een mega gat in zijn snuit, dr past een pepernoot doorquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:26 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt leuk een knutselfeestje! Zit er hier natuurlijk niet in met een jongen
Wat goed van de tand, oudste StouterdZal wel een gek gezicht zijn!
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:01 schreef snoopy het volgende:
Ik kreeg vandaag een brief dat Morris 8 januari zijn eerste zwemles heeft. Ben heel benieuwd hoe dat gaat.
En vandaag moesten we naar Jeugdgezondheidzorg omdat hij laatst op school de piepjestest (oren) niet helemaal goed had doorstaan maar vandaag ging dat helemaal prima. Maar eigenlijk wisten we dat al wel
'k Heb het in m'n oren geknoopt, livelink, bedankt voor je tip!quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:50 schreef livelink het volgende:
Grijs, mijn vader was zoals jij. Hij wilde alleen maar complimentjes geven als we ergens keihard voor gewerkt haddden. Als ik ergens een 9 voor had gehaald, gewoon omdat ik ergens goed in was, vond hij het geen compliment waard. En dat is schadelijk heb ik ondervonden of in ieder geval niet goed voor het zelfvertrouwen.
Dus mijn welbedoelde tip is om de complimenten voor Daan gewoon te accepteren en niet proberen af te zwakken. Het is toch echt een talent van Daan en daar mag hij best voor gecomplimenteerd worden.
4 happenquote:Op woensdag 30 december 2009 21:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Arwen welkom in dit topic
Hoe ishet met de taart gegaan Evenstar? Heeft ze ervan durven eten?
Misschien is zo'n dappersnapper iets voor Arwen _evenstar_. Die zag ik laatst voorbijkomen in de SC en leek mij erg handig.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:16 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik hoop ehct dat het nieuwe jaar weer wat positiever begint. heb uit nood maar nieuwe kleding gehaald maar weer een maat kleiner.
Ze heeft een skinny jeans maat 92/98 tis een mooie baggy broek gewordenwel vervelend want zelfs met de knoopsgaten elastiek op het strakst zakt hij nog wat af en riem kan er niet in.
Bretels zoeken gaat
Dat is zeker niet prettigquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:56 schreef snoopy het volgende:
Ik heb de nieuwe juf vanmorgen voor het eerst gezien dus daar kan ik verder ook niks over zeggen. Ik vind het ook gewoon niet fijn dat we niet eerder geïnformeerd zijn
Jwelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:25 schreef _evenstar_ het volgende:
Lily wat bizar zeg![]()
Ik herken arwen helemaal niet, ze is zo niet zichzelfzal vast wel komen doordat het een lange dag was ze ging thuis ook op de bank. Maar is dat normaal
?
Als je ze eenmaal thuis houdt omdat ze niet willen wordt het wel steeds lastiger.. is mijn ervaring...quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:21 schreef _evenstar_ het volgende:
Gelukkig geen last van, die suikeroverload
Ze wou vandaag niet graag naar school, ze wou bij mij blijven, arm schaap.
Moeilijk hoor om dan nee te "oeten" zeggen.
Eenmaal op school was het alweer over hoor.
Denk dat als ik niet de afspraak met de huisarts had, ik ze lekker bij me had gehouden![]()
Benieuwd wat de beste man tot conclusie is gekomen
is ook niet zo gek hoor dat vermoeide!quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:47 schreef _evenstar_ het volgende:
Ja vind het een hele fijne huisarts, ook wel grappig, hij kent mij nog vanuit de luiersen nu kom ik daar voor mijn kindje
Het huilen hier was thuis nog , ze is ook gewoon vermoeid,
Ze heetf ook geen wendagen gehad, en voorheen niet de PSZ dus ik snap ook wel dat het voor haar vermoeiend is. Gevoelsmatig wil ik haar dan zo graag beschermen, maar ik weet ook wel dat het voor haar (en mij) beter is om even door te bijten.
Toen ik zei dat ze gingen wandelen was t ook wel goed.
Dat doen ze elke woensdag daar dik uur wandelen , en ik weet hoe ze daar van geniet
Lekker, al vind ik voor nu de tijdstippen die ze nu gaat wel lang genoeg. dus halve dag hele dag halve dag hele dag halve dag.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:41 schreef Vicky het volgende:
Fijne huisarts evenstar!
Ambers 1e schooldag heb ik haar een halve dag laten gaan. Toen ik haar ophaalde zei ze al dat ze niet mee naar huis wilde. De 2e dag ben ik naar school gegaan en heb haar de keus gegeven: mee naar huis of op school blijven. Ze bleef liever op school. Nu breng ik haar om 8.15 naar school en haal haar op 14.45 weer op.voor het continuerooster
Als het weekend is vraagt ze wanneer ze weer naar school mag want ze vindt het zo leuk.
Wegbrengen is niet echt een probleem, echter ze gaat niet alleen de klas in, ik moet mee..
J.H. Snijdersschoolquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:46 schreef Ticootje het volgende:
Vicky ik onthou even je school! Ik ben groot voorstander van een continurooster. De scholen bij mij in de straat doen dat niet en dat vind ik weer vervelend omdat mijn kind dan moet overblijven, terwijl andere kinderen naar huis gaan.
Zelfs daar was een plausibele verklaring voorquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:14 schreef Lois het volgende:
Snoop ik vind het niet netjes dat je zelf die uitleg moet gaan halen bij de directeurmaar wel fijn dat er uitleg is gegeven.
wat ontzettend liefquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo schattig, oudste zit in de klas naast een meisje met gehoorapparaten en zijn speciale taak is haar op weg helpen als ze de opdracht niet gehoord heeft oid. Nu heeft ze hem uitgenodigd op haar kinderfeestje en om zich niet verloren te laten voelen tussen het meidenspul, heeft ze een vriend van hem erbij uitgenodigd!
Waarschijnlijk gaan ze ook wel meidendingen doen maar dat vond hij niet erg
Dagbehandeling bedoel je?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:29 schreef Noli. het volgende:
Leuk om Luca weer eens te zien!![]()
![]()
Ingrid is dat dan zo'n ontwikkelings-/inteligentietest o.i.d?
(die heeft W gisteren gehad, misschien is dit ook wel iets voor in dat topic?)
helemaal leukquote:Op vrijdag 8 januari 2010 07:20 schreef Rewimo het volgende:
Wat vinden jouw jongens van hun zusje, lily?
Ik ken het liedje niet, maar zag de tekst en dacht "Hee, dat kun je zingen op de melodie van 'Altijd is Kortjakje ziek'". Dus een beetje nieuwsgierig geworden, zocht ik de melodie erbij...quote:Op maandag 11 januari 2010 13:04 schreef livelink het volgende:
Als je zoekt op Twinkle, twinkle little star vind je vrij snel de melodie, Evenstar. Het is een bekend Engels slaapliedjes. Dit is de Nederlandse vertaling
Twinkel twinkel kleine ster
Ik zie jou al van heel ver
Met jouw stralen zij aan zij
Maak jij alle mensen blij
Twinkel twinkel mooie ster
Ik zie jou al van heel ver
Ik denk haast hetzelfde.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:04 schreef livelink het volgende:
Ingrid, weet je ook wat voor een soort behandeling Kim zal krijgen? Job heeft straks voor de 2e keer speltherapie. De 1e keer vond hij geweldig. Lekker spelen met ridders en er was ook een echt voetbalspel
die van "jongens meisjes etc" gaat bij ons toch wel heel anders eigenlijk!quote:Op maandag 11 januari 2010 14:07 schreef livelink het volgende:, dat klopt inderdaad. En de variaties op die melodie zijn eindeloos. Zo heb je ook nog "Olifantje in het bos" en "Jongens, meisjes, aan de kant". Een universele melodie blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |