abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76511198
Wat lief TF!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 januari 2010 @ 07:10:16 #102
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_76511277
Geweldig vind ik dat, TF
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 7 januari 2010 @ 14:20:12 #103
37843 lady-wrb
kortaf
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:26:20 #104
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76522451
TF wat lief

En Luca grote knul
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 januari 2010 @ 16:24:35 #105
13151 crew  Rewimo
pi_76527022
Ja, wat is ie groot ineens!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_76527238
Wat lief TF!

Luca is idd groot ineens!

Kim moet dinsdag naar de schoolarts voor de ogentest.
Weet iemand of dat hetzelfde is als die van het cb?
En ws volgende week vrijdag 1e keer dagbehandeling bij Accare. Voor die tijd nog een gesprek, maar truus (die er dan bij is) kan dan niet en thea (de orthopedagoog) dan niet en het moet perse samen. En telefonisch mag niet. Ben benieuwd. De communicatie is niet best daar.
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:34:57 #107
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_76527478
@Ingrid: ik zou juist zeggen, de communicatie is daar (bij Accare) wel goed!
Juist! Omdat ze IRL gesprekken willen, en er allemaal bij willen zijn. Ik heb dat wel, anders meegemaakt. Van die types die ''best wel willen bellen'' of ''best alleen een gesprek willen doen'' (en dan niks doorgeven aan, de collega's, en bij het volgende gesprek moet je dan alles nogmaals herhalen, en uitleggen )

Het klinkt wel goed zoals het aangepakt, wordt. Het kán bureaucratischer en onpersoonlijker, hoor.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_76527710
Sorry, ik bedoel de communicatie onderling. Degene die me belde dacht dat ik wel wist dat er een afspraak gemaakt was, maar ik wist van niks. En dat was precies op de tijd dat Tyler naar het cb moet voor de prikken. Had ze niet gebeld naar me, hadden ze voor niks op mij gewacht.
En we zijn er al een keer voor niks heen geweest. Hadden ze niet afgebeld dat het niet door ging.
Maar als ik maandag nog niks heb gehoord, bel ik ze zelf wel.
Het gesprek gaat over de dagbehandeling, wat het inhoud, de bedoeling is.
Ik moet ook weten of en wat ik aan eten en drinken mee moet nemen.
pi_76527739
Lijkt me trouwens erg irritant Oxy dat je dan alles weer moet herhalen.
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:29:40 #110
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_76529376
Leuk om Luca weer eens te zien!

Ingrid is dat dan zo'n ontwikkelings-/inteligentietest o.i.d?
(die heeft W gisteren gehad, misschien is dit ook wel iets voor in dat topic?)
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  donderdag 7 januari 2010 @ 20:09:26 #111
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_76535585
Saskia (en ik ook) heeft vanmiddag zó genoten!
Er kon geschaatst worden en dat ging dus ook gebeuren. Tijn en Nienke naar oma gebracht en wij het ijs op. Ik had echt verwacht dat we na 10 minuten weer onze schoenen aan zouden trekken, rolschaatsen enzo vindt ze ook niks, .. Maar dit was helemaal haar ding!
Ze had heel snel door hoe de slag was en kon al heel snel een beetje glijden op d'r schaatsen.. ze vond het echt helemaal geweldig
Scheelt natuurlijk ook dat de halve klas op het ijs was en het dus ook gewoon erg leuk en gezellig was, ze verkondigde alvast tegen iedereen dat zij de beste schaatster was op het ijs
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 januari 2010 @ 20:11:22 #112
13151 crew  Rewimo
pi_76535683
Wat leuk E.T. Hier heb je geen water in de buurt dus kunnen we ook niet schaatsen jammer genoeg (nog even afgezien van het feit dat we de schaatsen dan eerst moeten vinden )
pi_76541382
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:29 schreef Noli. het volgende:
Leuk om Luca weer eens te zien!

Ingrid is dat dan zo'n ontwikkelings-/inteligentietest o.i.d?
(die heeft W gisteren gehad, misschien is dit ook wel iets voor in dat topic?)
Dagbehandeling bedoel je?
Wat er exact gaat gebeuren moet ik dus in dat gesprek te weten komen.
Maar zoals wij van de orthopedagoog hoorden is het een observatie.
Het is een soort huiskamer met veel spelletjes ed. Kim gaat daar gewoon spelen (tyler ook) en dan observeren ze hoe het gaat. Wat voor gedrag ze vertoont. Hopelijk zijn we dan iets wijzer. De ortho vond haar tijdens het 1e gesprek al wel erg druk en aanwezig.
Ik hoop dat het helpt, dat ze echt haarzelf is zeg maar. Zoals ze thuis ook doet en vooral hoe ze soms tegen Tyler doet.

Gelukkig kunnen ze samen ook leuk spelen. En is ze ook wel zorgzaam voor hem en lief. Alleen kan het zomaar omslaan en dan is het ook goed mis meteen.

Jij hebt haar vaker meegemaakt. Alleen weet ik niet meer of ze toen ook heel druk ed was. Of dat het toen meeviel.
Ohja, volgende week ouderavond van een half uur vanwege de eerste keer. Hopelijk vinden we oppas! Ik ga morgen de buren vragen. En anders mijn ouders. Moet wel lukken lijkt me.
  † In Memoriam † donderdag 7 januari 2010 @ 22:35:10 #114
37843 lady-wrb
kortaf
pi_76543244
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:24 schreef Rewimo het volgende:
Ja, wat is ie groot ineens!
dat is mijn groothoeklens en het resultaat van een grote jas
hij is echt nog gewoon 1.34
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:57:28 #115
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_76546989
Klinkt als een hele leuke middag, E.T.
Schaatsen is natuurlijk ook echt bijzonder zo op natuurijs. En dat al voor het 2e jaar achter elkaar. Ik werd vandaag weer helemaal vrolijk van het mooie witte winterweer.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:57:45 #116
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76547001
op de valreep: Luuke is 5 jaar, hoera! gefeliciteerd!

en Lishe natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met je grote knapperik! en met jezelf! je bent al 5 jaar moeder, wooow!
in de haak.
pi_76551084
Ik vind Luca een leuk joch (ik ben al twee weken op zoek naar een slee trouwens maar helaas )

En leuk dat Saskia zo van schaatsen houdt, ET (wij schaatste vroeger achter ons huis iedere winter maar sindsdien dus nooit meer gedaan)

Luuke 5 jaar
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 januari 2010 @ 07:20:51 #118
13151 crew  Rewimo
pi_76551128
Luuke, gefeliciteerd! 5 jaar alweer!

Wat vinden jouw jongens van hun zusje, lily?
pi_76551197
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 07:20 schreef Rewimo het volgende:
Wat vinden jouw jongens van hun zusje, lily?
helemaal leuk

ze wordt bedolven onder hun knuffels en kusjes

en van Damon mocht ik haar niet mee naar school meenemen want dan zat iedereen met hun vingers aan onze baby
pi_76551377
Luuke nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Lily, wat lief van Damon

Amber komt net naar me toe met een briefje waar ze iets op geschreven had. Ze laat het briefje zien, heeft ze zelf haar naam opgeschreven.

* trots is*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 januari 2010 @ 09:00:12 #121
13151 crew  Rewimo
pi_76552195
Wat goed van Amber!

lily, dat klinkt verschrikkelijk lief
  vrijdag 8 januari 2010 @ 11:24:54 #122
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_76556411
Gaaf Vicky! Knap is dat, en de trotse snoetjes als het ze lukt!

Wat leuk, die felicitaties, dank jullie wel!
We hebben zo'n leuke verjaardag gehad! Het leek wel of ze gisteren ook ineens een stuk wijzer werd. Lena mocht ook met haar kadootjes spelen, ze bleef liggen tot de wekker ging, geen drama's vanwege vermoeidheid maar alleen een heeeele fijne dag! Dat snoetje in de klas, ze was zo trots. En trakteren vond ze geweldig. Ze speelde direct met alle kado's die ze kreeg en overal is ze superblij mee. Zaterdag hopen we het nog een keer te vieren voor onze familie uit het zuiden, dus ik duim dat de sneeuw mee gaat vallen.

Mijn dochter van 5! Vijf!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_76560664
Luuke nog gefeliciteerd!
Klinkt als een geslaagde dag!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:42:44 #124
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76561402
ah, dat klinkt als een hele fijne feestdag, mooi zo! waarop had ze getrakteerd, lishe?
in de haak.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:04:23 #125
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_76562303
Chips. Ze moest 's middags ivm nog een jarige. En ik had geen puf om heel creatief te zijn. Dus linten en kaartjes eraan. Simpel doch doeltreffend.
Vanaf eind nov. tot begin april zijn alle 30 kindjes jarig trouwens. Het is nu heel druk met feestjes en traktaties. Ze heeft zelfs al een feestje moeten afzeggen omdat ze niet kon. Volgens mij is zij nu de laatste uit haar groepje vriendinnetjes dus dan hopelijk even rustiger.

En Bix, het was echt heerlijk, haar eerste van top tot teen bewuste verjaardag.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:30:24 #126
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76563444
Ohhh Luuke was jarig

Proficiat met je meisje nog Lishe!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 15:29:30 #127
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76566043
Hiephiephoera voor Luuke! Dat klinkt als een hele fijne verjaardag. Zo benieuwd hoe ze haar prachtige kleren vond!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_76640380
Luuke, nog van harte
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 10 januari 2010 @ 17:15:07 #129
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76640606
Ach, helemaal vergeten, van harte nog Luuke, met je 5e verjaardag alweer!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  Jubileum moderator zondag 10 januari 2010 @ 19:58:06 #130
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_76648123
Onze Luuk zo maar 5 Gefeliciteerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage maandag 11 januari 2010 @ 12:41:04 #131
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_76674141
Even melden dat we een goed en duidelijk gesprek hebben gehad bij Accare. De dagbehandeling start as vrijdag. Ben benieuwd hoe het gaat. Volgende week kan Djeez ook mee, kon vrij krijgen, dat is wel fijn!
Ohja, ik ben het , Ingrid
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 januari 2010 @ 12:46:59 #132
13151 crew  Rewimo
pi_76674362
Goed nieuws Ingrid Fijn dat je nu weet wat ze gaan doen.
  maandag 11 januari 2010 @ 12:48:24 #133
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76674405
Zo weer een geslaagde dag op school ze is er nog helemaal vol van, want ze gingen een liedje zingen van drie die uit het oosten kwamen, enze kreeg een doek, en een Stok als een soort boom en mocht ik rondjes lopen mam, gaaaaaf!

Knorretje ( als je hier nog mee leest ) en of luchtbel hebben jullie misschien beetje de liedjes die ze op school leren, ze heeft nu van die drie wijzen en van twinkel twinkel kleine ster? gehad.
Google leverde me zo 1 2 3 niets op
  maandag 11 januari 2010 @ 12:48:39 #134
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76674417
Oh en Ingrid
  maandag 11 januari 2010 @ 13:04:15 #135
37150 livelink
pi_76674897
Als je zoekt op Twinkle, twinkle little star vind je vrij snel de melodie, Evenstar. Het is een bekend Engels slaapliedjes. Dit is de Nederlandse vertaling

Twinkel twinkel kleine ster
Ik zie jou al van heel ver
Met jouw stralen zij aan zij
Maak jij alle mensen blij
Twinkel twinkel mooie ster

Ingrid, weet je ook wat voor een soort behandeling Kim zal krijgen? Job heeft straks voor de 2e keer speltherapie. De 1e keer vond hij geweldig. Lekker spelen met ridders en er was ook een echt voetbalspel
  maandag 11 januari 2010 @ 13:58:34 #136
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_76676959
quote:
Op maandag 11 januari 2010 13:04 schreef livelink het volgende:
Als je zoekt op Twinkle, twinkle little star vind je vrij snel de melodie, Evenstar. Het is een bekend Engels slaapliedjes. Dit is de Nederlandse vertaling

Twinkel twinkel kleine ster
Met jouw stralen zij aan zij
Maak jij alle mensen blij
Twinkel twinkel mooie ster
Ik ken het liedje niet, maar zag de tekst en dacht "Hee, dat kun je zingen op de melodie van 'Altijd is Kortjakje ziek'". Dus een beetje nieuwsgierig geworden, zocht ik de melodie erbij...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  maandag 11 januari 2010 @ 14:07:01 #137
37150 livelink
pi_76677302
, dat klopt inderdaad. En de variaties op die melodie zijn eindeloos. Zo heb je ook nog "Olifantje in het bos" en "Jongens, meisjes, aan de kant". Een universele melodie blijkbaar.
  Redactie Frontpage maandag 11 januari 2010 @ 14:14:12 #138
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_76677576
quote:
Op maandag 11 januari 2010 13:04 schreef livelink het volgende:
Ingrid, weet je ook wat voor een soort behandeling Kim zal krijgen? Job heeft straks voor de 2e keer speltherapie. De 1e keer vond hij geweldig. Lekker spelen met ridders en er was ook een echt voetbalspel
Ik denk haast hetzelfde.
Ik ga met Kim en Tyler heen. Dan mag ze zelf spelen, we gaan fruit eten met zn allen, ik ga met Kim iets doen, brood eten met zn allen, een groepsactiviteit doen en nog zelf spelen.
Dan gaan ze dus opletten hoe Kim doet en reageert op de dingen. Ook goed om te kijken of en hoe ze met Tyler omgaat. Het schijnt dat ze er veel uit kunnen halen.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_76691974
Weet iemand hoe de ogentest gaat bij de schoolarts? Net zoals bij cb, met plaatjes?
Ze moet morgen heen en heeft er geen zin in zegt ze. En mocht het nou niet goed gaan, wat dan? Nog een keer, of naar oogarts.
pi_76692196
Ik heb geen idee Ingrid, Dylan is nog nooit bij de schoolarts geweest.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_76692472
Amber ook niet
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_76692590
Morris wel maar dat is hier pas als je 5 bent.
Dan komt hij op school en doet een ogen en orentest. En meten en wegen.
Geen idee of het dezelfde plaatjes waren maar voor de orentest moest hij terug komen omdat die niet voldoende was. Ik moest toen een week later met hem terug. Bij ons is dat in hetzelfde gebouw als het CB.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 januari 2010 @ 20:11:47 #143
13151 crew  Rewimo
pi_76692659
Voor zover ik me herinner ging het inderdaad met plaatjes. Maar of dat precies dezelfde waren, geen idee.
pi_76696926
Nouja, ik zie het wel. Met de ogentest bij cb deed ze totaal niet mee. Daarom moet ze nu naar de schoolarts. Ik heb haar geprobeerd enthousiast te maken. Ze vind het maar wat vreemd dat ze onder schooltijd heen moet. Komt vast goed.
  maandag 11 januari 2010 @ 22:59:29 #145
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76702088
grijs!
quote:
Op maandag 11 januari 2010 14:07 schreef livelink het volgende:
, dat klopt inderdaad. En de variaties op die melodie zijn eindeloos. Zo heb je ook nog "Olifantje in het bos" en "Jongens, meisjes, aan de kant". Een universele melodie blijkbaar.
die van "jongens meisjes etc" gaat bij ons toch wel heel anders eigenlijk!

ingrid, hopelijk werkt ze dit keer wat beter mee. succes! ik weet ook niet of de schoolarts het op dezelfde manier aanpakt, ik was er zelf niet bij toen zoonlief daar heen moest vorig jaar.
in de haak.
pi_76712262
Nou, het is niet gelukt. Te veel afgeleid en ze deed maar wat. Vlak voor de zomervakantie mag ze nog een keer. Op deze leeftijd is het niet erg. Leuke, lieve schoolarts.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 14:25:44 #147
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_76720247
Oké. Mijn kleuter is dit jaar nog geen één keer op tijd op school geweest
Ik schaam me kapot maar het lukt ons echt niet. Ineens. Ze is zo moeilijk wakker te krijgen en ik ben te soft voor zulks gedoe Meer mensen last van?
  dinsdag 12 januari 2010 @ 14:29:13 #148
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_76720375
Oooh Luchtbel! Ik zie hier ook altijd dezelfde mensen op het nippertje binnenvallen.

Zegt de moeder die het rapport van haar dochter nergens meer kan vinden. Moet ondertekent terug en ik voel me alsof ik vreselijk op de kop ga krijgen van mijn eigen juf.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 14:32:38 #149
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_76720488
Ja maar wij hebben het anders echt nooit nou ja zelden tot nooit. De directrice zei vanmorgen dat het wel meer voorkomt na de kerstvakantie en dat iedereen trager is enzo. Maar pffffffffff en racen vind ik niks, dat doen we genoeg. Ze moet wel even zitten ontbijten en alles en ze gaat ook op tijd naar bed ai ai ai ai.

Succes met je zoektocht jij!
pi_76720941
Hier moeten kinderen vanaf 5 jaar een briefje halen als ze te laat komen. Als je 5 x te laat bent waarschuwen ze de inspectie geloof ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')