een mega gat in zijn snuit, dr past een pepernoot doorquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:26 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt leuk een knutselfeestje! Zit er hier natuurlijk niet in met een jongen
Wat goed van de tand, oudste StouterdZal wel een gek gezicht zijn!
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:01 schreef snoopy het volgende:
Ik kreeg vandaag een brief dat Morris 8 januari zijn eerste zwemles heeft. Ben heel benieuwd hoe dat gaat.
En vandaag moesten we naar Jeugdgezondheidzorg omdat hij laatst op school de piepjestest (oren) niet helemaal goed had doorstaan maar vandaag ging dat helemaal prima. Maar eigenlijk wisten we dat al wel
'k Heb het in m'n oren geknoopt, livelink, bedankt voor je tip!quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:50 schreef livelink het volgende:
Grijs, mijn vader was zoals jij. Hij wilde alleen maar complimentjes geven als we ergens keihard voor gewerkt haddden. Als ik ergens een 9 voor had gehaald, gewoon omdat ik ergens goed in was, vond hij het geen compliment waard. En dat is schadelijk heb ik ondervonden of in ieder geval niet goed voor het zelfvertrouwen.
Dus mijn welbedoelde tip is om de complimenten voor Daan gewoon te accepteren en niet proberen af te zwakken. Het is toch echt een talent van Daan en daar mag hij best voor gecomplimenteerd worden.
4 happenquote:Op woensdag 30 december 2009 21:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Arwen welkom in dit topic
Hoe ishet met de taart gegaan Evenstar? Heeft ze ervan durven eten?
Misschien is zo'n dappersnapper iets voor Arwen _evenstar_. Die zag ik laatst voorbijkomen in de SC en leek mij erg handig.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:16 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik hoop ehct dat het nieuwe jaar weer wat positiever begint. heb uit nood maar nieuwe kleding gehaald maar weer een maat kleiner.
Ze heeft een skinny jeans maat 92/98 tis een mooie baggy broek gewordenwel vervelend want zelfs met de knoopsgaten elastiek op het strakst zakt hij nog wat af en riem kan er niet in.
Bretels zoeken gaat
Dat is zeker niet prettigquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:56 schreef snoopy het volgende:
Ik heb de nieuwe juf vanmorgen voor het eerst gezien dus daar kan ik verder ook niks over zeggen. Ik vind het ook gewoon niet fijn dat we niet eerder geïnformeerd zijn
Jwelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:25 schreef _evenstar_ het volgende:
Lily wat bizar zeg![]()
Ik herken arwen helemaal niet, ze is zo niet zichzelfzal vast wel komen doordat het een lange dag was ze ging thuis ook op de bank. Maar is dat normaal
?
Als je ze eenmaal thuis houdt omdat ze niet willen wordt het wel steeds lastiger.. is mijn ervaring...quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:21 schreef _evenstar_ het volgende:
Gelukkig geen last van, die suikeroverload
Ze wou vandaag niet graag naar school, ze wou bij mij blijven, arm schaap.
Moeilijk hoor om dan nee te "oeten" zeggen.
Eenmaal op school was het alweer over hoor.
Denk dat als ik niet de afspraak met de huisarts had, ik ze lekker bij me had gehouden![]()
Benieuwd wat de beste man tot conclusie is gekomen
is ook niet zo gek hoor dat vermoeide!quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:47 schreef _evenstar_ het volgende:
Ja vind het een hele fijne huisarts, ook wel grappig, hij kent mij nog vanuit de luiersen nu kom ik daar voor mijn kindje
Het huilen hier was thuis nog , ze is ook gewoon vermoeid,
Ze heetf ook geen wendagen gehad, en voorheen niet de PSZ dus ik snap ook wel dat het voor haar vermoeiend is. Gevoelsmatig wil ik haar dan zo graag beschermen, maar ik weet ook wel dat het voor haar (en mij) beter is om even door te bijten.
Toen ik zei dat ze gingen wandelen was t ook wel goed.
Dat doen ze elke woensdag daar dik uur wandelen , en ik weet hoe ze daar van geniet
Lekker, al vind ik voor nu de tijdstippen die ze nu gaat wel lang genoeg. dus halve dag hele dag halve dag hele dag halve dag.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:41 schreef Vicky het volgende:
Fijne huisarts evenstar!
Ambers 1e schooldag heb ik haar een halve dag laten gaan. Toen ik haar ophaalde zei ze al dat ze niet mee naar huis wilde. De 2e dag ben ik naar school gegaan en heb haar de keus gegeven: mee naar huis of op school blijven. Ze bleef liever op school. Nu breng ik haar om 8.15 naar school en haal haar op 14.45 weer op.voor het continuerooster
Als het weekend is vraagt ze wanneer ze weer naar school mag want ze vindt het zo leuk.
Wegbrengen is niet echt een probleem, echter ze gaat niet alleen de klas in, ik moet mee..
J.H. Snijdersschoolquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:46 schreef Ticootje het volgende:
Vicky ik onthou even je school! Ik ben groot voorstander van een continurooster. De scholen bij mij in de straat doen dat niet en dat vind ik weer vervelend omdat mijn kind dan moet overblijven, terwijl andere kinderen naar huis gaan.
Zelfs daar was een plausibele verklaring voorquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:14 schreef Lois het volgende:
Snoop ik vind het niet netjes dat je zelf die uitleg moet gaan halen bij de directeurmaar wel fijn dat er uitleg is gegeven.
wat ontzettend liefquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo schattig, oudste zit in de klas naast een meisje met gehoorapparaten en zijn speciale taak is haar op weg helpen als ze de opdracht niet gehoord heeft oid. Nu heeft ze hem uitgenodigd op haar kinderfeestje en om zich niet verloren te laten voelen tussen het meidenspul, heeft ze een vriend van hem erbij uitgenodigd!
Waarschijnlijk gaan ze ook wel meidendingen doen maar dat vond hij niet erg
Dagbehandeling bedoel je?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:29 schreef Noli. het volgende:
Leuk om Luca weer eens te zien!![]()
![]()
Ingrid is dat dan zo'n ontwikkelings-/inteligentietest o.i.d?
(die heeft W gisteren gehad, misschien is dit ook wel iets voor in dat topic?)
helemaal leukquote:Op vrijdag 8 januari 2010 07:20 schreef Rewimo het volgende:
Wat vinden jouw jongens van hun zusje, lily?
Ik ken het liedje niet, maar zag de tekst en dacht "Hee, dat kun je zingen op de melodie van 'Altijd is Kortjakje ziek'". Dus een beetje nieuwsgierig geworden, zocht ik de melodie erbij...quote:Op maandag 11 januari 2010 13:04 schreef livelink het volgende:
Als je zoekt op Twinkle, twinkle little star vind je vrij snel de melodie, Evenstar. Het is een bekend Engels slaapliedjes. Dit is de Nederlandse vertaling
Twinkel twinkel kleine ster
Ik zie jou al van heel ver
Met jouw stralen zij aan zij
Maak jij alle mensen blij
Twinkel twinkel mooie ster
Ik zie jou al van heel ver
Ik denk haast hetzelfde.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:04 schreef livelink het volgende:
Ingrid, weet je ook wat voor een soort behandeling Kim zal krijgen? Job heeft straks voor de 2e keer speltherapie. De 1e keer vond hij geweldig. Lekker spelen met ridders en er was ook een echt voetbalspel
die van "jongens meisjes etc" gaat bij ons toch wel heel anders eigenlijk!quote:Op maandag 11 januari 2010 14:07 schreef livelink het volgende:, dat klopt inderdaad. En de variaties op die melodie zijn eindeloos. Zo heb je ook nog "Olifantje in het bos" en "Jongens, meisjes, aan de kant". Een universele melodie blijkbaar.
Ja, en ik wil dus niet achter ze aanlopen iedere keer met alle spullen dus moet hij ook nog zoeken naar sjaal muts handschoen gedoe. De oudste twee hebben dat al door, die passen nu goed op. Jongste moet nog ff wennen. Maar ja, ik laat hem ook tot acht uur liggen. Misschien moet ik daar maar eens mee stoppen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:48 schreef Luchtbel het volgende:
Middagpauze hebben we gelukkig niet eens![]()
Jagen....ik kan het welalleen op de verkeerde momenten. En we kunnen ook niet fietsen nu natuurlijk en dat muts-muts-sjaal-jas-laarzen-handschoenen schiet ook voor geen meter op....nou het gaat vast over zoals bij jullie debuurvrouw. Ik vind het wel echt een beetje lomp van mezelf.
Dat continurooster, ik hou er van, maar 1x per dag jagen en bitchenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:13 schreef beefcake het volgende:
Wij hebben 1 februari een infoavond over het misschien aanpassen van de schooltijden. Ze gaven verder geen enkele info in de brief, maar het zal wel om een continurooster gaan. Ik hoop dat het dat is en dat het ook nog doorgaat, lijkt me best relaxed. Als de nieuwe schooltijden worden ingevoerd is dat per aankomend schooljaar.
dit zou mijn tekst kunnen zijn..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:28 schreef Lishe het volgende:
Dat jagen. Vreselijk en ik doe het elke dag. En we zijn elke dag veel te vroeg. Maar als we later gaan staan er files. Dat was een voornemen, niet meer de bitchmoeder zijn s ochtends.
Ja en met Dean ook, ze is niet echt monogaam enzoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:34 schreef Rewimo het volgende:
Arwen ging toch met Djulian trouwen?![]()
Hier zijn we ook al twee keer te laat gekomen, en dat is niks voor mij. Maar dat komt door het verkeer (troela's die niet durven rijden omdat ze denken dat het glad is en dan 60 rijden voor je neus). Morgen maar iets eerder weg...
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:48 schreef _evenstar_ het volgende:
Knorretje ( als je hier nog mee leest) en of luchtbel hebben jullie misschien beetje de liedjes die ze op school leren, ze heeft nu van die drie wijzen en van twinkel twinkel kleine ster? gehad.
Google leverde me zo 1 2 3 niets op
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:28 schreef _evenstar_ het volgende:
Ah thanks Knorretjeja die drie koningen zijn ze momenteel mee bezig, maar die kent ze niet zegt ze, ik zal het eens vragen morgen
nou inderdaadquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:56 schreef poemojn het volgende:
Volgens mij zou het ideaal zijn als scholen 's winters om 10u begonnen ipv om 9u (of nog vroeger)
HIer begint de school om 7.55 uurquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:56 schreef poemojn het volgende:
Volgens mij zou het ideaal zijn als scholen 's winters om 10u begonnen ipv om 9u (of nog vroeger)
quote:Als ik een wens mocht doen, dan zou ik een gezellig, rustig en kalm ochtendritueel wensen. Het hoeft niet met roosjes en geurend vers brood, mag wel natuurlijk, maar ik ben met dit snel tevreden.
Sinds de vakantie gaat het tot nu toe zo:
7:00 mijn wekker begint te jengelen en zo vreselijk zonder frisse moed ram ik de wekker uit.
7:15 mijn telefoon begint te piepen, ook volle frisse tegenzin klepper ik deze uit.
7:30 nu moet ik er écht uit en sleep, trek en hijs mezelf het bed uit, schiet in de kleren en maak 2 zonnestraaltjes wakker.
7:35 volledig uitgekafferd dat het te vroeg is loop ik naar beneden terwijl de 2 zonnestraaltjes zich boven klaarmaken en zorg dat ze wat te eten krijgen, gezellig!
7:40 De 2 woest kijkende zonnestraaltjes zijn beneden werpen zichzelf als zoutzakken op de bank en knallen de tv aan op het liefst het meest schreeuwende programma. Ondertussen ga ik lunchpakketjes maken.
7:41 Ik waarschuw de zonnestraaltjes dat ze van elkaar af moeten blijven
7:41+30 sec. Ondertussen heb ik 3 boterhammen gesmeerd, verder dan 3 ben ik helaas nog nooit gekomen, en loop naar de kamer om de afstandbediening af te pakken ivm het gevaar op schedelbasisfractuurtjes.
7:42 Ik ben een boterham verder en kan de kamer weer in omdat de kinderen aan het Riverdancen zijn, alleen dan tegen elkaar ipv met de voetjes op de vloer. Ik druk zonder wat te zeggen de tv uit!
Rust.. hoop ik...
7:43 Er is nóg geen bloed, wel tranen en een heleboel geschreeuw, ik denk dat ze de tekenfilm naspelen die net aanstond en kan de kamer weer terug in. Als ik mazzel heb is er in de tussentijd al wat brood klaar. Het kinderkoortje der zonnestraaltjes zingt uit volle borst.
7:45 Het koor gaat me iets te ver en weer kan ik de kamer in om zonnestraaltje 1 aan de ene kant van de tafel op een stoeltje te zetten en zonnestraaltje 2 mag aan de andere kant.
7:46 De zonnestraaltjes spreken verwensingen uit omdat ze naar elkaar kijken. Zeg nou zelf, ze moeten niet al het moois er af kijken natuurlijk!
7:47 Het grote zonnestraaltje heeft inmiddels haar kop op onweer staan en gaat hysterisch door het huis heen op zoek naar haarelastieken, oorbellen en andere kerstboomversiering.
7:48 Op jacht naar verloren haarborstels sluip ik door de woonkamer heen.
7:50 Ondertussen staan de zonnestraaltjes op scherp en komt het kleinste zonnestraaltje in aktie, het debat broodkorsten: wel of niet.. Ik vind van wel, hij van niet. Ondertussen is het grootste zonnestraaltjes nog aan het bedenken hoe haar haar moet zitten/hangen vandaag.
7:55 Terwijl de kleine zonnestraal steeds meer op een weeralarm begint te lijken blijkt dat hij mij nooit meer lief vindt, dat ik maar stom ben omdat hij zelf zijn kleren aan moet gaan doen.
7:55+3sec Ik probeer zo kalm mogelijk het haar te ontklitten van de grote zonnestraal. Iedere dag vergeet ze 1 ding, nooit je moeder bos maken terwijl ze gewapend met een borstel de strijd aan gaat om alle knopen uit je haar te halen. Ik ben ook wederom niet leuk bevonden, maar moet sneller brood maken, moet lekker beleg op brood doen, moet snoep in broodtrommeltjes proppen, moet vanmiddag nagelslakken, moet vlechtjes maken, moet andere oorbellen kopen etc etc.
8:00 Het kleine zonnestraaltje zit met zijn ene been door de bovenkant van zijn onderbroek heen en heeft zijn shirt achterste voren binnenste buiten aan. Ik doe een poging hem aan te sporen om nú normaal te doen anders mag hij zo naar school.
De grote zonnenstraal gaat haar tanden poetsen.
8:05 De kleine zonnestraal is ein-de-lijk aangekleed, tandenpoetsen. Dit gaat met een hoop gegil, geblèr, en gekwijl, volgens hem is het wisselen namelijk een zéé pijnlijk iets. Je zou er haast 112 voor bellen, of de dierenbescherming dat ik een varken ritueel slacht, iedere ochtend én avond.
8:12 Eindelijk, de kleine zonnestraal is een donderwolk waar de bliksemschichten uit schieten, maar hij zit zélf zijn haar te kammen.
Ondertussen staat de grote zonnestraal weer te stralen, want ze is helemaal opgetut en klaar en d'r broertje is gemarteld, dat tandenpoetsen is voor haar toch wel een hit om op te fleuren iedere ochtend, er komen nog net geen bloemenveldjes om hoor hoofd als aureool.
Ik kan dus eindelijk éven plassen. Helaas wordt iedere dag de deur openen getrokken zodat Elvis zijn zelf gemaakte playmobile kapsel kan bekijken. Ik zit in ieder geval op goede hoogte om er met mijn handen een warboel van te maken.
8:15 Jassen aan, we gaan naar school.
8:17 ik heb al 6x gebruld dat we te laat komen, maar uiteraard moet er zoals iedere ochtend ruzie gemaakt worden wie de voordeur open doet. Ondertussen kan ik terug om Cas' tas te pakken.
8:19 Ik prop 2 zonnestralen achter in mijn auto, ik heb geen puf meer om met de fiets te gaan.
Ondertussen wordt er flink gekat wie nou te veel bij het stofnaadje van de bank zit, mag niemand door elkaars raam kijken en kijk ik met oogkleppen op voor me uit terwijl ik in gedachte al naar de huisarts rij.
8:23 De koninklijkehoogheden zijn gearriveerd! Natuulijk mag niet iedereen door 1 deur de auto uit, dus ik loop een rondje om de auto heen alsof ik het dagelijks doe om de deuren te openen. Godzijdank past de rode loper niet in mijn kofferbak.
8:24 We stormen de school binnen en ik kus de oudste een fijne dag en loop door met Koning Keizer Admiraal.
8:25 Een hoop gemekker omdat er iedere dag een mega mindy tas op ZIJN haakje hangt, hoe durven ze!
8:26 Ik kus op mijn aller liefste manier de koninklijke donderwolk die inmiddels op ontploffen staat een fijne dag, krijg een knuffel. Hij zegt dat hij me gaat missen, mis jij mij ook?! Nietszeggend breng ik hem naar zijn stoeltje en mummel wat. MAM IK MIS JE! hoor ik nog in de verte... ik ben er nog niet uit of ik dat ook doe..
8:28 Met een glimlach stap ik in mijn auto als ik niet hier en daar nog iets te kletsen heb.
8:30 Ik sta op de parkeerplaats, knal mijn auto in het vak en denk nog maar 1 ding: RUST!!
8:32 Ik sleep mezelf naar binnen, behoeftig aan caffeïne en nicotine is het nu mijn tijd. Mijn eigen ritueel kan nu gaan beginnen.
Ik geloof niet dat ik ze mis ..![]()
Wij nu ook als Peet (nog) thuis is!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:27 schreef livelink het volgende:Moussy. Wij hebben de taken aardig verdeeld. J. zorgt dat er ontbijt en lunchpakketjes klaar zijn. Ik zorg dat ze gekamd en gekleed beneden komen.
ja hier is het ook zo rond die datum volgens mij. en hier staat een pompoentje bij de stalquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:42 schreef knorretje het volgende:
[..]
Leuk hoor!! Het drie koningen spel is bij de kleuters nog echt een beetje de afsluiting van alle lichtfeesten (de echte afsluiting is oorspronkelijk op 2 feb - maria lichtmis- maar bij die kleintjes doen ze daar bij ons niet veel mee.)
aanvulling:
Deze lichtfeesten beginnen bij st maarten (40 dagen voor kerst) op het moment dat de dagen korter worden, nemen we het licht mee naar binnen (in een knolletje of pompoentje etc). We hebben dat kaarslicht veel nodig oa in advents en kersttijd en met maria lichtmis(40 dagen na kerst) brengen/geven we het licht weer 'terug' alle oude stompjes van kaarsen die bewaard zijn branden we in 1 grote pot buiten op etc etc. Maar bij de kleuters dus de afsluiting een beetje bij 3 koningen al. Bij ons spelen ze er ook een spel bij, dik anderhalve week/twee weken na de kerstvakantie gaan ze dagelijks oefenen, bij ons heeft niemand een vaste rol, en zo kennen ze uiteindelijk allemaal alle rollen (met het kerstspel doen ze dat ook op die manier, dus de kids weten al precies hoe het werkt). op de dag dat ze dan eindelijk 3 koningen vieren (vaak dus niet op 6 januari omdat het met kleuters onmogelijk is om dat te halen) dan doen ze het spel voor de allerlaatste keer, vooraf eten ze brood met een boon er in verstopt, wie de zwarte boon heeft speelt de zwarte koning, etc etc
Hee, zo gaat dat bij ons ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:27 schreef livelink het volgende:Moussy. Wij hebben de taken aardig verdeeld. J. zorgt dat er ontbijt en lunchpakketjes klaar zijn. Ik zorg dat ze gekamd en gekleed beneden komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
quote:Op woensdag 13 januari 2010 07:22 schreef Muks het volgende:
mm blijkbaar ben ik de enige die niet jaagt. *schaamt zich zowat dat haar kids nooit te laat zijn*oh, maar wij zijn ook nooit te laat hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij zijn altijd te vroeg want iets later vertrekken betekent file...
Maar ik moet wel jagen want mijn oudste zoon is nogal snel afgeleid (hij doet alles wel zelf maar ik moet het honderd keer zeggen).
Met de pictogrammen gaat het wel een stuk beter trouwens...
Dat scheelt een hoop hehquote:Op woensdag 13 januari 2010 07:25 schreef Vicky het volgende:
Ik leg tegenwoordig wel de avond tevoren Ambers kleren klaar.
Zeker!!quote:
Die strijd had ik al toen ze net een jaar was. En toen ging het alleen nog maar om welke sokken ze niet aan wilde.quote:Op woensdag 13 januari 2010 07:56 schreef Vicky het volgende:
[..]
Zeker!!
Het is s ochtends toch altijd al haasten... En zo hebben we ook geen strijd over welke kleren er an gaan. Al hebben we die strijd bijna nooit. Ik bepaal wat er aangaat
Als ik een kwartier eerder opsta, zijn we niets eerder op school waar oh waar gaat het fout?. En nog eerder opstaan vertik ikquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Eerder klaar zijn is niet lastig als je ook eerder je bed uitkomt, heb ik uitgevonden
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:41 schreef lady-wrb het volgende:
* lady-wrb meldt zich als trotse moeder!
luca had een 9 voor zijn spreekbeurt!
het was lastig ivm die 2 weken kerstvakantie die ertussen zaten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]Super zeg!
Hoe heb je het nu uiteindelijk aangepakt met hem?
Wowie!quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:41 schreef lady-wrb het volgende:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:41 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb vanmiddag HET gesprekquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:44 schreef snoopy het volgende:
[..]
zijn er al verdere verbeteringen vwb zijn huiswerk?
Kun je inderdaad beter even naar laten kijken. Met een beet heb je altijd kans op infectie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:51 schreef snoopy het volgende:
Mijn zoon is laatst in zijn arm gebeten door een meisje uit z'n klas. Het zag er eerst niet heel ernstig uit, beetje vel eraf en wel een blauwe plek, maar nu is het ineens een rare plek geworden en een beetje dik. Ben toch bang dat het gaat/is ontstokenMorgen maar even de huiarts bellen, die neemt nu niet meer op.
ja, maar het leek eerst echt alsof het alleen om een beetje vel ging en niet dieperquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kun je inderdaad beter even naar laten kijken. Met een beet heb je altijd kans op infectie.
ja daar heb ik me zo druk om zitten makenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:19 schreef trui het volgende:
he bah snoopy, da's niks fijn. ik hoop dat 't meevalt.
lady-wrb, wat fantastisch van luca, een 9 zelfs!heb je je daar zo druk om zitten maken.
hij vindt dat het allemaal wel meevalt enzo. ja hij heeft wat autistische trekjes, maar hij doet het toch leuk in de klas. ik heb hier een volledige diagnose liggen, dus "wat autistische trekjes" vind ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:23 schreef snoopy het volgende:
Zoëen Arwen
lady-wrb, wat begrijpt hij niet dan?
In totaal 6x, nu nog 5x dus. Mocht er niks uitkomen, zeg maar, dan kan er bv nog home video training komen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:11 schreef Rewimo het volgende:
Dat klinkt allemaal vrij uitgebreid. Wel goed dat ze het meteen met je bespreken, dan weet je ook precies hoe het ging. Ik ben heel benieuwd wat eruit gaat komen uiteindelijk. Hoe vaak gaan jullie dit doen?
Het klinkt ook allemaal spannend voor jullie. Ik hoop op het beste voor jullie, want er wordt hard genoeg voor gevochten lijkt mequote:Op maandag 18 januari 2010 19:52 schreef _evenstar_ het volgende:
Spannend dus allemaal, maar ik ben wel blij dat er eens iets concreets gaat gebeuren nu.!
Ze zal altijd een gevoelige blijven, en wat meer allergie-en dan de gemiddelde hebben, maar nu is het gewoon nog extreem. De gluten hoef ik niet meer te proberen, dat is gewoon zo klaar als een klontje dat gaat niet over.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:45 schreef Grijs het volgende:
_evenstar_, ik heb het allergiegebeuren van Arwen niet helemaal meegekregen, alleen dat ze voor heel wat allergisch is. Heel veel sterkte, hopelijk kan ze inderdaad wat meer eten.
Daan heeft een vriendje die ook altijd een epipen bij zich heeft. Had een allergie voor kippenei-eiwit (is hij nu overheen), heeft een onontwikkelde pinda-allergie, heeft huisstofmijt-allergie en koemelkallergie. Van dat laatste wordt momenteel onderzocht of hij daar overheen is en vooralsnog lijken de resultaten gunstig.
Is er bij Arwen ook een kans dat ze er overheen groeit?
Jup ze hebben gelijk de eerste dag uitgelegd, dat arwen alleen haar eigen eten mag. ze zit naast juf.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:41 schreef Grijs het volgende:
Zijn de andere ouders in de klas ook geïnformeerd? Wij krijgen elk jaar aan het begin van het schooljaar een brief van de ouders met de stand van zaken, waar hij allergisch voor is, hoe daarmee omgegaan wordt (door school, door hemzelf) en wat er van de klasgenoten verwacht wordt (niet zomaar allerlei eten/drinken aanbieden bijv.)
wat super!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:45 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Jup ze hebben gelijk de eerste dag uitgelegd, dat arwen alleen haar eigen eten mag. ze zit naast juf.
Qua tracttaties en als er bijv feest op school is dan neemt juf contact met me op tijdig odat ik een alternatief kan bieden
Ik hoop het. Anders kan het nog thuis observatie worden.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:41 schreef livelink het volgende:
Ingrid, ik heb altijd te horen gekregen dat het helemaal niet nodig is voor een goede diagnose/hulp dat ze op dat moment ook echt negatief gedrag laten zien. Ze kunnen uit het spel, uit de interactie en met behulp van jullie al heel veel observeren.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:24 schreef _evenstar_ het volgende:
Leuk wat van je meiden te lezen Jessie!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor het stuk dat hij voorgelezen heeft uit het boek een 2+
En nog een 2- voor een rekentoets, het kan niet op vandaag
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:45 schreef Rewimo het volgende:Christan had een 1+ voor zijn boekbespreking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor het stuk dat hij voorgelezen heeft uit het boek een 2+
En nog een 2- voor een rekentoets, het kan niet op vandaag
![]()
ga zo door Christan !!
![]()
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |