En dan een week (of niet langer) moeten wachten?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:26 schreef slashdotter3 het volgende:
Je had het voor 35 euro bij g2play.net kunnen kopen dombo
Connexieproblemen..? Wat heb jij gesnoven?quote:Op zaterdag 19 december 2009 05:08 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Een bazenspel, op de pc? Modern Warfare 1, dat was (of is) een bazenspel. Deel II is gewoon slecht:
- geen dedicated servers
- korte potjes (30% van de tijd moet je wachten tot dat je kan spelen)
- slechte verbindingen (hoge pings)
- je kan geen map kiezen welke je wil spelen
- weinig playwers in een potje
- connexieproblemen
- geen leanfunctie
- ongebalanceerde wapens
- etc etc
De multiplayer op de pc is gewoon kut te noemen
quote:Op woensdag 23 december 2009 09:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Connexieproblemen..? Wat heb jij gesnoven?
Ik heb ook nooit begrepen waar die hele COD hype vandaan komt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:08 schreef Tahiti het volgende:
[ afbeelding ]Echte bazen speelde dit
Is oorlog niet heerlijk dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:02 schreef flashlightstar het volgende:
modernwarfare 2![]()
stom schiet spel dat oorlog verheerlijkt
Dankjewel voor deze geniale uitleg. Vooral het argument dat je houding naar de klote gaat van op een bank hangen vind ik erg sterk.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:24 schreef wallofdolls het volgende:
Effe serieus he. Mensen die shooters op n console spelen.... Wat doe je als er iemand pal achter je staat? Dan kun je je dus nooit in een vloeiende beweging omdraaien. Laat staan dat je hele coördinatie verpest is. Je houding gaat ook naar de klote van op een bank hangen.
Nee. Shooten -> PC.
Die bedacht ik als laatstequote:Op woensdag 23 december 2009 12:26 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Dankjewel voor deze geniale uitleg. Vooral het argument dat je houding naar de klote gaat van op een bank hangen vind ik erg sterk.
Klopt. Op een bank kun je niet gewoon rechtop zitten. En je kunt niet op een console gamen terwijl je op een bureaustoel zit. Dat is onmogelijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:29 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Die bedacht ik als laatste. Als je je uren wilt concentreren kun je niet op n bank zitten want dan word je lamlendig
Ik vind mijn computerhouding nog altijd 300 keer relaxer dan op wat voor manier achter n console, ongeacht wat je verzint.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:32 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Klopt. Op een bank kun je niet gewoon rechtop zitten. En je kunt niet op een console gamen terwijl je op een bureaustoel zit. Dat is onmogelijk.
Uiteraard. Want als jou het niet lukt een normale coördinatie te behouden op de console dan kan niemand dat natuurlijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:36 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ik vind mijn computerhouding nog altijd 300 keer relaxer dan op wat voor manier achter n console, ongeacht wat je verzint.
Feit blijft dat dat mn hoofdpunt niet was, maar het coördinatieaspect en die is wel helemaal naar de klote op n console
Omdat spellen zoals GTA, MGS, GT veel fijner spelen op een console. Zulk soort spellen wil je gewoon niet op een pc spelen.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:51 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Waarom maken ze eigenlijk nog consoles? De PC heeft zoveel meer te bieden!
Denk er eerst maar eens over na. Over het verschil in nuance dat je kunt maken in je bewegingen met een muis en met n stick. Weet je; anders ga je even buitenspelen, als je toch al mn posts uit zn verband trekt.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:51 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Uiteraard. Want als jou het niet lukt een normale coördinatie te behouden op de console dan kan niemand dat natuurlijk.
Waarom maken ze eigenlijk nog consoles? De PC heeft zoveel meer te bieden!
Nee, ik ga niet buiten spelen. Je moeder.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:57 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Denk er eerst maar eens over na. Over het verschil in nuance dat je kunt maken in je bewegingen met een muis en met n stick. Weet je; anders ga je even buitenspelen, als je toch al mn posts uit zn verband trekt.
DE PC IS VEEL BETER WANT DAN KUN JE ZO SNELLER OMDRAAIEN ALS ER IEMAND ACHTER JE STAAT EN JE HOUDING IS VEEL BETER. DAT ZIJN DE ENIGE TWEE DINGEN DIE BELANGRIJK ZIJN!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:55 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Omdat spellen zoals GTA, MGS, GT veel fijner spelen op een console. Zulk soort spellen wil je gewoon niet op een pc spelen.
ot: sowieso zijn de meeste spellen de 50 euro echt niet waard. Je console laten chippen/flashen voor 35E dan weer wel. Er zijn maar een paar spellen die het gewoon echt echt ECHT waard zijn om te kopen.
Een bazenspel met megalagg ja..quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:32 schreef Choad het volgende:
TS kan niet gamen en faalt hard in de multiplayer van een bazenspel![]()
Steam kan ook in offlinemodus draaienquote:Op woensdag 23 december 2009 15:51 schreef Dibble het volgende:
Ik heb nu al drie weken geen internet op mijn comp. Nieuwe GFX aangeschaft, voeding. MW2 geïnstalleerd. Heb maar 3 dagen kunnen spelen tot internet ophield. Als ik nu de SP wil opstarten zegt ie, need Steam connection. ECHT WTF.
Ik had die game beter kunnen downloaden aangezien je die versie WEL offline kunt spelen. Schandalig dit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |