Shooters speel je op een PC, niet op een consolequote:
Dan zou betekenen dat ik mijn andere spellen ook niet meer kan spelen, zoals The Orange Box.quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:36 schreef bambino het volgende:
Je zou het door kunnen verkopen op marktplaats als je op je steam account niks anders boeiends heb staan
verkoop je gewoon je steam login
Een bazenspel, op de pc? Modern Warfare 1, dat was (of is) een bazenspel. Deel II is gewoon slecht:quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:32 schreef Choad het volgende:
TS kan niet gamen en faalt hard in de multiplayer van een bazenspel![]()
Wat?quote:Op zaterdag 19 december 2009 05:08 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Een bazenspel, op de pc? Modern Warfare 1, dat was (of is) een bazenspel. Deel II is gewoon slecht:
- geen dedicated servers
- korte potjes (30% van de tijd moet je wachten tot dat je kan spelen)
- slechte verbindingen (hoge pings)
- je kan geen map kiezen welke je wil spelen
- weinig playwers in een potje
- connexieproblemen
- geen leanfunctie
- ongebalanceerde wapens
- etc etc
De multiplayer op de pc is gewoon kut te noemen
games speel je op een gameconsole, niet op een veredelde typemachine.quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Shooters speel je op een PC, niet op een console
Leanen is kut in al die CoD'squote:Op zaterdag 19 december 2009 08:59 schreef memrtn het volgende:
Ik heb'm niet gekocht omdat je niet kunt leanen.
Juist, jij begrijpt mijquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:45 schreef deepart het volgende:
cod4 is beter
Stiekem wel. Heb er ook weken over gedaan om het spel te kopen: ik twijfelde enorm. Nu heb ik dus spijtquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:16 schreef Gewoonik het volgende:
Had je van tevoren kunnen weten dat het een kut spel is.
Dat zal het zijn, op mij 106cm full HD tv is het namelijk een kut spelquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind het echt een super tof spel
Maar ik speel het dan ook op een full HD tv van 94 centimeter en een PS3
Jij wordt gewoon steeds gepowned door die 12 jarige, door de microfoon schreeuwende, klote kinderenquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:42 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, op mij 106cm full HD tv is het namelijk een kut spel
Ik ben al wel level 31 hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:54 schreef Marurk het volgende:
TS wordt elke keer gekilld in level 1, daarom vind hij het een kutspel.
Ik ben level 44 nuquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:04 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Ik ben al wel level 31 hoor
Dus mijn mening komt niet zomaar uit de lucht vallen![]()
Dit dus...quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar naar mijn stats. Ik add je wel op psnquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij wordt gewoon steeds gepowned door die 12 jarige, door de microfoon schreeuwende, klote kinderen
mijn PSN: larsieequote:Op zaterdag 19 december 2009 11:20 schreef deepart het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar naar mijn stats. Ik add je wel op psn
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
mijn PSN: larsiee
Ik heb alleen niet zo'n goede score, ik laat altijd mijn buurjongetjes spelen
Maar zin om een keer de special ops te doen?
Die kinderen snappen er niks van, maar ik laat ze spelen voor de XPquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:26 schreef deepart het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja hoor ik doe wel een keer mee. Ik zal je vandaag nog adden
rot toch op.quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je bedoelt GoldenEye en Killzone ipv die generieke kutgames.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:29 schreef Markster het volgende:
[..]
rot toch op.
Nooit Gears of halo gespeeld zeker
goldeneye okay, maar killzone vond ik maar een kutspel, speelde verschrikkelijk, zeker in vergelijking met halo en ZEKER met Gearsquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:41 schreef memrtn het volgende:
[..]
Je bedoelt GoldenEye en Killzone ipv die generieke kutgames.
Omdat jij die standaard meuk gewend bent. Als je het juist over een goede besturing op de consoles hebt, dan is het Killzone. Jij kan daar gewoon niet mee omgaan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:46 schreef Markster het volgende:
[..]
goldeneye okay, maar killzone vond ik maar een kutspel, speelde verschrikkelijk, zeker in vergelijking met halo en ZEKER met Gears
klopt, ik game namelijk pas vanaf de MSX, dus ik ben nog maar een n00bquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:48 schreef memrtn het volgende:
[..]
Omdat jij die standaard meuk gewend bent. Als je het juist over een goede besturing op de consoles hebt, dan is het Killzone. Jij kan daar gewoon niet mee omgaan.
Juist niet een PC is goed voor RollerCoaster Tycoon of iets.quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je bedoelt GoldenEye en PerfectDark ipv die generieke kutgames.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:41 schreef memrtn het volgende:
[..]
Je bedoelt GoldenEye en Killzone ipv die generieke kutgames.
Aimen met pookjes etc is gewoon al automatisch faalquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:29 schreef Markster het volgende:
[..]
rot toch op.
Nooit Gears of halo gespeeld zeker
Mensen vinden Killzone alleen maar goed omdat het uit Nederland komt ofzoquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:48 schreef memrtn het volgende:
[..]
Omdat jij die standaard meuk gewend bent. Als je het juist over een goede besturing op de consoles hebt, dan is het Killzone. Jij kan daar gewoon niet mee omgaan.
Omdat ik gelijk heb.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:01 schreef memrtn het volgende:
Topic verpest. Cooper is aanwezig.
De PSP-versie is iets heel anders. Dat is een thirdperson-versie.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:03 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Mensen vinden Killzone alleen maar goed omdat het uit Nederland komt ofzo
Ik had het een paar jaar terug op de psp gespeeld en ik vond er geen zak aan
Daarom worden er ook nieuwe grafische kaarten uitgebracht door fabrikanten die 3x de prijs zijn van een kutconsole en alsnog als warme broodjes over de toonbank gaan. Get your facts right Itardquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:37 schreef zovty het volgende:
Ik heb dit spel geleend van iemand (die er niks van snapte) en ik kan het gewoon spelen. Op m'n ps3.
Pc als gameplatform is dood. Al jaren.
Oh, ik zeg niet dat alle nerds in de wereld dat ook al door hebben. Ik neem het de graka ontwikkelaars niet kwalijk dat ze dat handje vol pc gamers als betatesters van hun video chips gebruiken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:41 schreef Dibble het volgende:
[..]
Daarom worden er ook nieuwe grafische kaarten uitgebracht door fabrikanten die 3x de prijs zijn van een kutconsole en alsnog als warme broodjes over de toonbank gaan. Get your facts right Itard
Het gaat niet om de tech maar om de games tjap. Al jaren.quote:Je weet trouwens wel dat de PS3 en XBOX 4.5 jaar stilstaan wat technologie betreft? Zonde PC's krijg je geen sterkere betere console de hele tijd.
Ey tjap, het gaat om de wisselwerkingquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:42 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh, ik zeg niet dat alle nerds in de wereld dat ook al door hebben. Ik neem het de graka ontwikkelaars niet kwalijk dat ze dat handje vol pc gamers als betatesters van hun video chips gebruiken.
[..]
Het gaat niet om de tech maar om de games tjap. Al jaren.
Blijf jij dan maar fijn in een donker hoekje op je geweldige pc gamen in je eentje of tegen iemand aan de andere kant van de wereld die je niet kent,quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:41 schreef Dibble het volgende:
[..]
Daarom worden er ook nieuwe grafische kaarten uitgebracht door fabrikanten die 3x de prijs zijn van een kutconsole en alsnog als warme broodjes over de toonbank gaan. Get your facts right Itard
Je weet trouwens wel dat de PS3 en XBOX 4.5 jaar stilstaan wat technologie betreft? Zonde PC's krijg je geen sterkere betere console de hele tijd.
Jij hebt echt een miserabel leven als je je om dit soort futiliteiten zo op kan winden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:51 schreef Dibble het volgende:
Ja, dankzij de consoles worden games er helaas niet innovatiever op. Integendeel, ze worden juist gedegradeerd tot een niveau wat op PC ongehoord is. Tsja, ik kan het je niet kwalijk nemen, angezien consol gamers kutgames gewend zijn met 0 diepgang en na 1 maandje de game in een hoek tiefen en doorgaan naar de volgende terwijl op de PC het volle potentieel benut word.
De AC130 en Nuke killstreaks waren er allang in CoD4 in vorm van mods die door de community waren gemaakt en nu heeft IW die gejat en in MW2 gestopt. Ik zie consolegamers niet actief feedback geven en zaken verbeteren.
Ow, en als het niet om de tech gaat, koop dan een N64 ofsoJe beredenering slaat als een tang op een varken nipwhit.
Niet duur, die fabrikanten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Blijf jij dan maar fijn in een donker hoekje op je geweldige pc gamen in je eentje of tegen iemand aan de andere kant van de wereld die je niet kent,
Ik verkies toch liever gezelligheid met vrienden boven een grafische kaart uitgebracht door fabrikanten die 3x de prijs zijn van een console. Het gaat om de fun, niet om de graphics
gast hou je bek.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:51 schreef Dibble het volgende:
Ja, dankzij de consoles worden games er helaas niet innovatiever op. Integendeel, ze worden juist gedegradeerd tot een niveau wat op PC ongehoord is. Tsja, ik kan het je niet kwalijk nemen, angezien consol gamers kutgames gewend zijn met 0 diepgang en na 1 maandje de game in een hoek tiefen en doorgaan naar de volgende terwijl op de PC het volle potentieel benut word.
De AC130 en Nuke killstreaks waren er allang in CoD4 in vorm van mods die door de community waren gemaakt en nu heeft IW die gejat en in MW2 gestopt. Ik zie consolegamers niet actief feedback geven en zaken verbeteren.
Ow, en als het niet om de tech gaat, koop dan een N64 ofsoJe beredenering slaat als een tang op een varken nipwhit.
Heb je die vieze fag ook weer.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:55 schreef Markster het volgende:
[..]
gast hou je bek.
Ik heb ze allemaal;
PC met quadcore en 4870's in crossfire
PS3
X360
en zelfs de wii
En weet je waar ik de meeste lol in tijden mee beleefd heb?
new super mario bros op de wii, met mijn vriendin en nog 2 vrienden.
Daarna komt de x360, ps3 en als laatste de PC.
Ja, mijn PC creeert de mooiste beelden (tv en monitor beide fullHD, daar zit geen verschil in) maar de meeste fun heb ik toch echt op 1 van de consoles hoor
Je bent gewoon een nerd, geeft niets
Wat een kutfanboy ben jij zeg.quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:32 schreef Choad het volgende:
wtf is je probleemquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:56 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Heb je die vieze fag ook weer.
Ow, dat was al genoeg reden voor mij om hem niet te kopenquote:Op zaterdag 19 december 2009 05:08 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Een bazenspel, op de pc? Modern Warfare 1, dat was (of is) een bazenspel. Deel II is gewoon slecht:
- geen dedicated servers
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:55 schreef Markster het volgende:
[..]
gast hou je bek.
Ik heb ze allemaal;
PC met quadcore en 4870's in crossfire
PS3
X360
en zelfs de wii
Je bent gewoon een nerd, geeft niets
-edit-
Mijjn DS Lite helemaal vergeten!
Ik heb gewoon geld, en de PC heb ik gekocht van mijn Bonussen (moest ik toendertijd aan hardware uitgeven)quote:
Prima joh. Als jij al je geld uit wilt geven aan spelcomputers en vervolgens anderen wilt uitschelden voor nerd is dat jouw goed recht.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:58 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geld, en de PC heb ik gekocht van mijn Bonussen (moest ik toendertijd aan hardware uitgeven)
le-zen. Ik moest mijn bonussen opmaken aan hardware. Regel van de zaak...quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:00 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Prima joh. Als jij al je geld uit wilt geven aan spelcomputers en vervolgens anderen wilt uitschelden voor nerd is dat jouw goed recht.
Prima, als jij dan nog alle spelcomputers en jouw pc'tje gebruikt om te gamen om daar vervolgens een waardeoordeel over te vellen, die op internet te plaatsen en hem te gebruiken om andere mensen uit te schelden voor nerd, is dat jouw goed recht.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:01 schreef Markster het volgende:
[..]
le-zen. Ik moest mijn bonussen opmaken aan hardware. Regel van de zaak...
Wii is van mijn vriendin.
ja maar natuurlijk. Als het wat fout gaat lekker een week wachten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:02 schreef Koko_Banana het volgende:
50 euro betalen voor een spel![]()
Koop gewoon via webshops.
Dat valt wel mee hoor, soms kan dat wel iets langer duren maar dat hangt af van de webshop en daar hou ik ook dan rekening mee als ik er iets van koop;quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:04 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
ja maar natuurlijk. Als het wat fout gaat lekker een week wachten.
Joh, gezelligheid heb ik niets op tegen. Heb zelf vroeger super vaak na schooltijd ook op m'n xbox met maten gespeeld. Bier vloeide rijkelijk en lekker rakken op 4x splitsreen Halo en elkaar de huid volschelden en kapotlachen. Vertel me a.u.b. niet hoe.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Blijf jij dan maar fijn in een donker hoekje op je geweldige pc gamen in je eentje of tegen iemand aan de andere kant van de wereld die je niet kent,
Ik verkies toch liever gezelligheid met vrienden boven een grafische kaart uitgebracht door fabrikanten die 3x de prijs zijn van een console. Het gaat om de fun, niet om de graphics
lol whatever dude.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:03 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Prima, als jij dan nog alle spelcomputers en jouw pc'tje gebruikt om te gamen om daar vervolgens een waardeoordeel over te vellen, die op internet te plaatsen en hem te gebruiken om andere mensen uit te schelden voor nerd, is dat jouw goed recht.
quote:* Up to 32 Players on PC (24 on consoles)- Play with up to 32 players online in the biggest multiplayer Maps in Battlefield. Each with a different tactical and gameplay focus set across a variety of environments.
* Full DirectX 9, 10 & 11 Support - Immerse yourself in the Battlefield world as Frostbite engine brings tanks, helicopters and explosions to vivid life on your PC. The game will fully support Windows XP, Vista, and 7 with new tech that further improves things like lighting and shadows.
* Enhanced Gameplay - The PC version also includes wide peripheral support like Joysticks for flying, NVIDIA 3D Vision, Logitech LCD Keyboards and VoIP Support plus a variety of specific features tailored for PC play.
* Friend Support - Find your friends online with the new buddy list to see if and who is online so you can quickly join their game.
* Dedicated Ranked Server - Everyone gets non-stop action with no connection penalties based on some other player's internet. Ranked Server Provider program will give players opportunity to rent their own server(s) located in professional grade datacenters, ability to modify settings like map rotation, create reserved slots for friends or clan members, kick & Ban players, and custom name your ranked server.
* Clan Support & Private Servers - Independent Clan Tag, and ability to rent servers for hosting and controlling private password protected competitive servers with expanded control over the settings from public ranked servers.
* PC Squad Play System - Updated from previous Battlefield PC titles now gives control of your squad before heading into combat. ''
Ik snap je punt, maar is het uitbrengen van matige games de laatste tijd niet het resultaat van pc-gamers die alles maar downloaden ipv kopen? Waardoor ontwikkelaars verlies draaien en dus ook met minder dure/goede games aan komen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:07 schreef Dibble het volgende:
[..]
Joh, gezelligheid heb ik niets op tegen. Heb zelf vroeger super vaak na schooltijd ook op m'n xbox met maten gespeeld. Bier vloeide rijkelijk en lekker rakken op 4x splitsreen Halo en elkaar de huid volschelden en kapotlachen. Vertel me a.u.b. niet hoe.
Het punt is gewoon dat er meer achteruitgang is. UT99 speel ik af en toe nog steeds. Ik tief server IP+enter en kom in een server iemand tegen van 3/4 jaar terug nog in de server en dan praat je weer even enz. Die shit heb je niet op de consoles.Battllefield 2. Fuckin oud spel maar je kunt met 64 spelers op een map, daar kan de PS3 en XBOX alleen maar van dromen, en alleen een PC gamer van genieten.
Het is gewoon fuckin hersenloos zonder community die zaken wil verbeteren. En dat soort volk koopt alles en daardoor hebben ontwikkelaars niet meer de push om betere games de maken van het kuddevolk koopt het toch.
Wat als ik nou eens niet met vrienden wil spelen. Wat als ik me echt wil verdiepen in een spel? Ben je dan een nerd? Dan is iedereen die zich ergens in wil verdiepen een nerd.
Consoles best, maar concentreer je bij het maken van een game eerst op de PC en daarna consoles want PC's hebben meer mogelijkheden waarop je later verder op kunt bouwen.
Consoles= (bewuste )Teruggang
Het uitbrengen van matige games ligt deels wellicht aan de PC maar voor een groot deel aan de consoles. Developers weten dat als je voor een PC wilt ontwikkelen je er gewoon meer werk in moet steken en lange tijd actief supporten wil het een hit worden. Ipv ( logisch natuurlijk) kiezen ze voor het quickcash en brengen een middelmatig spel uit voor de consoles en later even nog snel overporten naar de PC.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:16 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar is het uitbrengen van matige games de laatste tijd niet het resultaat van pc-gamers die alles maar downloaden ipv kopen? Waardoor ontwikkelaars verlies draaien en dus ook met minder dure/goede games aan komen.
En dat is volgens mij ook de reden dat ze eerder geneigd zijn om het op consoles uit te brengen, om toch nog voor wat inkomsten te zorgen
quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:56 schreef Heider00sje het volgende:
Sorry jongens, ik kap er mee.
Mijn ergenissen worden alleen maar groter. naast alles wat ik eerder heb genoemd, kap ik er nu mee omdat ik niet kan spelen als de verbinding niet 100% goed is (< te hoge pings). Dit is gewoon niet leuk spelen.
Ik wacht nog even wat de patch te bieden heeft, anders zie ik geen toekomst meer om dit spel te spelen. Wat jammer!
Voor degene die de knelpunten accepteren, veel plezier nog met spelen!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:04 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dit topic met rust laat![]()
Ik blijf zeuren omdat dit spel mij GVD 50 euro heeft gekost, en gewoon een kloteproduct terugkrijg.
ZONDER DAT IK DEZE KAN DOORVERKOPEN!
De mensen bij Infinity Ward mogen van mij wel.. tja de boom in!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:10 schreef Heider00sje het volgende:
Triest boutspel50 Euro, down the drain! Niet eens de mogelijkheid om het te verkopen. godver de godver!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe triest dit
![]()
MW2MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
MW2
KUT- spel! KUT- spel KUT- spel![]()
![]()
Ontzettend!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:52 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Stoer van je, maar het blijft online een klote spel.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:34 schreef Heider00sje het volgende:
Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration Host Migration
Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection Failed Connection
Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag Lag
Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie Geen leanfunctie
Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte potjes Korte
Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Overpowered wapens Over
etc etc etc etc
WAT EEN KUTSPEL! grrr Vind het gewoon niet leuk meer om te spelen
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:15 schreef Heider00sje het volgende:
Mijn conclusie na een week online gespeeld te hebben (nu lvl36):
Waar MW1 adrenaline verhogend is, is MW2 adrenaline verlagend.
Te jammer dit. Toch blijf ik het spel spelen, want de gameplay op zit wel goed in elkaar! Het is een goed knalspel. Mijn complimenten! Ook ziet het er enorm mooi uit ten opzichte van deel I.
Toch mis ik de leanfunctie nog steeds, als zorgt dit wel voor meer actie gericht knalwerk. Het sneaky gedeelte is in dat opzichte toch voor een deel verdwenen. Hierdoor ben je verplicht om meer kilometers te maken. Hier kan ik wel aan wennen.
De kwaliteit van de verbindingen valt op zich nog wel mee. Alleen is het al 6 keer voorgekomen dat ik een Host Migration melding krijg. Het is ontelbaar keer gebeurd (10x plus nog wat) dat de servers er gewoon uit wordt geflikkerd.Wat natuurlijk erg irritant is als je midden in een game zit.
Het vinden van een server werkt in mijn ogen echt niet goed. Je kan geen map kiezen, en ook heb de kwaliteit van de server niet in eigen hand door geen keuze te kunnen maken.
Dat er wat minder spelers in een server zijn, ben ik snel aan gewend. De mappen zijn daar ook voor gemaakt. De potjes duren veels te kort, helaas. Het is nu wel erg moeilijk om leuke streaks te halen.
Als je online speelt dan ben je ongeveer 30% van je tijd kwijt door te wachten op een nieuw potje, wat de spanning in mijn ogen geheel weg haalt uit het spel.
Al met al:
Een mooi spel, waarbij je toch lekker kan knallen. Helaas vliegt het woord 'godverdomme' te vaak mijn mond uit wegens de serverstuctuur en de korte potjes. Ik hoop dan ook dan Infinity Ward dit (snel) zal aanpassen.
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:01 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Joh? Is dat echt zo? Dat is wel jammer..
Maarre, nog meer mensen die een beetje poepziek worden de (slechte) verbindingen, connecties maken (en houden) en korte potjes van dit spel?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:28 schreef GieJay het volgende:
Geniaal spel.. op de xbox dan he
Ik kan begrijpen dat je zo denkt maar het is echt complete bulllshit.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:32 schreef Dibble het volgende:
[..]
Het uitbrengen van matige games ligt deels wellicht aan de PC maar voor een groot deel aan de consoles. Developers weten dat als je voor een PC wilt ontwikkelen je er gewoon meer werk in moet steken en lange tijd actief supporten wil het een hit worden. Ipv ( logisch natuurlijk) kiezen ze voor het quickcash en brengen een middelmatig spel uit voor de consoles en later even nog snel overporten naar de PC.
Het MW2 multiplayer gedeelte is daar een voorbeeld van. Puur luiheid. Kijk naar Blizzard. Die brengen topgames uit en hun games kunnen ook niet illegaal gespeeld worden. Ze weten dat ze goede games maken, de community weet dat dus verkopen ze.
Stalker
Arma 2
The Witcher
Tal van RTS'en
Allemaal stuk voor stuk successen op de PC. Omdat er diepgang in zit.
UT99 en the original Halo, wat een bazenspellen waren dat. Kapot gelachen op school toen ik 12 was. Gewoon lekker LANNEN op school tijdens de lesuren.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:07 schreef Dibble het volgende:
[..]
Joh, gezelligheid heb ik niets op tegen. Heb zelf vroeger super vaak na schooltijd ook op m'n xbox met maten gespeeld. Bier vloeide rijkelijk en lekker rakken op 4x splitsreen Halo en elkaar de huid volschelden en kapotlachen. Vertel me a.u.b. niet hoe.
Het punt is gewoon dat er meer achteruitgang is. UT99 speel ik af en toe nog steeds. Ik tief server IP+enter en kom in een server iemand tegen van 3/4 jaar terug nog in de server en dan praat je weer even enz. Die shit heb je niet op de consoles.Battllefield 2. Fuckin oud spel maar je kunt met 64 spelers op een map, daar kan de PS3 en XBOX alleen maar van dromen, en alleen een PC gamer van genieten.
Het is gewoon fuckin hersenloos zonder community die zaken wil verbeteren. En dat soort volk koopt alles en daardoor hebben ontwikkelaars niet meer de push om betere games de maken van het kuddevolk koopt het toch.
Wat als ik nou eens niet met vrienden wil spelen. Wat als ik me echt wil verdiepen in een spel? Ben je dan een nerd? Dan is iedereen die zich ergens in wil verdiepen een nerd.
Consoles best, maar concentreer je bij het maken van een game eerst op de PC en daarna consoles want PC's hebben meer mogelijkheden waarop je later verder op kunt bouwen.
Consoles= (bewuste )Teruggang
Goed zo toch? De lage aantal komt door de nieuwe engine wat door alle spelers weergegeven moet worden en dat vormt een belasting voor de server.quote:
En dan een week (of niet langer) moeten wachten?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:26 schreef slashdotter3 het volgende:
Je had het voor 35 euro bij g2play.net kunnen kopen dombo
Connexieproblemen..? Wat heb jij gesnoven?quote:Op zaterdag 19 december 2009 05:08 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
- geen dedicated servers
- korte potjes (30% van de tijd moet je wachten tot dat je kan spelen)
- slechte verbindingen (hoge pings)
- je kan geen map kiezen welke je wil spelen
- weinig playwers in een potje
- connexieproblemen
- geen leanfunctie
- ongebalanceerde wapens
- etc etc
De multiplayer op de pc is gewoon kut te noemen
quote:Op woensdag 23 december 2009 09:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Connexieproblemen..? Wat heb jij gesnoven?
Ik heb ook nooit begrepen waar die hele COD hype vandaan komt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:08 schreef Tahiti het volgende:
[ afbeelding ]Echte bazen speelde dit
Is oorlog niet heerlijk dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:02 schreef flashlightstar het volgende:
modernwarfare 2![]()
stom schiet spel dat oorlog verheerlijkt
Dankjewel voor deze geniale uitleg. Vooral het argument dat je houding naar de klote gaat van op een bank hangen vind ik erg sterk.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:24 schreef wallofdolls het volgende:
Effe serieus he. Mensen die shooters op n console spelen.... Wat doe je als er iemand pal achter je staat? Dan kun je je dus nooit in een vloeiende beweging omdraaien. Laat staan dat je hele coördinatie verpest is. Je houding gaat ook naar de klote van op een bank hangen.
Nee. Shooten -> PC.
Die bedacht ik als laatstequote:Op woensdag 23 december 2009 12:26 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Dankjewel voor deze geniale uitleg. Vooral het argument dat je houding naar de klote gaat van op een bank hangen vind ik erg sterk.
Klopt. Op een bank kun je niet gewoon rechtop zitten. En je kunt niet op een console gamen terwijl je op een bureaustoel zit. Dat is onmogelijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:29 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Die bedacht ik als laatste. Als je je uren wilt concentreren kun je niet op n bank zitten want dan word je lamlendig
Ik vind mijn computerhouding nog altijd 300 keer relaxer dan op wat voor manier achter n console, ongeacht wat je verzint.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:32 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Klopt. Op een bank kun je niet gewoon rechtop zitten. En je kunt niet op een console gamen terwijl je op een bureaustoel zit. Dat is onmogelijk.
Uiteraard. Want als jou het niet lukt een normale coördinatie te behouden op de console dan kan niemand dat natuurlijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:36 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ik vind mijn computerhouding nog altijd 300 keer relaxer dan op wat voor manier achter n console, ongeacht wat je verzint.
Feit blijft dat dat mn hoofdpunt niet was, maar het coördinatieaspect en die is wel helemaal naar de klote op n console
Omdat spellen zoals GTA, MGS, GT veel fijner spelen op een console. Zulk soort spellen wil je gewoon niet op een pc spelen.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:51 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Waarom maken ze eigenlijk nog consoles? De PC heeft zoveel meer te bieden!
Denk er eerst maar eens over na. Over het verschil in nuance dat je kunt maken in je bewegingen met een muis en met n stick. Weet je; anders ga je even buitenspelen, als je toch al mn posts uit zn verband trekt.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:51 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Uiteraard. Want als jou het niet lukt een normale coördinatie te behouden op de console dan kan niemand dat natuurlijk.
Waarom maken ze eigenlijk nog consoles? De PC heeft zoveel meer te bieden!
Nee, ik ga niet buiten spelen. Je moeder.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:57 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Denk er eerst maar eens over na. Over het verschil in nuance dat je kunt maken in je bewegingen met een muis en met n stick. Weet je; anders ga je even buitenspelen, als je toch al mn posts uit zn verband trekt.
DE PC IS VEEL BETER WANT DAN KUN JE ZO SNELLER OMDRAAIEN ALS ER IEMAND ACHTER JE STAAT EN JE HOUDING IS VEEL BETER. DAT ZIJN DE ENIGE TWEE DINGEN DIE BELANGRIJK ZIJN!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:55 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Omdat spellen zoals GTA, MGS, GT veel fijner spelen op een console. Zulk soort spellen wil je gewoon niet op een pc spelen.
ot: sowieso zijn de meeste spellen de 50 euro echt niet waard. Je console laten chippen/flashen voor 35E dan weer wel. Er zijn maar een paar spellen die het gewoon echt echt ECHT waard zijn om te kopen.
Een bazenspel met megalagg ja..quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:32 schreef Choad het volgende:
Steam kan ook in offlinemodus draaienquote:Op woensdag 23 december 2009 15:51 schreef Dibble het volgende:
Ik heb nu al drie weken geen internet op mijn comp. Nieuwe GFX aangeschaft, voeding. MW2 geïnstalleerd. Heb maar 3 dagen kunnen spelen tot internet ophield. Als ik nu de SP wil opstarten zegt ie, need Steam connection. ECHT WTF.
Ik had die game beter kunnen downloaden aangezien je die versie WEL offline kunt spelen. Schandalig dit.
Slimpie leer lezen, in offline mode wil ie zelfs de files syncen en vraagt ie om connectie.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Steam kan ook in offlinemodus draaien
Eens +2!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:24 schreef wallofdolls het volgende:
Effe serieus he. Mensen die shooters op n console spelen.... Wat doe je als er iemand pal achter je staat? Dan kun je je dus nooit in een vloeiende beweging omdraaien. Laat staan dat je hele coördinatie verpest is. Je houding gaat ook naar de klote van op een bank hangen.
Nee. Shooten -> PC.
edit: de snelheid waarmee je om je as en dergelijke kunt draaien is heel delicaat en dat krijg je dus niet voor elkaar met zon stick op een gamepad. Accepteer dat gewoon en ga meisjesgames spelen op je console![]()
dit... =)quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee sukkel, juist op de PC loopt het vol met aimbots, cheaters en hackers, de consoles blijven schoon.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:24 schreef shadowflash het volgende:
Ben ik de enige die het wel een tof spel vind ...![]()
Laat de console mensen lekker met de console mensen schieten , aimbot vs. aimbot , homo's tegen homo's , soort zoekt soort.
Concole games zijn zeker niet slecht maar:
schieten = pc pur sang , en dat zal nooit veranderen , tenzij er een gek is die op het idee komt om een muis en toetsenbord aan te sluiten op z'n TVdoos.
Right ... mhehehe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |