De PSP-versie is iets heel anders. Dat is een thirdperson-versie.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:03 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Mensen vinden Killzone alleen maar goed omdat het uit Nederland komt ofzo
Ik had het een paar jaar terug op de psp gespeeld en ik vond er geen zak aan
Daarom worden er ook nieuwe grafische kaarten uitgebracht door fabrikanten die 3x de prijs zijn van een kutconsole en alsnog als warme broodjes over de toonbank gaan. Get your facts right Itardquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:37 schreef zovty het volgende:
Ik heb dit spel geleend van iemand (die er niks van snapte) en ik kan het gewoon spelen. Op m'n ps3.
Pc als gameplatform is dood. Al jaren.
Oh, ik zeg niet dat alle nerds in de wereld dat ook al door hebben. Ik neem het de graka ontwikkelaars niet kwalijk dat ze dat handje vol pc gamers als betatesters van hun video chips gebruiken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:41 schreef Dibble het volgende:
[..]
Daarom worden er ook nieuwe grafische kaarten uitgebracht door fabrikanten die 3x de prijs zijn van een kutconsole en alsnog als warme broodjes over de toonbank gaan. Get your facts right Itard
Het gaat niet om de tech maar om de games tjap. Al jaren.quote:Je weet trouwens wel dat de PS3 en XBOX 4.5 jaar stilstaan wat technologie betreft? Zonde PC's krijg je geen sterkere betere console de hele tijd.
Ey tjap, het gaat om de wisselwerkingquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:42 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh, ik zeg niet dat alle nerds in de wereld dat ook al door hebben. Ik neem het de graka ontwikkelaars niet kwalijk dat ze dat handje vol pc gamers als betatesters van hun video chips gebruiken.
[..]
Het gaat niet om de tech maar om de games tjap. Al jaren.
Blijf jij dan maar fijn in een donker hoekje op je geweldige pc gamen in je eentje of tegen iemand aan de andere kant van de wereld die je niet kent,quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:41 schreef Dibble het volgende:
[..]
Daarom worden er ook nieuwe grafische kaarten uitgebracht door fabrikanten die 3x de prijs zijn van een kutconsole en alsnog als warme broodjes over de toonbank gaan. Get your facts right Itard
Je weet trouwens wel dat de PS3 en XBOX 4.5 jaar stilstaan wat technologie betreft? Zonde PC's krijg je geen sterkere betere console de hele tijd.
Jij hebt echt een miserabel leven als je je om dit soort futiliteiten zo op kan winden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:51 schreef Dibble het volgende:
Ja, dankzij de consoles worden games er helaas niet innovatiever op. Integendeel, ze worden juist gedegradeerd tot een niveau wat op PC ongehoord is. Tsja, ik kan het je niet kwalijk nemen, angezien consol gamers kutgames gewend zijn met 0 diepgang en na 1 maandje de game in een hoek tiefen en doorgaan naar de volgende terwijl op de PC het volle potentieel benut word.
De AC130 en Nuke killstreaks waren er allang in CoD4 in vorm van mods die door de community waren gemaakt en nu heeft IW die gejat en in MW2 gestopt. Ik zie consolegamers niet actief feedback geven en zaken verbeteren.
Ow, en als het niet om de tech gaat, koop dan een N64 ofsoJe beredenering slaat als een tang op een varken nipwhit.
Niet duur, die fabrikanten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Blijf jij dan maar fijn in een donker hoekje op je geweldige pc gamen in je eentje of tegen iemand aan de andere kant van de wereld die je niet kent,
Ik verkies toch liever gezelligheid met vrienden boven een grafische kaart uitgebracht door fabrikanten die 3x de prijs zijn van een console. Het gaat om de fun, niet om de graphics
gast hou je bek.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:51 schreef Dibble het volgende:
Ja, dankzij de consoles worden games er helaas niet innovatiever op. Integendeel, ze worden juist gedegradeerd tot een niveau wat op PC ongehoord is. Tsja, ik kan het je niet kwalijk nemen, angezien consol gamers kutgames gewend zijn met 0 diepgang en na 1 maandje de game in een hoek tiefen en doorgaan naar de volgende terwijl op de PC het volle potentieel benut word.
De AC130 en Nuke killstreaks waren er allang in CoD4 in vorm van mods die door de community waren gemaakt en nu heeft IW die gejat en in MW2 gestopt. Ik zie consolegamers niet actief feedback geven en zaken verbeteren.
Ow, en als het niet om de tech gaat, koop dan een N64 ofsoJe beredenering slaat als een tang op een varken nipwhit.
Heb je die vieze fag ook weer.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:55 schreef Markster het volgende:
[..]
gast hou je bek.
Ik heb ze allemaal;
PC met quadcore en 4870's in crossfire
PS3
X360
en zelfs de wii
En weet je waar ik de meeste lol in tijden mee beleefd heb?
new super mario bros op de wii, met mijn vriendin en nog 2 vrienden.
Daarna komt de x360, ps3 en als laatste de PC.
Ja, mijn PC creeert de mooiste beelden (tv en monitor beide fullHD, daar zit geen verschil in) maar de meeste fun heb ik toch echt op 1 van de consoles hoor
Je bent gewoon een nerd, geeft niets
Wat een kutfanboy ben jij zeg.quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:32 schreef Choad het volgende:
TS kan niet gamen en faalt hard in de multiplayer van een bazenspel![]()
wtf is je probleemquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:56 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Heb je die vieze fag ook weer.
Ow, dat was al genoeg reden voor mij om hem niet te kopenquote:Op zaterdag 19 december 2009 05:08 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Een bazenspel, op de pc? Modern Warfare 1, dat was (of is) een bazenspel. Deel II is gewoon slecht:
- geen dedicated servers
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:55 schreef Markster het volgende:
[..]
gast hou je bek.
Ik heb ze allemaal;
PC met quadcore en 4870's in crossfire
PS3
X360
en zelfs de wii
Je bent gewoon een nerd, geeft niets
-edit-
Mijjn DS Lite helemaal vergeten!
Ik heb gewoon geld, en de PC heb ik gekocht van mijn Bonussen (moest ik toendertijd aan hardware uitgeven)quote:
Prima joh. Als jij al je geld uit wilt geven aan spelcomputers en vervolgens anderen wilt uitschelden voor nerd is dat jouw goed recht.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:58 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geld, en de PC heb ik gekocht van mijn Bonussen (moest ik toendertijd aan hardware uitgeven)
le-zen. Ik moest mijn bonussen opmaken aan hardware. Regel van de zaak...quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:00 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Prima joh. Als jij al je geld uit wilt geven aan spelcomputers en vervolgens anderen wilt uitschelden voor nerd is dat jouw goed recht.
Prima, als jij dan nog alle spelcomputers en jouw pc'tje gebruikt om te gamen om daar vervolgens een waardeoordeel over te vellen, die op internet te plaatsen en hem te gebruiken om andere mensen uit te schelden voor nerd, is dat jouw goed recht.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:01 schreef Markster het volgende:
[..]
le-zen. Ik moest mijn bonussen opmaken aan hardware. Regel van de zaak...
Wii is van mijn vriendin.
ja maar natuurlijk. Als het wat fout gaat lekker een week wachten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:02 schreef Koko_Banana het volgende:
50 euro betalen voor een spel![]()
Koop gewoon via webshops.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |