Lijkt me geen toeval hoor.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:13 schreef verleiding het volgende:
En waarom komt nou uitgerekend Arthur stagelopen bij Martijn?
Nee, een "nieuwe" Arthurquote:Op donderdag 17 december 2009 21:19 schreef Chinless het volgende:
Arthur als in de zin van die neger van vroeger?
Ja sorry ik heb al weekje niet gekeken
johquote:Op donderdag 17 december 2009 21:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Lijkt me geen toeval hoor.
Ja ze loopt nu Barbara over te halen om weer achter Martijn aan te gaan. Maakt het voor Ludo wat makkelijkerquote:Op donderdag 17 december 2009 23:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb vanochtend eens voor het eerst gekeken deze week.
Ik vind het posten over feiten van vroeger leuker dan het ook echt kijken.
Ik keek ook onder het aankleden en ontbijten etc dus was er niet echt mee bezig.
Ben het eigenlijk al weer vergeten. Keek het vanochtend dus het was de aflevering van Dinsdag.
Volgens mij was Maxime in beeld klopt dat ?
Haha ik dacht dat ze zelf achter Martijn aan ging.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:45 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ja ze loopt nu Barbara over te halen om weer achter Martijn aan te gaan. Maakt het voor Ludo wat makkelijker
Nee, Maxime vindt Martijn nu een loserquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha ik dacht dat ze zelf achter Martijn aan ging.
Heb heel Barbara en Ludo niet gezien.
Heb trouwens nog wel Maria gezien die Danny vertelde dat Sjors was vreemdgaan ?
Ja dat wist ik dat heb ik gezien en met dat gedoe met dat condoom nu is ze natuurlijk zwanger en krijgt ze een neger kindje. Voorspelbaar als de tering.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:59 schreef verleiding het volgende:
[..]
Nee, Maxime vindt Martijn nu een loser. Daarom stuurt ze Barbara er maar achteraan.
Maria had vermoedens dat er meer was tussen Bing en Sjors, mede omdat ze ooit getrouwd waren. Maar niet direct dat Sjors is vreemdgegaan, wat wel zo is.
Ik hoop toch dat ze dat "denken" maar dat het uiteindelijk van Danny is.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat wist ik dat heb ik gezien en met dat gedoe met dat condoom nu is ze natuurlijk zwanger en krijgt ze een neger kindje. Voorspelbaar als de tering.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat we krijgen wordt dood saai en ik hoef gelukkig niet te kijken want ik weet al hoe het gaat lopen.
Eerst wordt het zo dat Sjors er achterkomt dat ze zwanger is en het voor iedereen verzwijgt.
Dan na lang drama van Sjors die het niet durft te zeggen en het vervolgens wel durft maar door Bing of Danny wordt afgekapt. Komt het er uiteindelijk uit Als het Bing is scheelt dat weer een weekje of drie verhaal.
Want Sjors Vertelt eerst aan Danny dat ze het met bing gedaan heeft of dat ze zwanger is .
Maar niet tegelijk dus Danny snapt de link niet .
Dan komt alles toch uit.
Is er ruzie tussen Danny Bing Lorena en Sjors.
Vervolgens komt het kind blijkt het van Bing te zijn en besluiten Sjors en Bing toch weer bij elkaar te komen.
Of als ze het heel lang rekken proberen Danny en Sjors het toch eerst samen wat weer veel overgeproduceerde en dus saaie gezin situaties oplevert.
Om dan weer na een halve maand toch weer om te gaan en Sjors en Bing weer bij elkaar te laten komen.
Quote deze post maar want zo zou het wel gaan.
Wat we krijgen wordt dood saai en ik hoef gelukkig niet te kijken want ik weet al hoe het gaat lopen.
Eerst wordt het zo dat Sjors er achterkomt dat ze zwanger is en het voor iedereen verzwijgt.
Dan na lang drama van Sjors die het niet durft te zeggen en het vervolgens wel durft maar door Bing of Danny wordt afgekapt. Komt het er uiteindelijk uit Als het Bing is scheelt dat weer een weekje of drie verhaal.
Want Sjors Vertelt eerst aan Danny dat ze het met bing gedaan heeft of dat ze zwanger is .
Dan komt alles toch uit.
Vervolgens komt het kind blijkt het van Bing te zijn en besluiten Sjors en Bing toch weer bij elkaar te komen.
Of als ze het heel lang rekken proberen Danny en Sjors het toch eerst samen wat weer veel overgeproduceerde en dus saaie gezin situaties oplevert.
Om dan weer na een halve maand toch weer om te gaan en Sjors en Bing weer bij elkaar te laten komen.
Dat sloeg indd. echt nergens op.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:45 schreef Perico het volgende:
Ronja die niet weet van Koning Arthur en alleen maar Elvis kent.![]()
Tsja...quote:(spoiler) In 2007 ontdekte Barbara een knobbeltje in haar borst. Uit nader onderzoek bleek vervolgens dat Barbara te kampen had met een kwaadaardige vorm van borstkanker. Uiteindelijk moest Barbara's borst zelfs afgezet worden om de kanker de baas te kunnen blijven. De operatie slaagde en na enkele maanden werd Barbara zelfs kankervrij verklaard..
In de uitzending van vrijdag 18 december krijgt Barbara echter de schrik van haar leven wanneer ze te horen krijgt dat de kanker terug is in haar lichaam. 2010 belooft dus een spannend jaar te worden voor Barbara. Zal zij opnieuw de kanker de baas weten te zijn of moet Charlie dit keer écht afscheid nemen van haar moeder? U krijgt het antwoord de komende weken in Goede tijden Slechte tijden.
Is it rly true!!!?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar !!!
[..]
Tsja...
Hebben we ook al een paar keer gehad
huh.. maar toen ze laatst lag te vozen met martijn had ze toch 2 borsten??quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar !!!
[..]
Tsja...
Hebben we ook al een paar keer gehad
Inderdaad nog een beetje dubbel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:48 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Is it rly true!!!?
Zou het kunnen dat ze uit de serie gaat?? (voorzichtige)
Ze heeft het weer laten opvullen geloof ik. Of zo'n prothese.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:46 schreef Apotheose het volgende:
[..]
huh.. maar toen ze laatst lag te vozen met martijn had ze toch 2 borsten??
Als er iemand over haar houdbaarheidsdatum heen is zij het wel, zo een 10 jaar geleden kwam ze binnen als een zachtaardige, lieve vrouw met lang haar (zoals mooie vrouwen horen te hebben!). Sindsdien werd ze steeds egoïstischer (behalve tegen Charlie), bitcheriger, zeikeriger, onrechtvaardig-dominanter, drammeriger, oppertunistischer en vooral hypocrieter en schijnheiliger. En als je dat gezicht van nu ziet, de maan heeft zelfs minder kraters zo op het eerste gezicht.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:28 schreef LinkseVriend het volgende:
Barbara gaat niet dood. Ze heeft een vast contract en onlangs in een interview heeft mevr Besijn zelf nog aangegeven dat ze nog wel 10 jaar in gtst wil blijven. Dus dans nog maar niet te vroeg.
Die Martijn is gewoon raar, ik vond zelfs Fos of Mickey Lammers op hun onzekerst nog zelfverzekerder en zelfbewuster over komen dan Martijn.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:24 schreef verleiding het volgende:
Sair in de preview.
Waarom reageert Martijn zo raar als Irene hem bedankt enzo?
Zo maken ze ze tegenwoordig niet meerquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die Martijn is gewoon raar, ik vond zelfs Fos of Mickey Lammers op hun onzekerst nog zelfverzekerder en zelfbewuster over komen dan Martijn.
Echt een rasechte mietje, waarom niet gewoon een evenwichtige stabiele gezinsman als tegenpool voor Irene, zoals Robert of Jef vroeger of Eric Forrester als tegenpool van Stephanie in de eerste jaren van the Bold. Ze sneeuwden hun vrouwen niet onder, maar ze wisten waar ze stonden en konden zichzelf met overtuiging laten horen. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als er iemand over haar houdbaarheidsdatum heen is zij het wel, zo een 10 jaar geleden kwam ze binnen als een zachtaardige, lieve vrouw met lang haar (zoals mooie vrouwen horen te hebben!). Sindsdien werd ze steeds egoïstischer (behalve tegen Charlie), bitcheriger, zeikeriger, onrechtvaardig-dominanter, drammeriger, oppertunistischer en vooral hypocrieter en schijnheiliger. En als je dat gezicht van nu ziet, de maan heeft zelfs minder kraters zo op het eerste gezicht.![]()
Weg met Barbara
dat viel ook echt niet opquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:26 schreef e-runner het volgende:
Ludo speelt alsof hij Irene leuk vindt en het komt ongeloofwaardig over. Dat zal ook wel de bedoeling zijn dat hij het zo speelt. Het is immers nep.Er is in ieder geval geen enkele chemie te bespeuren.
Het stukje tussen hem en Janine vond ik dan wel weer leuk. Dan sprankelt het gelijk een stuk meer.
Ludo achter een boom om Irene op te wachten als Martijn weggaat. Martijn die plots een spoedgeval heeft, door Ludo geregeld lijkt me? Hoe regel je zoiets?
Dat zou best kunnen aangezien het Barbara is.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:27 schreef RogerS het volgende:
Quote mij maar eens voor de verandering:
Barbara heeft geen kanker, maar ze zegt het gewoon om Martijn bij haar in de buurt te houden voor zgn. steun. Let maar op. Ik geloof gewoon niet dat de kanker terug is en ik vind dit wel een typische soap-reden.
Dat zou idd wel heel erg zijn..quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen aangezien het Barbara is.
Maar hoe ziekelijk ben je om je kanker te misbruiken![]()
Vind dat niet normaal.
Hierbij dan!quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:27 schreef RogerS het volgende:
Quote mij maar eens voor de verandering:
Barbara heeft geen kanker, maar ze zegt het gewoon om Martijn bij haar in de buurt te houden voor zgn. steun. Let maar op. Ik geloof gewoon niet dat de kanker terug is en ik vind dit wel een typische soap-reden.
Ze gingen daar indrinken.quote:Op maandag 21 december 2009 20:28 schreef Apotheose het volgende:
zouden die tieners nu naar die nieuwe tent??? Waarom lijkt het dan verdacht veel op De Koning?
ooww hahaquote:
En de echte Ludo zou nooit samenwerken met een labiele vrouw als Maximequote:Op maandag 21 december 2009 22:49 schreef Tirza het volgende:
Martijn moet gestraft worden, een schande om je eigen kind als eerste te redden!
Nogmaals ze hebben een verhaallijn voor ogen Ludo tegen Martijn, alleen krijgen ze het niet voor elkaar een logische en geloofwaardige oorzaak hiervoor te bedenken. Het gevolg: puur amateurisme. In een serie van Bassie en Adriaan zit meer logica.quote:Op maandag 21 december 2009 21:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik was aan het eten en had de tv aanstaan in een andere kamer.
Dus ik hoorde het wel. Ludo is echt te debiel voor woorden.
Zonder Martijn was Nina nou dood.
Ludo weet dat wel en wij weten dat Ludo dat hoort te beseffen maar die schrijvers zijn gewoon te stom voor woorden.
Het maakt me niet uit wat de reden is en wat de schrijvers voor ogen hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nogmaals ze hebben een verhaallijn voor ogen Ludo tegen Martijn, alleen krijgen ze het niet voor elkaar een logische en geloofwaardige oorzaak hiervoor te bedenken. Het gevolg: puur amateurisme. In een serie van Bassie en Adriaan zit meer logica.
En waarom Ludo vs Martijn, Martijn is een slappe ruggegraatloze massochist, we weten dat Martijn geen kans maakt en dat Ludo toch wel wint. Bovendien iedereen zit hier al jaren op Ludo vs Jack te wachten, maar nee hoor, dan doen ze niet
En ik leg uit waarom het nergens op slaat, ze kunnen de ideeën in hun hoofd niet vertalen naar logische en acceptable verhaallijnen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit wat de reden is en wat de schrijvers voor ogen hebben.
Het slaat gewoon totaal nergens op.
Ja ! Waarom niet ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:30 schreef Harajuku. het volgende:
Moet het nu echt in élk topic gaan over hoe stom het nu is en hoe geweeeeeeeeeeldig het vroeger was? En ook niet een post met 3 regels, maar steeds halve boekwerken. Alsjeblieft zeg.
Ik ben hier gewoon user.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ! Waarom niet ?
Een paar van de users die dat doen posten hier al van af het begin van deze reeks.
We mogen onze mening toch wel geven ? En dat een paar dat doen in lange maar wel duidelijke stukken.
Dat is voor ieder een manier van posten.
Wat dan klachten gehad ?
Mensen die positief willen zijn over het huidige gtst kunnen hier prima naast de mensen posten die naar vroeger verlangen.
En ja wie zich dan toch aan de ander stoort die gaat maar weg.
Hehe, maar hij wil je alleen maar even geruststellen, dat je zelfs 's nachts niet bang voor hem hoeft te zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 03:10 schreef verleiding het volgende:
Brr, Arthur die ineens 's nachts in je keuken staat.
quote:Op maandag 21 december 2009 20:06 schreef alors het volgende:
Het kan wel dat bv Maxime zegt dat Barbara weer kanker heeft en dat Barbara meegaat in die leugen.
Of dat ze (zoals Carly in ATWT) eerst een valse diagnose krijgt en daarna niet vertelt dat ze geen kanker heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:49 schreef Frey het volgende:
[..]Net even gekeken.. Niet te gelovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
walgelijk zeg idd. Dit is echt hun dieptepuntquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
En de schrijvers brengen het nog zo dat martijn zelf de conclusies trekt .
Ieder normaal mens zou dan zeggen nee je hebt het fout maar Barbara niet hoor.
Bingquote:Op woensdag 23 december 2009 16:05 schreef antartica het volgende:
van wie is Ronja ook alweer zwanger geweest? ben het helemaal vergeten
Tja... wie anders danquote:Op woensdag 23 december 2009 15:41 schreef Purdey het volgende:
Wel geestig trouwens,Charlie en de rest zijn helemaal into Arthur en dan zoekt Ronja meteen een medestander in Sjors nadat ze haar eerst maanden genegeerd heeftMeteen dikke vriendinnen,zwangerschapstesten voor elkaar regelen,lekker samen janken..Heerlijk
Haha 3 keerquote:Op woensdag 23 december 2009 16:10 schreef antartica het volgende:
bing heeft goed zaad..gaaat dwars door de pil heen al 2 x(figuuurlijk dan)
Als jij hier 10 keer dezelfde mening leest, kan jij nooit door het onderdeel begrijpend lezen heen zijn gekomen op de basisschool, iedere keer wanneer wij onze mening geven is dit naar aanleiding van een gebeurtenis in het huidige gtst. Hiervan trekken wij parallelen naar het verleden, je zult hier nooit 10 keer at random een zin vinden dat het vroeger beter was zonder dat het gerelateerd is aan de zoveelste misser van deze tijd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben hier gewoon user.
Van mij mag je je mening geven, waar ik me aan stoor is dat ik 10 keer in één en elk topic dezelfde mening lees.
Je zóu zeggen 'kijk dan gewoon niet meer'quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:30 schreef Harajuku. het volgende:
Moet het nu echt in élk topic gaan over hoe stom het nu is en hoe geweeeeeeeeeeldig het vroeger was? En ook niet een post met 3 regels, maar steeds halve boekwerken. Alsjeblieft zeg.
Dit is het dus geworden, zo ongeveer. Bah!quote:Op maandag 21 december 2009 20:06 schreef alors het volgende:
Het kan wel dat bv Maxime zegt dat Barbara weer kanker heeft en dat Barbara meegaat in die leugen.
Of dat ze (zoals Carly in ATWT) eerst een valse diagnose krijgt en daarna niet vertelt dat ze geen kanker heeft.
Nou, GTST heeft 1 echt MONEY shot natuurlijk... en dat is de geboorte van het kind.. dat de huid getint is, terwijl Danny van niets weet en met stomheid geslagen is.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:05 schreef Starlie het volgende:
Nou... ik kan de verhaallijnen zo voorspellen volgens mij...
Sjors denkt zwanger te zijn van Bing, komt weer met Bing samen kind komt eruit en blijkt van Danny te zijn... weer een drama....
En zo gaan we maar door...
Een veel gehoord advies, maar dat bepalen we tenslotte nog altijd zelf wel, net zoals we bepalen of we onze ergernissen posten in dit topic of nietquote:Op donderdag 24 december 2009 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zóu zeggen 'kijk dan gewoon niet meer'![]()
Als iemand per dag 10 moorden pleegt en 1 persoon redt, dan doet ie zeker ièts goed, desalniettemin vind ik het een slecht mens. GTST zal heus weleens een goed puntje hebben, de meerderheid is gewoon (in mijn ogen) hoogst betreurenswaardig.quote:Oke, de verhaallijnen zijn bijzonder ergerlijk, maar de schrijvers doen toch íets goed, anders hadden ze niet nog steeds deze kijkcijfers.
Ik zou zeggen, degene die door ons geklaag geen ruk aan dit topic vinden, die kunnen toch gewoon een ander topic opzoeken om acht uur (en daarna)quote:En de mensen die daar geen ruk meer aan vinden, die kunnen toch gewoon een ander net opzoeken om acht uur?
Volledig mee eensquote:Oh en Barbara![]()
![]()
Doe eens niet zo opgefoktquote:Op donderdag 24 december 2009 15:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een veel gehoord advies, maar dat bepalen we tenslotte nog altijd zelf wel, net zoals we bepalen of we onze ergernissen posten in dit topic of niet![]()
Ik snap ook niet dat de actrice (geen idee hoe ze echt heet, zo'n fan ben ik nou ook weer nietquote:Volledig mee eens
Ik voel me niet opgefokt, ik heb wel door dat je me zo wilt afschilderen, de meesten kennen me hier echter, dus ik denk niet dat dat je zal lukken.quote:
En ik zeg louter dat de mensen dat hier dus kennelijk niet zeggenquote:Ik zei toch ook 'je zóu zeggen'.....................
quote:Het verbaast me gewoon dat het hier bijna alleen maar GTST-bashers zijn, da's bij andere TV programma's vaak anders in die topics. That's all!
[..]
Ik snap ook niet dat de actrice (geen idee hoe ze echt heet, zo'n fan ben ik nou ook weer niet) niet zelf eens de handdoek gooit, dat ze dit echt niet meer wil spelen
![]()
Dat programma kijk ik niet, ik ben al vrij lang bij deze reeks, als je zin hebt kan je topics opzoeken uit 2003 en 2004, toen waren we geen bashers, maar heel erg enthousiast. Het gtst van nu zorgt ervoor dat we zo gaan reageren.quote:Maar goed, ergernis is ook wel weer een deel van de lol he. Kijk maar naar bv die Next Tap Maddel programma's. Zodra het irritante wicht er uit is, is er geen bal meer aan, want dan heb je niets meer om je zo heerlijk aan te ergeren
En wat ik bedoelde was dat men best zo mag reageren, hell, ik klaag ook genoeg, maar het is elk topic hetzelfde. Keer op keer, steeds, altijd, weer, nog eens.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik voel me niet opgefokt, ik heb wel door dat je me zo wilt afschilderen, de meesten kennen me hier echter, dus ik denk niet dat dat je zal lukken.![]()
[..]
En ik zeg louter dat de mensen dat hier dus kennelijk niet zeggen![]()
[..]
[..]
Dat programma kijk ik niet, ik ben al vrij lang bij deze reeks, als je zin hebt kan je topics opzoeken uit 2003 en 2004, toen waren we geen bashers, maar heel erg enthousiast. Het gtst van nu zorgt ervoor dat we zo gaan reageren.
Omdat gtst steeds in en in slecht is in onze ogen, keer op keer, aflevering in, aflevering uit, altijd, weer, nog eens, enzquote:Op donderdag 24 december 2009 20:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En wat ik bedoelde was dat men best zo mag reageren, hell, ik klaag ook genoeg, maar het is elk topic hetzelfde. Keer op keer, steeds, altijd, weer, nog eens.
Nou dan is het persoonlijk voornaamwoord 'we' toch op z'n plaats? Anders openen jullie toch een topic "Hier alleen maar blije reacties over gtst" of je klaagt bij je moderatievriendtjes van SHO of wij kunnen worden verbannen naar een gtst-afzeiktopicquote:We? Het zijn toch echt maar twee of drie mensen die the need hebben om constant hetzelfde uit de kast te trekken.
Ga toch weg met je gezeur over blij steeds, want ik geef daar nota bene zelf al aan dat ook ik klaag. En over de aflevering klagen, prima. Elke keer een opstel met dezelfde inhoud over vroeger/nu, vervelend. En als dat nu een keer was of een paar keer dán is het prima te negeren, ja. Maar die vlieger gaat hier niet op, hè.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Omdat gtst steeds in en in slecht is in onze ogen, keer op keer, aflevering in, aflevering uit, altijd, weer, nog eens, enz![]()
[..]
Nou dan is het persoonlijk voornaamwoord 'we' toch op z'n plaats? Anders openen jullie toch een topic "Hier alleen maar blije reacties over gtst of je klaagt bij je moderatievriendtjes van SHO of wij kunnen worden verbannen naar een gtst-afzeiktopic![]()
Jij als moderator zou wel moeten weten dat op een forum je de reacties die je niet aantaan het beste kan negeren, dat ik ga ik vanaf nu ook doen op reacties die over ons afkraken gaan.
Nou ik vind dat je het tegendeel bewijst met jequote:Op donderdag 24 december 2009 19:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik voel me niet opgefokt, ik heb wel door dat je me zo wilt afschilderen, de meesten kennen me hier echter, dus ik denk niet dat dat je zal lukken.![]()
Ah, dan ben ik niet de enige.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind Ludo zijn Engels heel vervelend. Je merkt echt dat ie zijn best doet om het er cockney uit te persen, en dat is allemaal leuk en aardig mits je het ook kunt.
Wij, nee ik zal voor mezelf spreken, ik klaag dus ook....quote:Op donderdag 24 december 2009 20:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga toch weg met je gezeur over blij steeds, want ik geef daar nota bene zelf al aan dat ook ik klaag.
...het verschil is dat ik het vroeger ook gewoon heb meegemaakt, ik zie niet in waarom ik dat er niet bij zou betrekken omdat jij dat toevallig niet kent. En waarom gaat die vlieger eigenlijk niet op? Er zijn volgens je eigen woorden genoeg mensen die nog wel de positieve kanten van gtst inzien in dit topic, dan kan je daar toch mee praten en ons rustig laten 'relativeren' tov het gtst van vroeger'?quote:En over de aflevering klagen, prima. Elke keer een opstel met dezelfde inhoud over vroeger/nu, vervelend. En als dat nu een keer was of een paar keer dán is het prima te negeren, ja. Maar die vlieger gaat hier niet op, hè.
Waar kom ik steeds met moderators aan? Dit is de eerste keer dat ik er over begin, het blijkt dat jullie toch een etiket op me probeert te plakken (ik citeer de woorden 'zwak en zielig') en mij als zodanig neer wilt zetten.quote:En wat zwak en zielig om steeds met moderators aan te komen. Your way or the highway blijkbaar hè, ik zal geen commentaar meer geven, stel je voor.
Die smileys zeggen slechts dat ik het niet met jullie eens ben, bewijs ik dan direct een of ander tegendeel?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik vind dat je het tegendeel bewijst met jeen je
![]()
Dat je me niet kent geloof ik, ik heb je snuit hier nog nooit gezien, dat je geen hekel aan me hebt snap ik ook, daar ben ik veel te aimabel voorquote:En ik ken je niet, heb geen hekel aan je, dus waarom zou ik je 'willen afschilderen'. Doe niet zo raar.
Van wie mag een tegengeluid niet dan? Je moet alleen niet vreemd staan te kijken dat je op dat tegengeluid ook weer een tegengeluid krijgt.quote:Een tegengeluid mag klaarblijkelijk niet in deze topics, ook als het vriendelijk wordt gebracht.
Insgelijksquote:Maar wat jij wilt hoor. Fijne feestdagen
Da's dan driedubbel vette pech voor jou, ik post hier niet om jou te gerievenquote:Op donderdag 24 december 2009 20:55 schreef RaymanNL het volgende:
Dat "Vroeger was alles beter" sfeertje heb ik wel een beetje gehad![]()
quote:en nee, ik heb geen zin in een kerstavond rel.
Ik blijf er toch bij, als je dit al geweldig vind, ik nodig jou en al diegene die vinden dat wij maar lopen te zeuren met 'vroeger was alles beter dan nu' uit, om bij mij enkele afleveringen van seizoen 1 en 2 te komen bekijken. Je ogen tollen bijna uit je kassen als je dat ziet, je zou bijna denken dat het een andere serie isquote:Wat sprak Ludo vanavond toch weer fantastisch engelsIk blijf er toch om lachen. En trouwens die verhaallijn met Barbara die zogenaamd haar kanker faked is toch mooier uitgedacht dan verwacht, tis niet dat ze het zomaar doet, en ze blijft toch Barbara
Ik heb 'vroeger' ook meegemaakt, toevallig. En daar mag je best wat over zeggen, maar dit is teveel van het goede en dáár gaat het om. Dat het zo vaak gebeurt. En het is de tweede keer, in elke post jegens mij heb je het dusver gebruikt. Dus.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Okee jullie willen het zo spelen, dat kunnen jullie het krijgen ook:![]()
[..]
Wij, nee ik zal voor mezelf spreken, ik klaag dus ook....
[..]
...het verschil is dat ik het vroeger ook gewoon heb meegemaakt, ik zie niet in waarom ik dat er niet bij zou betrekken omdat jij dat toevallig niet kent. En waarom gaat die vlieger eigenlijk niet op? Er zijn volgens je eigen woorden genoeg mensen die nog wel de positieve kanten van gtst inzien in dit topic, dan kan je daar toch mee praten en ons rustig laten 'relativeren' tov het gtst van vroeger'?
[..]
Waar kom ik steeds met moderators aan? Dit is de eerste keer dat ik er over begin, het blijkt dat jullie toch een etiket op me probeert te plakken (ik citeer de woorden 'zwak en zielig') en mij als zodanig neer wilt zetten.
[..]
Die smileys zeggen slechts dat ik het niet met jullie eens ben, bewijs ik dan direct een of ander tegendeel?
[..]
Dat je me niet kent geloof ik, ik heb je snuit hier nog nooit gezien, dat je geen hekel aan me hebt snap ik ook, daar ben ik veel te aimabel voorMaar mijn mening in deze komt je niet goed uit, dus ik kan het me maar al te best voorstellen dat je me op een dusdanige wijze wilt afschilderen, zo niet 'no offence taken'.
[..]
Van wie mag een tegengeluid niet dan? Je moet alleen niet vreemd staan te kijken dat je op dat tegengeluid ook weer een tegengeluid krijgt.'Maar dat kan blijkbaar niet in deze topics, ook niet als het vriendelijk doch scherp wordt gebracht'
![]()
[..]
Insgelijks
quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Okee jullie willen het zo spelen, dat kunnen jullie het krijgen ook:![]()
woorden genoeg mensen die nog wel de positieve kanten van gtst inzien in dit topic, dan kan je daar toch mee praten en ons rustig laten 'relativeren' tov het gtst van vroeger'?
[..]
Waar kom ik steeds met moderators aan? Dit is de eerste keer dat ik er over begin, het blijkt dat jullie toch een etiket op me probeert te plakken (ik citeer de woorden 'zwak en zielig') en mij als zodanig neer wilt zetten.
Waar is de eerste keer dan? Wie bepaalt overigens wat teveel van het goede is en dat het te vaak gebeurd?Jij? Of jij en Greys?quote:Op vrijdag 25 december 2009 03:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb 'vroeger' ook meegemaakt, toevallig. En daar mag je best wat over zeggen, maar dit is teveel van het goede en dáár gaat het om. Dat het zo vaak gebeurt. En het is de tweede keer, in elke post jegens mij heb je het dusver gebruikt. Dus.
Nee het topic draait niet om mij nee, maar water bij de wijn doen? Kom op zeg, ik zeg gewoon wat ik te zeggen heb en als het je niet bevalt jammer dan, ik kan het prima incasseren dat anderen dat ook doen. Maar mijn mening gaan adapteren of dusdanig verhullen zie ik al als een milde manier van een bepaalde groep mensen hier naar de mond praten en dat doe ik dus echt niet.quote:Je zit hier met meerdere mensen en het topic draait niet om jou, je kunt best wat water bij de wijn doen want wij zeggen ook niet dat het helemaal moet stoppen.
Dat klopt, dat was jij niet, dat neem ik terugquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]Ik heb je nooit zwak of zielig of wat dan ook genoemd. Wel fair discussiëren graag.
Ja ik kan het ook anders zeggen, maar hij heeft toch ook driedubbel vette pech, want ik ga mijn mening niet inslikkenquote:Maar ik laat het hierbij. Met jou valt helaas geen discussie op een prettige toon te voeren (hoe je nu ook weer 'da's dan driedubbel vette pech voor jou' tegen Rayman zegt).
Ik ben blij dat je mijn punt ziet en inderdaad ik ben zeer stellig in mijn mening...quote:Je hebt best een punt, serieus, maar jij brengt dat op een manier van 'ik vind dit.....
....maar dit klopt van geen kanten, ik heb juist liever dat jullie je muil mond opentrekken en juist zeggen hoe jullie denkwijze is. Ik kijk er serieus naar en neem het in me op, maar moet tot de conclusie komen dat ik die mening niet deel en bij mijn eigen standpunt blijf en dat is kennelijk weer een stap te ver voor jullie (ik hoop dat ik ernaast zit).quote:en jullie moeten je muil houden en je hebt gewoon vette pech'. Heel onvriendelijk. En dat met de Kerst
quote:Op vrijdag 25 december 2009 07:48 schreef Marrije het volgende:
En ja af en toe (of geregeld in de ogen van een ander) wordt het topic daardoor gedomineerd. Maar het staat een ieder vrij om zn ongezouten mening te geven. En ook dáár kan dan weer over gediscussieerd worden. En komt het je de strot uit dan scrol je er overheen![]()
Ken je de soap 'Days of our lives'? Daar was slechterik Stefano steeds bezig om relaties te breken, moet Ludo ook die richting op ofzoquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:50 schreef alors het volgende:
Net even de aflevering van gister gezien, Sair en Maxime, 2 vrouwen die gaan vechten om een doodgoeie man bij iemand weg te houden![]()
![]()
Ik kan er echt niet serieus in meegaan hoor het spijt me, het slaat gewoon nergens op. En dan gaat Ludo zich ook nog bezighouden met zulk soort bijzaken
Het gaat sowieso nu alleen maar om relaties, wie krijgt wie, en wie gaan er uit elkaar en hoe komt dat? Dingen die bij bar weinig interesseren.
Dan komt alles toch uit.
Helaas wel 100% overeenstemmend met de Erland Galjaard richtlijnen. Boh, die scriptschrijvers met hun cursusje gehoorzamen goed zeg!quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:50 schreef alors het volgende:
Het gaat sowieso nu alleen maar om relaties, wie krijgt wie, en wie gaan er uit elkaar en hoe komt dat? Dingen die bij bar weinig interesseren.
Spannend ? welneequote:Op vrijdag 25 december 2009 15:18 schreef GirlyGlue het volgende:
Ik denk steeds dat het zondag is vandaag, zit ik heel lang naar de datum te kijken voordat ik me besef dat het vrijdag is![]()
Maar goed, nog een keer GTST dus. Ik heb de hele week niet gekeken, is er nog iets spannends gebeurd?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:25 schreef DjinN het volgende:
[..]
Spannend ? welneeje hebt alleen hoop debiele plotwendingen gemist
![]()
Mijn god die serie heb ik best lang gevolgd..quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:19 schreef Tirza het volgende:
[..]
Ken je de soap 'Days of our lives'? Daar was slechterik Stefano steeds bezig om relaties te breken, moet Ludo ook die richting op ofzo?
Dat zou wel een goede verhaallijn worden denk ikquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:03 schreef Shayndel het volgende:
De vroegere voetbaltrainer van Dex zal later ook in gtst verschijnen. Het wordt een verhaallijn tussen de voetbaltrainer, Dex, Nina en Lucas.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:23 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat zou wel een goede verhaallijn worden denk ikBen benieuwd welke kant dat op gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Pugg op 27-12-2009 07:13:31 ]
Ik had het niet beter kunnen zeggen!quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:28 schreef alors het volgende:
Ik vind die Maria echt zo'n overdreven irritante tetterMag er meteen uit wmb.
Gesorast is afkomstig van het woord SORAS, wat Soap Opera Rapid Aging Syndrome betekent. Deze term wordt gebruikt als een soappersonage (meestal kinderen) plotsklaps jaren ouder kunnen worden. In GTST is dit ook al een aantal keer gebeurd, te weten bij Nina (in seizoen 8 geboren, werd in seizoen 19 21 jaar), Jack (seizoen 3 geboren, nu al in de dertig) en Lucas (seizoen 11 geboren, nu al 18 jaar). Ook Rikki (seizoen 13 geboren, nu al 11 jaar) heeft dit ondergaan, al is dit wat minder groots dan de anderen.quote:Tirza: Janine heeft genoeg in banden in Meerdijk (kinderen, Ludo, Jack), Laura ook met zoontje Sil die over een paar jaar toch gesorast wordt naar een tiener en waar dus nog potentie in zit
"gesorast"??
Aha! Bedankt!quote:Op zondag 27 december 2009 10:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gesorast is afkomstig van het woord SORAS, wat Soap Opera Rapid Aging Syndrome betekent. Deze term wordt gebruikt als een soappersonage (meestal kinderen) plotsklaps jaren ouder kunnen worden. In GTST is dit ook al een aantal keer gebeurd, te weten bij Nina (in seizoen 8 geboren, werd in seizoen 19 21 jaar), Jack (seizoen 3 geboren, nu al in de dertig) en Lucas (seizoen 11 geboren, nu al 18 jaar). Ook Rikki (seizoen 13 geboren, nu al 11 jaar) heeft dit ondergaan, al is dit wat minder groots dan de anderen.
Nee dat had ik nou echt niet verwacht.quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 22:25 schreef GirlyGlue het volgende:
[..]
Nee dat had ik nou echt niet verwacht.
Maar de test geeft niet aan of het kind zwart of wit is![]()
En van Bingquote:Op maandag 28 december 2009 23:36 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ben wat dat betreft vooral benieuwd naar de reactie van Danny..
Ja? Ik persoonlijk niet,maar een beetje drama staat Ronja wel,dat is zo.In wezen heeft Ronja er niks mee te maken,zowel Bing als Danny zijn exen en zelf wilde ze niet eens een kind met Bing..quote:Op woensdag 30 december 2009 09:12 schreef Starlie het volgende:
Gatsie Ludo en Irene.... dat ziet er toch niet uit!!! En ik vrees weer voor een ontzettend langdradig verhaallijntje v.w.b. Sjors haar zwangerschap... Het viel me al mee dat ze het gelijk aan Ronja vertelde dat ze én zwanger is én met Bing naar bed is geweest.. als ik Ronja was, was ik helemaal uit mijn plaat gegaan...
Is ook weer waar wat jij zegt, maar omdat Ronja zooo pissig was dat Sjors iets met Danny kreeg had ik verwacht dat ze echt ontzettend boos zou worden in de zin van: Dan heb je hem eindelijk en dan verknal je het weer... zoiets...quote:Op woensdag 30 december 2009 09:26 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja? Ik persoonlijk niet,maar een beetje drama staat Ronja wel,dat is zo.In wezen heeft Ronja er niks mee te maken,zowel Bing als Danny zijn exen en zelf wilde ze niet eens een kind met Bing..
Dat was echt tenenkrommend, ik kreeg bijna plaatsvervangende schaamte.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:37 schreef vencodark het volgende:
Barbara was nog steeds wanhopig zag ik."Ik haal wel een dekbed". "Blijf toch hier" "Ik heb liever dat je hier blijft dan alleen op je hotelkamer".
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 12:19 schreef Dizer het volgende:
Met kerst en gisteren uit verveling heb ik dus deze week 2 afleveringen gezien. Na een jaar niks te hebben gezien.
Even mijn ei kwijt:
- Waar is Anita? Niet dat ik haar mis of zo..
quote:
Dorothea maakte Jef er nu ook niet echt leuker op. Ik meen me te herinneren dat velen haar hier ook liever zagen gaan. Hoewel zij wel iets had kunnen toevoegen aan de soap qua warmte die nu inderdaad wel gemist wordt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:28 schreef alors het volgende:
Ik vind die Maria echt zo'n overdreven irritante tetterMag er meteen uit wmb.
Jammer dat Dorothea wegmoest, warme, lieve vrouw was dat altijd, zij en Jef hadden elkaar zo verdiend![]()
Maria past echt niet bij Jef, zo'n wijf dat altijd dr bek open heeft en over niks praat, het zal toch een keer stil zijn, dat kun je maar beter tetteren over onzin aldus Maria
Het wordt tijd dat Jef en Laura weer bij elkaar komenquote:Op woensdag 30 december 2009 13:26 schreef e-runner het volgende:
[..]
Dorothea maakte Jef er nu ook niet echt leuker op. Ik meen me te herinneren dat velen haar hier ook liever zagen gaan. Hoewel zij wel iets had kunnen toevoegen aan de soap qua warmte die nu inderdaad wel gemist wordt.
Bij Maria heb ik altijd het idee dat ze zo hard en veel praat om zichzelf te overstemmen. Alsof ze eigenlijk van binnen diep ongelukkig is en net doet alsof alles goed gaat.
neequote:Op woensdag 30 december 2009 13:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Jef en Laura weer bij elkaar komen
Van een vibo bedoel je?!quote:Op woensdag 30 december 2009 16:18 schreef Harajuku. het volgende:
Laura is al voorzien.
Misschien had je het beter na een jaar niet meer op kunnen pakkenquote:Op woensdag 30 december 2009 12:19 schreef Dizer het volgende:
Met kerst en gisteren uit verveling heb ik dus deze week 2 afleveringen gezien. Na een jaar niks te hebben gezien.
Even mijn ei kwijt:
- Waar is Anita? Niet dat ik haar mis of zo..
- Is Ludo weer een watje geworden? Zich zo inzetten voor liefde ipv echt corruptie?
- Is Sjors nog steeds een trutje? Wanneer tieft zij op?
- Barbara is nog steeds wel ok. Hoewel ze nu erg dom doet
- Jack & Janine... my eyes... its hurting
- Lorena is tof geworden zeg!!
- Irriteer me mateloos aan de moeder van Rik, sinds wanneer is zij uit de bak?
- Die broer van Rik... wat een slapjanus!
- Familie Huygens is een leuke nieuwkomertje
- Ronja is wat mij betreft de leukste nieuwste personage die binnen is gekomen na Lorena
Voor de rest, GTST is weer een beetje stijgend na vorige jaar of het jaar ervoor... maar vind ze wel ERG rustig... waar blijven de corrupties, de spanning de sensatie? Oh ja, dat is nog in de jaren 90 achtegebleven
nou valt wel mee hoor. Volg het nu weer een tijdje en heb niks tegen Ronja.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:36 schreef Purdey het volgende:
[..]
-En Ronja,jongens we hebben een fan gevonden! (Als je het had blijven volgen,had je Ronja lang niet zo leuk gevonden..)
Ronja is echt moeilijke vrouw wat bij jongens/mannen betreft! Ze is heel snel jaloers en heeft abortus gepleegd achter Bing om! Dus wat zie jij in Ronja?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nou valt wel mee hoor. Volg het nu weer een tijdje en heb niks tegen Ronja.
Van Barbara had ik niet verwacht dat ze liegt tegen Martijn. Normaal is ze altijd eerlijk en nuquote:Op woensdag 30 december 2009 20:45 schreef Tirza het volgende:
Barbara: Martijn past niet bij een stijve vrouw als Irene. Nou, Martijn past toch echt beter bij Irene dan bij oplichster Barbara
ow zover terug heb ik het nou weer niet gevolgdquote:Op woensdag 30 december 2009 20:47 schreef summer29 het volgende:
[..]
Ronja is echt moeilijke vrouw wat bij jongens/mannen betreft! Ze is heel snel jaloers en heeft abortus gepleegd achter Bing om! Dus wat zie jij in Ronja?
Geheel mee eens, kan er niks aan toevoegenquote:Op woensdag 30 december 2009 16:36 schreef Purdey het volgende:
[..]
Misschien had je het beter na een jaar niet meer op kunnen pakkenEven een korte update dan
![]()
-Anita,is dus dood na een aanrijding
-Ludo is weer eens ont-zet-tend boos,en nu wil hij wraak (What's new?)
-Sjors is nog steeds een trutje ja,maar wel een losgeslagen trutje dan..
-Barbara is verre van ok.Doet niks bijzonders,en als ze iets doet is het parasiet waardig
-Jack&Janine hebben net zoveel chemie als Peppi&Bassie,past niet,doet niks
-Lorena is vervelend en de boel lekker aan het manipuleren
-De moeder van Rik en Danny zit er sinds een maandje in ongeveer,is bloedirritant
-De broer van Rik is een enorme stoffige gozer
-De inmiddels uit elkaar gerukte familie Huygens had potentie inderdaad..
-En Ronja,jongens we hebben een fan gevonden! (Als je het had blijven volgen,had je Ronja lang niet zo leuk gevonden..)
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:03 schreef funkyclochard het volgende:
Ik wist niet eens dat het nog steeds op de buis is; damn, i am getting older ;-)
Stop daar dan mee.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:24 schreef summer29 het volgende:
maar nu irriteer ik hem vreselijk....
Ik snapte het ook al niet.quote:
Ik skipte nog door een paar afleveringen heen, en zag Bing overal zoeken behalve in de prullenbak, dat is toch het eerste waar je kijktquote:Op donderdag 31 december 2009 01:50 schreef Perico het volgende:
Sjors heeft wel 24x de zwangerschapstest op stel en sprong verborgen... er is geen plekje in die toko waar hij niet heeft gelegen... verder vind ik haar afgebladderde vieze oude radiator een storend element van de decorbouwers.
Ludo en Maxime samen vind ik dan wel weer leuk. Marjolein Koning is de beste actrice van de serie. De rol is niet sympathiek, maar dat zijn Bing en Sjors ook niet.
De stick stopte ze in haar blouse toen Bing haar tas pakte.Wat er met het doosje is gebeurd weet ik niet..Had wel het idee dat Sjors geloofde dat de uitslag ook wel zou komen als ze maar lang genoeg naar het doosje zou starenquote:Op donderdag 31 december 2009 11:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Stopte Sjors die niet in haar tas toen ze die aan Bing vroeg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
NIet. Jack is boooooooooooooooooooringquote:Op donderdag 31 december 2009 17:18 schreef verleiding het volgende:
.
Wanneer gaat er iets spannends gebeuren tussen Janine en Jack?
quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:56 schreef Purdey het volgende:
En voor de liefhebbers,de spoilers voor 4-15 januari:Het wordt dus spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd!
zeker weten, Jack is toch saai!quote:Op donderdag 31 december 2009 17:53 schreef Frey het volgende:
Die gaan toch weer uit elkaar. Janine is nu alweer jaloers.
ook... Maar zo homo-achtig zag het er toch niet uit??? Ze waren niet aan het lebberen ofzo. Waren gewoon vriendschappelijk elkaar op de rug aan t slaan enzo. Tsjonge jonge..quote:
Spannend? Verklaar je nader...quote:Op donderdag 31 december 2009 18:03 schreef summer29 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Het wordt dus spannend!Ben benieuwd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ( jalours)
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 06:53 schreef Pugg het volgende:
Let op volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ( jalours)naaah... dat geloof ik niet
just give a second thought
what if we don't get caught...
Vind ik juist niet, het maakt haar nog strenger en harder dan ze daarvoor al leek.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:18 schreef verleiding het volgende:
Irene heeft haar haar leuk zitten tegenwoordig!
Vind ik ook.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:18 schreef verleiding het volgende:
Irene heeft haar haar leuk zitten tegenwoordig!
Nee, dat heb ik niet. Ik vind dat ze er zo minder kil uit ziet.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vind ik juist niet, het maakt haar nog strenger en harder dan ze daarvoor al leek.
Vindt Noud er tegenwoordig wel beter uitzien.![]()
Ja, Noud zijn haar zit eindelijk beetje fatsoenlijk.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:28 schreef Franneh het volgende:
Noud vind ik een leuke jongen, niet bijzonder knap.. maar juist lekker gewoon.
Ik ook, sinds hij terug is uit Hawai of weet ik waar hij met die miep zat, ziet tie er beter uit, Krijg zelfs nog wat sympathie voor hem.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:33 schreef verleiding het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet. Ik vind dat ze er zo minder kil uit ziet.
Wat Noud betreft ben ik het met je eens.
Ik denk dat het idd te maken heeft met dat trauma..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ook, sinds hij terug is uit Hawai of weet ik waar hij met die miep zat, ziet tie er beter uit, Krijg zelfs nog wat sympathie voor hem.
Vind het nog meevallen hoe Lucas er aan toe is, het leek toch alsof hij 10 minuten lang in elkaar geramd werd.Ben trouwens wel benieuws wat Dex er mee te maken heeft. Waren die Anti-homo's misschien oude maten van dex, en deed het ook altijd zo mee door zijn voetbaltrainer-trauma?
Het heeft idd te maken met trauma! Maar dan toch, Dex had 112 moeten bellen!! Maar denk dat Dex op Lucas en Noud wraak neemt. Dexquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:03 schreef verleiding het volgende:
[..]
Ik denk dat het idd te maken heeft met dat trauma..
schijnheilige barbahoer, hoe ze daar zielig zit te doen op die bank terwijl er niks is, van zoiets maak je toch geen misbruikquote:Op donderdag 31 december 2009 17:15 schreef Miss_paraplu het volgende:
Maar Barbara blijft dus niks zeggen over dat ze gewoon gezond is tegen Marthijn merk ik op uit de spoilers.. Verder ben ik wel weer benieuwd naar de rest.
JA! forgot to say that!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:47 schreef Roberto258 het volgende:
Iemand hier dacht Arthur te herkennen bij die homo-haters?
Ja bel dan de politie!!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:10 schreef Apotheose het volgende:
Neeee das die ene dude van TMF!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de middelste dus![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:10 schreef Apotheose het volgende:
Neeee das die ene dude van TMF!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de middelste dus![]()
Idd wat een dombo..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:13 schreef summer29 het volgende:
[..]
Het heeft idd te maken met trauma! Maar dan toch, Dex had 112 moeten bellen!! Maar denk dat Dex op Lucas en Noud wraak neemt. Dex![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:49 schreef TigerXtrm het volgende:
Meerdijk is echt enorm! Ze hebben een kantoor district met een wolkenkrabber (Sanders Inc.), een haven gebied, kilometers aan boerderijen en een heuze villa wijk, maar gek genoeg lopen Martijn en Dex op precies het zelfde moment op precies de zelfde plek terwijl ze allebei opweg waren naar iemand anders. Wat een toeval!!
Hoho, Lucas telt niet mee he, dat is niet z'n eigen zoon natuurlijk. Heb je Ludo al in het ziekenhuis gezien??quote:Op zondag 3 januari 2010 05:51 schreef Perico het volgende:
Vinden jullie het ook zo erg van de onzichtbare verlamming van Nina?
Es kijken.. krijgt Wout nu minder klappen van Ludo nu hij Lucas van de ramdood heeft gered, of telt dat niet?
Lorena doet het leuk... Danny bezondigt zich aan soap ergernis no. 1 ... dat iemand je iets wil vertellen, maar dat je (Sjors in dit geval) haar de kans ontneemt door zelf alles al in te gaan vullen.
Ja.quote:Op zondag 3 januari 2010 05:51 schreef Perico het volgende:
Vinden jullie het ook zo erg van de onzichtbare verlamming van Nina?
Nee toch? Ik denk dat je doelt op de rol van Stan in Spangas maar volgens mij is het hm niet hoor.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
TMF ?
Hij speelt in elk geval in Spangas! .
tis m wel! Damien Hope heet iequote:Op zondag 3 januari 2010 01:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
TMF ?
Hij speelt in elk geval in Spangas! .
Tjah, zal hem in de familie zitten... moeders wist het een tijdje ook niet meerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:03 schreef Harajuku. het volgende:
Als Noud homo of bi wordt ga ik huilen.
de figuranten?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:54 schreef vencodark het volgende:
Is er eigenlijk een personage waar we momenteel oprecht tevreden over zijn?
Ik vind er momenteel toch een paar de goede kant op gaan:quote:Op zondag 3 januari 2010 12:54 schreef vencodark het volgende:
Is er eigenlijk een personage waar we momenteel oprecht tevreden over zijn?
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind er momenteel toch een paar de goede kant op gaan:
Charlie
Ronja
Martijn
Lorena
Noud
Lucas
Rik
Laten we Ronja dan ook even meenemen. En de nieuwe Jack. En Ludo moet ook gauw weer normaal gaan doen anders mag hij ook mee. Martijn kan er ook nog wel bij.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, zal hem in de familie zitten... moeders wist het een tijdje ook niet meer
Vind het wel een grappig verhaallijn dat wel
Goed, die Dex, Sjors en Danny mogen echt wat mij betreft heel hard in een put vallen met desksel erop en nooit meer teruggevonden worden.
Waaat, vind je Ronja echt leuk? Die muts en jas van laatstquote:Op zondag 3 januari 2010 12:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind er momenteel toch een paar de goede kant op gaan:
Charlie
Ronja
Martijn
Lorena
Noud
Lucas
Rik
Je weet toch hoe ik ben. Ik bel zelfs helemaal weg van Barbaraquote:Op zondag 3 januari 2010 13:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waaat, vind je Ronja echt leuk? Die muts en jas van laatstEn dat eeuwige gehuil en oh the dramzz met Charlie. Bah. Hoe oud zijn ze, 26 of zo? Ze komen over als 16.
Rikmoet 't nu echt eens met Charlie gaan doen. En Lucas vind ik ook wel iets minder irritant nu dan toen hij er net in kwam.
Ik heb ook niet echt problemen met Barbara.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je weet toch hoe ik ben. Ik bel zelfs helemaal weg van Barbara.
Mja, dat heb ik dus met Danny.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt problemen met Barbara.. Barbara doet me eigenlijk gewoon niets.
Laura verdiend sowieso een leuke man in haar leven. Ze is momenteel niets meer dan een stuk decor wat toevallig in beeld verschijnt.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:10 schreef Dizer het volgende:
Ik vind dat het tijd wordt dat Laura en Jef bij elkaar gaan komen. Samen gaan wonen en leuk hun problemen hebben.
Ik kan het hier niet mee eens zijn, dear. Laura heeft een veel dominantere man nodigquote:Op zondag 3 januari 2010 13:10 schreef Dizer het volgende:
Ik vind dat het tijd wordt dat Laura en Jef bij elkaar gaan komen. Samen gaan wonen en leuk hun problemen hebben.
Die heeft ze wel eens gehad en geloof ik wel vermoordquote:Op zondag 3 januari 2010 13:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kan het hier niet mee eens zijn, dear. Laura heeft een veel dominantere man nodig. Een échte man, geen lief doetje met een theedoek.
Via Ronja die zwanger was van Bing volgens mijquote:Op zondag 3 januari 2010 13:17 schreef Dizer het volgende:
Hoe is eigenlijk de familie Huygens in de serie gekomen? Dat heb ik dus gemist... Via welke link? Waren ze er opeens zomaar?
Die is allang online... ik heb hem zaterdagmorgen gezien op rtl gemistquote:Op zondag 3 januari 2010 13:47 schreef MissJ het volgende:
ik wil dat de uitzending van 1-1 online komt!
Die heb ik net nog gezien...quote:Op zondag 3 januari 2010 13:47 schreef MissJ het volgende:
ik wil dat de uitzending van 1-1 online komt!
Dex en Nina passen helemaal niet bij elkaar!! Nina is ongelooflijk verwen wijf en Dex kan zichzelf niet zijn, hij luistert braaf naar Nina. Dex is duidelijk genoeg niet gelukkig met Nina!!quote:Op zondag 3 januari 2010 02:27 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Idd wat een dombo..
Als Nina hier achter komt
Oh heel graag! Maria van de buis!! Ze is zo irritant bemoeial!quote:Op zondag 3 januari 2010 13:22 schreef Franneh het volgende:
Oja en mag Maria er alsjeblieft uit?![]()
![]()
Ze kijkt ook altijd zo verschrikt.
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:17 schreef Dizer het volgende:
Hoe is eigenlijk de familie Huygens in de serie gekomen? Dat heb ik dus gemist... Via welke link? Waren ze er opeens zomaar?
Heel leuk gedaan inderdaadquote:Op zondag 3 januari 2010 17:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze waren er ineens.![]()
Hoewel de naam Huygens de aflevering daarvoor wel al viel, omdat Ludo een afspraak had. Ik vond die intrede mooi gedaan zo.
Hoe denk je dat dat komt? Die vrouw word elke ochtend wakker met zo'n gezicht! Zou jij niet schrikken?quote:
Ja, die is echt veranderd van een harde zakenmeid tot een zielige huiliequote:Op zondag 3 januari 2010 17:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
1e versie van Ronja.![]()
Huidige versie van Ronja.
Ik kan het nog steeds niet begrijpen, wáárom.. waarom zo'n drastische verandering? En niet eens geleidelijk ofzo, neequote:Op zondag 3 januari 2010 17:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
1e versie van Ronja.![]()
Huidige versie van Ronja.
Het was voor mijn gevoel ook de 1 op andere dag ja.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:14 schreef verleiding het volgende:
[..]
Ik kan het nog steeds niet begrijpen, wáárom.. waarom zo'n drastische verandering? En niet eens geleidelijk ofzo, nee..
Ik mis de oude Ronja.
Eensch..quote:Op zondag 3 januari 2010 13:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Rikmoet 't nu echt eens met Charlie gaan doen. En Lucas vind ik ook wel iets minder irritant nu dan toen hij er net in kwam.
Nee ze passen idd niet bij elkaar. Nina heeft geen problemen met haar broer, maar Dex wel.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:24 schreef summer29 het volgende:
[..]
Dex en Nina passen helemaal niet bij elkaar!! Nina is ongelooflijk verwen wijf en Dex kan zichzelf niet zijn, hij luistert braaf naar Nina. Dex is duidelijk genoeg niet gelukkig met Nina!!
helaas zie ik de vooruitgang toch nog nietquote:GTST heeft het nieuwe jaar goed ingeluid. De soap trok vrijdag ruim 1,6 miljoen kijkers. Na het journaal was dit het best bekeken programma van de avond.
(Novum) - Goede Tijden Slechte Tijden heeft het nieuwe jaar goed ingeluid. De soap trok vrijdag ruim 1,6 miljoen kijkers. Na het journaal was dit het best bekeken programma van de avond.
Meer dan 1,32 miljoen mensen zaten voor de buis tijdens Ciske de Rat. De film over Ciske stond een plek hoger dan het 30e Monte Carlo Circus. Het circus wist 1,31 miljoen kijkers te boeien. De nieuwjaarsconference van Freek de Jonge was goed voor meer dan een miljoen kijkers.
Maar als je dat zegt ben je een pessimist die een toontje lager moet zingenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:36 schreef Dizer het volgende:
De tijden met 4 miljoen kijkers zullen ze nooit meer halen
4 miljoen kijkers hebben ze nooit gehaaldquote:Op zondag 3 januari 2010 22:36 schreef Dizer het volgende:
De tijden met 4 miljoen kijkers zullen ze nooit meer halen
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Trouwens, Morris (Joris Putman) komt terug in GTST
Ohwgod, die arme Morris, die wordt straks nog gekker dan hij al was dankzij Ludoquote:Op maandag 4 januari 2010 17:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die natuurlijk Nina voor zich terug wilt winnen en anders Lucas wel.
Ik vond hem altijd zo'n huiliequote:Op maandag 4 januari 2010 17:48 schreef TheVulture het volgende:
Als ik iemand een slecht acteur vindt dan is het Joris Putman wel![]()
Hoop ook niet dat hij wat met Lucas krijgt.... die moet gewoon lekker voor Noud gaan
Dennisquote:Op maandag 4 januari 2010 18:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
of komt hij tijdelijk terug net als Dennis en Stefano .
Ik ben te hoopvol dat Barbara dood gaat.
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:27 schreef TheVulture het volgende:
Florien Fischer schijnt ook opnieuw gecast te worden... het lijkt dus eerder op een nieuwe impuls voor de Fischer clan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |