abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75745513
Ja.
pi_75745538
En waarom komt nou uitgerekend Arthur stagelopen bij Martijn ?
  donderdag 17 december 2009 @ 21:17:12 #3
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_75745669
tvp
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_75745693
Dat hoofd van Ronja toen ze Arthur zag!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  donderdag 17 december 2009 @ 21:19:09 #5
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_75745770
quote:
Op donderdag 17 december 2009 21:13 schreef verleiding het volgende:
En waarom komt nou uitgerekend Arthur stagelopen bij Martijn ?
Lijkt me geen toeval hoor.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_75745787
Arthur als in de zin van die neger van vroeger?
Ja sorry ik heb al weekje niet gekeken
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  donderdag 17 december 2009 @ 21:23:29 #7
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_75745966
tvp
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_75745980
quote:
Op donderdag 17 december 2009 21:19 schreef Chinless het volgende:
Arthur als in de zin van die neger van vroeger?
Ja sorry ik heb al weekje niet gekeken
Nee, een "nieuwe" Arthur .
  donderdag 17 december 2009 @ 21:25:40 #9
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_75746075
quote:
Op donderdag 17 december 2009 21:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Lijkt me geen toeval hoor.
joh
Ik voorspel lachwekkende weken
Martijn en Irene was toch wel even leuk hoor
pi_75746119
Arthur die overal onverwacht komt opdoemen, en Ronja die dan haar vaste gezicht trekt.
pi_75746178
Wat zag Ronja eruit vanavond nog erger dan anders.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  donderdag 17 december 2009 @ 21:28:10 #12
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_75746207
tvp
Shuffle up and deal!!!
pi_75746651
tvp
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  donderdag 17 december 2009 @ 21:48:13 #14
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_75747109
Al 2 dagen alleen de shorties gekeken.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_75749233
Wat een faal GTST nu, echt alleen maar relatie gezeik nu. Hoe tof ik Sair ook vind, dit gaat me te ver, ik stop er weer mee.
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 17 december 2009 @ 23:00:16 #16
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_75750027
Ik heb vanochtend eens voor het eerst gekeken deze week.
Ik vind het posten over feiten van vroeger leuker dan het ook echt kijken.
Ik keek ook onder het aankleden en ontbijten etc dus was er niet echt mee bezig.
Ben het eigenlijk al weer vergeten. Keek het vanochtend dus het was de aflevering van Dinsdag.
Volgens mij was Maxime in beeld klopt dat ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 18 december 2009 @ 00:45:35 #17
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_75753421
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb vanochtend eens voor het eerst gekeken deze week.
Ik vind het posten over feiten van vroeger leuker dan het ook echt kijken.
Ik keek ook onder het aankleden en ontbijten etc dus was er niet echt mee bezig.
Ben het eigenlijk al weer vergeten. Keek het vanochtend dus het was de aflevering van Dinsdag.
Volgens mij was Maxime in beeld klopt dat ?
Ja ze loopt nu Barbara over te halen om weer achter Martijn aan te gaan. Maakt het voor Ludo wat makkelijker
  vrijdag 18 december 2009 @ 00:55:19 #18
268260 Dr.Mikey
pi_75753678
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 00:45 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Ja ze loopt nu Barbara over te halen om weer achter Martijn aan te gaan. Maakt het voor Ludo wat makkelijker
Haha ik dacht dat ze zelf achter Martijn aan ging.
Heb heel Barbara en Ludo niet gezien.
Heb trouwens nog wel Maria gezien die Danny vertelde dat Sjors was vreemdgaan ?
R.I.P DTS.
pi_75753760
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Haha ik dacht dat ze zelf achter Martijn aan ging.
Heb heel Barbara en Ludo niet gezien.
Heb trouwens nog wel Maria gezien die Danny vertelde dat Sjors was vreemdgaan ?
Nee, Maxime vindt Martijn nu een loser . Daarom stuurt ze Barbara er maar achteraan.

Maria had vermoedens dat er meer was tussen Bing en Sjors, mede omdat ze ooit getrouwd waren. Maar niet direct dat Sjors is vreemdgegaan, wat wel zo is.
  vrijdag 18 december 2009 @ 01:01:34 #20
268260 Dr.Mikey
pi_75753809
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 00:59 schreef verleiding het volgende:

[..]

Nee, Maxime vindt Martijn nu een loser . Daarom stuurt ze Barbara er maar achteraan.

Maria had vermoedens dat er meer was tussen Bing en Sjors, mede omdat ze ooit getrouwd waren. Maar niet direct dat Sjors is vreemdgegaan, wat wel zo is.
Ja dat wist ik dat heb ik gezien en met dat gedoe met dat condoom nu is ze natuurlijk zwanger en krijgt ze een neger kindje. Voorspelbaar als de tering.
R.I.P DTS.
  vrijdag 18 december 2009 @ 01:15:44 #21
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_75754080
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 01:01 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ja dat wist ik dat heb ik gezien en met dat gedoe met dat condoom nu is ze natuurlijk zwanger en krijgt ze een neger kindje. Voorspelbaar als de tering.
Ik hoop toch dat ze dat "denken" maar dat het uiteindelijk van Danny is.
  vrijdag 18 december 2009 @ 01:22:01 #22
268260 Dr.Mikey
pi_75754223
Wat we krijgen wordt dood saai en ik hoef gelukkig niet te kijken want ik weet al hoe het gaat lopen.
Eerst wordt het zo dat Sjors er achterkomt dat ze zwanger is en het voor iedereen verzwijgt.
Dan na lang drama van Sjors die het niet durft te zeggen en het vervolgens wel durft maar door Bing of Danny wordt afgekapt. Komt het er uiteindelijk uit Als het Bing is scheelt dat weer een weekje of drie verhaal.
Want Sjors Vertelt eerst aan Danny dat ze het met bing gedaan heeft of dat ze zwanger is .
Maar niet tegelijk dus Danny snapt de link niet .

Dan komt alles toch uit.
Is er ruzie tussen Danny Bing Lorena en Sjors.

Vervolgens komt het kind blijkt het van Bing te zijn en besluiten Sjors en Bing toch weer bij elkaar te komen.
Of als ze het heel lang rekken proberen Danny en Sjors het toch eerst samen wat weer veel overgeproduceerde en dus saaie gezin situaties oplevert.

Om dan weer na een halve maand toch weer om te gaan en Sjors en Bing weer bij elkaar te laten komen.

Quote deze post maar want zo zou het wel gaan.
R.I.P DTS.
  vrijdag 18 december 2009 @ 06:54:03 #23
225540 Pugg
Friends forever
pi_75756456
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 01:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat we krijgen wordt dood saai en ik hoef gelukkig niet te kijken want ik weet al hoe het gaat lopen.
Eerst wordt het zo dat Sjors er achterkomt dat ze zwanger is en het voor iedereen verzwijgt.
Dan na lang drama van Sjors die het niet durft te zeggen en het vervolgens wel durft maar door Bing of Danny wordt afgekapt. Komt het er uiteindelijk uit Als het Bing is scheelt dat weer een weekje of drie verhaal.
Want Sjors Vertelt eerst aan Danny dat ze het met bing gedaan heeft of dat ze zwanger is .

Dan komt alles toch uit.

Vervolgens komt het kind blijkt het van Bing te zijn en besluiten Sjors en Bing toch weer bij elkaar te komen.
Of als ze het heel lang rekken proberen Danny en Sjors het toch eerst samen wat weer veel overgeproduceerde en dus saaie gezin situaties oplevert.

Om dan weer na een halve maand toch weer om te gaan en Sjors en Bing weer bij elkaar te laten komen.

Bij deze
  vrijdag 18 december 2009 @ 12:12:35 #24
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_75763633
quote:

Dan komt alles toch uit.

pi_75765104
Het dieptepunt van deze aflevering was Ludo die aan Maxime vroeg: hoever ben jij met Barbara?
Het is echt niet Ludo op die manier. Zo met zijn zus bekokstoven in een huwelijk eigenlijk. Belachelijk!
En Sjors kijkt de laatste tijd alleen maar zuur.
pi_75765246
Sjors zal wel een miskraam krijgen, dat doen ze altijd als ze geen abortus kunnen/willen. En als dat kind van Bing zou zijn, dan moeten ze de komende tien jaar op zoek naar halfbloedjes voor in de serie. Bij een blank kind heb je veel meer keuze qua casting. Dus als het komt zal het wel er wel zulks uitkomen...

Een miskraam dus, misschien wel veroorzaakt door Lorena die in al haar jaloezie in het heetst van de strijd Sjors omdrukt waarna ze met haar buik op een stoel/tafel valt en een miskraam krijgt. Lorena heeft meteen spijt (zelf immers ook gehad) maar ze heeft de schijn tegen en iedereen kijkt haar met de nek aan... Door al deze tegenslagen groeien Bing en Sjors naar elkaar toe om samen het verdriet te verwerken... Nouja zomaar weer een saai voorspelbaar lijntje voor GTST.
know'm sayin?
word? word.
pi_75771481
Ik zie alweer dat ik niks gemist heb.
Aids.
  vrijdag 18 december 2009 @ 15:45:45 #28
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_75772171
Ronja die niet weet van Koning Arthur en alleen maar Elvis kent.

Verder blijft Marjolein Keuning wel goed spelen en was het blauw omrande silhouet van Ludo mooi in het park. Voor de rest slaat het verhaal natuurlijk nergens op.

Eergister was het Zeg 'ns Aa in die toko (Maria en Charlie die stressen over een vuilniszak en het alfamannetje Bing dat Charlie niet komt redden), gisteren was het een ouderwetse klucht (Jack die roept "Ik doe de deur wel open", terwijl de personen die Sjors en Bing er niet bij kunnen hebben 1 voor 1 binnen komen).
pi_75775702
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 15:45 schreef Perico het volgende:
Ronja die niet weet van Koning Arthur en alleen maar Elvis kent.
Dat sloeg indd. echt nergens op.
  vrijdag 18 december 2009 @ 17:38:11 #30
268260 Dr.Mikey
pi_75776276
Maar !!!
quote:
(spoiler) In 2007 ontdekte Barbara een knobbeltje in haar borst. Uit nader onderzoek bleek vervolgens dat Barbara te kampen had met een kwaadaardige vorm van borstkanker. Uiteindelijk moest Barbara's borst zelfs afgezet worden om de kanker de baas te kunnen blijven. De operatie slaagde en na enkele maanden werd Barbara zelfs kankervrij verklaard..

In de uitzending van vrijdag 18 december krijgt Barbara echter de schrik van haar leven wanneer ze te horen krijgt dat de kanker terug is in haar lichaam. 2010 belooft dus een spannend jaar te worden voor Barbara. Zal zij opnieuw de kanker de baas weten te zijn of moet Charlie dit keer écht afscheid nemen van haar moeder? U krijgt het antwoord de komende weken in Goede tijden Slechte tijden.
Tsja...
Hebben we ook al een paar keer gehad
R.I.P DTS.
  † In Memoriam † vrijdag 18 december 2009 @ 19:28:10 #31
37843 lady-wrb
kortaf
pi_75779892
zo'n mooi einde als sylvia krijgt ze hopenlijk niet
  vrijdag 18 december 2009 @ 19:48:27 #32
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_75780651
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 17:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar !!!
[..]

Tsja...
Is it rly true!!!?
Zou het kunnen dat ze uit de serie gaat?? (voorzichtige )
  vrijdag 18 december 2009 @ 20:09:22 #33
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_75781531
Hij laat een sleutel bijmaken, nou dat wordt wat.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_75782327
Al wordt Ludo min of meer afgewezen, hij blijft een superieur lachje op zijn gelaat vertonen
Een heer met stijl
pi_75782372
Hopelijk verdwijnt het personage Barbara nu uit de serie, ik ga hier verder geen verheugde uitspraken doen over het hebben van kanker, daar is namelijk niks grappigs aan irl
Een heer met stijl
  vrijdag 18 december 2009 @ 20:36:11 #36
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_75782467
Ik moet me ook inhouden omdat het hier om kanker gaat, maar ik hoop ook dat ze verdwijnt.
pi_75782825
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 17:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar !!!
[..]

Tsja...
huh.. maar toen ze laatst lag te vozen met martijn had ze toch 2 borsten??
just give a second thought
what if we don't get caught...
  vrijdag 18 december 2009 @ 20:57:55 #38
268260 Dr.Mikey
pi_75783317
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 19:48 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Is it rly true!!!?
Zou het kunnen dat ze uit de serie gaat?? (voorzichtige )
Inderdaad nog een beetje dubbel.
R.I.P DTS.
pi_75784506
Barbara gaat niet dood. Ze heeft een vast contract en onlangs in een interview heeft mevr Besijn zelf nog aangegeven dat ze nog wel 10 jaar in gtst wil blijven. Dus dans nog maar niet te vroeg.
pi_75785347
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:46 schreef Apotheose het volgende:

[..]

huh.. maar toen ze laatst lag te vozen met martijn had ze toch 2 borsten??
Ze heeft het weer laten opvullen geloof ik. Of zo'n prothese.
know'm sayin?
word? word.
pi_75786978
Sair in de preview .

Waarom reageert Martijn zo raar als Irene hem bedankt enzo?
pi_75787090
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 21:28 schreef LinkseVriend het volgende:
Barbara gaat niet dood. Ze heeft een vast contract en onlangs in een interview heeft mevr Besijn zelf nog aangegeven dat ze nog wel 10 jaar in gtst wil blijven. Dus dans nog maar niet te vroeg.
Als er iemand over haar houdbaarheidsdatum heen is zij het wel, zo een 10 jaar geleden kwam ze binnen als een zachtaardige, lieve vrouw met lang haar (zoals mooie vrouwen horen te hebben!). Sindsdien werd ze steeds egoïstischer (behalve tegen Charlie), bitcheriger, zeikeriger, onrechtvaardig-dominanter, drammeriger, oppertunistischer en vooral hypocrieter en schijnheiliger. En als je dat gezicht van nu ziet, de maan heeft zelfs minder kraters zo op het eerste gezicht.

Weg met Barbara
Een heer met stijl
pi_75787264
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:24 schreef verleiding het volgende:
Sair in de preview .

Waarom reageert Martijn zo raar als Irene hem bedankt enzo?
Die Martijn is gewoon raar, ik vond zelfs Fos of Mickey Lammers op hun onzekerst nog zelfverzekerder en zelfbewuster over komen dan Martijn.

Echt een rasechte mietje, waarom niet gewoon een evenwichtige stabiele gezinsman als tegenpool voor Irene, zoals Robert of Jef vroeger of Eric Forrester als tegenpool van Stephanie in de eerste jaren van the Bold. Ze sneeuwden hun vrouwen niet onder, maar ze wisten waar ze stonden en konden zichzelf met overtuiging laten horen.
Een heer met stijl
pi_75787550
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Die Martijn is gewoon raar, ik vond zelfs Fos of Mickey Lammers op hun onzekerst nog zelfverzekerder en zelfbewuster over komen dan Martijn.

Echt een rasechte mietje, waarom niet gewoon een evenwichtige stabiele gezinsman als tegenpool voor Irene, zoals Robert of Jef vroeger of Eric Forrester als tegenpool van Stephanie in de eerste jaren van the Bold. Ze sneeuwden hun vrouwen niet onder, maar ze wisten waar ze stonden en konden zichzelf met overtuiging laten horen. [ afbeelding ]
Zo maken ze ze tegenwoordig niet meer .
  vrijdag 18 december 2009 @ 22:58:18 #45
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_75788678
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Als er iemand over haar houdbaarheidsdatum heen is zij het wel, zo een 10 jaar geleden kwam ze binnen als een zachtaardige, lieve vrouw met lang haar (zoals mooie vrouwen horen te hebben!). Sindsdien werd ze steeds egoïstischer (behalve tegen Charlie), bitcheriger, zeikeriger, onrechtvaardig-dominanter, drammeriger, oppertunistischer en vooral hypocrieter en schijnheiliger. En als je dat gezicht van nu ziet, de maan heeft zelfs minder kraters zo op het eerste gezicht.

Weg met Barbara
Zo mee eens!
Janine was weer lollig vandaag. Arthur is zo hatelijk.. Ik snap nog steeds niet wat hij van plan is
pi_75793598
Wie zong dat mooie liedje wat ze lieten horen toen Barbara wachtte in het ZH?
pi_75797556
Ludo speelt alsof hij Irene leuk vindt en het komt ongeloofwaardig over. Dat zal ook wel de bedoeling zijn dat hij het zo speelt. Het is immers nep.Er is in ieder geval geen enkele chemie te bespeuren.
Het stukje tussen hem en Janine vond ik dan wel weer leuk. Dan sprankelt het gelijk een stuk meer.
Ludo achter een boom om Irene op te wachten als Martijn weggaat. Martijn die plots een spoedgeval heeft, door Ludo geregeld lijkt me? Hoe regel je zoiets?
  zaterdag 19 december 2009 @ 10:11:01 #48
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_75798078
tvp
pi_75798103
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 09:26 schreef e-runner het volgende:
Ludo speelt alsof hij Irene leuk vindt en het komt ongeloofwaardig over. Dat zal ook wel de bedoeling zijn dat hij het zo speelt. Het is immers nep.Er is in ieder geval geen enkele chemie te bespeuren.
Het stukje tussen hem en Janine vond ik dan wel weer leuk. Dan sprankelt het gelijk een stuk meer.
Ludo achter een boom om Irene op te wachten als Martijn weggaat. Martijn die plots een spoedgeval heeft, door Ludo geregeld lijkt me? Hoe regel je zoiets?
dat viel ook echt niet op
pi_75802229
Quote mij maar eens voor de verandering:
Barbara heeft geen kanker, maar ze zegt het gewoon om Martijn bij haar in de buurt te houden voor zgn. steun. Let maar op. Ik geloof gewoon niet dat de kanker terug is en ik vind dit wel een typische soap-reden.
  zaterdag 19 december 2009 @ 13:48:38 #51
268260 Dr.Mikey
pi_75802793
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 13:27 schreef RogerS het volgende:
Barbara heeft geen kanker, maar ze zegt het gewoon om Martijn bij haar in de buurt te houden voor zgn. steun. Let maar op. Ik geloof gewoon niet dat de kanker terug is en ik vind dit wel een typische soap-reden.
Dat zou best kunnen aangezien het Barbara is.
Maar hoe ziekelijk ben je om je kanker te misbruiken
Vind dat niet normaal.
R.I.P DTS.
pi_75803649
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 13:48 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen aangezien het Barbara is.
Maar hoe ziekelijk ben je om je kanker te misbruiken
Vind dat niet normaal.
Dat zou idd wel heel erg zijn..
  zaterdag 19 december 2009 @ 16:59:55 #53
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_75807604
Hoezeer ik Barbamonster ook haat, ik vind Barbaar toch geen type om misbruik te maken van haar ziekte of te faken dat ze weer ziek is.....

Ik zie haar liever op een andere manier de vernieling ingaan dan zo.
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_75820194
Ik zie Barbara wel haar ziekte misbruiken om Martijn terug te krijgen. Het kan best zijn dat dat het verzint. Vergeet immers niet dat zij Charlie liever in haar rolstoel hield dan te vertellen zij dat zij niet Charlie's moeder was . Misschien dat zij wordt opgezet door Maxime . En hoe Ludo samenspant met zijn zus om Martijn en Irene uit elkaar te drijven, een totaal onwaardige Ludo-verhaallijn.

*Ludo pleegt geen wraak op iemand die zijn dochter heeft gered en wanneer hij wraak neemt doe hij dat niet op deze manier, maar huurt hij mannetjes in om iemand gek te maken, te laten ontvoeren, failliet te laten gaan enz. Niet op deze kinderachtige manier door 2 mensen uit elkaar te drijven
pi_75826316
In ATWT gebeurde het toch ook dat Carly over die ziekte loog? Ach.. het is een soap dus het zal me niks verbazen. En in het echt doen mensen dat ook helaas.
Lijkt me trouwens ook wel klote om een patient te spelen met die ziekte.. best naar.
Hopelijk doet Martijn niks doms uit medelijden.

Zal Arthur uiteindelijk Ronja gaan ontvoeren of chanteren ofzo? Rare vent :p
pi_75873074
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 13:27 schreef RogerS het volgende:
Hierbij dan!
Nee, ik denk niet dat Barbara verzint dat ze de kanker terugheeft. Ik geloof dat dit wel zo is, maar wel maakt ze van de aanleiding gebruik om Martijn dichter bij zich te hebben.
Iets wat ze ook al deed trouwens, want ze belde hem op zoals Maxime haar had gezegd. Eerst vond ze dat wel erg laag, maar toch deed ze het wel.

Het is ook niet logisch dat zij het zou verzinnen, want ze wilde Martijn meehebben naar haar uitslag.
Hij kon niet, maar anders had hij toch meteen gezien dat het nep was?
  maandag 21 december 2009 @ 14:05:30 #57
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_75878253
Ja dat zou wel erg ver gaan. Denk niet dat ze als schrijvers zo diep zinken. maar het was inderdaad ook het eerste wat in mij opkwam.
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_75893666
Ze transformeren Ludo gewoon in een sukkelig schooljochie die geen meid kan krijgen
Een heer met stijl
pi_75893690
Het kan wel dat bv Maxime zegt dat Barbara weer kanker heeft en dat Barbara meegaat in die leugen.
Of dat ze (zoals Carly in ATWT) eerst een valse diagnose krijgt en daarna niet vertelt dat ze geen kanker heeft.
know'm sayin?
word? word.
  maandag 21 december 2009 @ 20:10:36 #60
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_75893881
"Oh alsjeblieft "

pi_75894142
Jezus Ludo, wat doen die schrijvers met je
Een heer met stijl
pi_75894538
Niet kijken is wel bevrijdend hoor
know'm sayin?
word? word.
pi_75894798
zouden die tieners nu naar die nieuwe tent??? Waarom lijkt het dan verdacht veel op De Koning?
  maandag 21 december 2009 @ 20:29:34 #64
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_75894834
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:28 schreef Apotheose het volgende:
zouden die tieners nu naar die nieuwe tent??? Waarom lijkt het dan verdacht veel op De Koning?
Ze gingen daar indrinken.
pi_75894938
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ze gingen daar indrinken.
ooww haha Niet goed genoeg opgelet dus
  maandag 21 december 2009 @ 21:46:41 #66
268260 Dr.Mikey
pi_75899434
Ik was aan het eten en had de tv aanstaan in een andere kamer.
Dus ik hoorde het wel. Ludo is echt te debiel voor woorden.
Zonder Martijn was Nina nou dood.
Ludo weet dat wel en wij weten dat Ludo dat hoort te beseffen maar die schrijvers zijn gewoon te stom voor woorden.
R.I.P DTS.
pi_75903006
Martijn moet gestraft worden, een schande om je eigen kind als eerste te redden !
pi_75903049
quote:
Op maandag 21 december 2009 22:49 schreef Tirza het volgende:
Martijn moet gestraft worden, een schande om je eigen kind als eerste te redden !
En de echte Ludo zou nooit samenwerken met een labiele vrouw als Maxime .
pi_75907614
quote:
Op maandag 21 december 2009 21:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik was aan het eten en had de tv aanstaan in een andere kamer.
Dus ik hoorde het wel. Ludo is echt te debiel voor woorden.
Zonder Martijn was Nina nou dood.
Ludo weet dat wel en wij weten dat Ludo dat hoort te beseffen maar die schrijvers zijn gewoon te stom voor woorden.
Nogmaals ze hebben een verhaallijn voor ogen Ludo tegen Martijn, alleen krijgen ze het niet voor elkaar een logische en geloofwaardige oorzaak hiervoor te bedenken. Het gevolg: puur amateurisme. In een serie van Bassie en Adriaan zit meer logica.

En waarom Ludo vs Martijn, Martijn is een slappe ruggegraatloze massochist, we weten dat Martijn geen kans maakt en dat Ludo toch wel wint. Bovendien iedereen zit hier al jaren op Ludo vs Jack te wachten, maar nee hoor, dan doen ze niet
Een heer met stijl
  dinsdag 22 december 2009 @ 00:26:48 #70
268260 Dr.Mikey
pi_75907731
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Nogmaals ze hebben een verhaallijn voor ogen Ludo tegen Martijn, alleen krijgen ze het niet voor elkaar een logische en geloofwaardige oorzaak hiervoor te bedenken. Het gevolg: puur amateurisme. In een serie van Bassie en Adriaan zit meer logica.

En waarom Ludo vs Martijn, Martijn is een slappe ruggegraatloze massochist, we weten dat Martijn geen kans maakt en dat Ludo toch wel wint. Bovendien iedereen zit hier al jaren op Ludo vs Jack te wachten, maar nee hoor, dan doen ze niet
Het maakt me niet uit wat de reden is en wat de schrijvers voor ogen hebben.
Het slaat gewoon totaal nergens op.
R.I.P DTS.
pi_75907839
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Het maakt me niet uit wat de reden is en wat de schrijvers voor ogen hebben.
Het slaat gewoon totaal nergens op.
En ik leg uit waarom het nergens op slaat, ze kunnen de ideeën in hun hoofd niet vertalen naar logische en acceptable verhaallijnen.
Een heer met stijl
pi_75911572
Brr, Arthur die ineens 's nachts in je keuken staat .
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:30:02 #74
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75922454
Moet het nu echt in élk topic gaan over hoe stom het nu is en hoe geweeeeeeeeeeldig het vroeger was? En ook niet een post met 3 regels, maar steeds halve boekwerken. Alsjeblieft zeg.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:18:32 #75
268260 Dr.Mikey
pi_75924514
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:30 schreef Harajuku. het volgende:
Moet het nu echt in élk topic gaan over hoe stom het nu is en hoe geweeeeeeeeeeldig het vroeger was? En ook niet een post met 3 regels, maar steeds halve boekwerken. Alsjeblieft zeg.
Ja ! Waarom niet ?
Een paar van de users die dat doen posten hier al van af het begin van deze reeks.
We mogen onze mening toch wel geven ? En dat een paar dat doen in lange maar wel duidelijke stukken.
Dat is voor ieder een manier van posten.

Wat dan klachten gehad ?
Mensen die positief willen zijn over het huidige gtst kunnen hier prima naast de mensen posten die naar vroeger verlangen.

En ja wie zich dan toch aan de ander stoort die gaat maar weg.
R.I.P DTS.
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:21:27 #76
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75924647
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ja ! Waarom niet ?
Een paar van de users die dat doen posten hier al van af het begin van deze reeks.
We mogen onze mening toch wel geven ? En dat een paar dat doen in lange maar wel duidelijke stukken.
Dat is voor ieder een manier van posten.

Wat dan klachten gehad ?
Mensen die positief willen zijn over het huidige gtst kunnen hier prima naast de mensen posten die naar vroeger verlangen.

En ja wie zich dan toch aan de ander stoort die gaat maar weg.
Ik ben hier gewoon user.

Van mij mag je je mening geven, waar ik me aan stoor is dat ik 10 keer in één en elk topic dezelfde mening lees.
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:15:42 #77
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_75929036
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 03:10 schreef verleiding het volgende:
Brr, Arthur die ineens 's nachts in je keuken staat .
Hehe, maar hij wil je alleen maar even geruststellen, dat je zelfs 's nachts niet bang voor hem hoeft te zijn
Hij is een betere stalker dan Martijn.

Ik zit alleen niet te wachten op Barbara's kanker treurnis en de terminologie die erbij hoort. Dingen als "ik ben nu niet meer schoon" enzo.
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:20:33 #78
223428 Countess
pi_75931932
Heb ik nog iets gemist gisteren?

Maxime die niet met Martijn aan wil pappen, wat is ze terughoudend
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:43:15 #79
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_75939545
Alleen Lorena vind ik nu leuk.
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:49:37 #80
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_75939837
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:06 schreef alors het volgende:
Het kan wel dat bv Maxime zegt dat Barbara weer kanker heeft en dat Barbara meegaat in die leugen.
Of dat ze (zoals Carly in ATWT) eerst een valse diagnose krijgt en daarna niet vertelt dat ze geen kanker heeft.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75941930
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:43 schreef Frey het volgende:
Alleen Lorena vind ik nu leuk.
Inderdaad, ze is goed bezig
pi_75949422
Lorena .
pi_75949639
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:49 schreef Frey het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net even gekeken.. Niet te geloven .
  dinsdag 22 december 2009 @ 23:46:04 #84
268260 Dr.Mikey
pi_75949755
En de schrijvers brengen het nog zo dat martijn zelf de conclusies trekt .
Ieder normaal mens zou dan zeggen nee je hebt het fout maar Barbara niet hoor.
R.I.P DTS.
  woensdag 23 december 2009 @ 08:38:03 #85
102973 Liquidist
pi_75957577
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
En de schrijvers brengen het nog zo dat martijn zelf de conclusies trekt .
Ieder normaal mens zou dan zeggen nee je hebt het fout maar Barbara niet hoor.
walgelijk zeg idd. Dit is echt hun dieptepunt
  woensdag 23 december 2009 @ 14:48:35 #86
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_75970689
My god! wat een drama... Arthur doet irritant (WAT WIL DIE GOZER VAN HAAR!!?!?)
Ludo ...nja zijn manier van aanpak slaat natuurlijk nergens op.
Ook zo jammer: Lorena is een beetje veranderd (op haar manier ).. en dat dat Bing en Sjors dat
dus 100% gaan verpesten en beiden zo idioot doen.
  woensdag 23 december 2009 @ 15:41:26 #87
251095 Purdey
Better off alone..
pi_75973055
Wel geestig trouwens,Charlie en de rest zijn helemaal into Arthur en dan zoekt Ronja meteen een medestander in Sjors nadat ze haar eerst maanden genegeerd heeft Meteen dikke vriendinnen,zwangerschapstesten voor elkaar regelen,lekker samen janken..Heerlijk
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_75974108
van wie is Ronja ook alweer zwanger geweest? ben het helemaal vergeten
haken is cool
pi_75974197
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:05 schreef antartica het volgende:
van wie is Ronja ook alweer zwanger geweest? ben het helemaal vergeten
Bing
know'm sayin?
word? word.
pi_75974309
bing heeft goed zaad..gaaat dwars door de pil heen al 2 x (figuuurlijk dan)
haken is cool
pi_75979751
Once you go black, you wanna come back.
pi_75981124
tvp
  woensdag 23 december 2009 @ 21:21:06 #93
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_75987356
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:41 schreef Purdey het volgende:
Wel geestig trouwens,Charlie en de rest zijn helemaal into Arthur en dan zoekt Ronja meteen een medestander in Sjors nadat ze haar eerst maanden genegeerd heeft Meteen dikke vriendinnen,zwangerschapstesten voor elkaar regelen,lekker samen janken..Heerlijk
Tja... wie anders dan Niemand gelooft haar.. Arthur is gewoon weird
Vind het ook wel geestig dat ze ineens weer met Sjors omgaat.
pi_75988948
[quote]Op zaterdag 19 december 2009 23:18 schreef Tirza het volgende:
Ik zie Barbara wel haar ziekte misbruiken om Martijn terug te krijgen. Het kan best zijn dat dat het verzint. Vergeet immers niet dat zij Charlie liever in haar rolstoel hield dan te vertellen zij dat zij niet Charlie's moeder was . Misschien dat zij wordt opgezet door Maxime . En hoe Ludo samenspant met zijn zus om Martijn en Irene uit elkaar te drijven, een totaal onwaardige Ludo-verhaallijn.

Wow, ik heb de verhaallijn helemaal juist voorspeld

Lorena is echt een topwijf !
  woensdag 23 december 2009 @ 23:08:10 #95
268260 Dr.Mikey
pi_75993184
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:10 schreef antartica het volgende:
bing heeft goed zaad..gaaat dwars door de pil heen al 2 x (figuuurlijk dan)
Haha 3 keer

Florien

Nou ja niet echt +'

[ Bericht 2% gewijzigd door Dr.Mikey op 23-12-2009 23:18:57 ]
R.I.P DTS.
pi_75995202
damn.. die barbara... Ik doe ook veel voor de liefde maar zoiets ernstigs had ik toch wel echt meteen verteld.
pi_75998484
Ik heb 2 dagen gemist, dus hoe zit het met Barbara en haar ziekte?
Aids.
pi_76000318
Barbara was met Maxime naar het ziekenhuis geweest en kreeg te horen dat het een opgezette klier was oid. Barbara wilde dat graag aan Martijn vertellen, maar Maxime heeft haar kunnen overtuigen om dat nog even voor haar te houden.
pi_76001567
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:21 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik ben hier gewoon user.

Van mij mag je je mening geven, waar ik me aan stoor is dat ik 10 keer in één en elk topic dezelfde mening lees.
Als jij hier 10 keer dezelfde mening leest, kan jij nooit door het onderdeel begrijpend lezen heen zijn gekomen op de basisschool, iedere keer wanneer wij onze mening geven is dit naar aanleiding van een gebeurtenis in het huidige gtst. Hiervan trekken wij parallelen naar het verleden, je zult hier nooit 10 keer at random een zin vinden dat het vroeger beter was zonder dat het gerelateerd is aan de zoveelste misser van deze tijd.
Een heer met stijl
  donderdag 24 december 2009 @ 03:17:10 #100
102973 Liquidist
pi_76002258
VROEGER WAS T BETERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!

donderdag 24 december 2009 @ 10:05:49 #101
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_76005094
Nou... ik kan de verhaallijnen zo voorspellen volgens mij...

Sjors die is weer vriendinnen met Ronja dus die biecht op dat ze met Bing naar bed is geweest en voila, ze zijn geen vriendinnen meer! Weer een drama erbij... Sjors denkt zwanger te zijn van Bing, komt weer met Bing samen kind komt eruit en blijkt van Danny te zijn... weer een drama....
En zo gaan we maar door...

Het grootste drama binnen GTST is nog wel Barbara... ik wordt gewoon depri als ik naar haar scenes kijk, zelfs mijn vader vindt het een chagrijnig mens...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 24 december 2009 @ 11:08:37 #102
163650 Greys
pi_76006749
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:30 schreef Harajuku. het volgende:
Je zóu zeggen 'kijk dan gewoon niet meer'

Oke, de verhaallijnen zijn bijzonder ergerlijk, maar de schrijvers doen toch íets goed, anders hadden ze niet nog steeds deze kijkcijfers. En de mensen die daar geen ruk meer aan vinden, die kunnen toch gewoon een ander net opzoeken om acht uur?

Oh en Barbara
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_76012026
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:06 schreef alors het volgende:
Dit is het dus geworden, zo ongeveer. Bah!
Ook voor Maxime, die nepvriendin die net doet of ze het erg vond, maar dan gelijk weer over Martijn begon.
Alsof er niets belangrijkers is. Voor iemand die zij een Loser vindt, doet ze wel heel veel moeite.
  donderdag 24 december 2009 @ 15:25:18 #104
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_76017027
quote:
Op donderdag 24 december 2009 10:05 schreef Starlie het volgende:
Nou... ik kan de verhaallijnen zo voorspellen volgens mij...

Sjors denkt zwanger te zijn van Bing, komt weer met Bing samen kind komt eruit en blijkt van Danny te zijn... weer een drama....
En zo gaan we maar door...
Nou, GTST heeft 1 echt MONEY shot natuurlijk... en dat is de geboorte van het kind.. dat de huid getint is, terwijl Danny van niets weet en met stomheid geslagen is.

Maja de weg ernaar toe is zo ergerlijk. (Kleine) kinderen in GTST zijn sowieso nooit een leuke of spannende aanvulling geweest, eerder veel loze scenes. Ik moet zeggen dat Lorena nu de show redt.. heel leuk hoe ze doet! Dat overspannen gedoe tussen Sjors en Bing die niet eens in mekaars buurt kunnen zijn..
pi_76018130
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Je zóu zeggen 'kijk dan gewoon niet meer'
Een veel gehoord advies, maar dat bepalen we tenslotte nog altijd zelf wel, net zoals we bepalen of we onze ergernissen posten in dit topic of niet
quote:
Oke, de verhaallijnen zijn bijzonder ergerlijk, maar de schrijvers doen toch íets goed, anders hadden ze niet nog steeds deze kijkcijfers.
Als iemand per dag 10 moorden pleegt en 1 persoon redt, dan doet ie zeker ièts goed, desalniettemin vind ik het een slecht mens. GTST zal heus weleens een goed puntje hebben, de meerderheid is gewoon (in mijn ogen) hoogst betreurenswaardig.
quote:
En de mensen die daar geen ruk meer aan vinden, die kunnen toch gewoon een ander net opzoeken om acht uur?
Ik zou zeggen, degene die door ons geklaag geen ruk aan dit topic vinden, die kunnen toch gewoon een ander topic opzoeken om acht uur (en daarna)

Bovendien een deel blijft kijken in de hoop dat het beter wordt, om steeds maar te moeten concluderen dat dit niet het geval is, hun (terechte) frustratie hierover kanaliseren ze via dit topic. Ik ben daar inmiddels mee gestopt en kijk heel af en toe en dan post ik ook, dus wen er maar aan
quote:
Oh en Barbara
Volledig mee eens
Een heer met stijl
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 24 december 2009 @ 16:36:55 #106
163650 Greys
pi_76020450
quote:
Op donderdag 24 december 2009 15:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Een veel gehoord advies, maar dat bepalen we tenslotte nog altijd zelf wel, net zoals we bepalen of we onze ergernissen posten in dit topic of niet
Doe eens niet zo opgefokt
Ik zei toch ook 'je zóu zeggen' en niet dat iedereen hier die kritiek heeft maar moet opzouten?
Het verbaast me gewoon dat het hier bijna alleen maar GTST-bashers zijn, da's bij andere TV programma's vaak anders in die topics. That's all!
quote:
Volledig mee eens
Ik snap ook niet dat de actrice (geen idee hoe ze echt heet, zo'n fan ben ik nou ook weer niet ) niet zelf eens de handdoek gooit, dat ze dit echt niet meer wil spelen

Maar goed, ergernis is ook wel weer een deel van de lol he. Kijk maar naar bv die Next Tap Maddel programma's. Zodra het irritante wicht er uit is, is er geen bal meer aan, want dan heb je niets meer om je zo heerlijk aan te ergeren
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_76027803
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Doe eens niet zo opgefokt
Ik voel me niet opgefokt, ik heb wel door dat je me zo wilt afschilderen, de meesten kennen me hier echter, dus ik denk niet dat dat je zal lukken.
quote:
Ik zei toch ook 'je zóu zeggen'.....................
En ik zeg louter dat de mensen dat hier dus kennelijk niet zeggen
quote:
Het verbaast me gewoon dat het hier bijna alleen maar GTST-bashers zijn, da's bij andere TV programma's vaak anders in die topics. That's all!
[..]
Ik snap ook niet dat de actrice (geen idee hoe ze echt heet, zo'n fan ben ik nou ook weer niet ) niet zelf eens de handdoek gooit, dat ze dit echt niet meer wil spelen
quote:
Maar goed, ergernis is ook wel weer een deel van de lol he. Kijk maar naar bv die Next Tap Maddel programma's. Zodra het irritante wicht er uit is, is er geen bal meer aan, want dan heb je niets meer om je zo heerlijk aan te ergeren
Dat programma kijk ik niet, ik ben al vrij lang bij deze reeks, als je zin hebt kan je topics opzoeken uit 2003 en 2004, toen waren we geen bashers, maar heel erg enthousiast. Het gtst van nu zorgt ervoor dat we zo gaan reageren.
Een heer met stijl
pi_76030342
nee. een ECHTE moeder hoor die Sair
pi_76030711
Ik vond de aflevering van vanavond trouwens wel erg leuk/spannend .

Jammer dat Sair alweer vertrekt!
  donderdag 24 december 2009 @ 20:36:28 #110
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76030748
quote:
Op donderdag 24 december 2009 19:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik voel me niet opgefokt, ik heb wel door dat je me zo wilt afschilderen, de meesten kennen me hier echter, dus ik denk niet dat dat je zal lukken.
[..]

En ik zeg louter dat de mensen dat hier dus kennelijk niet zeggen
[..]

[..]

Dat programma kijk ik niet, ik ben al vrij lang bij deze reeks, als je zin hebt kan je topics opzoeken uit 2003 en 2004, toen waren we geen bashers, maar heel erg enthousiast. Het gtst van nu zorgt ervoor dat we zo gaan reageren.
En wat ik bedoelde was dat men best zo mag reageren, hell, ik klaag ook genoeg, maar het is elk topic hetzelfde. Keer op keer, steeds, altijd, weer, nog eens.

We? Het zijn toch echt maar twee of drie mensen die the need hebben om constant hetzelfde uit de kast te trekken.
pi_76031096
quote:
Op donderdag 24 december 2009 20:36 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

En wat ik bedoelde was dat men best zo mag reageren, hell, ik klaag ook genoeg, maar het is elk topic hetzelfde. Keer op keer, steeds, altijd, weer, nog eens.
Omdat gtst steeds in en in slecht is in onze ogen, keer op keer, aflevering in, aflevering uit, altijd, weer, nog eens, enz
quote:
We? Het zijn toch echt maar twee of drie mensen die the need hebben om constant hetzelfde uit de kast te trekken.
Nou dan is het persoonlijk voornaamwoord 'we' toch op z'n plaats? Anders openen jullie toch een topic "Hier alleen maar blije reacties over gtst" of je klaagt bij je moderatievriendtjes van SHO of wij kunnen worden verbannen naar een gtst-afzeiktopic

Jij als moderator zou wel moeten weten dat op een forum je de reacties die je niet aantaan het beste kan negeren, dat ik ga ik vanaf nu ook doen op reacties die over ons afkraken gaan.
Een heer met stijl
  donderdag 24 december 2009 @ 20:50:26 #112
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76031259
quote:
Op donderdag 24 december 2009 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Omdat gtst steeds in en in slecht is in onze ogen, keer op keer, aflevering in, aflevering uit, altijd, weer, nog eens, enz
[..]

Nou dan is het persoonlijk voornaamwoord 'we' toch op z'n plaats? Anders openen jullie toch een topic "Hier alleen maar blije reacties over gtst of je klaagt bij je moderatievriendtjes van SHO of wij kunnen worden verbannen naar een gtst-afzeiktopic

Jij als moderator zou wel moeten weten dat op een forum je de reacties die je niet aantaan het beste kan negeren, dat ik ga ik vanaf nu ook doen op reacties die over ons afkraken gaan.
Ga toch weg met je gezeur over blij steeds, want ik geef daar nota bene zelf al aan dat ook ik klaag. En over de aflevering klagen, prima. Elke keer een opstel met dezelfde inhoud over vroeger/nu, vervelend. En als dat nu een keer was of een paar keer dán is het prima te negeren, ja. Maar die vlieger gaat hier niet op, hè.

En wat zwak en zielig om steeds met moderators aan te komen. Your way or the highway blijkbaar hè, ik zal geen commentaar meer geven, stel je voor.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 24 december 2009 @ 20:53:02 #113
163650 Greys
pi_76031337
quote:
Op donderdag 24 december 2009 19:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Nou ik vind dat je het tegendeel bewijst met je en je
En ik ken je niet, heb geen hekel aan je, dus waarom zou ik je 'willen afschilderen'. Doe niet zo raar.
Een tegengeluid mag klaarblijkelijk niet in deze topics, ook als het vriendelijk wordt gebracht.
Maar wat jij wilt hoor. Fijne feestdagen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_76031443
Wat ik wel vind is dat teruggegrijp maar 10 jaar terug, toen het zogenaamd 10.000 maal beter was dan nu irritant begint te worden. Pas geleden werd er nog teruggeblikt naar een verhaallijn van 5 jaar terug, waar hier toen nog negatief over gedaan werd, en wat nu ineens "fantastisch was". Dat "Vroeger was alles beter" sfeertje heb ik wel een beetje gehad

en nee, ik heb geen zin in een kerstavond rel.

Wat sprak Ludo vanavond toch weer fantastisch engels Ik blijf er toch om lachen. En trouwens die verhaallijn met Barbara die zogenaamd haar kanker faked is toch mooier uitgedacht dan verwacht, tis niet dat ze het zomaar doet, en ze blijft toch Barbara
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 24 december 2009 @ 21:15:43 #115
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76032173
Ik vind Ludo zijn Engels heel vervelend. Je merkt echt dat ie zijn best doet om het er cockney uit te persen, en dat is allemaal leuk en aardig mits je het ook kunt.
pi_76032467
ik ben nu een hele week aan het inhalen op internet, ik had er zo geen zin in toen. nu probeer ik de draad maar weer op te pakken.

sjors en lorena bitchen tegen elkaar in de aflevering van gisteren, dat is wel weer vermakelijk moet ik zeggen

maar martijn hangt me zo de strot uit, wat een vreselijke man is dat, met zijn schijnheilige ''ik ben zo'n lieverd'' gedrag
  donderdag 24 december 2009 @ 21:34:22 #117
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_76032694
quote:
Op donderdag 24 december 2009 21:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind Ludo zijn Engels heel vervelend. Je merkt echt dat ie zijn best doet om het er cockney uit te persen, en dat is allemaal leuk en aardig mits je het ook kunt.
Ah, dan ben ik niet de enige.
  donderdag 24 december 2009 @ 23:11:14 #118
265252 GirlyGlue
plakt niet in de ogen
pi_76035939
Ieww, wat is die Jan Kooijman toch een slijmerd zeg Die kerstwens
pi_76041224
Okee jullie willen het zo spelen, dat kunnen jullie het krijgen ook:
quote:
Op donderdag 24 december 2009 20:50 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ga toch weg met je gezeur over blij steeds, want ik geef daar nota bene zelf al aan dat ook ik klaag.
Wij, nee ik zal voor mezelf spreken, ik klaag dus ook....
quote:
En over de aflevering klagen, prima. Elke keer een opstel met dezelfde inhoud over vroeger/nu, vervelend. En als dat nu een keer was of een paar keer dán is het prima te negeren, ja. Maar die vlieger gaat hier niet op, hè.
...het verschil is dat ik het vroeger ook gewoon heb meegemaakt, ik zie niet in waarom ik dat er niet bij zou betrekken omdat jij dat toevallig niet kent. En waarom gaat die vlieger eigenlijk niet op? Er zijn volgens je eigen woorden genoeg mensen die nog wel de positieve kanten van gtst inzien in dit topic, dan kan je daar toch mee praten en ons rustig laten 'relativeren' tov het gtst van vroeger'?
quote:
En wat zwak en zielig om steeds met moderators aan te komen. Your way or the highway blijkbaar hè, ik zal geen commentaar meer geven, stel je voor.
Waar kom ik steeds met moderators aan? Dit is de eerste keer dat ik er over begin, het blijkt dat jullie toch een etiket op me probeert te plakken (ik citeer de woorden 'zwak en zielig') en mij als zodanig neer wilt zetten.
quote:
Op donderdag 24 december 2009 20:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou ik vind dat je het tegendeel bewijst met je en je
Die smileys zeggen slechts dat ik het niet met jullie eens ben, bewijs ik dan direct een of ander tegendeel?
quote:
En ik ken je niet, heb geen hekel aan je, dus waarom zou ik je 'willen afschilderen'. Doe niet zo raar.
Dat je me niet kent geloof ik, ik heb je snuit hier nog nooit gezien, dat je geen hekel aan me hebt snap ik ook, daar ben ik veel te aimabel voor Maar mijn mening in deze komt je niet goed uit, dus ik kan het me maar al te best voorstellen dat je me op een dusdanige wijze wilt afschilderen, zo niet 'no offence taken'.
quote:
Een tegengeluid mag klaarblijkelijk niet in deze topics, ook als het vriendelijk wordt gebracht.
Van wie mag een tegengeluid niet dan? Je moet alleen niet vreemd staan te kijken dat je op dat tegengeluid ook weer een tegengeluid krijgt. 'Maar dat kan blijkbaar niet in deze topics, ook niet als het vriendelijk doch scherp wordt gebracht'
quote:
Maar wat jij wilt hoor. Fijne feestdagen
Insgelijks
Een heer met stijl
pi_76041299
quote:
Op donderdag 24 december 2009 20:55 schreef RaymanNL het volgende:
Dat "Vroeger was alles beter" sfeertje heb ik wel een beetje gehad
Da's dan driedubbel vette pech voor jou, ik post hier niet om jou te gerieven
quote:
en nee, ik heb geen zin in een kerstavond rel.
quote:
Wat sprak Ludo vanavond toch weer fantastisch engels Ik blijf er toch om lachen. En trouwens die verhaallijn met Barbara die zogenaamd haar kanker faked is toch mooier uitgedacht dan verwacht, tis niet dat ze het zomaar doet, en ze blijft toch Barbara
Ik blijf er toch bij, als je dit al geweldig vind, ik nodig jou en al diegene die vinden dat wij maar lopen te zeuren met 'vroeger was alles beter dan nu' uit, om bij mij enkele afleveringen van seizoen 1 en 2 te komen bekijken. Je ogen tollen bijna uit je kassen als je dat ziet, je zou bijna denken dat het een andere serie is
Een heer met stijl
  vrijdag 25 december 2009 @ 03:03:34 #121
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76041777
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 02:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]

Wij, nee ik zal voor mezelf spreken, ik klaag dus ook....
[..]

...het verschil is dat ik het vroeger ook gewoon heb meegemaakt, ik zie niet in waarom ik dat er niet bij zou betrekken omdat jij dat toevallig niet kent. En waarom gaat die vlieger eigenlijk niet op? Er zijn volgens je eigen woorden genoeg mensen die nog wel de positieve kanten van gtst inzien in dit topic, dan kan je daar toch mee praten en ons rustig laten 'relativeren' tov het gtst van vroeger'?
[..]

Waar kom ik steeds met moderators aan? Dit is de eerste keer dat ik er over begin, het blijkt dat jullie toch een etiket op me probeert te plakken (ik citeer de woorden 'zwak en zielig') en mij als zodanig neer wilt zetten.
[..]

Die smileys zeggen slechts dat ik het niet met jullie eens ben, bewijs ik dan direct een of ander tegendeel?
[..]

Dat je me niet kent geloof ik, ik heb je snuit hier nog nooit gezien, dat je geen hekel aan me hebt snap ik ook, daar ben ik veel te aimabel voor Maar mijn mening in deze komt je niet goed uit, dus ik kan het me maar al te best voorstellen dat je me op een dusdanige wijze wilt afschilderen, zo niet 'no offence taken'.
[..]

Van wie mag een tegengeluid niet dan? Je moet alleen niet vreemd staan te kijken dat je op dat tegengeluid ook weer een tegengeluid krijgt. 'Maar dat kan blijkbaar niet in deze topics, ook niet als het vriendelijk doch scherp wordt gebracht'
[..]

Insgelijks
Ik heb 'vroeger' ook meegemaakt, toevallig. En daar mag je best wat over zeggen, maar dit is teveel van het goede en dáár gaat het om. Dat het zo vaak gebeurt. En het is de tweede keer, in elke post jegens mij heb je het dusver gebruikt. Dus.

Je zit hier met meerdere mensen en het topic draait niet om jou, je kunt best wat water bij de wijn doen want wij zeggen ook niet dat het helemaal moet stoppen.
  vrijdag 25 december 2009 @ 07:48:33 #122
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_76042722
Een aantal hier is best fanatiek met kritiek op gtst, tot brieven aan de redactie aan toe.
Maar ik vind het wel wat hebben, die betrokkenheid

En ja af en toe (of geregeld in de ogen van een ander) wordt het topic daardoor gedomineerd. Maar het staat een ieder vrij om zn ongezouten mening te geven. En ook dáár kan dan weer over gediscussieerd worden. En komt het je de strot uit dan scrol je er overheen

Soms leidt dominantie in een topic tot het uitblijven van andere reacties, maar wie is dat dan aan te rekenen? De mensen die domineren of de mensen die afhaken?

Hoe dan ook. Ik vind gtst nog steeds leuk. Ik kan me nog herinneren dat ik naar de eerste aflevering keek He-le-maal gewéldig vond ik het. En ik ben er ook wel voor thuis gebleven. Nog steeds plan ik mijn avond graag zo dat ik het kan zien Ik ben een makkelijk tevreden te stellen gtst kijker, ik vind het al snel prima

Ik ben ook een van de weinigen die Ludo en Janine weer graag samen ziet
En Sjors graag zwanger, ongetwijfeld wil ze dan ook trouwen
Barbara, als ze dan perse in de serie moet blijven, graag alleen zielig thuis op de bank.

En Nick, Nick moet terug. En dan deze keer het werk afmaken wat ie heeft laten liggen. Dag Maxime.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 december 2009 @ 10:18:07 #123
163650 Greys
pi_76043547
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 02:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
woorden genoeg mensen die nog wel de positieve kanten van gtst inzien in dit topic, dan kan je daar toch mee praten en ons rustig laten 'relativeren' tov het gtst van vroeger'?
[..]

Ik heb je nooit zwak of zielig of wat dan ook genoemd. Wel fair discussiëren graag.

Maar ik laat het hierbij. Met jou valt helaas geen discussie op een prettige toon te voeren (hoe je nu ook weer 'da's dan driedubbel vette pech voor jou' tegen Rayman zegt ). Je hebt best een punt, serieus, maar jij brengt dat op een manier van 'ik vind dit en jullie moeten je muil houden en je hebt gewoon vette pech'. Heel onvriendelijk. En dat met de Kerst
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_76044411
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 03:03 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik heb 'vroeger' ook meegemaakt, toevallig. En daar mag je best wat over zeggen, maar dit is teveel van het goede en dáár gaat het om. Dat het zo vaak gebeurt. En het is de tweede keer, in elke post jegens mij heb je het dusver gebruikt. Dus.
Waar is de eerste keer dan? Wie bepaalt overigens wat teveel van het goede is en dat het te vaak gebeurd?Jij? Of jij en Greys?
quote:
Je zit hier met meerdere mensen en het topic draait niet om jou, je kunt best wat water bij de wijn doen want wij zeggen ook niet dat het helemaal moet stoppen.
Nee het topic draait niet om mij nee, maar water bij de wijn doen? Kom op zeg, ik zeg gewoon wat ik te zeggen heb en als het je niet bevalt jammer dan, ik kan het prima incasseren dat anderen dat ook doen. Maar mijn mening gaan adapteren of dusdanig verhullen zie ik al als een milde manier van een bepaalde groep mensen hier naar de mond praten en dat doe ik dus echt niet.

[ Bericht 7% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 25-12-2009 11:25:21 ]
Een heer met stijl
pi_76044599
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 10:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb je nooit zwak of zielig of wat dan ook genoemd. Wel fair discussiëren graag.
Dat klopt, dat was jij niet, dat neem ik terug
quote:
Maar ik laat het hierbij. Met jou valt helaas geen discussie op een prettige toon te voeren (hoe je nu ook weer 'da's dan driedubbel vette pech voor jou' tegen Rayman zegt ).
Ja ik kan het ook anders zeggen, maar hij heeft toch ook driedubbel vette pech, want ik ga mijn mening niet inslikken
quote:
Je hebt best een punt, serieus, maar jij brengt dat op een manier van 'ik vind dit.....
Ik ben blij dat je mijn punt ziet en inderdaad ik ben zeer stellig in mijn mening...
quote:
en jullie moeten je muil houden en je hebt gewoon vette pech'. Heel onvriendelijk. En dat met de Kerst
....maar dit klopt van geen kanten, ik heb juist liever dat jullie je muil mond opentrekken en juist zeggen hoe jullie denkwijze is. Ik kijk er serieus naar en neem het in me op, maar moet tot de conclusie komen dat ik die mening niet deel en bij mijn eigen standpunt blijf en dat is kennelijk weer een stap te ver voor jullie (ik hoop dat ik ernaast zit).

Dus 'we agree we disagree' en als je dààr niet mee kan leven, dan heb je driedubbel vette pech, zo bedoel ik het.
Een heer met stijl
pi_76044635
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 07:48 schreef Marrije het volgende:

En ja af en toe (of geregeld in de ogen van een ander) wordt het topic daardoor gedomineerd. Maar het staat een ieder vrij om zn ongezouten mening te geven. En ook dáár kan dan weer over gediscussieerd worden. En komt het je de strot uit dan scrol je er overheen

Precies wat ik probeer te zeggen en in alle vriendelijkheid

Maar ik kon ook niet weten dat er hier ineens mensen met van die tere zieltjes zitten die een beetje stevige taal niet kunnen waarderen
Een heer met stijl
pi_76045224
Net even de aflevering van gister gezien, Sair en Maxime, 2 vrouwen die gaan vechten om een doodgoeie man bij iemand weg te houden Ik kan er echt niet serieus in meegaan hoor het spijt me, het slaat gewoon nergens op. En dan gaat Ludo zich ook nog bezighouden met zulk soort bijzaken

Het gaat sowieso nu alleen maar om relaties, wie krijgt wie, en wie gaan er uit elkaar en hoe komt dat? Dingen die bij bar weinig interesseren.
know'm sayin?
word? word.
pi_76047709
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 11:50 schreef alors het volgende:
Net even de aflevering van gister gezien, Sair en Maxime, 2 vrouwen die gaan vechten om een doodgoeie man bij iemand weg te houden Ik kan er echt niet serieus in meegaan hoor het spijt me, het slaat gewoon nergens op. En dan gaat Ludo zich ook nog bezighouden met zulk soort bijzaken

Het gaat sowieso nu alleen maar om relaties, wie krijgt wie, en wie gaan er uit elkaar en hoe komt dat? Dingen die bij bar weinig interesseren.
Ken je de soap 'Days of our lives'? Daar was slechterik Stefano steeds bezig om relaties te breken, moet Ludo ook die richting op ofzo ?
pi_76048404
quote:

Dan komt alles toch uit.

"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  vrijdag 25 december 2009 @ 15:07:43 #130
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_76050996
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 11:50 schreef alors het volgende:

Helaas wel 100% overeenstemmend met de Erland Galjaard richtlijnen. Boh, die scriptschrijvers met hun cursusje gehoorzamen goed zeg!
  vrijdag 25 december 2009 @ 15:18:54 #131
265252 GirlyGlue
plakt niet in de ogen
pi_76051208
Ik denk steeds dat het zondag is vandaag, zit ik heel lang naar de datum te kijken voordat ik me besef dat het vrijdag is

Maar goed, nog een keer GTST dus. Ik heb de hele week niet gekeken, is er nog iets spannends gebeurd?
pi_76051328
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 15:18 schreef GirlyGlue het volgende:
Ik denk steeds dat het zondag is vandaag, zit ik heel lang naar de datum te kijken voordat ik me besef dat het vrijdag is

Maar goed, nog een keer GTST dus. Ik heb de hele week niet gekeken, is er nog iets spannends gebeurd?
Spannend ? welnee je hebt alleen hoop debiele plotwendingen gemist
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  vrijdag 25 december 2009 @ 15:31:27 #133
265252 GirlyGlue
plakt niet in de ogen
pi_76051450
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 15:25 schreef DjinN het volgende:

[..]

Spannend ? welnee je hebt alleen hoop debiele plotwendingen gemist
  vrijdag 25 december 2009 @ 17:50:03 #134
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_76053876
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 13:19 schreef Tirza het volgende:

[..]

Ken je de soap 'Days of our lives'? Daar was slechterik Stefano steeds bezig om relaties te breken, moet Ludo ook die richting op ofzo ?
Mijn god die serie heb ik best lang gevolgd.. Zelf zat ie een tijd lang achter Marlena aan, omdat hij jaloers was op John. (dat ik dat nog weet )
Het begint er idd op te lijken.
pi_76060847
Jammer dat Sair weer weg is, kan ik niet meer lachen om Ludo's engels
pi_76061584
Gezellige kerst voor Barbara, precies wat ze verdient
  zaterdag 26 december 2009 @ 14:03:34 #137
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_76075909
De vroegere voetbaltrainer van Dex zal later ook in gtst verschijnen. Het wordt een verhaallijn tussen de voetbaltrainer, Dex, Nina en Lucas.
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
pi_76077541
Gaan ze zeker wraak nemen op hem
Sair weg.. ik vond haar toch wel vermakelijk om naar te kijken hoor.
Wat irriteerde ik me trouwens aan dat idiote gezang van maria..
pi_76078239
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:03 schreef Shayndel het volgende:
De vroegere voetbaltrainer van Dex zal later ook in gtst verschijnen. Het wordt een verhaallijn tussen de voetbaltrainer, Dex, Nina en Lucas.
Dat zou wel een goede verhaallijn worden denk ik Ben benieuwd welke kant dat op gaat.
  zaterdag 26 december 2009 @ 15:43:51 #140
225540 Pugg
Friends forever
pi_76078765
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:23 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Dat zou wel een goede verhaallijn worden denk ik Ben benieuwd welke kant dat op gaat.

Ik denk
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Pugg op 27-12-2009 07:13:31 ]
pi_76082508
Barbara is niet alleen irritant, maar ook overtollig. Er zijn teveel 40+-vrouwen in Meerdijk: Janine, Laura, Barbara, Maxime, Irene en momenteel ook Maria, maar die is er maar tijdelijk. Als je deze vrouwen op een rijtje zet heeft Barbara gewoon het minste potentie:

Janine heeft genoeg in banden in Meerdijk (kinderen, Ludo, Jack), Laura ook met zoontje Sil die over een paar jaar toch gesorast wordt naar een tiener en waar dus nog potentie in zit, Maxime vind ik niks, maar die heeft ook banden genoeg en hetzelfde geldt voor Irene die een heel gezin heeft in Meerdijk en waarbij je nog tal van familieleden kunt verzinnen.

Barbara heeft dat allemaal niet. Dochter Charlie (niet eens haar echte dochter!) is allang volwassen en laat mams ook met de kerst alleen zitten. Meer nichten/neven verzinnen gaat niet, ze zijn gewoon allemaal al voorbij gekomen. Kleinzoon Valentijn is nooit in de serie te zien en aangezien Charlie nog jong is kan hij niet tot een tiener worden gesorast. Op Janine na heeft Barbara ook helemaal geen vriendinnen. Rene had vorig jaar beter Barbara kunnen vermoorden dan Dorothea, want zelfs die had meer connecties in Meerdijk (man Jef, zoon Bing) .

Conclusie: een prachtige einde verhaallijn voor Barbara, ik dacht zelf aan een mooi moment waarop ze Charlie wil redden uit handen van psychopaat Arthur en waarbij ze zelf per ongeluk het loodje legt. Of mischien kan in ze in een catfight met Irene verkeerd terecht komen waarbij helaas bij haar voor altijd het licht uitgaat .
pi_76083618
Ik vind die Maria echt zo'n overdreven irritante tetter Mag er meteen uit wmb.

Jammer dat Dorothea wegmoest, warme, lieve vrouw was dat altijd, zij en Jef hadden elkaar zo verdiend

Maria past echt niet bij Jef, zo'n wijf dat altijd dr bek open heeft en over niks praat, het zal toch een keer stil zijn, dat kun je maar beter tetteren over onzin aldus Maria
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 26 december 2009 @ 19:53:53 #143
125420 Starlie
pi_76084145
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 19:28 schreef alors het volgende:
Ik had het niet beter kunnen zeggen!
  zondag 27 december 2009 @ 01:06:14 #144
251975 kissaa
fka: kissa
pi_76092204
Tirza: Janine heeft genoeg in banden in Meerdijk (kinderen, Ludo, Jack), Laura ook met zoontje Sil die over een paar jaar toch gesorast wordt naar een tiener en waar dus nog potentie in zit

"gesorast"??
pi_76095638
quote:
Tirza: Janine heeft genoeg in banden in Meerdijk (kinderen, Ludo, Jack), Laura ook met zoontje Sil die over een paar jaar toch gesorast wordt naar een tiener en waar dus nog potentie in zit

"gesorast"??
Gesorast is afkomstig van het woord SORAS, wat Soap Opera Rapid Aging Syndrome betekent. Deze term wordt gebruikt als een soappersonage (meestal kinderen) plotsklaps jaren ouder kunnen worden. In GTST is dit ook al een aantal keer gebeurd, te weten bij Nina (in seizoen 8 geboren, werd in seizoen 19 21 jaar), Jack (seizoen 3 geboren, nu al in de dertig) en Lucas (seizoen 11 geboren, nu al 18 jaar). Ook Rikki (seizoen 13 geboren, nu al 11 jaar) heeft dit ondergaan, al is dit wat minder groots dan de anderen.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zondag 27 december 2009 @ 17:02:43 #146
251975 kissaa
fka: kissa
pi_76108531
quote:
Op zondag 27 december 2009 10:25 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Gesorast is afkomstig van het woord SORAS, wat Soap Opera Rapid Aging Syndrome betekent. Deze term wordt gebruikt als een soappersonage (meestal kinderen) plotsklaps jaren ouder kunnen worden. In GTST is dit ook al een aantal keer gebeurd, te weten bij Nina (in seizoen 8 geboren, werd in seizoen 19 21 jaar), Jack (seizoen 3 geboren, nu al in de dertig) en Lucas (seizoen 11 geboren, nu al 18 jaar). Ook Rikki (seizoen 13 geboren, nu al 11 jaar) heeft dit ondergaan, al is dit wat minder groots dan de anderen.
Aha! Bedankt!
pi_76155197
Ja hoor, Sjors zwanger
Aids.
  maandag 28 december 2009 @ 21:22:54 #148
102973 Liquidist
pi_76157591
quote:
Op maandag 28 december 2009 20:30 schreef Mss het volgende:
Ja hoor, Sjors zwanger
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap
  maandag 28 december 2009 @ 22:25:04 #149
265252 GirlyGlue
plakt niet in de ogen
pi_76160732
quote:
Op maandag 28 december 2009 20:30 schreef Mss het volgende:
Ja hoor, Sjors zwanger
Nee dat had ik nou echt niet verwacht.

Maar de test geeft niet aan of het kind zwart of wit is
  maandag 28 december 2009 @ 23:36:31 #150
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_76164081
quote:
Op maandag 28 december 2009 22:25 schreef GirlyGlue het volgende:

[..]

Nee dat had ik nou echt niet verwacht.

Maar de test geeft niet aan of het kind zwart of wit is
Ben wat dat betreft vooral benieuwd naar de reactie van Danny..
pi_76166480
quote:
Op maandag 28 december 2009 23:36 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Ben wat dat betreft vooral benieuwd naar de reactie van Danny..
En van Bing
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:00:15 #152
223428 Countess
pi_76174457
En die van Lorena.

Ik hoop dat Sjors gaat bevallen van een zwart kind waar Danny bij is
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:27:59 #153
125420 Starlie
pi_76175469
Danny zal het vast geweldig vinden dat ze zwanger is! Ik gok op een miskraam met dank aan Danny zijn moeder... die zal wel ruzie met Sjors krijgen en duwt Sjors dan ofzo... Danny krijgt dan weer ruzie met zijn moeder en weg moeder met vreselijk irritante stem!
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:30:04 #154
223428 Countess
pi_76175546
dat zou wel een enorme verlossing zijn
  dinsdag 29 december 2009 @ 13:34:05 #155
225540 Pugg
Friends forever
pi_76178366
En dan Danny gelijk van verdriet homo,
en bekken met Lucas ,
is ook dat probleem opgelost.
pi_76181105
lol om sjors vs lorena........ ben echt benieuwd naar reacties van mannen!!
pi_76193276
maria... Moederinstinct! Never underestimate it!!!
pi_76193459
mooi nr op achtergrond..
pi_76193536
Jezus Christus maken ze van Ronja nou een wandelende zuurstok
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 29 december 2009 @ 20:13:02 #160
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_76193590
Whut? Anderzorg...zit ik ineens mee te betalen aan deze belachelijke verhaallijnen.
pi_76194446
oooee ludo en irene Barbara ook... Damn... Snap dat je die kerel niet wil laten gaan ( ) maar toch.... dat kankerverhaal is wel erg...
  dinsdag 29 december 2009 @ 20:32:33 #162
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_76194496
Die Martijn is ook makkelijk te paaien zeg.
pi_76195296
Ik volg GTST momenteel alleen voor de Noud/Lucas-verhaallijn... maar die wordt morgen dus weer ingezet
pi_76197821
Irene, Barbara, Martijn, Ludo, Maxime!! Ze zijn saai....
  woensdag 30 december 2009 @ 09:12:31 #165
125420 Starlie
pi_76210719
Gatsie Ludo en Irene.... dat ziet er toch niet uit!!! En ik vrees weer voor een ontzettend langdradig verhaallijntje v.w.b. Sjors haar zwangerschap... Het viel me al mee dat ze het gelijk aan Ronja vertelde dat ze én zwanger is én met Bing naar bed is geweest.. als ik Ronja was, was ik helemaal uit mijn plaat gegaan...
  woensdag 30 december 2009 @ 09:26:38 #166
251095 Purdey
Better off alone..
pi_76210932
quote:
Op woensdag 30 december 2009 09:12 schreef Starlie het volgende:
Gatsie Ludo en Irene.... dat ziet er toch niet uit!!! En ik vrees weer voor een ontzettend langdradig verhaallijntje v.w.b. Sjors haar zwangerschap... Het viel me al mee dat ze het gelijk aan Ronja vertelde dat ze én zwanger is én met Bing naar bed is geweest.. als ik Ronja was, was ik helemaal uit mijn plaat gegaan...
Ja? Ik persoonlijk niet,maar een beetje drama staat Ronja wel,dat is zo.In wezen heeft Ronja er niks mee te maken,zowel Bing als Danny zijn exen en zelf wilde ze niet eens een kind met Bing..
  woensdag 30 december 2009 @ 10:18:58 #167
125420 Starlie
pi_76211933
quote:
Op woensdag 30 december 2009 09:26 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ja? Ik persoonlijk niet,maar een beetje drama staat Ronja wel,dat is zo.In wezen heeft Ronja er niks mee te maken,zowel Bing als Danny zijn exen en zelf wilde ze niet eens een kind met Bing..
Is ook weer waar wat jij zegt, maar omdat Ronja zooo pissig was dat Sjors iets met Danny kreeg had ik verwacht dat ze echt ontzettend boos zou worden in de zin van: Dan heb je hem eindelijk en dan verknal je het weer... zoiets...
pi_76212440
Barbara was nog steeds wanhopig zag ik. "Ik haal wel een dekbed". "Blijf toch hier" "Ik heb liever dat je hier blijft dan alleen op je hotelkamer". Daaaahaaaamn. En Martijn trapt er met open ogen in. DOMKOP!
En Sjors die hardnekkig blijft ontkennen. Toen Danny vroeg of ze het met Bing deed, had ze dat moment moeten aangrijpen om toe te geven. Ze is gezien dr geloof wel tegen abortus, maar blijkbaar voor vreemdgaan en onveilig vrijen.
  woensdag 30 december 2009 @ 11:38:09 #169
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_76214354
quote:
Op woensdag 30 december 2009 10:37 schreef vencodark het volgende:
Barbara was nog steeds wanhopig zag ik. "Ik haal wel een dekbed". "Blijf toch hier" "Ik heb liever dat je hier blijft dan alleen op je hotelkamer".
Dat was echt tenenkrommend, ik kreeg bijna plaatsvervangende schaamte.
  woensdag 30 december 2009 @ 12:19:09 #170
22273 Dizer
Save the beard!
pi_76215861
Met kerst en gisteren uit verveling heb ik dus deze week 2 afleveringen gezien. Na een jaar niks te hebben gezien.

Even mijn ei kwijt:

- Waar is Anita? Niet dat ik haar mis of zo..
- Is Ludo weer een watje geworden? Zich zo inzetten voor liefde ipv echt corruptie?
- Is Sjors nog steeds een trutje? Wanneer tieft zij op?
- Barbara is nog steeds wel ok. Hoewel ze nu erg dom doet
- Jack & Janine... my eyes... its hurting
- Lorena is tof geworden zeg!!
- Irriteer me mateloos aan de moeder van Rik, sinds wanneer is zij uit de bak?
- Die broer van Rik... wat een slapjanus!
- Familie Huygens is een leuke nieuwkomertje
- Ronja is wat mij betreft de leukste nieuwste personage die binnen is gekomen na Lorena

Voor de rest, GTST is weer een beetje stijgend na vorige jaar of het jaar ervoor... maar vind ze wel ERG rustig... waar blijven de corrupties, de spanning de sensatie? Oh ja, dat is nog in de jaren 90 achtegebleven
Friends don't let friends remain beardless...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 december 2009 @ 12:22:16 #171
163650 Greys
pi_76215964
quote:
Op woensdag 30 december 2009 12:19 schreef Dizer het volgende:
Met kerst en gisteren uit verveling heb ik dus deze week 2 afleveringen gezien. Na een jaar niks te hebben gezien.

Even mijn ei kwijt:

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 30 december 2009 @ 12:30:37 #172
22273 Dizer
Save the beard!
pi_76216239
quote:

Dood

Ik lees nu op het GTST website dat het door een autoongeluk komt? Jeetje... geef haar een lange verhaallijn over aids... dat was dan wel zo mooi geweest .
  woensdag 30 december 2009 @ 12:35:02 #173
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76216382
Oh, ik dacht dat ze dood was gegaan aan aids
pi_76218303
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 19:28 schreef alors het volgende:

Jammer dat Dorothea wegmoest, warme, lieve vrouw was dat altijd, zij en Jef hadden elkaar zo verdiend

Maria past echt niet bij Jef, zo'n wijf dat altijd dr bek open heeft en over niks praat, het zal toch een keer stil zijn, dat kun je maar beter tetteren over onzin aldus Maria
Dorothea maakte Jef er nu ook niet echt leuker op. Ik meen me te herinneren dat velen haar hier ook liever zagen gaan. Hoewel zij wel iets had kunnen toevoegen aan de soap qua warmte die nu inderdaad wel gemist wordt.
Bij Maria heb ik altijd het idee dat ze zo hard en veel praat om zichzelf te overstemmen. Alsof ze eigenlijk van binnen diep ongelukkig is en net doet alsof alles goed gaat.
  woensdag 30 december 2009 @ 13:48:25 #175
22273 Dizer
Save the beard!
pi_76219175
quote:
Op woensdag 30 december 2009 13:26 schreef e-runner het volgende:

[..]

Dorothea maakte Jef er nu ook niet echt leuker op. Ik meen me te herinneren dat velen haar hier ook liever zagen gaan. Hoewel zij wel iets had kunnen toevoegen aan de soap qua warmte die nu inderdaad wel gemist wordt.
Bij Maria heb ik altijd het idee dat ze zo hard en veel praat om zichzelf te overstemmen. Alsof ze eigenlijk van binnen diep ongelukkig is en net doet alsof alles goed gaat.
Het wordt tijd dat Jef en Laura weer bij elkaar komen
  woensdag 30 december 2009 @ 16:10:24 #176
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_76225216
quote:
Op woensdag 30 december 2009 13:48 schreef Dizer het volgende:

[..]

Het wordt tijd dat Jef en Laura weer bij elkaar komen
nee
Dorethea had gewoon niet dood hoeven gaan
  woensdag 30 december 2009 @ 16:18:18 #177
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76225481
Laura is al voorzien.
  woensdag 30 december 2009 @ 16:27:07 #178
125420 Starlie
pi_76225825
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:18 schreef Harajuku. het volgende:
Laura is al voorzien.
Van een vibo bedoel je?!
  woensdag 30 december 2009 @ 16:36:53 #179
251095 Purdey
Better off alone..
pi_76226241
quote:
Op woensdag 30 december 2009 12:19 schreef Dizer het volgende:

Even mijn ei kwijt:

- Is Ludo weer een watje geworden? Zich zo inzetten voor liefde ipv echt corruptie?
- Is Sjors nog steeds een trutje? Wanneer tieft zij op?
- Barbara is nog steeds wel ok. Hoewel ze nu erg dom doet
- Jack & Janine... my eyes... its hurting
- Lorena is tof geworden zeg!!
- Irriteer me mateloos aan de moeder van Rik, sinds wanneer is zij uit de bak?
- Die broer van Rik... wat een slapjanus!
- Familie Huygens is een leuke nieuwkomertje
- Ronja is wat mij betreft de leukste nieuwste personage die binnen is gekomen na Lorena

Voor de rest, GTST is weer een beetje stijgend na vorige jaar of het jaar ervoor... maar vind ze wel ERG rustig... waar blijven de corrupties, de spanning de sensatie? Oh ja, dat is nog in de jaren 90 achtegebleven
Misschien had je het beter na een jaar niet meer op kunnen pakken Even een korte update dan
-Anita,is dus dood na een aanrijding
-Ludo is weer eens ont-zet-tend boos,en nu wil hij wraak (What's new?)
-Sjors is nog steeds een trutje ja,maar wel een losgeslagen trutje dan..
-Barbara is verre van ok.Doet niks bijzonders,en als ze iets doet is het parasiet waardig
-Jack&Janine hebben net zoveel chemie als Peppi&Bassie,past niet,doet niks
-Lorena is vervelend en de boel lekker aan het manipuleren
-De moeder van Rik en Danny zit er sinds een maandje in ongeveer,is bloedirritant
-De broer van Rik is een enorme stoffige gozer
-De inmiddels uit elkaar gerukte familie Huygens had potentie inderdaad..
-En Ronja,jongens we hebben een fan gevonden! (Als je het had blijven volgen,had je Ronja lang niet zo leuk gevonden..)
pi_76235536
Ik vind Jack,Lucas & Noud samen echt een bazencombinatie!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2009 20:21:37 ]
pi_76235672
Noud valt niet op Lucas, dat is duidelijk te zien! Vroeger vond ik Jack geweldig maar nu irriteer ik hem vreselijk....
  woensdag 30 december 2009 @ 20:25:55 #182
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76235772
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:27 schreef Starlie het volgende:

[..]

Van een vibo bedoel je?!
.
pi_76236703
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:36 schreef Purdey het volgende:

[..]

-En Ronja,jongens we hebben een fan gevonden! (Als je het had blijven volgen,had je Ronja lang niet zo leuk gevonden..)
nou valt wel mee hoor. Volg het nu weer een tijdje en heb niks tegen Ronja.
pi_76236821
Barbara: Martijn past niet bij een stijve vrouw als Irene. Nou, Martijn past toch echt beter bij Irene dan bij oplichster Barbara
pi_76236897
quote:
Op woensdag 30 december 2009 20:43 schreef Apotheose het volgende:

[..]

nou valt wel mee hoor. Volg het nu weer een tijdje en heb niks tegen Ronja.
Ronja is echt moeilijke vrouw wat bij jongens/mannen betreft! Ze is heel snel jaloers en heeft abortus gepleegd achter Bing om! Dus wat zie jij in Ronja?
pi_76237023
quote:
Op woensdag 30 december 2009 20:45 schreef Tirza het volgende:
Barbara: Martijn past niet bij een stijve vrouw als Irene. Nou, Martijn past toch echt beter bij Irene dan bij oplichster Barbara
Van Barbara had ik niet verwacht dat ze liegt tegen Martijn. Normaal is ze altijd eerlijk en nu
pi_76237118
quote:
Op woensdag 30 december 2009 20:47 schreef summer29 het volgende:

[..]

Ronja is echt moeilijke vrouw wat bij jongens/mannen betreft! Ze is heel snel jaloers en heeft abortus gepleegd achter Bing om! Dus wat zie jij in Ronja?
ow zover terug heb ik het nou weer niet gevolgd Dat abortusverhaal is dan weer niet zo lief maar verder zie ik nu niks in Ronja wat me stoort. Sorry
pi_76239788
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:36 schreef Purdey het volgende:

[..]

Misschien had je het beter na een jaar niet meer op kunnen pakken Even een korte update dan
-Anita,is dus dood na een aanrijding
-Ludo is weer eens ont-zet-tend boos,en nu wil hij wraak (What's new?)
-Sjors is nog steeds een trutje ja,maar wel een losgeslagen trutje dan..
-Barbara is verre van ok.Doet niks bijzonders,en als ze iets doet is het parasiet waardig
-Jack&Janine hebben net zoveel chemie als Peppi&Bassie,past niet,doet niks
-Lorena is vervelend en de boel lekker aan het manipuleren
-De moeder van Rik en Danny zit er sinds een maandje in ongeveer,is bloedirritant
-De broer van Rik is een enorme stoffige gozer
-De inmiddels uit elkaar gerukte familie Huygens had potentie inderdaad..
Geheel mee eens, kan er niks aan toevoegen

Oh ja, vroeger was het beter
Een heer met stijl
  woensdag 30 december 2009 @ 22:03:49 #189
285355 funkyclochard
Ik ben nogal lastig
pi_76240453
Ik wist niet eens dat het nog steeds op de buis is; damn, i am getting older ;-)
<a href="http://www.gamezone.nl">gratis online spelletjes</a>
  woensdag 30 december 2009 @ 22:24:11 #190
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_76241433
quote:
Op woensdag 30 december 2009 22:03 schreef funkyclochard het volgende:
Ik wist niet eens dat het nog steeds op de buis is; damn, i am getting older ;-)
  donderdag 31 december 2009 @ 00:33:31 #191
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_76247755
quote:
Op woensdag 30 december 2009 20:24 schreef summer29 het volgende:
maar nu irriteer ik hem vreselijk....
Stop daar dan mee.
  donderdag 31 december 2009 @ 01:50:55 #192
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_76250557
Sjors heeft wel 24x de zwangerschapstest op stel en sprong verborgen... er is geen plekje in die toko waar hij niet heeft gelegen ... verder vind ik haar afgebladderde vieze oude radiator een storend element van de decorbouwers.

Ludo en Maxime samen vind ik dan wel weer leuk. Marjolein Koning is de beste actrice van de serie. De rol is niet sympathiek, maar dat zijn Bing en Sjors ook niet.
  donderdag 31 december 2009 @ 01:51:55 #193
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_76250584
quote:
Op donderdag 31 december 2009 00:33 schreef Frey het volgende:

[..]

Stop daar dan mee.
Ik snapte het ook al niet.
  donderdag 31 december 2009 @ 08:12:38 #194
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_76252654
Telkens als ik Irene van de achterkant zie lopen in dat (mooie) groene vest denk ik dat ik het prijskaartje zie zitten. Ben ik nou de enige?
pi_76254565
quote:
Op donderdag 31 december 2009 01:50 schreef Perico het volgende:
Sjors heeft wel 24x de zwangerschapstest op stel en sprong verborgen... er is geen plekje in die toko waar hij niet heeft gelegen ... verder vind ik haar afgebladderde vieze oude radiator een storend element van de decorbouwers.

Ludo en Maxime samen vind ik dan wel weer leuk. Marjolein Koning is de beste actrice van de serie. De rol is niet sympathiek, maar dat zijn Bing en Sjors ook niet.
Ik skipte nog door een paar afleveringen heen, en zag Bing overal zoeken behalve in de prullenbak, dat is toch het eerste waar je kijkt

Maarja oh en die potenrammer, is dat niet Arthur?
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 31 december 2009 @ 11:34:35 #196
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_76256916
Stopte Sjors die niet in haar tas toen ze die aan Bing vroeg?
  donderdag 31 december 2009 @ 13:51:44 #197
251095 Purdey
Better off alone..
pi_76262595
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Stopte Sjors die niet in haar tas toen ze die aan Bing vroeg?
De stick stopte ze in haar blouse toen Bing haar tas pakte.Wat er met het doosje is gebeurd weet ik niet..Had wel het idee dat Sjors geloofde dat de uitslag ook wel zou komen als ze maar lang genoeg naar het doosje zou staren
  donderdag 31 december 2009 @ 13:56:26 #198
251095 Purdey
Better off alone..
pi_76262814
En voor de liefhebbers,de spoilers voor 4-15 januari:
SPOILER
pi_76263073
Nou ik die spoilers heb gelezen, wordt ik wel weer erg nieuwsgierig
pi_76270793
Maar Barbara blijft dus niks zeggen over dat ze gewoon gezond is tegen Marthijn merk ik op uit de spoilers.. Verder ben ik wel weer benieuwd naar de rest.
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_76270907
Blijkbaar. Ze willen volgens mij echt dat iedereen een hekel krijgt aan Barbara .

Irene heeft haar haar leuk zitten tegenwoordig!
Die Arthur is maar raar .
Wanneer gaat er iets spannends gebeuren tussen Janine en Jack?
pi_76271983
quote:
Op donderdag 31 december 2009 17:18 schreef verleiding het volgende:
.
Wanneer gaat er iets spannends gebeuren tussen Janine en Jack?
NIet. Jack is boooooooooooooooooooring
  donderdag 31 december 2009 @ 17:53:53 #203
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_76272261
Die gaan toch weer uit elkaar. Janine is nu alweer jaloers.
pi_76272532
quote:
Op donderdag 31 december 2009 00:33 schreef Frey het volgende:

[..]

Stop daar dan mee.
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:56 schreef Purdey het volgende:
En voor de liefhebbers,de spoilers voor 4-15 januari:
SPOILER
Het wordt dus spannend! Ben benieuwd!
pi_76272556
quote:
Op donderdag 31 december 2009 17:53 schreef Frey het volgende:
Die gaan toch weer uit elkaar. Janine is nu alweer jaloers.
zeker weten, Jack is toch saai!
  donderdag 31 december 2009 @ 18:08:11 #206
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76272675
Waarom staat het in spoilers als er toch openbaar over gepraat wordt?
pi_76276534
Waar ging dit nou weer over dan?
pi_76276573
Arme Lucas
pi_76277339
OMG. Lucas en Noud zijn in elkaar geramd!! Zo te zien geen respect voor homo's!
pi_76277351
quote:
Op donderdag 31 december 2009 20:29 schreef RaymanNL het volgende:
Arme Lucas
En Noud dan?!
pi_76277709
quote:
Op donderdag 31 december 2009 21:01 schreef summer29 het volgende:

[..]

En Noud dan?!
ook... Maar zo homo-achtig zag het er toch niet uit??? Ze waren niet aan het lebberen ofzo. Waren gewoon vriendschappelijk elkaar op de rug aan t slaan enzo. Tsjonge jonge..
pi_76277794
quote:
Op donderdag 31 december 2009 18:03 schreef summer29 het volgende:

[..]

[..]

Het wordt dus spannend! Ben benieuwd!
Spannend? Verklaar je nader...
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 31 december 2009 @ 22:59:59 #213
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76279403
Stem en 't accent van die homohater
  vrijdag 1 januari 2010 @ 06:53:40 #214
225540 Pugg
Friends forever
pi_76286006
Let op volgens mij
SPOILER
( jalours)
pi_76286428
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 06:53 schreef Pugg het volgende:
Let op volgens mij
SPOILER
( jalours)
naaah... dat geloof ik niet
  vrijdag 1 januari 2010 @ 09:43:59 #216
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76286438
Ik ook niet. Lijkt me gewoon een op opzichzelfstaande actie omdat Noud misschien homo zou zijn en toch weer niet en blah homo. O fhebben we het ergens anders over? .
pi_76290114
quote:
Vind ik juist niet, het maakt haar nog strenger en harder dan ze daarvoor al leek.
Vindt Noud er tegenwoordig wel beter uitzien.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 14:45:31 #218
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_76291319
quote:

Vind ik ook.
pi_76298547
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 14:02 schreef vencodark het volgende:

[..]

Vind ik juist niet, het maakt haar nog strenger en harder dan ze daarvoor al leek.
Vindt Noud er tegenwoordig wel beter uitzien.
Nee, dat heb ik niet. Ik vind dat ze er zo minder kil uit ziet.

Wat Noud betreft ben ik het met je eens .
pi_76300060
Noud vind ik een leuke jongen, niet bijzonder knap.. maar juist lekker gewoon.
Irene haar haar vind ik ook leuker zo! Veel warmer.
Ben benieuwd wat de verhaallijn verder is van Lucas en Noud nu ze gewond zijn.
pi_76300177
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 19:28 schreef Franneh het volgende:
Noud vind ik een leuke jongen, niet bijzonder knap.. maar juist lekker gewoon.
Ja, Noud zijn haar zit eindelijk beetje fatsoenlijk.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 20:16:09 #222
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_76301323
Natuurlijk komt Martijn op dat moment ook langslopen.
pi_76301587
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:33 schreef verleiding het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik niet. Ik vind dat ze er zo minder kil uit ziet.

Wat Noud betreft ben ik het met je eens .
Ik ook, sinds hij terug is uit Hawai of weet ik waar hij met die miep zat, ziet tie er beter uit, Krijg zelfs nog wat sympathie voor hem.

Vind het nog meevallen hoe Lucas er aan toe is, het leek toch alsof hij 10 minuten lang in elkaar geramd werd.Ben trouwens wel benieuws wat Dex er mee te maken heeft. Waren die Anti-homo's misschien oude maten van dex, en deed het ook altijd zo mee door zijn voetbaltrainer-trauma?
pi_76302731
Potenrammers
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_76308729
Awwwh, Lucas .
pi_76308746
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 20:24 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Ik ook, sinds hij terug is uit Hawai of weet ik waar hij met die miep zat, ziet tie er beter uit, Krijg zelfs nog wat sympathie voor hem.

Vind het nog meevallen hoe Lucas er aan toe is, het leek toch alsof hij 10 minuten lang in elkaar geramd werd.Ben trouwens wel benieuws wat Dex er mee te maken heeft. Waren die Anti-homo's misschien oude maten van dex, en deed het ook altijd zo mee door zijn voetbaltrainer-trauma?
Ik denk dat het idd te maken heeft met dat trauma..
pi_76309177
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 23:03 schreef verleiding het volgende:

[..]

Ik denk dat het idd te maken heeft met dat trauma..
Het heeft idd te maken met trauma! Maar dan toch, Dex had 112 moeten bellen!! Maar denk dat Dex op Lucas en Noud wraak neemt. Dex
pi_76310704
quote:
Op donderdag 31 december 2009 17:15 schreef Miss_paraplu het volgende:
Maar Barbara blijft dus niks zeggen over dat ze gewoon gezond is tegen Marthijn merk ik op uit de spoilers.. Verder ben ik wel weer benieuwd naar de rest.
schijnheilige barbahoer, hoe ze daar zielig zit te doen op die bank terwijl er niks is, van zoiets maak je toch geen misbruik
pi_76317227
Mijn theorie... een van die bashers was een oud teamgenootje van Dex die ook is misbruikt door die voetbalcoach

Verder vond ik Noud en Lucas echt schattig samen in het ziekenhuis
pi_76324481
Iemand hier dacht Arthur te herkennen bij die homo-haters?
pi_76324971
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:47 schreef Roberto258 het volgende:
Iemand hier dacht Arthur te herkennen bij die homo-haters?
JA! forgot to say that!
  zaterdag 2 januari 2010 @ 15:02:15 #232
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_76324996
Arthur was op het feest.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 15:03:02 #233
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76325018
Als Noud homo of bi wordt ga ik huilen.
pi_76325221
Neeee das die ene dude van TMF!

de middelste dus
  zaterdag 2 januari 2010 @ 16:36:57 #235
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76327934
Oh! Die Lorena heeft illegaal vuurwerk! Naugty Girl.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_76332371
Meerdijk is echt enorm! Ze hebben een kantoor district met een wolkenkrabber (Sanders Inc.), een haven gebied, kilometers aan boerderijen en een heuze villa wijk, maar gek genoeg lopen Martijn en Dex op precies het zelfde moment op precies de zelfde plek terwijl ze allebei opweg waren naar iemand anders. Wat een toeval!!

No amount of money ever bought a second of time.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 19:39:23 #237
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_76334308
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 15:10 schreef Apotheose het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

de middelste dus
Ja bel dan de politie!!
Shuffle up and deal!!!
pi_76334435
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 19:39 schreef mirelia het volgende:

[..]

Ja bel dan de politie!!
allaaaaaaaaaaang gedaan
  zondag 3 januari 2010 @ 01:25:32 #239
268260 Dr.Mikey
pi_76346615
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 15:10 schreef Apotheose het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

de middelste dus

TMF ?
Hij speelt in elk geval in Spangas! .
R.I.P DTS.
  zondag 3 januari 2010 @ 02:27:39 #240
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_76347797
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 23:13 schreef summer29 het volgende:

[..]

Het heeft idd te maken met trauma! Maar dan toch, Dex had 112 moeten bellen!! Maar denk dat Dex op Lucas en Noud wraak neemt. Dex
Idd wat een dombo..
Als Nina hier achter komt
  zondag 3 januari 2010 @ 05:51:25 #241
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_76349054
Vinden jullie het ook zo erg van de onzichtbare verlamming van Nina?
Es kijken.. krijgt Wout nu minder klappen van Ludo nu hij Lucas van de ramdood heeft gered, of telt dat niet?

Lorena doet het leuk... Danny bezondigt zich aan soap ergernis no. 1 ... dat iemand je iets wil vertellen, maar dat je (Sjors in dit geval) haar de kans ontneemt door zelf alles al in te gaan vullen.
  zondag 3 januari 2010 @ 06:56:25 #242
225540 Pugg
Friends forever
pi_76349164
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 18:49 schreef TigerXtrm het volgende:
Meerdijk is echt enorm! Ze hebben een kantoor district met een wolkenkrabber (Sanders Inc.), een haven gebied, kilometers aan boerderijen en een heuze villa wijk, maar gek genoeg lopen Martijn en Dex op precies het zelfde moment op precies de zelfde plek terwijl ze allebei opweg waren naar iemand anders. Wat een toeval!!

En..............gay meppers ook nog,
volgens mij was dat dorp sexloos voor die bler nicht er in kwam.
pi_76350886
Met de kijkcijfers is ondertussen helemaal niets mis.... 1,6 miljoen kijkers afgelopen vrijdag
pi_76352253
quote:
Op zondag 3 januari 2010 05:51 schreef Perico het volgende:
Es kijken.. krijgt Wout nu minder klappen van Ludo nu hij Lucas van de ramdood heeft gered, of telt dat niet?

Lorena doet het leuk... Danny bezondigt zich aan soap ergernis no. 1 ... dat iemand je iets wil vertellen, maar dat je (Sjors in dit geval) haar de kans ontneemt door zelf alles al in te gaan vullen.
Hoho, Lucas telt niet mee he, dat is niet z'n eigen zoon natuurlijk. Heb je Ludo al in het ziekenhuis gezien??
Maar wie weet, Ludo heeft ook een hart.
pi_76352410
quote:
Op zondag 3 januari 2010 05:51 schreef Perico het volgende:
Ja. Nina is trouwens al mijn grootste ergernis sinds zij die rol aannam.
Danny erger ik me niet zo aan, die blijft redelijk op de achtergrond en is natuurlijk gewoon een saaie lul.
pi_76352439
quote:
Op zondag 3 januari 2010 01:25 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

TMF ?
Nee toch? Ik denk dat je doelt op de rol van Stan in Spangas maar volgens mij is het hm niet hoor.
pi_76352628
quote:
Op zondag 3 januari 2010 01:25 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

TMF ?
tis m wel! Damien Hope heet ie

http://nl.wikipedia.org/wiki/Damien_Hope

(2009-2010) Goede tijden, slechte tijden - Conrad (Afl. 3954 & 3955)
  zondag 3 januari 2010 @ 12:51:47 #248
22273 Dizer
Save the beard!
pi_76354309
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 15:03 schreef Harajuku. het volgende:
Als Noud homo of bi wordt ga ik huilen.
Tjah, zal hem in de familie zitten... moeders wist het een tijdje ook niet meer
Vind het wel een grappig verhaallijn dat wel

Goed, die Dex, Sjors en Danny mogen echt wat mij betreft heel hard in een put vallen met desksel erop en nooit meer teruggevonden worden.
pi_76354423
Is er eigenlijk een personage waar we momenteel oprecht tevreden over zijn?
pi_76354509
quote:
Op zondag 3 januari 2010 12:54 schreef vencodark het volgende:
de figuranten?
  zondag 3 januari 2010 @ 12:59:12 #251
22273 Dizer
Save the beard!
pi_76354595
quote:
Op zondag 3 januari 2010 12:54 schreef vencodark het volgende:
Ik vind er momenteel toch een paar de goede kant op gaan:

Charlie
Ronja
Martijn
Lorena
Noud
Lucas
Rik
pi_76354626
quote:
Op zondag 3 januari 2010 12:59 schreef Dizer het volgende:

[..]

Charlie
Ronja
Martijn
Lorena
Noud
Lucas
Rik
  zondag 3 januari 2010 @ 13:00:21 #253
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76354638
quote:
Op zondag 3 januari 2010 12:51 schreef Dizer het volgende:

[..]

Tjah, zal hem in de familie zitten... moeders wist het een tijdje ook niet meer
Vind het wel een grappig verhaallijn dat wel

Goed, die Dex, Sjors en Danny mogen echt wat mij betreft heel hard in een put vallen met desksel erop en nooit meer teruggevonden worden.
Laten we Ronja dan ook even meenemen. En de nieuwe Jack. En Ludo moet ook gauw weer normaal gaan doen anders mag hij ook mee. Martijn kan er ook nog wel bij.
  zondag 3 januari 2010 @ 13:01:31 #254
22273 Dizer
Save the beard!
pi_76354673
quote:
Op zondag 3 januari 2010 13:00 schreef Apotheose het volgende:

[..]

zondag 3 januari 2010 @ 13:01:55 #255
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76354682
quote:
Op zondag 3 januari 2010 12:59 schreef Dizer het volgende:

[..]

Charlie
Ronja
Martijn
Lorena
Noud
Lucas
Rik
Waaat, vind je Ronja echt leuk? Die muts en jas van laatst En dat eeuwige gehuil en oh the dramzz met Charlie. Bah. Hoe oud zijn ze, 26 of zo? Ze komen over als 16.

Rik moet 't nu echt eens met Charlie gaan doen. En Lucas vind ik ook wel iets minder irritant nu dan toen hij er net in kwam.
  zondag 3 januari 2010 @ 13:03:15 #256
22273 Dizer
Save the beard!
pi_76354735
quote:
Op zondag 3 januari 2010 13:01 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Waaat, vind je Ronja echt leuk? Die muts en jas van laatst En dat eeuwige gehuil en oh the dramzz met Charlie. Bah. Hoe oud zijn ze, 26 of zo? Ze komen over als 16.

Rik moet 't nu echt eens met Charlie gaan doen. En Lucas vind ik ook wel iets minder irritant nu dan toen hij er net in kwam.
Je weet toch hoe ik ben. Ik bel zelfs helemaal weg van Barbara .
pi_76354775
Ik vind volgens mij Bing en Rik nog wel het leukst. Bing probeert nog wel beetje lief te zijn en Rik houdt nog lekker ff afstand tot Charlie. Dus niet gelijk erop.
En Noud vind ik tegenwoordig ook nog wel beter. Oh en dingetje....kan ineens niet meer op haar naam komen. De vrouw van Martijn dus.
  zondag 3 januari 2010 @ 13:04:29 #258
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76354782
quote:
Op zondag 3 januari 2010 13:03 schreef Dizer het volgende:

[..]

Je weet toch hoe ik ben. Ik bel zelfs helemaal weg van Barbara .
Ik heb ook niet echt problemen met Barbara. . Barbara doet me eigenlijk gewoon niets.
  zondag 3 januari 2010 @ 13:10:26 #259
22273 Dizer
Save the beard!
pi_76355028
Ik vind dat het tijd wordt dat Laura en Jef bij elkaar gaan komen. Samen gaan wonen en leuk hun problemen hebben .
pi_76355050
quote:
Op zondag 3 januari 2010 13:04 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik heb ook niet echt problemen met Barbara. . Barbara doet me eigenlijk gewoon niets.
Mja, dat heb ik dus met Danny.
pi_76355054
quote:
Op zondag 3 januari 2010 13:01 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ok, deze had beter gekund:
pi_76355068
quote:
Op zondag 3 januari 2010 13:10 schreef Dizer het volgende:
Ik vind dat het tijd wordt dat Laura en Jef bij elkaar gaan komen. Samen gaan wonen en leuk hun problemen hebben .
Laura verdiend sowieso een leuke man in haar leven. Ze is momenteel niets meer dan een stuk decor wat toevallig in beeld verschijnt.
  zondag 3 januari 2010 @ 13:11:50 #263
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76355080
quote:
Op zondag 3 januari 2010 13:10 schreef Dizer het volgende:
Ik kan het hier niet mee eens zijn, dear. Laura heeft een veel dominantere man nodig . Een échte man, geen lief doetje met een theedoek.
  zondag 3 januari 2010 @ 13:13:22 #264
22273 Dizer
Save the beard!
pi_76355131
quote:
Op zondag 3 januari 2010 13:11 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik kan het hier niet mee eens zijn, dear. Laura heeft een veel dominantere man nodig . Een échte man, geen lief doetje met een theedoek.
Die heeft ze wel eens gehad en geloof ik wel vermoord
Ze is eenmaal een pittige tante maar met een lief hartje .
  zondag 3 januari 2010 @ 13:13:33 #265
22273 Dizer
Save the beard!
pi_76355142
quote:
Op zondag 3 januari 2010 13:11 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Ok, deze had beter gekund:
Oh hehehe...
  zondag 3 januari 2010 @ 13:17:18 #266
22273 Dizer
Save the beard!
pi_76355284
Hoe is eigenlijk de familie Huygens in de serie gekomen? Dat heb ik dus gemist... Via welke link? Waren ze er opeens zomaar?
pi_76355463
Wat is dat voor sneaky test van Lorena wat je zag in de voorstukjes?
Ronja verlult zich per ongeluk? Ik wil dat Bing het weet en Lorena het weet.. dan kunnen ze lekker bitchen.
Sjors moet het een keer gaan zeggen, want ze wordt hier alleen maar saaier van.

Waar ik ook wel benieuwd naar ben is wat die rare Arthur gast nou wil van Ronja die ik steeds leuker begin te vinden als ze maar die idiote muts niet meer op doet.

En verder wacht ik erop dat Barbare haar geheimpje uitkomt naar Martijn toe, en wil ik weten wat Dex zijn beweegredenen zijn om geen 112 te bellen!

Sowieso mag Dex van mij foetsie. Wat een kutkop met een kutkarakter.

Is het al maandag?
pi_76355497
Oja en mag Maria er alsjeblieft uit?
Ze kijkt ook altijd zo verschrikt.
pi_76355511
quote:
Op zondag 3 januari 2010 13:17 schreef Dizer het volgende:
Hoe is eigenlijk de familie Huygens in de serie gekomen? Dat heb ik dus gemist... Via welke link? Waren ze er opeens zomaar?
Via Ronja die zwanger was van Bing volgens mij
pi_76356354
ik wil dat de uitzending van 1-1 online komt!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_76356584
quote:
Op zondag 3 januari 2010 13:47 schreef MissJ het volgende:
Die is allang online... ik heb hem zaterdagmorgen gezien op rtl gemist
  zondag 3 januari 2010 @ 14:05:41 #272
22273 Dizer
Save the beard!
pi_76357120
quote:
Op zondag 3 januari 2010 13:47 schreef MissJ het volgende:
Die heb ik net nog gezien...
pi_76358186
RTL heeft wat problemen met RTL gemist sinds 1-1 januari 2010, blijkbaar was het systeem daar niet voor goed ingesteld. Ik kwam de aflevering wel tegen onder de noemer "voorjaar 2009" Hier kun je het terugzien (gevonden via de hoofdpagina van Rtl.nl, en dan onderin, bij de widget van RTL gemist, daar is alles wel terug te vinden ) :8
  zondag 3 januari 2010 @ 14:35:18 #274
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_76358249
Mijn 2 favoriete personages zijn op het moment Dex en Lorena. Voor het eerst in jaren dus niet Ludo.
De schrijvers verpesten hem.
pi_76364709
quote:
Op zondag 3 januari 2010 02:27 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Idd wat een dombo..
Als Nina hier achter komt
Dex en Nina passen helemaal niet bij elkaar!! Nina is ongelooflijk verwen wijf en Dex kan zichzelf niet zijn, hij luistert braaf naar Nina. Dex is duidelijk genoeg niet gelukkig met Nina!!
pi_76364756
quote:
Op zondag 3 januari 2010 13:22 schreef Franneh het volgende:
Oja en mag Maria er alsjeblieft uit?
Oh heel graag! Maria van de buis!! Ze is zo irritant bemoeial!
  zondag 3 januari 2010 @ 17:32:19 #277
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_76365026
quote:
Op zondag 3 januari 2010 13:17 schreef Dizer het volgende:

Ze waren er ineens.
Hoewel de naam Huygens de aflevering daarvoor wel al viel, omdat Ludo een afspraak had. Ik vond die intrede mooi gedaan zo.
  zondag 3 januari 2010 @ 17:35:22 #278
22273 Dizer
Save the beard!
pi_76365153
quote:
Op zondag 3 januari 2010 17:32 schreef Frey het volgende:

[..]

Ze waren er ineens.
Hoewel de naam Huygens de aflevering daarvoor wel al viel, omdat Ludo een afspraak had. Ik vond die intrede mooi gedaan zo.
Heel leuk gedaan inderdaad
pi_76365215
quote:
Op zondag 3 januari 2010 13:22 schreef Franneh het volgende:
Hoe denk je dat dat komt? Die vrouw word elke ochtend wakker met zo'n gezicht! Zou jij niet schrikken?
pi_76365271
quote:
Op zondag 3 januari 2010 17:35 schreef Dizer het volgende:

[..]

Heel leuk gedaan inderdaad
1e versie van Ronja.
Huidige versie van Ronja.
pi_76365979
quote:
Op zondag 3 januari 2010 17:38 schreef vencodark het volgende:

[..]

1e versie van Ronja.
Ja, die is echt veranderd van een harde zakenmeid tot een zielige huilie
pi_76369183
quote:
Op zondag 3 januari 2010 17:38 schreef vencodark het volgende:

[..]

1e versie van Ronja.
Ik kan het nog steeds niet begrijpen, wáárom.. waarom zo'n drastische verandering? En niet eens geleidelijk ofzo, nee ..

Ik mis de oude Ronja.
pi_76369680
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:14 schreef verleiding het volgende:

[..]

Ik kan het nog steeds niet begrijpen, wáárom.. waarom zo'n drastische verandering? En niet eens geleidelijk ofzo, nee ..

Ik mis de oude Ronja.
Het was voor mijn gevoel ook de 1 op andere dag ja.
  zondag 3 januari 2010 @ 20:00:38 #284
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_76371144
quote:
Op zondag 3 januari 2010 13:01 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Eensch..
Had het idee dat hij zich nogal eenzaam voelde op dat feestje.
Hoog tijd dat die Arthur wordt ontmaskerd.
quote:
Op zondag 3 januari 2010 17:24 schreef summer29 het volgende:

[..]

Dex en Nina passen helemaal niet bij elkaar!! Nina is ongelooflijk verwen wijf en Dex kan zichzelf niet zijn, hij luistert braaf naar Nina. Dex is duidelijk genoeg niet gelukkig met Nina!!
Nee ze passen idd niet bij elkaar. Nina heeft geen problemen met haar broer, maar Dex wel.
Werkt sowieso niet.
pi_76379965
quote:
GTST heeft het nieuwe jaar goed ingeluid. De soap trok vrijdag ruim 1,6 miljoen kijkers. Na het journaal was dit het best bekeken programma van de avond.

(Novum) - Goede Tijden Slechte Tijden heeft het nieuwe jaar goed ingeluid. De soap trok vrijdag ruim 1,6 miljoen kijkers. Na het journaal was dit het best bekeken programma van de avond.

Meer dan 1,32 miljoen mensen zaten voor de buis tijdens Ciske de Rat. De film over Ciske stond een plek hoger dan het 30e Monte Carlo Circus. Het circus wist 1,31 miljoen kijkers te boeien. De nieuwjaarsconference van Freek de Jonge was goed voor meer dan een miljoen kijkers.
helaas zie ik de vooruitgang toch nog niet
  zondag 3 januari 2010 @ 22:36:08 #286
22273 Dizer
Save the beard!
pi_76380106
De tijden met 4 miljoen kijkers zullen ze nooit meer halen
pi_76383972
quote:
Op zondag 3 januari 2010 22:36 schreef Dizer het volgende:
Maar als je dat zegt ben je een pessimist die een toontje lager moet zingen
Een heer met stijl
pi_76405445
quote:
Op zondag 3 januari 2010 22:36 schreef Dizer het volgende:
4 miljoen kijkers hebben ze nooit gehaald Het hoogste was 2,8 miljoen kijkers, was niet zo lang geleden, namelijk tijdens het huwelijk van Simon en nog iemand ergens in 2002 geloof ik. Vergeet trouwens niet dat er tegenwoordig veel meel concurentie op het tijdstip van GTST is, neem de wereld draait door, ook goed voor meer dan 1 miljoen kijkers dagelijks. GTST doet het hartstikke goed op dit moment.

Trouwens, Morris (Joris Putman) komt terug in GTST
pi_76405493
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:40 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Trouwens, Morris (Joris Putman) komt terug in GTST
Die natuurlijk Nina voor zich terug wilt winnen en anders Lucas wel.
  maandag 4 januari 2010 @ 17:43:32 #290
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_76405562
Dat Ludo HEM dan te grazen neemt.
pi_76405629
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:41 schreef vencodark het volgende:

[..]

Die natuurlijk Nina voor zich terug wilt winnen en anders Lucas wel.
Ohwgod, die arme Morris, die wordt straks nog gekker dan hij al was dankzij Ludo
pi_76405766
Als ik iemand een slecht acteur vindt dan is het Joris Putman wel

Hoop ook niet dat hij wat met Lucas krijgt.... die moet gewoon lekker voor Noud gaan
pi_76405796
Morris terug?! In iedere geval welkom! Hopelijk maakt hij GTST nog leuker en spannender!!

Morris
pi_76405939
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:48 schreef TheVulture het volgende:
Als ik iemand een slecht acteur vindt dan is het Joris Putman wel

Hoop ook niet dat hij wat met Lucas krijgt.... die moet gewoon lekker voor Noud gaan
Ik vond hem altijd zo'n huilie
  maandag 4 januari 2010 @ 17:56:11 #295
268260 Dr.Mikey
pi_76406086
Och god deze schrijvers zijn echt niet goed wijs he
En dan ook nog deze
Die andere acteurs zijn veel beter.
Vooral die tweede Geert Hoes ?
Vond ik het altijd erg tof doen.
Krijgen we deze jakkert weer
R.I.P DTS.
pi_76406182
Morris .
pi_76406494
Ja het is echt een ramp van een acteur... had dan de rol maar weer opnieuw gecast
  maandag 4 januari 2010 @ 18:22:51 #298
268260 Dr.Mikey
pi_76407207
of komt hij tijdelijk terug net als Dennis en Stefano .
Ik ben te hoopvol dat Barbara dood gaat.
R.I.P DTS.
pi_76407405
Florien Fischer schijnt ook opnieuw gecast te worden... het lijkt dus eerder op een nieuwe impuls voor de Fischer clan
pi_76407800
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
of komt hij tijdelijk terug net als Dennis en Stefano .
Ik ben te hoopvol dat Barbara dood gaat.
Dennis
Stefano jaah dat zou super leuk zijn.. Dan kan Lucas aan papa vragen ipv Jack! Ook leuk voor Rick, zijn beste vriend! Ipv steeds met zijn broer Danny te lullen!!
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:27 schreef TheVulture het volgende:
Florien Fischer schijnt ook opnieuw gecast te worden... het lijkt dus eerder op een nieuwe impuls voor de Fischer clan

Ben benieuwd...
pi_76407863
Net in Boulevard....Lucas gaat een relatie krijgen met de dokter van vanavond.... ene Roman wiens naam en gezicht ik ergens van ken maar kan hem niet thuis brengen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')