Ik vind er momenteel toch een paar de goede kant op gaan:quote:Op zondag 3 januari 2010 12:54 schreef vencodark het volgende:
Is er eigenlijk een personage waar we momenteel oprecht tevreden over zijn?
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind er momenteel toch een paar de goede kant op gaan:
Charlie
Ronja
Martijn
Lorena
Noud
Lucas
Rik
Laten we Ronja dan ook even meenemen. En de nieuwe Jack. En Ludo moet ook gauw weer normaal gaan doen anders mag hij ook mee. Martijn kan er ook nog wel bij.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, zal hem in de familie zitten... moeders wist het een tijdje ook niet meer
Vind het wel een grappig verhaallijn dat wel
Goed, die Dex, Sjors en Danny mogen echt wat mij betreft heel hard in een put vallen met desksel erop en nooit meer teruggevonden worden.
Waaat, vind je Ronja echt leuk? Die muts en jas van laatstquote:Op zondag 3 januari 2010 12:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind er momenteel toch een paar de goede kant op gaan:
Charlie
Ronja
Martijn
Lorena
Noud
Lucas
Rik
Je weet toch hoe ik ben. Ik bel zelfs helemaal weg van Barbaraquote:Op zondag 3 januari 2010 13:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waaat, vind je Ronja echt leuk? Die muts en jas van laatstEn dat eeuwige gehuil en oh the dramzz met Charlie. Bah. Hoe oud zijn ze, 26 of zo? Ze komen over als 16.
Rikmoet 't nu echt eens met Charlie gaan doen. En Lucas vind ik ook wel iets minder irritant nu dan toen hij er net in kwam.
Ik heb ook niet echt problemen met Barbara.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je weet toch hoe ik ben. Ik bel zelfs helemaal weg van Barbara.
Mja, dat heb ik dus met Danny.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt problemen met Barbara.. Barbara doet me eigenlijk gewoon niets.
Laura verdiend sowieso een leuke man in haar leven. Ze is momenteel niets meer dan een stuk decor wat toevallig in beeld verschijnt.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:10 schreef Dizer het volgende:
Ik vind dat het tijd wordt dat Laura en Jef bij elkaar gaan komen. Samen gaan wonen en leuk hun problemen hebben.
Ik kan het hier niet mee eens zijn, dear. Laura heeft een veel dominantere man nodigquote:Op zondag 3 januari 2010 13:10 schreef Dizer het volgende:
Ik vind dat het tijd wordt dat Laura en Jef bij elkaar gaan komen. Samen gaan wonen en leuk hun problemen hebben.
Die heeft ze wel eens gehad en geloof ik wel vermoordquote:Op zondag 3 januari 2010 13:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kan het hier niet mee eens zijn, dear. Laura heeft een veel dominantere man nodig. Een échte man, geen lief doetje met een theedoek.
Via Ronja die zwanger was van Bing volgens mijquote:Op zondag 3 januari 2010 13:17 schreef Dizer het volgende:
Hoe is eigenlijk de familie Huygens in de serie gekomen? Dat heb ik dus gemist... Via welke link? Waren ze er opeens zomaar?
Die is allang online... ik heb hem zaterdagmorgen gezien op rtl gemistquote:Op zondag 3 januari 2010 13:47 schreef MissJ het volgende:
ik wil dat de uitzending van 1-1 online komt!
Die heb ik net nog gezien...quote:Op zondag 3 januari 2010 13:47 schreef MissJ het volgende:
ik wil dat de uitzending van 1-1 online komt!
Dex en Nina passen helemaal niet bij elkaar!! Nina is ongelooflijk verwen wijf en Dex kan zichzelf niet zijn, hij luistert braaf naar Nina. Dex is duidelijk genoeg niet gelukkig met Nina!!quote:Op zondag 3 januari 2010 02:27 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Idd wat een dombo..
Als Nina hier achter komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |