abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:59:20 #51
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76436348
he snoopy, wat jammer. wat is de reden voor die overgang zo midden in 't schooljaar? een beetje vreemd, zeker als 't zo plotsklaps is... het lijkt me ook niks leuk. maar misschien is de nieuwe juf ook wel een hele goeie, ik hoop 't!

hoera voor arwen! stoer!

ingrid wat vervelend dat mouwsabbelen. lastig af te leren, dat soort gewoontes.

haha die katja met haar zelfgeknutselde verrassing.
in de haak.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 januari 2010 @ 14:01:45 #52
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_76436448
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:56 schreef snoopy het volgende:
Ik heb de nieuwe juf vanmorgen voor het eerst gezien dus daar kan ik verder ook niks over zeggen. Ik vind het ook gewoon niet fijn dat we niet eerder geïnformeerd zijn
Dat is zeker niet prettig
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_76436521
Er is een andere juf langdurig ziek en haar taken moeten worden overgenomen ofzoiets en nou ja. Het zal wel iets zijn dat niet anders kan maar jammer is het wel.
Ach, er zijn ergere dingen en wie weet is deze juf nog wel leuker of iig net zo lief
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_76436653
oh, snoopy..ik kan me je gevoel levendig voorstellen
toch wel raar dat ze er niet eerder iets over gezegd hebben?

maar goed; wat je al zegt; misschien is ze wel net zo lief!
pi_76436788
Damon's leraar was een tijdje terug een week vrij (had derde kindje gekregen) en er kwam een invaljuf. Prompt kreeg hij een paar keer strafwerk mee naar huis.
De meester geeft hem nooit strafwerk mee

Gisteren had hij weer strafwerk mee naar huis. Dus ik zei; huh en?
Zegt ie: we hebben weer een inval juf en die zijn altijd streng

(volgens mij hebben die totaal niet door dat hij ADHD heeft ofzo, de overdracht gaat volgens mij niet zo goed. Strafwerk geven omdat hij te luidruchtig de klas inkomt en soms een raar geluid maakt heeft namelijk weinig zin voor Damon)
pi_76436972
Nou ja, dat is ook slecht lily Misschien kan je een briefje meegeven voor de invaljuf?
pi_76437353
Ik heb al wat onder het strafwerk geschreven

en ach; ik geloof zelf dus niet in strafwerk en al helemaal niet in het geval van Damon, maar het is haar beslissing en dus laat ik het hem wel maken.
Ik doe er niet moeilijk over naar hem toe (laat het hem weten dat ik het min of meer onzin vind) maar zeg wel; tja, jongen...probeer morgen toch maar wat rustiger te doen anders krijg je weer wat.

Invaljuffen zijn stom, vind ie dan (en ik stiekum ook )

maar goed; het is af en toe ook een "pain in the ass" hoor
pi_76437428
Ik was ook al verbaasd dat hij strafwerk mee krijgt. Op de bassisschool
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:25:42 #59
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76437454
ik vind 't ook nogal wat zeg.
in de haak.
pi_76437526
het stelt ook niet zo veel voor hoor

Hij moest gisteren opschrijven hoe hij zich diende te gedragen bij het binnenkomen van de klas en hoe hij zich in de klas moest gedragen (geluiden maken).
Damon reageert dan echt verontwaardigd (alsof ik dat niet weet zeg )

Hij kan aan bepaald gedrag gewoon echt niks doen en weet niet eens dat hij het doet of dat het irritant wordt gevonden dus ze slaat de plank volledig mis met deze "straf" bij hem....dat is jammer
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 januari 2010 @ 15:44:47 #61
13151 crew  Rewimo
pi_76440838
Strafwerk vind ik ook nergens voor nodig. Werk inhalen als je niet goed hebt gewerkt, okee. Maar strafwerk... Jammer dat zo'n invaljuf niet wat beter bijgepraat wordt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_76441420
Wat raar van dat strafwerk Lily.

Kim is voor het eerst bij een meisje uit de klas spelen. Toch wel spannend of het goed gaat. Vast wel, ze zou bellen als er iets is. Over een uur haal ik haar weer op.
Tyler vind het best, kan ongestraft aan Kims spullen zitten.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 16:25:35 #63
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76442600
Lily wat bizar zeg

Ik herken arwen helemaal niet, ze is zo niet zichzelf zal vast wel komen doordat het een lange dag was ze ging thuis ook op de bank. Maar is dat normaal ?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 januari 2010 @ 16:27:11 #64
13151 crew  Rewimo
pi_76442665
Ja joh, dat hou je nog wel een poosje. Op school zitten is erg vermoeiend, opzitten en pootjes geven - en als ze thuis zijn kunnen ze weer zichzelf zijn en even lekker uitrazen tegen degene die van ze houdt
pi_76442696
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 16:25 schreef _evenstar_ het volgende:
Lily wat bizar zeg

Ik herken arwen helemaal niet, ze is zo niet zichzelf zal vast wel komen doordat het een lange dag was ze ging thuis ook op de bank. Maar is dat normaal ?
Jwel

tis is ook wel ineens even wat anders.. Eenhele
dag op school, andere omgeving, "onbekende" kinderen, luisteren naar de juf..

Lily, bizar hoor dat strafwerk!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 16:32:33 #66
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_76442912
Je zou toch denken dat als je zelf drie kinderen hebt en regelmatig een vriendje of vriendinnetje over de vloer, dat je wel wat gewend bent.
Nu een vriendinnetje mee, die wel wat drukker is dan 'eentje erbij' .. Gelukkig gaan we over 10 minuten jassen en laarzen aantrekken om naar de gym te gaan

nu bleek net in de supermarkt ook wel deels waar die drukte vandaan kwam.. Alles wat ze aanwees 'dat hebben we thuis ook' of 'dat krijg ik vaak van mama' (in de hoop dat ik het ook mee nam natuurlijk ) waren allemaal van die suikerbommetjes. Moeder zou al donuts voor haar kopen, Dora-yoki-spul, allemaal spul barstensvol met (verborgen) suikers. Hier kregen ze ranja met een biskwietje net.. maar er wordt nu al weer gevraagd om nog een snoepje. Als ik ze hier alle drie die hoeveelheid suikers zou geven, zou het hier ook (nog) veel drukker zijn
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 januari 2010 @ 16:34:40 #67
13151 crew  Rewimo
pi_76442994
Typisch dat dat zo'n invloed heeft eigenlijk, ik vraag me af hoe dat nou eigenlijk komt. Sterkte ermee
  dinsdag 5 januari 2010 @ 17:19:51 #68
3011 E.T.
pi_76444916
Ik merk het hier altijd wel heel sterk.. in tijden van (te) veel geraffineerde suikers worden ze (veel) drukker
Drie kinderen is van zichzelf al druk genoeg
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 6 januari 2010 @ 09:21:42 #69
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76470322
Gelukkig geen last van, die suikeroverload

Ze wou vandaag niet graag naar school, ze wou bij mij blijven, arm schaap.
Moeilijk hoor om dan nee te "oeten" zeggen.
Eenmaal op school was het alweer over hoor.
Denk dat als ik niet de afspraak met de huisarts had, ik ze lekker bij me had gehouden
Benieuwd wat de beste man tot conclusie is gekomen
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 09:28:52 #70
7074 moussy
kuttekop
pi_76470488
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:21 schreef _evenstar_ het volgende:
Gelukkig geen last van, die suikeroverload

Ze wou vandaag niet graag naar school, ze wou bij mij blijven, arm schaap.
Moeilijk hoor om dan nee te "oeten" zeggen.
Eenmaal op school was het alweer over hoor.
Denk dat als ik niet de afspraak met de huisarts had, ik ze lekker bij me had gehouden
Benieuwd wat de beste man tot conclusie is gekomen
Als je ze eenmaal thuis houdt omdat ze niet willen wordt het wel steeds lastiger.. is mijn ervaring...

Cas is gister de gymles uit gezet omdat hij iets niet wilde doen. Ik vind het echt stom dat ze hem de les uit hebben gezet, ook al was hij bijna afgelopen, ik weet nu al dat hij de volgende keer weer gaat protesteren, zodat hij lekker in de kleedkamer mag hangen ipv doen waar hij toch al geen zin in had. Stom, zo hebben ze hem gewoon zijn zin gegeven en dit zal hij nu keer op keer gaan proberen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 6 januari 2010 @ 09:41:59 #71
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76470814
ik vind 't ook een rare straf, iemand de les uit zetten. en als ie nou echt vreselijk aan 't klieren was. maar iets niet willen doen, dat hoeft de rest van de les/groep toch niet te verstoren?

ET hier ook een vriendje die naar mijn mening veel te veel snoep en chips krijgt thuis. hij krijgt zelfs standaard snoep mee voor bij de overblijf... en dan krijgt Willem daar ook wat van. heel lief hoor, maar die wil nu ook graag snoep mee, om eens wat terug te kunnen doen. bovendien is 't toch helemaal niet nodig om tussen de middag te snoepen.
in de haak.
pi_76470925
Amber reageert ook veel "heftiger" als ze meer suiker/kleurstoffen opheeft. Ik heb eigenlijk bijna nooit snoep in huis. Meestal alleen dora/plop/samsonkoekjes en soms een zakje chips. Amber is ook snel tevreden met van die crackertjes of een paar stukjes kroepoek.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:16:04 #73
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76471659
Is ook wel zo Moussy , maar mama moet ook wennen hihi

Huisarts schrok wel een beetje erg. hij zegt hoe ga jij in godesnaam boodschappen doen
Iig telefoonnummer gekregen van de kinderarts hier in het zkh, zo even bellen, en afspraak maken voor een volledige check up.
Hij zegt ook ze zit al op zo;n moeilijk dieet, en als ze dan ook zo weinig eet, dan komt ze gewoon tekort en dat is niet goed, hij snapte ook nog steeds niet de barbaarse aanpak van de kinderarts in m'stricht en gezien het voor mij eve practischer is al die onderzoeken hier te doen. Nu dus hier een afspraak.
Plus dat als er dan toch bijv een infuus oid zou moeten gegeven worden, is hier voor mij en haar fijner ivm bezoek etc.
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:34:41 #74
3011 E.T.
pi_76472337
Fijn dat de huisarts zo meewerkt, evenstar!

Er zijn best veel kindjes die in het begin huilen op school als mama weg gaat. Meenemen heeft echt weinig zin, ze proberen het dan steeds weer. Saskia was in het begin heel erg daarin, die heeft drie maanden lang de hele school bij elkaar gekrijsd.. tot ze zeker wist dat ik weg was, dan ging ze gewoon lekker mee doen. Ze worstelde zich zelfs los van de juf om mij achterna te rennen op straat Terwijl ze het hartstikke leuk vond op school. En van de een op andere dag was het over.
pi_76472617
Fijne huisarts evenstar!

Ambers 1e schooldag heb ik haar een halve dag laten gaan. Toen ik haar ophaalde zei ze al dat ze niet mee naar huis wilde. De 2e dag ben ik naar school gegaan en heb haar de keus gegeven: mee naar huis of op school blijven. Ze bleef liever op school. Nu breng ik haar om 8.15 naar school en haal haar op 14.45 weer op. voor het continuerooster
Als het weekend is vraagt ze wanneer ze weer naar school mag want ze vindt het zo leuk.
Wegbrengen is niet echt een probleem, echter ze gaat niet alleen de klas in, ik moet mee..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:47:17 #76
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76472830
Ja vind het een hele fijne huisarts, ook wel grappig, hij kent mij nog vanuit de luiers en nu kom ik daar voor mijn kindje

Het huilen hier was thuis nog , ze is ook gewoon vermoeid,
Ze heetf ook geen wendagen gehad, en voorheen niet de PSZ dus ik snap ook wel dat het voor haar vermoeiend is. Gevoelsmatig wil ik haar dan zo graag beschermen, maar ik weet ook wel dat het voor haar (en mij) beter is om even door te bijten.
Toen ik zei dat ze gingen wandelen was t ook wel goed.

Dat doen ze elke woensdag daar dik uur wandelen , en ik weet hoe ze daar van geniet
pi_76472981
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:47 schreef _evenstar_ het volgende:
Ja vind het een hele fijne huisarts, ook wel grappig, hij kent mij nog vanuit de luiers en nu kom ik daar voor mijn kindje

Het huilen hier was thuis nog , ze is ook gewoon vermoeid,
Ze heetf ook geen wendagen gehad, en voorheen niet de PSZ dus ik snap ook wel dat het voor haar vermoeiend is. Gevoelsmatig wil ik haar dan zo graag beschermen, maar ik weet ook wel dat het voor haar (en mij) beter is om even door te bijten.
Toen ik zei dat ze gingen wandelen was t ook wel goed.

Dat doen ze elke woensdag daar dik uur wandelen , en ik weet hoe ze daar van geniet
is ook niet zo gek hoor dat vermoeide!
En ze is natuurlijk geen psz gewend, dus het is echt allemaal nieuw!
En beschermen is heul nie erg
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:53:18 #78
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76473046
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:03:49 #79
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_76473432
Wow, dat vind ik nou echt een goed plan. Lekker wandelen met de kinderen
Het lijkt me overigens best wel lastig voor een leerkracht om met een hele groep van die kleintjes te moeten lopen, maar voor de kinderen is het geweldig! Doen ze dat alleen bij de kleuters?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 11:47:30 #80
7074 moussy
kuttekop
pi_76475133
Hier komen dan troepen met hulpmoeders om te helpen bij het wandelen, ik krijg áltijd de weglopers en moeilijkere kinderen houdt het spannend zeg maar

Vicky, is die schooltijd voor iedere dag, behalve woensdag waarschijnlijk..? Die van mij beginnen om 8:30 tot 14:15 en op woensdag van 8:30 tot 12:30
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_76475383
Ja elke dag. Ze beginnen om 8.30 en dan tot 14.45. Op woensdag van 8.30 tot 12.15.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:09:37 #82
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76483724
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:41 schreef Vicky het volgende:
Fijne huisarts evenstar!

Ambers 1e schooldag heb ik haar een halve dag laten gaan. Toen ik haar ophaalde zei ze al dat ze niet mee naar huis wilde. De 2e dag ben ik naar school gegaan en heb haar de keus gegeven: mee naar huis of op school blijven. Ze bleef liever op school. Nu breng ik haar om 8.15 naar school en haal haar op 14.45 weer op. voor het continuerooster
Als het weekend is vraagt ze wanneer ze weer naar school mag want ze vindt het zo leuk.
Wegbrengen is niet echt een probleem, echter ze gaat niet alleen de klas in, ik moet mee..
Lekker, al vind ik voor nu de tijdstippen die ze nu gaat wel lang genoeg. dus halve dag hele dag halve dag hele dag halve dag.

Ze was iig weer enthousiast van de verhalen, ze heeft lekekr geverft de 3 koningen , want die heten balthasar melkioor en caspar en ze waren wezen schaatsen tijdens de wandeling

En ze heeft voor het eerst sinds tijden haar bordje leeg woohooo
pi_76485078
WAt goed Evenstar dat ze haar bordje leeg had!
pi_76485115
Go Arwen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_76485211
Vicky ik onthou even je school! Ik ben groot voorstander van een continurooster. De scholen bij mij in de straat doen dat niet en dat vind ik weer vervelend omdat mijn kind dan moet overblijven, terwijl andere kinderen naar huis gaan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_76485310
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:46 schreef Ticootje het volgende:
Vicky ik onthou even je school! Ik ben groot voorstander van een continurooster. De scholen bij mij in de straat doen dat niet en dat vind ik weer vervelend omdat mijn kind dan moet overblijven, terwijl andere kinderen naar huis gaan.
J.H. Snijdersschool
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_76489245
Arwen

Vanochtend ben ik met nog een moeder even bij de directeur binnengelopen om te vragen naar de situatie naar de juf-wisseling bij Morris. Hij heeft het uitgebreid toegelicht en hij stond als het ware met zijn rug tegen de muur en dit is de enige oplossing. Het scheelt wel nu ik weet hoe dingen zijn gegaan.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 januari 2010 @ 18:32:07 #88
13151 crew  Rewimo
pi_76492587
Fijn dat je nu weet waarom, snoopy

Arwen Goed zo!
  woensdag 6 januari 2010 @ 18:45:20 #89
37150 livelink
pi_76493161
Zo, ik heb het feestje van Katja tenauwernood overleefd
Ze had 8 kinderen uitgenodigd, met Job erbij zat ik dus met 10 kinderen. Dat was wel erg veel. En het liep ook niet allemaal even soepeltjes. Katja zelf was op een gegeven moment in tranen, die was volkomen aan het hyperen. Job bleef gelukkig rustig en goed overeind tussen al die meiden. Maar o, wat ben ik blij dat het weer voorbij is voor een heel jaar. Rust in de tent.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 januari 2010 @ 18:48:36 #90
13151 crew  Rewimo
pi_76493326
Dat heb je maar weer gehad Is ook wel erg veel joh, 8 kinderen erbij!
pi_76499325
Dat was toch het knutselfeestje livelink? Of ben ik nu in de war?
Het is ook een gedoe allemaal hoor en dan zoveel kinderen waarvan 1 hyper
  Jubileum moderator woensdag 6 januari 2010 @ 21:14:25 #92
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_76500522
Snoop ik vind het niet netjes dat je zelf die uitleg moet gaan halen bij de directeur maar wel fijn dat er uitleg is gegeven.

Evenstar wat heerlijk dat het zo goed gaat op school Hier ook maandenlang 1 groot huildrama als ik wegging, maar op een gegeven moment was het over. En idd zo moe zijn dat ze voor het eten al in slaap viel (maar dat is in Arwens geval weer niet handig).

Livelink ik neem mijn petje voor je af, 10 kinderen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_76500727
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:14 schreef Lois het volgende:
Snoop ik vind het niet netjes dat je zelf die uitleg moet gaan halen bij de directeur maar wel fijn dat er uitleg is gegeven.
Zelfs daar was een plausibele verklaring voor
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:21:29 #94
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76500854
Livelink hallo zeg, ik doe het je niet na

En we hebben de eerste reactie alweer te pakken blauwe ogen koorts enz.
de extra dosis xyzall lijkt wel goed aan te slaan gelukkig, maar dus wel de bevestiging echt een reactie en niet een verkoudheidje.
Ze vertelde dat ze thee gehad heeft, denk dat ze per ongeluk de verkeerde thee gegeven heeft , andere dagen kreeg ze water, maar ivm schaatsen en wandelen. kreeg ze thee vandaag.

kan gebeuren. hopenlijk gaat ze zo slapen en is het morgen bijgetrokken , dan gaat ze gewoon weer..
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:36:52 #95
37150 livelink
pi_76501665
Het was een knutselfeestje inderdaad. Ze hebben pennendoosjes beschilderd. Dat was wel leuk. Maar wat zijn die meiden onderling venijnig zeg. Allemaal stiekeme onderonsjes waar de anderen dan niks van mochten weten en zo. En je ziet de toekomst ongeveer voor je. Je ziet precies wie het moeilijk gaat krijgen in die sociale structuur, wie er onafhankelijk is, wie de leiders zijn enz. Daar was ik nog niet helemaal aan toe, geloof ik.

Evenstar, wat vervelend dat er een reactie is. Het blijft natuurlijk moeilijk allemaal.
pi_76501859
oh bah ja livelink, dat zie ik hier al wel eens bij die meisjes als ze voor de deur spelen. Die zijn op hun 4e al heel gemeen vind ik vaak. Teksten als: 'dan mag jij niet op mijn feestje komen' of 'dan ben je niet meer mijn vriendin'. En dan zie je zo'n ander onschuldig meisje heel verdrietig kijken
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:47:36 #97
37150 livelink
pi_76502190
Ik had het tot nog toe nog niet echt meegemaakt of nooit willen zien of zo, maar nu was het overduidelijk. En mijn hart brak voor de meisjes die nog niet zover waren en het gekonkel niet begrepen. Katja heeft nog vriendinnetjes in alle categorieen wat dat betreft. Hopelijk blijft dat zo.
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:49:33 #98
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76502297
Dat lijkt me ook wel heel pijnlijk om te zien ja. en volgens mij het het ook echt zo dat meisjes/vrouwen kattiger zijn als jongens/mannen.

Ik ben best bang wat dat betreft omdat ze toch heel gevoelig is enzo qua eten, dat ze niet durven
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:41:55 #99
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76507571
Zo schattig, oudste zit in de klas naast een meisje met gehoorapparaten en zijn speciale taak is haar op weg helpen als ze de opdracht niet gehoord heeft oid. Nu heeft ze hem uitgenodigd op haar kinderfeestje en om zich niet verloren te laten voelen tussen het meidenspul, heeft ze een vriend van hem erbij uitgenodigd !
Waarschijnlijk gaan ze ook wel meidendingen doen maar dat vond hij niet erg

Livelink! Held dat je er bent! Dat probeer ik zelf nog niet eens, 10 kinderen en dan vind ik het nog wel leuk om een kinderfeestje te doen

Evenstar wat vervelend dat Arwen een reactie had! Maar wel haar bordje leeggegeten
I`m not weird. I`m limited edition.
  † In Memoriam † donderdag 7 januari 2010 @ 06:28:11 #100
37843 lady-wrb
kortaf
pi_76511150
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo schattig, oudste zit in de klas naast een meisje met gehoorapparaten en zijn speciale taak is haar op weg helpen als ze de opdracht niet gehoord heeft oid. Nu heeft ze hem uitgenodigd op haar kinderfeestje en om zich niet verloren te laten voelen tussen het meidenspul, heeft ze een vriend van hem erbij uitgenodigd !
Waarschijnlijk gaan ze ook wel meidendingen doen maar dat vond hij niet erg
wat ontzettend lief
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')