Er staat toch een naam op het kaartje dat in de pot zit?quote:
Volgens Wiki: De Spathiphyllum kan tegen de kou maar niet tegen een temperatuur onder de 15ºCquote:
Nee precies. Alhoewel het hier in huis kouder is dan 15C als de verwarming uit is geweest 's nachts.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:42 schreef iamredleader het volgende:
15 graden is nog niet eens koud
Ik dacht al wat hoor ik voor kabaal......quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
All I want For Christmas op 3fm... Het spijt me zeer, maar ik heb het volume maximaal omhoog gedraaid
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik dacht al wat hoor ik voor kabaal......
Dat is inderdaad een handige tool voor mensen die in het buitenland verblijven.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
net met mn nederlandse vriendinnetje van hier geskypet en er was iemand anders van school (ook een europeaan) bij haar. Dat was leukEn hopelijk vanavond even met mijn papa skypen
Skype is echt mijn redding hier
Is dat zoiets als Blahniks? Daar had mijn ex 2 paar van....quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmmmm google adds wil me nu graag aan de Louboutin schoenen... graag
Nóg beter!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is dat zoiets als Blahniks? Daar had mijn ex 2 paar van....
Ook nog duurder zeker....quote:
Toen mijn ex ze ging kopen beide keren dacht ik daar gaat de vakantie......quote:
Ow, maximaal 500 euro, zeg dat dan! Dan valt het reuze meequote:Op zaterdag 19 december 2009 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
naah niet meer dan vijfhonderd euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |