Livelink wat is Katja al groot

Leuke foto!
Ik lees het opstaan gebeuren. Hier ook vaak drama's smorgens vroeg. Dan ben ik zelf ook niet op mijn best dus dat scheelt

Alles leg ik savonds klaar, kleding, brood voor overblijf, voor de ochtend, pauzehapjes enz. Dat is al een hele taak.
Sochtends willen ze dan vaak niet aan wat ze klaar gelegd hadden. Doen ze het wel aan zit de onderbroek in hun billen, of het naatje van hun sokken niet goed grrrrr.
Op dagen dat ik om 7 uur moet beginnen en dus uiterlijk om kwart voor 7 met 2 meiden de deur uit moet is het altijd wel stressen. Gelukkig heb ik dat maar 1 keer per week. Maar toch wel 1 keer teveel als je het mij vraagt

Verder gaat het goed met Bo en Jans, ze worden zo groot joh.
Bo blijft een gevoelige miep.
Van de week kon ze niet slapen, helemaal in paniek. Haar lamp hing scheef en haar bed stond scheef. Eigenlijk was haar hele kamer scheef en alles draaide. Ik snapte er niks van. Dacht dat ze duizelig was of gedroomd had. Maar nee ze had nog niet geslapen helemaal over de rooie.
Na een half uur kwam het eruit hoor.
Ze hadden het er op school over gehad dat de wereld rond was en dat hij draaide

Heb tegen de juf gezegd dat ze het nog maar een keer goed uit moest leggen, hahahaha.
Janneke is een echte stoere meid.
Ravot veel met jongens, is geliefd door iedereen, maar word op school wel Jan Smit genoemd!!!! En ik maar denken als ze maar niet gepest gaat worden met janneke van jip en janneke, nee word het jan smit

Maar ze kan er gelukkig tegen.
De meiden zitten op turnen. Bo is echt zo soepel prachtig om te zien. Jans net een zak aardappelen, maar ook prachtig om te zien
Het gaat snel allemaal, echt snel, echt heel heel heel erg snel
[ Bericht 0% gewijzigd door jessie op 20-01-2010 10:22:52 ]
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!