hij vindt dat het allemaal wel meevalt enzo. ja hij heeft wat autistische trekjes, maar hij doet het toch leuk in de klas. ik heb hier een volledige diagnose liggen, dus "wat autistische trekjes" vind ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:23 schreef snoopy het volgende:
Zoëen Arwen
lady-wrb, wat begrijpt hij niet dan?
In totaal 6x, nu nog 5x dus. Mocht er niks uitkomen, zeg maar, dan kan er bv nog home video training komen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:11 schreef Rewimo het volgende:
Dat klinkt allemaal vrij uitgebreid. Wel goed dat ze het meteen met je bespreken, dan weet je ook precies hoe het ging. Ik ben heel benieuwd wat eruit gaat komen uiteindelijk. Hoe vaak gaan jullie dit doen?
Het klinkt ook allemaal spannend voor jullie. Ik hoop op het beste voor jullie, want er wordt hard genoeg voor gevochten lijkt mequote:Op maandag 18 januari 2010 19:52 schreef _evenstar_ het volgende:
Spannend dus allemaal, maar ik ben wel blij dat er eens iets concreets gaat gebeuren nu.!
Ze zal altijd een gevoelige blijven, en wat meer allergie-en dan de gemiddelde hebben, maar nu is het gewoon nog extreem. De gluten hoef ik niet meer te proberen, dat is gewoon zo klaar als een klontje dat gaat niet over.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:45 schreef Grijs het volgende:
_evenstar_, ik heb het allergiegebeuren van Arwen niet helemaal meegekregen, alleen dat ze voor heel wat allergisch is. Heel veel sterkte, hopelijk kan ze inderdaad wat meer eten.
Daan heeft een vriendje die ook altijd een epipen bij zich heeft. Had een allergie voor kippenei-eiwit (is hij nu overheen), heeft een onontwikkelde pinda-allergie, heeft huisstofmijt-allergie en koemelkallergie. Van dat laatste wordt momenteel onderzocht of hij daar overheen is en vooralsnog lijken de resultaten gunstig.
Is er bij Arwen ook een kans dat ze er overheen groeit?
Jup ze hebben gelijk de eerste dag uitgelegd, dat arwen alleen haar eigen eten mag. ze zit naast juf.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:41 schreef Grijs het volgende:
Zijn de andere ouders in de klas ook geïnformeerd? Wij krijgen elk jaar aan het begin van het schooljaar een brief van de ouders met de stand van zaken, waar hij allergisch voor is, hoe daarmee omgegaan wordt (door school, door hemzelf) en wat er van de klasgenoten verwacht wordt (niet zomaar allerlei eten/drinken aanbieden bijv.)
wat super!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:45 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Jup ze hebben gelijk de eerste dag uitgelegd, dat arwen alleen haar eigen eten mag. ze zit naast juf.
Qua tracttaties en als er bijv feest op school is dan neemt juf contact met me op tijdig odat ik een alternatief kan bieden
Ik hoop het. Anders kan het nog thuis observatie worden.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:41 schreef livelink het volgende:
Ingrid, ik heb altijd te horen gekregen dat het helemaal niet nodig is voor een goede diagnose/hulp dat ze op dat moment ook echt negatief gedrag laten zien. Ze kunnen uit het spel, uit de interactie en met behulp van jullie al heel veel observeren.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:24 schreef _evenstar_ het volgende:
Leuk wat van je meiden te lezen Jessie!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor het stuk dat hij voorgelezen heeft uit het boek een 2+
En nog een 2- voor een rekentoets, het kan niet op vandaag
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:45 schreef Rewimo het volgende:Christan had een 1+ voor zijn boekbespreking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor het stuk dat hij voorgelezen heeft uit het boek een 2+
En nog een 2- voor een rekentoets, het kan niet op vandaag
![]()
ga zo door Christan !!
![]()
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |