Dat is zeker niet prettigquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:56 schreef snoopy het volgende:
Ik heb de nieuwe juf vanmorgen voor het eerst gezien dus daar kan ik verder ook niks over zeggen. Ik vind het ook gewoon niet fijn dat we niet eerder geïnformeerd zijn
Jwelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:25 schreef _evenstar_ het volgende:
Lily wat bizar zeg![]()
Ik herken arwen helemaal niet, ze is zo niet zichzelfzal vast wel komen doordat het een lange dag was ze ging thuis ook op de bank. Maar is dat normaal
?
Als je ze eenmaal thuis houdt omdat ze niet willen wordt het wel steeds lastiger.. is mijn ervaring...quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:21 schreef _evenstar_ het volgende:
Gelukkig geen last van, die suikeroverload
Ze wou vandaag niet graag naar school, ze wou bij mij blijven, arm schaap.
Moeilijk hoor om dan nee te "oeten" zeggen.
Eenmaal op school was het alweer over hoor.
Denk dat als ik niet de afspraak met de huisarts had, ik ze lekker bij me had gehouden![]()
Benieuwd wat de beste man tot conclusie is gekomen
is ook niet zo gek hoor dat vermoeide!quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:47 schreef _evenstar_ het volgende:
Ja vind het een hele fijne huisarts, ook wel grappig, hij kent mij nog vanuit de luiersen nu kom ik daar voor mijn kindje
Het huilen hier was thuis nog , ze is ook gewoon vermoeid,
Ze heetf ook geen wendagen gehad, en voorheen niet de PSZ dus ik snap ook wel dat het voor haar vermoeiend is. Gevoelsmatig wil ik haar dan zo graag beschermen, maar ik weet ook wel dat het voor haar (en mij) beter is om even door te bijten.
Toen ik zei dat ze gingen wandelen was t ook wel goed.
Dat doen ze elke woensdag daar dik uur wandelen , en ik weet hoe ze daar van geniet
Lekker, al vind ik voor nu de tijdstippen die ze nu gaat wel lang genoeg. dus halve dag hele dag halve dag hele dag halve dag.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:41 schreef Vicky het volgende:
Fijne huisarts evenstar!
Ambers 1e schooldag heb ik haar een halve dag laten gaan. Toen ik haar ophaalde zei ze al dat ze niet mee naar huis wilde. De 2e dag ben ik naar school gegaan en heb haar de keus gegeven: mee naar huis of op school blijven. Ze bleef liever op school. Nu breng ik haar om 8.15 naar school en haal haar op 14.45 weer op.voor het continuerooster
Als het weekend is vraagt ze wanneer ze weer naar school mag want ze vindt het zo leuk.
Wegbrengen is niet echt een probleem, echter ze gaat niet alleen de klas in, ik moet mee..
J.H. Snijdersschoolquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:46 schreef Ticootje het volgende:
Vicky ik onthou even je school! Ik ben groot voorstander van een continurooster. De scholen bij mij in de straat doen dat niet en dat vind ik weer vervelend omdat mijn kind dan moet overblijven, terwijl andere kinderen naar huis gaan.
Zelfs daar was een plausibele verklaring voorquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:14 schreef Lois het volgende:
Snoop ik vind het niet netjes dat je zelf die uitleg moet gaan halen bij de directeurmaar wel fijn dat er uitleg is gegeven.
wat ontzettend liefquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo schattig, oudste zit in de klas naast een meisje met gehoorapparaten en zijn speciale taak is haar op weg helpen als ze de opdracht niet gehoord heeft oid. Nu heeft ze hem uitgenodigd op haar kinderfeestje en om zich niet verloren te laten voelen tussen het meidenspul, heeft ze een vriend van hem erbij uitgenodigd!
Waarschijnlijk gaan ze ook wel meidendingen doen maar dat vond hij niet erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |