quite a lot!quote:
Oh my Godquote:
Charlotte the harlot. En je had het al over dat ze denken dat je gemakkelijk bentquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ha tof een vers nieuw topicDe andere in minder dan 24 uur vol
Wat rijmt er op charlotte dan?
Stuur maar doorquote:Op zaterdag 19 december 2009 05:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
iemand die mijn kerstverhaal wil lezen en met mij wil meedenken over of het geschikt is voor de kerstverhalen wedstrijd? Mijn broer wees me er op, haha. Ik had er zelf niet aan gedacht om mee te doen, maar opeens bleek galesburg toch een inspiratie
Nooit van het woord gehoordquote:Op zaterdag 19 december 2009 06:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Charlotte the harlot. En je had het al over dat ze denken dat je gemakkelijk bent
uwwwm wat is je mailadres ookweer?quote:
De helft zit in groningen te blauwbekken voor een glazen huisquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:39 schreef De_Hertog het volgende:
En sommige mensen zijn gewoon aan het werk![]()
in kleine stukjes knippen en er een puzzel van makenquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]da's ook niks op een zaterdag....
Ik moet een surprise verzinnen maar ik weet niks, ben daar zo slecht in.....
Wat kun je doen met een grote kamerplant?
Normaal is het ook geen werkdag, maar de baas vroeg het vriendelijk en ik ben te aardig somsquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]da's ook niks op een zaterdag....
Ik moet een surprise verzinnen maar ik weet niks, ben daar zo slecht in.....
Wat kun je doen met een grote kamerplant?
De tijd voor sinterklaasversiering is dan ook wel voorbijquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:26 schreef LadyBlack het volgende:dat van die kerstversiering vind ik wel een leuke eigenlijk!
Ach, bij ons begon ook vrijwel iedereen op de dag zelf. Succesquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
Vanavond
En ik ga nu die kamerplant kopen
Jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:13 schreef Yurithemaster het volgende:
Heeft de trein controleur trouwens een appaartje bij zich om een ovchipkaart te checken?
Dat klopt.quote:want anders kan je gewoon gratis reizen.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:03 schreef LadyBlack het volgende:
* vloekend en tierend binnenstormt....!!!
De plant die ik vanmiddag had gekocht is in de 10 minuten dat ik ermee naar huis ben gefietst, DOODGEVROREN!!!![]()
![]()
![]()
Call me stupid, maar ik wist echt niet dat dat niet kon en niemand in het tuincentrum heeft me dat ook verteld
Nu pak ik mn oude kleine nepkerstboompje maar in, als alternatieve plant, en dan krijgen ze wel een nieuwe van me als het niet meer vriest
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:03 schreef LadyBlack het volgende:
* vloekend en tierend binnenstormt....!!!
De plant die ik vanmiddag had gekocht is in de 10 minuten dat ik ermee naar huis ben gefietst, DOODGEVROREN!!!![]()
![]()
![]()
Call me stupid, maar ik wist echt niet dat dat niet kon en niemand in het tuincentrum heeft me dat ook verteld
Nu pak ik mn oude kleine nepkerstboompje maar in, als alternatieve plant, en dan krijgen ze wel een nieuwe van me als het niet meer vriest
Ja we hebben weer een witte deken gehad vannachtquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:07 schreef LadyBlack het volgende:
I know![]()
Maargoed, dat kerstboompje is wel wat makkelijker vervoeren dan die plant, dat scheelt dan ergens ook wel weer...
Hoest daar, ook alweer sneeuw?
Een palmboomquote:
Nope, net wakkerquote:
Er staat toch een naam op het kaartje dat in de pot zit?quote:
Volgens Wiki: De Spathiphyllum kan tegen de kou maar niet tegen een temperatuur onder de 15ºCquote:
Nee precies. Alhoewel het hier in huis kouder is dan 15C als de verwarming uit is geweest 's nachts.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:42 schreef iamredleader het volgende:
15 graden is nog niet eens koud
Ik dacht al wat hoor ik voor kabaal......quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
All I want For Christmas op 3fm... Het spijt me zeer, maar ik heb het volume maximaal omhoog gedraaid
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik dacht al wat hoor ik voor kabaal......
Dat is inderdaad een handige tool voor mensen die in het buitenland verblijven.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
net met mn nederlandse vriendinnetje van hier geskypet en er was iemand anders van school (ook een europeaan) bij haar. Dat was leukEn hopelijk vanavond even met mijn papa skypen
Skype is echt mijn redding hier
Is dat zoiets als Blahniks? Daar had mijn ex 2 paar van....quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmmmm google adds wil me nu graag aan de Louboutin schoenen... graag
Nóg beter!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is dat zoiets als Blahniks? Daar had mijn ex 2 paar van....
Ook nog duurder zeker....quote:
Toen mijn ex ze ging kopen beide keren dacht ik daar gaat de vakantie......quote:
Ow, maximaal 500 euro, zeg dat dan! Dan valt het reuze meequote:Op zaterdag 19 december 2009 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
naah niet meer dan vijfhonderd euro
Mijn hele trainingsgerei kost minder........ Heel veel minder.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
naah niet meer dan vijfhonderd euro
Ik niet, ik ben vermoeid en zit heerlijk thuisquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien hebben mensen iets beters gevonden om te doen op een zaterdag avond.
De hele dag hequote:Op zaterdag 19 december 2009 23:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien hebben mensen iets beters gevonden om te doen op een zaterdag avond.
Ik ben vandaag niet buiten geweestquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het enige menselijke contact wat ik vandaag heb gehad was skype en wat smsjes![]()
Ik ben wel buiten geweest, maar er was geen mens te bekennen
Dus ze hebben niet alleen zaterdagavond wat beters te doen. Anyway, wat loop ik mezelf te verdedigen, het was een constatering en een ware ook.quote:
Ach het was wel soort van een sympathieke ventquote:Op zondag 20 december 2009 03:07 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Nou ja misschien dat het dan toch gezellig wordt. Maar niet om de reden die hij denkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |