Als ik een kwartier eerder opsta, zijn we niets eerder op school waar oh waar gaat het fout?. En nog eerder opstaan vertik ikquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Eerder klaar zijn is niet lastig als je ook eerder je bed uitkomt, heb ik uitgevonden
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:41 schreef lady-wrb het volgende:
* lady-wrb meldt zich als trotse moeder!
luca had een 9 voor zijn spreekbeurt!
het was lastig ivm die 2 weken kerstvakantie die ertussen zaten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]Super zeg!
Hoe heb je het nu uiteindelijk aangepakt met hem?
Wowie!quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:41 schreef lady-wrb het volgende:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:41 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb vanmiddag HET gesprekquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:44 schreef snoopy het volgende:
[..]
zijn er al verdere verbeteringen vwb zijn huiswerk?
Kun je inderdaad beter even naar laten kijken. Met een beet heb je altijd kans op infectie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:51 schreef snoopy het volgende:
Mijn zoon is laatst in zijn arm gebeten door een meisje uit z'n klas. Het zag er eerst niet heel ernstig uit, beetje vel eraf en wel een blauwe plek, maar nu is het ineens een rare plek geworden en een beetje dik. Ben toch bang dat het gaat/is ontstokenMorgen maar even de huiarts bellen, die neemt nu niet meer op.
ja, maar het leek eerst echt alsof het alleen om een beetje vel ging en niet dieperquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kun je inderdaad beter even naar laten kijken. Met een beet heb je altijd kans op infectie.
ja daar heb ik me zo druk om zitten makenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:19 schreef trui het volgende:
he bah snoopy, da's niks fijn. ik hoop dat 't meevalt.
lady-wrb, wat fantastisch van luca, een 9 zelfs!heb je je daar zo druk om zitten maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |