Nee hoor, kijk maar naar mijn stats. Ik add je wel op psnquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij wordt gewoon steeds gepowned door die 12 jarige, door de microfoon schreeuwende, klote kinderen
mijn PSN: larsieequote:Op zaterdag 19 december 2009 11:20 schreef deepart het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar naar mijn stats. Ik add je wel op psn
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
mijn PSN: larsiee
Ik heb alleen niet zo'n goede score, ik laat altijd mijn buurjongetjes spelen
Maar zin om een keer de special ops te doen?
Die kinderen snappen er niks van, maar ik laat ze spelen voor de XPquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:26 schreef deepart het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja hoor ik doe wel een keer mee. Ik zal je vandaag nog adden
rot toch op.quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Shooters speel je op een PC, niet op een console
Je bedoelt GoldenEye en Killzone ipv die generieke kutgames.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:29 schreef Markster het volgende:
[..]
rot toch op.
Nooit Gears of halo gespeeld zeker
goldeneye okay, maar killzone vond ik maar een kutspel, speelde verschrikkelijk, zeker in vergelijking met halo en ZEKER met Gearsquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:41 schreef memrtn het volgende:
[..]
Je bedoelt GoldenEye en Killzone ipv die generieke kutgames.
Omdat jij die standaard meuk gewend bent. Als je het juist over een goede besturing op de consoles hebt, dan is het Killzone. Jij kan daar gewoon niet mee omgaan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:46 schreef Markster het volgende:
[..]
goldeneye okay, maar killzone vond ik maar een kutspel, speelde verschrikkelijk, zeker in vergelijking met halo en ZEKER met Gears
klopt, ik game namelijk pas vanaf de MSX, dus ik ben nog maar een n00bquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:48 schreef memrtn het volgende:
[..]
Omdat jij die standaard meuk gewend bent. Als je het juist over een goede besturing op de consoles hebt, dan is het Killzone. Jij kan daar gewoon niet mee omgaan.
Juist niet een PC is goed voor RollerCoaster Tycoon of iets.quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Shooters speel je op een PC, niet op een console
Je bedoelt GoldenEye en PerfectDark ipv die generieke kutgames.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:41 schreef memrtn het volgende:
[..]
Je bedoelt GoldenEye en Killzone ipv die generieke kutgames.
Aimen met pookjes etc is gewoon al automatisch faalquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:29 schreef Markster het volgende:
[..]
rot toch op.
Nooit Gears of halo gespeeld zeker
Mensen vinden Killzone alleen maar goed omdat het uit Nederland komt ofzoquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:48 schreef memrtn het volgende:
[..]
Omdat jij die standaard meuk gewend bent. Als je het juist over een goede besturing op de consoles hebt, dan is het Killzone. Jij kan daar gewoon niet mee omgaan.
Omdat ik gelijk heb.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:01 schreef memrtn het volgende:
Topic verpest. Cooper is aanwezig.
De PSP-versie is iets heel anders. Dat is een thirdperson-versie.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:03 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Mensen vinden Killzone alleen maar goed omdat het uit Nederland komt ofzo
Ik had het een paar jaar terug op de psp gespeeld en ik vond er geen zak aan
Daarom worden er ook nieuwe grafische kaarten uitgebracht door fabrikanten die 3x de prijs zijn van een kutconsole en alsnog als warme broodjes over de toonbank gaan. Get your facts right Itardquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:37 schreef zovty het volgende:
Ik heb dit spel geleend van iemand (die er niks van snapte) en ik kan het gewoon spelen. Op m'n ps3.
Pc als gameplatform is dood. Al jaren.
Oh, ik zeg niet dat alle nerds in de wereld dat ook al door hebben. Ik neem het de graka ontwikkelaars niet kwalijk dat ze dat handje vol pc gamers als betatesters van hun video chips gebruiken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:41 schreef Dibble het volgende:
[..]
Daarom worden er ook nieuwe grafische kaarten uitgebracht door fabrikanten die 3x de prijs zijn van een kutconsole en alsnog als warme broodjes over de toonbank gaan. Get your facts right Itard
Het gaat niet om de tech maar om de games tjap. Al jaren.quote:Je weet trouwens wel dat de PS3 en XBOX 4.5 jaar stilstaan wat technologie betreft? Zonde PC's krijg je geen sterkere betere console de hele tijd.
Ey tjap, het gaat om de wisselwerkingquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:42 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh, ik zeg niet dat alle nerds in de wereld dat ook al door hebben. Ik neem het de graka ontwikkelaars niet kwalijk dat ze dat handje vol pc gamers als betatesters van hun video chips gebruiken.
[..]
Het gaat niet om de tech maar om de games tjap. Al jaren.
Blijf jij dan maar fijn in een donker hoekje op je geweldige pc gamen in je eentje of tegen iemand aan de andere kant van de wereld die je niet kent,quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:41 schreef Dibble het volgende:
[..]
Daarom worden er ook nieuwe grafische kaarten uitgebracht door fabrikanten die 3x de prijs zijn van een kutconsole en alsnog als warme broodjes over de toonbank gaan. Get your facts right Itard
Je weet trouwens wel dat de PS3 en XBOX 4.5 jaar stilstaan wat technologie betreft? Zonde PC's krijg je geen sterkere betere console de hele tijd.
Jij hebt echt een miserabel leven als je je om dit soort futiliteiten zo op kan winden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:51 schreef Dibble het volgende:
Ja, dankzij de consoles worden games er helaas niet innovatiever op. Integendeel, ze worden juist gedegradeerd tot een niveau wat op PC ongehoord is. Tsja, ik kan het je niet kwalijk nemen, angezien consol gamers kutgames gewend zijn met 0 diepgang en na 1 maandje de game in een hoek tiefen en doorgaan naar de volgende terwijl op de PC het volle potentieel benut word.
De AC130 en Nuke killstreaks waren er allang in CoD4 in vorm van mods die door de community waren gemaakt en nu heeft IW die gejat en in MW2 gestopt. Ik zie consolegamers niet actief feedback geven en zaken verbeteren.
Ow, en als het niet om de tech gaat, koop dan een N64 ofsoJe beredenering slaat als een tang op een varken nipwhit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |