je gaat toch niet BH-loos door het leven hé, als er iets niet charmant is dan is het wel een vrouw die het zo lekker laat hangen.quote:
Wat weet jij daar veel van zegquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
je gaat toch niet BH-loos door het leven hé, als er iets niet charmant is dan is het wel een vrouw die het zo lekker laat hangen.
Tenzij je <A hebt, dan kan het
quote:
Nee hoor schat, was een grapje...quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
je gaat toch niet BH-loos door het leven hé, als er iets niet charmant is dan is het wel een vrouw die het zo lekker laat hangen.
Tenzij je <A hebt, dan kan het
oh maar nou moet Tombolafan die foto wel postenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das puur uit gezondheidsoverwegingen:
'Borstenstaarders leven vijf jaar langer'
Uiteraard.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh maar nou moet Tombolafan die foto wel posten
inderdaad, ons leven hangt er voor vijf jaar vanaf!quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Voor onze gezondheid. Niets meer en niets minder.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh maar nou moet Tombolafan die foto wel posten
Maar ik heb een bh aan op de foto hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Voor onze gezondheid. Niets meer en niets minder.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das puur uit gezondheidsoverwegingen:
'Borstenstaarders leven vijf jaar langer'
je mag ook een nieuwe maken hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Maar ik heb een bh aan op de foto hoor
Volgens het onderzoek maakt dat niet uit.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Maar ik heb een bh aan op de foto hoor
Ruilen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Waarom is het zo druk op mn werk?
Nu kan ik niet eens meteen in mn boek beginnen
Welk boek heb jij?quote:
tijd is relatief, met een flinke dosis cafeine versneld jouw tijdwaarneming waardoor alles trager lijkt te gaanquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Waarom is het zo druk op mn werk?
Nu kan ik niet eens meteen in mn boek beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |