zo, kan ik nog even spammen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iedereen heeft t geraden, iedereen bedankt voor de leuke SeSa!
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik vind van wel!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Is het al bijna pannekoekenbentotijd??????????
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben ik nog op tijd voor Tombo-Oehlala?
In de OP staat de lijstquote:
Nee ik neem nog een mineola en wacht braaf tot na de pauzequote:Op dinsdag 22 december 2009 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind van wel!
Aanvalluhhhhhhhhhhhhhhhh!
[..]![]()
Nog 20 minutenquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Is het al bijna pannekoekenbentotijd??????????
In principe zou wat wijn en bier voor de feestdagen wel fijn zijn, maar dat kan ook hier in het dorrup. Verder halen we 2010 wel denk ik zo.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:26 schreef Greys het volgende:
Pagan, moeten jullie nog de weg op vandaag of kunnen jullie lekker binnen blijven?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben ik nog op tijd voor Tombo-Oehlala?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
gezien het feit dat er gedreigd is hem op te slaan/misbruiken neem ik het nog even in overweging!![]()
en ik heb hem sowieso niet hier, zal echt moeten zoeken!
Greys zei dat, die is een softie pur sang, die doet dat toch nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
gezien het feit dat er gedreigd is hem op te slaan/misbruiken neem ik het nog even in overweging!![]()
en ik heb hem sowieso niet hier, zal echt moeten zoeken!
eeeeeehquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greys zei dat, die is een softie pur sang, die doet dat toch niet
Dan kan je altijd scrollen dusquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:11 schreef Maes het volgende:
Er zit een knopje op mijn muis voor scroll-lock. Nou doe ik dat testen en ik kan toch scrollen door de lock heen. Wat heeft zo'n knopje dan voor zin? Ik vind het gek
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
Hmmm een collega is foetsie![]()
Geen vrij, telefonisch zowel mobiel als vast niet te bereiken, niet ziek gemeld, locatie waar hij hoort te zitten net gebeld daar is hij niet geweest vandaag, collega v/d planning weet ook van niks.
Eigenaardig
En gister was hij wel gewoon op werk (hij moet uit Zaanstad komen), en ruim op tijd. En vandaag is stukken beter rijden. Dus hij zal allicht niet voor het weer thuis zijn gebleven. En al was dat wel zo had hij wel ff een belletje gedaan. Zelfde als hij ziek was of met de auto pech had ofzo lijkt me.quote:
Oei, dat is niet fijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
Hmmm een collega is foetsie![]()
Geen vrij, telefonisch zowel mobiel als vast niet te bereiken, niet ziek gemeld, locatie waar hij hoort te zitten net gebeld daar is hij niet geweest vandaag, collega v/d planning weet ook van niks.
Eigenaardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |