Weet ik veelquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan kan je altijd scrollen dus![]()
Volgens mij is dat voor als je met pijltjes van het toetsenbord scrolled? Dan gaat hij niet per regel maar meteen een heel eind omlaag?
Iemand langs zijn huis sturen om ff te checken of alles OK is, vriend van me miste laatst een collega, naar zijn huis gegaan, diabetespatiënt met een hypo. Hij had in coma kunnen raken. Daarbij is het her en der glad op de weg.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
Hmmm een collega is foetsie![]()
Geen vrij, telefonisch zowel mobiel als vast niet te bereiken, niet ziek gemeld, locatie waar hij hoort te zitten net gebeld daar is hij niet geweest vandaag, collega v/d planning weet ook van niks.
Eigenaardig
Raar...hopelijk gewoon een miscommunicatie tussen de planning en collega.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En gister was hij wel gewoon op werk (hij moet uit Zaanstad komen), en ruim op tijd. En vandaag is stukken beter rijden. Dus hij zal allicht niet voor het weer thuis zijn gebleven. En al was dat wel zo had hij wel ff een belletje gedaan. Zelfde als hij ziek was of met de auto pech had ofzo lijkt me.
zaanstad was goed te doen (tenminste, zaanstad-amsterdam wel...) heel raar idd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En gister was hij wel gewoon op werk (hij moet uit Zaanstad komen), en ruim op tijd. En vandaag is stukken beter rijden. Dus hij zal allicht niet voor het weer thuis zijn gebleven. En al was dat wel zo had hij wel ff een belletje gedaan. Zelfde als hij ziek was of met de auto pech had ofzo lijkt me.
Depressief? Dubbelleven? Verslapen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
Geen vrij, telefonisch zowel mobiel als vast niet te bereiken, niet ziek gemeld, locatie waar hij hoort te zitten net gebeld daar is hij niet geweest vandaag, collega v/d planning weet ook van niks.
Eigenaardig
ja, maar tegenwoordig is het eigenlijk een functieloze toets, heel veel programma's negeren emquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan kan je altijd scrollen dus![]()
Volgens mij is dat voor als je met pijltjes van het toetsenbord scrolled? Dan gaat hij niet per regel maar meteen een heel eind omlaag?
ja, maar als ik het goed begrijp dan zit ll zn werk niet om de hoek bij zaanstad...quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
Iemand langs zijn huis sturen om ff te checken of alles OK is, vriend van me miste laatst een collega, naar zijn huis gegaan, diabetespatiënt met een hypo. Hij had in coma kunnen raken. Daarbij is het her en der glad op de weg.
Ik weet niet, hij werkt er ook pas (gedetacheerd ook, wel ander bedrijf dan ik).quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:20 schreef Maes het volgende:
[..]
Depressief? Dubbelleven? Verslapen?
Heel gek
Uhm ja, maar als dat laatste het geval is dat is dat toch ook echt not done!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet niet, hij werkt er ook pas (gedetacheerd ook, wel ander bedrijf dan ik).
En ik denk als hij zich had verslapen of zoiets hij wel ff zou bellen. Zo moeilijk zijn ze hier niet dat hij direct niet meer hoeft te komen ofzo. Beetje eigenaardig allemaal inderdaad. Op z'n Hyves, Twitter, en teamspeak enzo is het ook al stil sinds gisteravond.
Nou ja goed, beetje dilemma, we kunnen wel naar zijn baas (die detacheerder) bellen dat hij er niet is. Maar stel dat hij écht nog in zn nest ligt of geen trek had en dacht dat niemand het zou merken of wat dan ook dan heeft hij gelijk mega probs.
Mwah, dan zou hij wel zn telefoon opnemen, zn werktel gaat gewoon over maar hij pakt niet op. En hier heeft niemand een prive-06 van 'mquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Raar...hopelijk gewoon een miscommunicatie tussen de planning en collega.
Tis toch logisch als iemand niet verschijnt om ff z'n baas in te lichten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet niet, hij werkt er ook pas (gedetacheerd ook, wel ander bedrijf dan ik).
En ik denk als hij zich had verslapen of zoiets hij wel ff zou bellen. Zo moeilijk zijn ze hier niet dat hij direct niet meer hoeft te komen ofzo. Beetje eigenaardig allemaal inderdaad. Op z'n Hyves, Twitter, en teamspeak enzo is het ook al stil sinds gisteravond.
Nou ja goed, beetje dilemma, we kunnen wel naar zijn baas (die detacheerder) bellen dat hij er niet is. Maar stel dat hij écht nog in zn nest ligt of geen trek had en dacht dat niemand het zou merken of wat dan ook dan heeft hij gelijk mega probs.
Maar dat is zijn probleem dan maar hoor, dat risico neemt hij zelf!!! Ik zou het gewoon doen, zij hebben misschien meer mogelijkheid om contact op te nemenquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
vreemd, klinkt wel alsof er iets aan de hand is, gaan er mensen naar zijn huis om te kijkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
Eigenaardig
Hier wel een A, soms geen BH en soms wel, want dan lijkt het wat meerquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor schat, was een grapje...![]()
Geen <A en wel BH hier...
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:26 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, kijk... Bink als pup!![]()
Even foto's van foto's genomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Bink jaren geleden mee op wintersport, op een berg op een snowboard
[ afbeelding ]
Ik zie em nietquote:
| Forum Opties | |