffie meer!quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tijd is relatief, met een flinke dosis cafeine versneld jouw tijdwaarneming waardoor alles trager lijkt te gaan
meer koffie
ik natuurlijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:49 schreef P.F het volgende:
Hoe was jullie SeSa eigenlijk? Wie had het leukste cadeau?
Het diner van Herman Koch. Ik ben er nog niet in begonnen.quote:
Hoe kom je erbij, ik natuurlijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik natuurlijk![]()
gaat iedereen zeggen natuurlijk
Ik heb geen mutsquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:51 schreef Maes het volgende:
[..]
Het diner van Herman Koch. Ik ben er nog niet in begonnen.
Nee muts, van werk ruilen, ik heb nix te doen
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, waarschijnlijk mannelijke onderzoekers...![]()
quote:Er bestaat geen twijfel over: naar borsten staren is gezond voor mannen", aldus onderzoekster Karen Weatherby.
Ik. Sowieso!quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:49 schreef P.F het volgende:
Billy had de leukste kadoos!quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:49 schreef P.F het volgende:
quote:
en buiten dat, we kennen d'r toch nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, wel heel onaardig misschien he... Maar t was een GRAPJE!![]()
Mogguh!quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:49 schreef Barbaaf het volgende:
Mogge (ook nog net)![]()
't Dooit hier nu wel hard. Nou ja, ff die drab weg laten smelten en voor de kerst een vers pak sneeuw graag
ja ja, al aangepast...quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:57 schreef oh-oh het volgende:
OMG baas nr 2 is op kantoor en die heeft me toch een humeurtje, ik vrees dat ik dr dalijk wat van ga zeggen
Niet tov mij iegquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
maarre, waarom dan het humeur? Geen goede reden???
Geef 'm een courgette!quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:57 schreef oh-oh het volgende:
OMG baas nr 2 is op kantoor en die heeft me toch een humeurtje, ik vrees dat ik dr dalijk wat van ga zeggen
Klein bandje, groot geluid.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oeh, ken je deze al?
Magnacult
wel veel schreeuwen, maar best tof.
en dat voor een klein nederlands bandje
zo, kan ik nog even spammen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iedereen heeft t geraden, iedereen bedankt voor de leuke SeSa!
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ik vind van wel!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Is het al bijna pannekoekenbentotijd??????????
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben ik nog op tijd voor Tombo-Oehlala?
In de OP staat de lijstquote:
Nee ik neem nog een mineola en wacht braaf tot na de pauzequote:Op dinsdag 22 december 2009 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind van wel!
Aanvalluhhhhhhhhhhhhhhhh!
[..]![]()
Nog 20 minutenquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Is het al bijna pannekoekenbentotijd??????????
In principe zou wat wijn en bier voor de feestdagen wel fijn zijn, maar dat kan ook hier in het dorrup. Verder halen we 2010 wel denk ik zo.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:26 schreef Greys het volgende:
Pagan, moeten jullie nog de weg op vandaag of kunnen jullie lekker binnen blijven?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben ik nog op tijd voor Tombo-Oehlala?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
gezien het feit dat er gedreigd is hem op te slaan/misbruiken neem ik het nog even in overweging!![]()
en ik heb hem sowieso niet hier, zal echt moeten zoeken!
Greys zei dat, die is een softie pur sang, die doet dat toch nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
gezien het feit dat er gedreigd is hem op te slaan/misbruiken neem ik het nog even in overweging!![]()
en ik heb hem sowieso niet hier, zal echt moeten zoeken!
eeeeeehquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greys zei dat, die is een softie pur sang, die doet dat toch niet
Dan kan je altijd scrollen dusquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:11 schreef Maes het volgende:
Er zit een knopje op mijn muis voor scroll-lock. Nou doe ik dat testen en ik kan toch scrollen door de lock heen. Wat heeft zo'n knopje dan voor zin? Ik vind het gek
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
Hmmm een collega is foetsie![]()
Geen vrij, telefonisch zowel mobiel als vast niet te bereiken, niet ziek gemeld, locatie waar hij hoort te zitten net gebeld daar is hij niet geweest vandaag, collega v/d planning weet ook van niks.
Eigenaardig
En gister was hij wel gewoon op werk (hij moet uit Zaanstad komen), en ruim op tijd. En vandaag is stukken beter rijden. Dus hij zal allicht niet voor het weer thuis zijn gebleven. En al was dat wel zo had hij wel ff een belletje gedaan. Zelfde als hij ziek was of met de auto pech had ofzo lijkt me.quote:
Oei, dat is niet fijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
Geen vrij, telefonisch zowel mobiel als vast niet te bereiken, niet ziek gemeld, locatie waar hij hoort te zitten net gebeld daar is hij niet geweest vandaag, collega v/d planning weet ook van niks.
Eigenaardig
Weet ik veelquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan kan je altijd scrollen dus![]()
Volgens mij is dat voor als je met pijltjes van het toetsenbord scrolled? Dan gaat hij niet per regel maar meteen een heel eind omlaag?
Iemand langs zijn huis sturen om ff te checken of alles OK is, vriend van me miste laatst een collega, naar zijn huis gegaan, diabetespatiënt met een hypo. Hij had in coma kunnen raken. Daarbij is het her en der glad op de weg.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
Eigenaardig
Raar...hopelijk gewoon een miscommunicatie tussen de planning en collega.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En gister was hij wel gewoon op werk (hij moet uit Zaanstad komen), en ruim op tijd. En vandaag is stukken beter rijden. Dus hij zal allicht niet voor het weer thuis zijn gebleven. En al was dat wel zo had hij wel ff een belletje gedaan. Zelfde als hij ziek was of met de auto pech had ofzo lijkt me.
zaanstad was goed te doen (tenminste, zaanstad-amsterdam wel...) heel raar idd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En gister was hij wel gewoon op werk (hij moet uit Zaanstad komen), en ruim op tijd. En vandaag is stukken beter rijden. Dus hij zal allicht niet voor het weer thuis zijn gebleven. En al was dat wel zo had hij wel ff een belletje gedaan. Zelfde als hij ziek was of met de auto pech had ofzo lijkt me.
Depressief? Dubbelleven? Verslapen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
Eigenaardig
ja, maar tegenwoordig is het eigenlijk een functieloze toets, heel veel programma's negeren emquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan kan je altijd scrollen dus![]()
Volgens mij is dat voor als je met pijltjes van het toetsenbord scrolled? Dan gaat hij niet per regel maar meteen een heel eind omlaag?
ja, maar als ik het goed begrijp dan zit ll zn werk niet om de hoek bij zaanstad...quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
Iemand langs zijn huis sturen om ff te checken of alles OK is, vriend van me miste laatst een collega, naar zijn huis gegaan, diabetespatiënt met een hypo. Hij had in coma kunnen raken. Daarbij is het her en der glad op de weg.
Ik weet niet, hij werkt er ook pas (gedetacheerd ook, wel ander bedrijf dan ik).quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:20 schreef Maes het volgende:
[..]
Depressief? Dubbelleven? Verslapen?
Heel gek
Uhm ja, maar als dat laatste het geval is dat is dat toch ook echt not done!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet niet, hij werkt er ook pas (gedetacheerd ook, wel ander bedrijf dan ik).
En ik denk als hij zich had verslapen of zoiets hij wel ff zou bellen. Zo moeilijk zijn ze hier niet dat hij direct niet meer hoeft te komen ofzo. Beetje eigenaardig allemaal inderdaad. Op z'n Hyves, Twitter, en teamspeak enzo is het ook al stil sinds gisteravond.
Nou ja goed, beetje dilemma, we kunnen wel naar zijn baas (die detacheerder) bellen dat hij er niet is. Maar stel dat hij écht nog in zn nest ligt of geen trek had en dacht dat niemand het zou merken of wat dan ook dan heeft hij gelijk mega probs.
Mwah, dan zou hij wel zn telefoon opnemen, zn werktel gaat gewoon over maar hij pakt niet op. En hier heeft niemand een prive-06 van 'mquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Raar...hopelijk gewoon een miscommunicatie tussen de planning en collega.
Tis toch logisch als iemand niet verschijnt om ff z'n baas in te lichten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet niet, hij werkt er ook pas (gedetacheerd ook, wel ander bedrijf dan ik).
En ik denk als hij zich had verslapen of zoiets hij wel ff zou bellen. Zo moeilijk zijn ze hier niet dat hij direct niet meer hoeft te komen ofzo. Beetje eigenaardig allemaal inderdaad. Op z'n Hyves, Twitter, en teamspeak enzo is het ook al stil sinds gisteravond.
Nou ja goed, beetje dilemma, we kunnen wel naar zijn baas (die detacheerder) bellen dat hij er niet is. Maar stel dat hij écht nog in zn nest ligt of geen trek had en dacht dat niemand het zou merken of wat dan ook dan heeft hij gelijk mega probs.
Maar dat is zijn probleem dan maar hoor, dat risico neemt hij zelf!!! Ik zou het gewoon doen, zij hebben misschien meer mogelijkheid om contact op te nemenquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
vreemd, klinkt wel alsof er iets aan de hand is, gaan er mensen naar zijn huis om te kijkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
Eigenaardig
Hier wel een A, soms geen BH en soms wel, want dan lijkt het wat meerquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor schat, was een grapje...![]()
Geen <A en wel BH hier...
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:26 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, kijk... Bink als pup!![]()
Even foto's van foto's genomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Bink jaren geleden mee op wintersport, op een berg op een snowboard
[ afbeelding ]
Ik zie em nietquote:
Ik geloof je nietquote:
wat lief!!!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:26 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, kijk... Bink als pup!![]()
Even foto's van foto's genomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Bink jaren geleden mee op wintersport, op een berg op een snowboard
[ afbeelding ]
't Kostte even moeite maar toen zag ik haarquote:
Ik ook niet! Heus niet! ECHT NIET!!!quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't Kostte even moeite maar toen zag ik haar
Dat de (hetero) dames 'm niet zien is ook wel logischquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't Kostte even moeite maar toen zag ik haar
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat de (hetero) dames 'm niet zien is ook wel logisch
whahahahahaha, dat is pas dirty!!!! *terugkijkt*quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]![]()
![]()
Alleen door deze opmerking zag ik het. Ik zag met heel erg veel moeite een niet kloppende spuitende fallus, maar dat was te ver gezocht om het te kunnen zijn
Ik zie een paardquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:36 schreef Barbaaf het volgende:
Dat de (hetero) dames 'm niet zien is ook wel logisch
Misschien heb je ons iets te vertellen?quote:
echt hoor, als ik heeeeeeel goed kijk met die beschrijving er bij dan kan ik het in de verte zien...quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
whahahahahaha, dat is pas dirty!!!! *terugkijkt*
T is een vrouwenlijf... de witte vlek dan. ze kijkt naar links (voor ons) en het streepje rechts van het bruine vlekje is haar arm... zo?quote:
Ik heb zoveel te vertellen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Misschien heb je ons iets te vertellen?
Owquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:39 schreef tombolafan het volgende:
T is een vrouwenlijf... de witte vlek dan. ze kijkt naar links (voor ons) en het streepje rechts van het bruine vlekje is haar arm... zo?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow![]()
* stilletjes aan geaardheid twijfelt
Tja, ik dus ook...quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Misschien heb je ons iets te vertellen?
gewoon lekker op de bank met een deken en 2 beebiekruikjes!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Succes F_R, heb je met de kerst iig decoratieve rode strepen op je handen...geheel in stijl![]()
Ik geloof dat ik aan een middagdutje toe ben![]()
Alhoewel; de beebieboefjes zijn weer helemaal los en dan lig ik net 2 tellen om er vervolgens weer uit te kunnen, omdat er beneden weer wat omflikkert
Dan lig ik nogal in het zicht...en die beebiekruikjes molesteren momenteel een piepmuis, ze grommen er zelfs bijquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
gewoon lekker op de bank met een deken en 2 beebiekruikjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |