abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76777187
Zeker fijn Rottdog! Hier verschilt het heel erg. Maar met die k*t gladheid duurt het logischerwijs langer om er te komen. En moet je dus eerder klaar zijn. En dat is soms best lastig. 7.20 gaat de wekker hier. 8.20 gaat de 1e bel en 8.30 moet je er zijn. Iets later is niet erg, maar moet niet elke dag zo zijn.
  woensdag 13 januari 2010 @ 23:45:37 #202
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76788480
Eerder klaar zijn is niet lastig als je ook eerder je bed uitkomt, heb ik uitgevonden
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_76789422
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Eerder klaar zijn is niet lastig als je ook eerder je bed uitkomt, heb ik uitgevonden
Als ik een kwartier eerder opsta, zijn we niets eerder op school waar oh waar gaat het fout?. En nog eerder opstaan vertik ik
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  donderdag 14 januari 2010 @ 00:04:04 #204
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76789512
Ik weet niet waar het fout gaat, maak eens een filmpje de volgende keer?
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_76790566
Maar dan gaat alles nog langzamer omdat ik maar een hand kan gebruiken
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  donderdag 14 januari 2010 @ 06:12:58 #206
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76795281
ingrid, ik zou de wekker toch maar iets vroeger zetten. als je nou om 7 uur op staat, heb je net wat meer speling. en dan kun je kim best gewoon op dezelfde tijd wakker maken, maar dan gebruik je die extra tijd voor dingen als brood smeren en kleren klaarleggen en zelf vast douchen en aankleden.

(ga ik nu ook doen. ).
in de haak.
pi_76795656
Als M moet werken gaat de wekker om 5.45.
Vanmorgen was ik de wekker vergeten. Amber heeft een ' voorstelling' voor de papa's en mama's. Het was ff stressen maar we zijn allemaal klaar!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Jubileum moderator donderdag 14 januari 2010 @ 09:06:25 #208
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_76796412
Bij ons moeten de dames 3 van de 5 dagen nog eerder klaar zijn. Wij gaan dan om 7 uur de deur uit als opa en oma binnen stappen en dan moet zeker Eva helemaal aangekleed en klaar zijn. Iris kan zichzelf inmiddels heel goed redden maar vind het vaak nog fijn om ook even te kroelen 's morgens dus we staan allemaal om 6 uur op. Of althans, dat proberen we. In de winter is het wat moeilijker.
Te laat op school gebeurd maar zelden, vanwege deze zeer ruime planning.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 14 januari 2010 @ 09:22:28 #209
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_76796738
Wat een tijden joh!
Bij ons gaat de wekker om 7.00 uur en om ongeveer half acht gaan we er allemaal uit. Terwijl L. gaat douchen, was en kleed ik de meiden allebei aan. Dan gaat hij met ze naar beneden om te eten en stap ik onder de douche. Om 8.30 moet één van ons de deur uit om ze naar school te brengen. Afhankelijk van of ik moet werken of niet, breng ik al eerder de jongste naar het KDV en rij daarna naar mn werk. L. begint pas om 9 uur met werken en werkt ook 10 minuten rijden bij huis vandaan.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 januari 2010 @ 11:39:38 #210
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_76800503
Wij gaan met dit weer om 7.20 uur de deur uit. We staan om half 7 op. Dat gaat op zich prima. Als het verkeer normaal is gaan we een minuut of 10 later weg. Maar met dit weer heb je nog weleens mensen voor je die eigenlijk niet durven rijden en beter thuis hadden kunnen blijven En je kunt er niet overal langs *ongeduldig is*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 14 januari 2010 @ 11:41:35 #211
37843 lady-wrb
kortaf
pi_76800585
* lady-wrb meldt zich als trotse moeder!
luca had een 9 voor zijn spreekbeurt!
  donderdag 14 januari 2010 @ 12:18:27 #212
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_76801921
HIer om 7 uur de wekker, en 8.15 sta ik met drie ingepakte kinderen buiten om naar school te gaan.
Saskia heeft momenteel wat moeite met uit bed komen, maar dat zoekt ze maar uit Ze weet dat als ze iets eerder uit bed komt dat wij dan alle tijd hebben om haar te helpen met aankleden, maar als wij de kleintjes aan het aankleden zijn zal ze het zelf moeten doen
En laat en treuzelen enzo merkt ze wel bij het zwaaien naar papa als die om 7.50/7.55 weggaat.. daar is dan geen tijd voor
8.05 begin ik met alles en iedereen inpakken en aansporen tot jassen/laarzen etc.

En we zijn nog nooit te laat geweest (ik heb zelf een gruwelijke hekel aan te laat komen en ook aan mensen die altijd te laat komen. Saskia had een tijdje een klasgenootje die mij altijd passeerde op weg naar school als ik al weer bijna thuis was. )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † donderdag 14 januari 2010 @ 12:20:15 #213
37843 lady-wrb
kortaf
pi_76801985
luca doet het helemaal zelf als ik moet werken.
en hij komt nooit te laat (tot nu toe dan)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 januari 2010 @ 12:29:22 #214
13151 crew  Rewimo
pi_76802335
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:41 schreef lady-wrb het volgende:
Super zeg! Hoe heb je het nu uiteindelijk aangepakt met hem?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 14 januari 2010 @ 12:40:26 #215
37843 lady-wrb
kortaf
pi_76802730
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:29 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Super zeg! Hoe heb je het nu uiteindelijk aangepakt met hem?
het was lastig ivm die 2 weken kerstvakantie die ertussen zaten.
we zijn begonnen met op internet zoeken. (dit bleek achteraf een misser) en hebben de onderwerpen/hoofdstukken bepaald.
en we (eigenlijk ik vooral ) hebben de eerste 3 hoofdstukken op papier gezet
en we zijn naar de bieb geweest voor plaatjes.
na de vakantie heeft luca een stuk geschreven over wat hij wilde vertellen over onze eigen kippen
en hebben we verder gewerkt aan de hoofdstukken.
toen gingen we zelf een weekend weg en heeft hij onderweg en 's morgens en 's avonds de spreekbeurt doorgenomen.
bovendien bleek dat hij de boeken idd goed had bestudeerd: hij wist steeds allerlei wetenswaardigheden over kippen te vertellen (echt tot vervelens toe )
hij heeft zelf de plaatjes erbij gezocht en heeft de spreekbeurt ook nog totaal geoefend.
toen had ik zoiets van: het zal me een biet zijn wat je ervoor haalt, je hebt je best gedaan.

wat ik volgende keer anders doe: we gaan meteen voor de boeken en het internet gaat een mindere rol spelen. het is tastbaarder voor luca en beperkter. het internet is te groot en te veel. hij verzuipt dan in de informatie
pi_76802747
quote:
Wowie!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 januari 2010 @ 12:43:05 #217
13151 crew  Rewimo
pi_76802844
Knap van hem hoor!

Christan is ziek trouwens. Hij was vanmorgen al niet zo lekker, maar hardvochtig als ik ben heb ik hem toch naar school gebracht De laatste keer dat hij "ziek" was, bleek het allemaal nogal mee te vallen.

Maar de school belde dat hij ziek was, dus heeft qltel hem opgehaald. Hij ging vrijwillig zijn bed in met een paracetamol...
pi_76802902
quote:
zijn er al verdere verbeteringen vwb zijn huiswerk?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † donderdag 14 januari 2010 @ 12:49:55 #219
37843 lady-wrb
kortaf
pi_76803080
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:44 schreef snoopy het volgende:

[..]

zijn er al verdere verbeteringen vwb zijn huiswerk?
ik heb vanmiddag HET gesprek
niet dat ik er veel van verwacht eigenlijk. hij is moeilijk omdat hij gewoon hoge cijfers blijft halen.
ik vind het ook moeilijk om er wat van te zeggen tegen luca.
het klinkt zo stom: je hebt wel een 8,5 maar eigenlijk kan je beter, want hoe maak ik hem duidelijk dat hij fouten maakt door slecht lezen of slecht opletten of simpelweg door dingen te vergeten?
hoe krijg ik dat eruit?

en hij eet weer zo slecht op het ogenblik
wat is nou 1 boterham in de ochtend voor een jongen van 10 ?
en hooguit 2 in de middag en weinig warm eten 's avonds?
maar goed, jullie zeggen in elk geval dat hij groot wordt
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 januari 2010 @ 13:20:34 #220
13151 crew  Rewimo
pi_76804123
Misschien kun je er wat tussendoortjes in krijgen? Fruit, ontbijtkoek, liga of zo? Moeilijk hoor. Christan eet nog altijd slecht warm (lees: kleine hoeveelheden), maar brood gaat prima. En fruit gelukkig ook.
pi_76804958
Wij hebben een hele slechte ontbijter. Het enige dat soms helpt is een gekookt of gebakken ei of een tosti.
Gelukkig eet hij op school en 's avonds wel weer prima dus maak ik me niet veel zorgen maar ik kan het toch niet helpen dat ik denk dat je wel opstartbrandstof nodig hebt...
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 14 januari 2010 @ 13:50:31 #222
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_76805174
LWRB: gefeliciteerd voor Luca
En heb je, mijn PM nog kunnen gebruiken?
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  † In Memoriam † donderdag 14 januari 2010 @ 13:51:32 #223
37843 lady-wrb
kortaf
  donderdag 14 januari 2010 @ 14:01:05 #224
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76805563
Hiep hoera voor Luca Goed zeg!1 een 9. Echt heel goed.
Lady, misschien heeft hij het huiswerk voor deze vakken niet nodig. Dan is het ook lastig om te motiveren. Wellicht kan je hem op een ander vlak, met andere dingen iets aanbieden waardoor hij leert om te leren. zoals nu zijn spreekbeurt over kippen, daar was wel weer wat concentratie voor nodig, en zoals ik het lees heeft hij dat best ook gedaan.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_76805722
Wat goed van Luca!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')