NIet. Jack is boooooooooooooooooooringquote:Op donderdag 31 december 2009 17:18 schreef verleiding het volgende:
.
Wanneer gaat er iets spannends gebeuren tussen Janine en Jack?
quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:56 schreef Purdey het volgende:
En voor de liefhebbers,de spoilers voor 4-15 januari:Het wordt dus spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd!
zeker weten, Jack is toch saai!quote:Op donderdag 31 december 2009 17:53 schreef Frey het volgende:
Die gaan toch weer uit elkaar. Janine is nu alweer jaloers.
ook... Maar zo homo-achtig zag het er toch niet uit??? Ze waren niet aan het lebberen ofzo. Waren gewoon vriendschappelijk elkaar op de rug aan t slaan enzo. Tsjonge jonge..quote:
Spannend? Verklaar je nader...quote:Op donderdag 31 december 2009 18:03 schreef summer29 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Het wordt dus spannend!Ben benieuwd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ( jalours)
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 06:53 schreef Pugg het volgende:
Let op volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ( jalours)naaah... dat geloof ik niet
just give a second thought
what if we don't get caught...
Vind ik juist niet, het maakt haar nog strenger en harder dan ze daarvoor al leek.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:18 schreef verleiding het volgende:
Irene heeft haar haar leuk zitten tegenwoordig!
Vind ik ook.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:18 schreef verleiding het volgende:
Irene heeft haar haar leuk zitten tegenwoordig!
Nee, dat heb ik niet. Ik vind dat ze er zo minder kil uit ziet.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vind ik juist niet, het maakt haar nog strenger en harder dan ze daarvoor al leek.
Vindt Noud er tegenwoordig wel beter uitzien.![]()
Ja, Noud zijn haar zit eindelijk beetje fatsoenlijk.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:28 schreef Franneh het volgende:
Noud vind ik een leuke jongen, niet bijzonder knap.. maar juist lekker gewoon.
Ik ook, sinds hij terug is uit Hawai of weet ik waar hij met die miep zat, ziet tie er beter uit, Krijg zelfs nog wat sympathie voor hem.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:33 schreef verleiding het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet. Ik vind dat ze er zo minder kil uit ziet.
Wat Noud betreft ben ik het met je eens.
Ik denk dat het idd te maken heeft met dat trauma..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ook, sinds hij terug is uit Hawai of weet ik waar hij met die miep zat, ziet tie er beter uit, Krijg zelfs nog wat sympathie voor hem.
Vind het nog meevallen hoe Lucas er aan toe is, het leek toch alsof hij 10 minuten lang in elkaar geramd werd.Ben trouwens wel benieuws wat Dex er mee te maken heeft. Waren die Anti-homo's misschien oude maten van dex, en deed het ook altijd zo mee door zijn voetbaltrainer-trauma?
Het heeft idd te maken met trauma! Maar dan toch, Dex had 112 moeten bellen!! Maar denk dat Dex op Lucas en Noud wraak neemt. Dexquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:03 schreef verleiding het volgende:
[..]
Ik denk dat het idd te maken heeft met dat trauma..
schijnheilige barbahoer, hoe ze daar zielig zit te doen op die bank terwijl er niks is, van zoiets maak je toch geen misbruikquote:Op donderdag 31 december 2009 17:15 schreef Miss_paraplu het volgende:
Maar Barbara blijft dus niks zeggen over dat ze gewoon gezond is tegen Marthijn merk ik op uit de spoilers.. Verder ben ik wel weer benieuwd naar de rest.
JA! forgot to say that!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:47 schreef Roberto258 het volgende:
Iemand hier dacht Arthur te herkennen bij die homo-haters?
Ja bel dan de politie!!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:10 schreef Apotheose het volgende:
Neeee das die ene dude van TMF!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de middelste dus![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:10 schreef Apotheose het volgende:
Neeee das die ene dude van TMF!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de middelste dus![]()
Idd wat een dombo..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:13 schreef summer29 het volgende:
[..]
Het heeft idd te maken met trauma! Maar dan toch, Dex had 112 moeten bellen!! Maar denk dat Dex op Lucas en Noud wraak neemt. Dex![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:49 schreef TigerXtrm het volgende:
Meerdijk is echt enorm! Ze hebben een kantoor district met een wolkenkrabber (Sanders Inc.), een haven gebied, kilometers aan boerderijen en een heuze villa wijk, maar gek genoeg lopen Martijn en Dex op precies het zelfde moment op precies de zelfde plek terwijl ze allebei opweg waren naar iemand anders. Wat een toeval!!
Hoho, Lucas telt niet mee he, dat is niet z'n eigen zoon natuurlijk. Heb je Ludo al in het ziekenhuis gezien??quote:Op zondag 3 januari 2010 05:51 schreef Perico het volgende:
Vinden jullie het ook zo erg van de onzichtbare verlamming van Nina?
Es kijken.. krijgt Wout nu minder klappen van Ludo nu hij Lucas van de ramdood heeft gered, of telt dat niet?
Lorena doet het leuk... Danny bezondigt zich aan soap ergernis no. 1 ... dat iemand je iets wil vertellen, maar dat je (Sjors in dit geval) haar de kans ontneemt door zelf alles al in te gaan vullen.
Ja.quote:Op zondag 3 januari 2010 05:51 schreef Perico het volgende:
Vinden jullie het ook zo erg van de onzichtbare verlamming van Nina?
Nee toch? Ik denk dat je doelt op de rol van Stan in Spangas maar volgens mij is het hm niet hoor.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
TMF ?
Hij speelt in elk geval in Spangas! .
tis m wel! Damien Hope heet iequote:Op zondag 3 januari 2010 01:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
TMF ?
Hij speelt in elk geval in Spangas! .
Tjah, zal hem in de familie zitten... moeders wist het een tijdje ook niet meerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:03 schreef Harajuku. het volgende:
Als Noud homo of bi wordt ga ik huilen.
de figuranten?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:54 schreef vencodark het volgende:
Is er eigenlijk een personage waar we momenteel oprecht tevreden over zijn?
Ik vind er momenteel toch een paar de goede kant op gaan:quote:Op zondag 3 januari 2010 12:54 schreef vencodark het volgende:
Is er eigenlijk een personage waar we momenteel oprecht tevreden over zijn?
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind er momenteel toch een paar de goede kant op gaan:
Charlie
Ronja
Martijn
Lorena
Noud
Lucas
Rik
Laten we Ronja dan ook even meenemen. En de nieuwe Jack. En Ludo moet ook gauw weer normaal gaan doen anders mag hij ook mee. Martijn kan er ook nog wel bij.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, zal hem in de familie zitten... moeders wist het een tijdje ook niet meer
Vind het wel een grappig verhaallijn dat wel
Goed, die Dex, Sjors en Danny mogen echt wat mij betreft heel hard in een put vallen met desksel erop en nooit meer teruggevonden worden.
Waaat, vind je Ronja echt leuk? Die muts en jas van laatstquote:Op zondag 3 januari 2010 12:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind er momenteel toch een paar de goede kant op gaan:
Charlie
Ronja
Martijn
Lorena
Noud
Lucas
Rik
Je weet toch hoe ik ben. Ik bel zelfs helemaal weg van Barbaraquote:Op zondag 3 januari 2010 13:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waaat, vind je Ronja echt leuk? Die muts en jas van laatstEn dat eeuwige gehuil en oh the dramzz met Charlie. Bah. Hoe oud zijn ze, 26 of zo? Ze komen over als 16.
Rikmoet 't nu echt eens met Charlie gaan doen. En Lucas vind ik ook wel iets minder irritant nu dan toen hij er net in kwam.
Ik heb ook niet echt problemen met Barbara.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je weet toch hoe ik ben. Ik bel zelfs helemaal weg van Barbara.
Mja, dat heb ik dus met Danny.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt problemen met Barbara.. Barbara doet me eigenlijk gewoon niets.
Laura verdiend sowieso een leuke man in haar leven. Ze is momenteel niets meer dan een stuk decor wat toevallig in beeld verschijnt.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:10 schreef Dizer het volgende:
Ik vind dat het tijd wordt dat Laura en Jef bij elkaar gaan komen. Samen gaan wonen en leuk hun problemen hebben.
Ik kan het hier niet mee eens zijn, dear. Laura heeft een veel dominantere man nodigquote:Op zondag 3 januari 2010 13:10 schreef Dizer het volgende:
Ik vind dat het tijd wordt dat Laura en Jef bij elkaar gaan komen. Samen gaan wonen en leuk hun problemen hebben.
Die heeft ze wel eens gehad en geloof ik wel vermoordquote:Op zondag 3 januari 2010 13:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kan het hier niet mee eens zijn, dear. Laura heeft een veel dominantere man nodig. Een échte man, geen lief doetje met een theedoek.
Via Ronja die zwanger was van Bing volgens mijquote:Op zondag 3 januari 2010 13:17 schreef Dizer het volgende:
Hoe is eigenlijk de familie Huygens in de serie gekomen? Dat heb ik dus gemist... Via welke link? Waren ze er opeens zomaar?
Die is allang online... ik heb hem zaterdagmorgen gezien op rtl gemistquote:Op zondag 3 januari 2010 13:47 schreef MissJ het volgende:
ik wil dat de uitzending van 1-1 online komt!
Die heb ik net nog gezien...quote:Op zondag 3 januari 2010 13:47 schreef MissJ het volgende:
ik wil dat de uitzending van 1-1 online komt!
Dex en Nina passen helemaal niet bij elkaar!! Nina is ongelooflijk verwen wijf en Dex kan zichzelf niet zijn, hij luistert braaf naar Nina. Dex is duidelijk genoeg niet gelukkig met Nina!!quote:Op zondag 3 januari 2010 02:27 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Idd wat een dombo..
Als Nina hier achter komt
Oh heel graag! Maria van de buis!! Ze is zo irritant bemoeial!quote:Op zondag 3 januari 2010 13:22 schreef Franneh het volgende:
Oja en mag Maria er alsjeblieft uit?![]()
![]()
Ze kijkt ook altijd zo verschrikt.
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:17 schreef Dizer het volgende:
Hoe is eigenlijk de familie Huygens in de serie gekomen? Dat heb ik dus gemist... Via welke link? Waren ze er opeens zomaar?
Heel leuk gedaan inderdaadquote:Op zondag 3 januari 2010 17:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze waren er ineens.![]()
Hoewel de naam Huygens de aflevering daarvoor wel al viel, omdat Ludo een afspraak had. Ik vond die intrede mooi gedaan zo.
Hoe denk je dat dat komt? Die vrouw word elke ochtend wakker met zo'n gezicht! Zou jij niet schrikken?quote:
Ja, die is echt veranderd van een harde zakenmeid tot een zielige huiliequote:Op zondag 3 januari 2010 17:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
1e versie van Ronja.![]()
Huidige versie van Ronja.
Ik kan het nog steeds niet begrijpen, wáárom.. waarom zo'n drastische verandering? En niet eens geleidelijk ofzo, neequote:Op zondag 3 januari 2010 17:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
1e versie van Ronja.![]()
Huidige versie van Ronja.
Het was voor mijn gevoel ook de 1 op andere dag ja.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:14 schreef verleiding het volgende:
[..]
Ik kan het nog steeds niet begrijpen, wáárom.. waarom zo'n drastische verandering? En niet eens geleidelijk ofzo, nee..
Ik mis de oude Ronja.
Eensch..quote:Op zondag 3 januari 2010 13:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Rikmoet 't nu echt eens met Charlie gaan doen. En Lucas vind ik ook wel iets minder irritant nu dan toen hij er net in kwam.
Nee ze passen idd niet bij elkaar. Nina heeft geen problemen met haar broer, maar Dex wel.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:24 schreef summer29 het volgende:
[..]
Dex en Nina passen helemaal niet bij elkaar!! Nina is ongelooflijk verwen wijf en Dex kan zichzelf niet zijn, hij luistert braaf naar Nina. Dex is duidelijk genoeg niet gelukkig met Nina!!
helaas zie ik de vooruitgang toch nog nietquote:GTST heeft het nieuwe jaar goed ingeluid. De soap trok vrijdag ruim 1,6 miljoen kijkers. Na het journaal was dit het best bekeken programma van de avond.
(Novum) - Goede Tijden Slechte Tijden heeft het nieuwe jaar goed ingeluid. De soap trok vrijdag ruim 1,6 miljoen kijkers. Na het journaal was dit het best bekeken programma van de avond.
Meer dan 1,32 miljoen mensen zaten voor de buis tijdens Ciske de Rat. De film over Ciske stond een plek hoger dan het 30e Monte Carlo Circus. Het circus wist 1,31 miljoen kijkers te boeien. De nieuwjaarsconference van Freek de Jonge was goed voor meer dan een miljoen kijkers.
Maar als je dat zegt ben je een pessimist die een toontje lager moet zingenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:36 schreef Dizer het volgende:
De tijden met 4 miljoen kijkers zullen ze nooit meer halen
4 miljoen kijkers hebben ze nooit gehaaldquote:Op zondag 3 januari 2010 22:36 schreef Dizer het volgende:
De tijden met 4 miljoen kijkers zullen ze nooit meer halen
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Trouwens, Morris (Joris Putman) komt terug in GTST
Ohwgod, die arme Morris, die wordt straks nog gekker dan hij al was dankzij Ludoquote:Op maandag 4 januari 2010 17:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die natuurlijk Nina voor zich terug wilt winnen en anders Lucas wel.
Ik vond hem altijd zo'n huiliequote:Op maandag 4 januari 2010 17:48 schreef TheVulture het volgende:
Als ik iemand een slecht acteur vindt dan is het Joris Putman wel![]()
Hoop ook niet dat hij wat met Lucas krijgt.... die moet gewoon lekker voor Noud gaan
Dennisquote:Op maandag 4 januari 2010 18:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
of komt hij tijdelijk terug net als Dennis en Stefano .
Ik ben te hoopvol dat Barbara dood gaat.
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:27 schreef TheVulture het volgende:
Florien Fischer schijnt ook opnieuw gecast te worden... het lijkt dus eerder op een nieuwe impuls voor de Fischer clan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |