Ik denk dat het idd te maken heeft met dat trauma..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ook, sinds hij terug is uit Hawai of weet ik waar hij met die miep zat, ziet tie er beter uit, Krijg zelfs nog wat sympathie voor hem.
Vind het nog meevallen hoe Lucas er aan toe is, het leek toch alsof hij 10 minuten lang in elkaar geramd werd.Ben trouwens wel benieuws wat Dex er mee te maken heeft. Waren die Anti-homo's misschien oude maten van dex, en deed het ook altijd zo mee door zijn voetbaltrainer-trauma?
Het heeft idd te maken met trauma! Maar dan toch, Dex had 112 moeten bellen!! Maar denk dat Dex op Lucas en Noud wraak neemt. Dexquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:03 schreef verleiding het volgende:
[..]
Ik denk dat het idd te maken heeft met dat trauma..
schijnheilige barbahoer, hoe ze daar zielig zit te doen op die bank terwijl er niks is, van zoiets maak je toch geen misbruikquote:Op donderdag 31 december 2009 17:15 schreef Miss_paraplu het volgende:
Maar Barbara blijft dus niks zeggen over dat ze gewoon gezond is tegen Marthijn merk ik op uit de spoilers.. Verder ben ik wel weer benieuwd naar de rest.
JA! forgot to say that!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:47 schreef Roberto258 het volgende:
Iemand hier dacht Arthur te herkennen bij die homo-haters?
Ja bel dan de politie!!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:10 schreef Apotheose het volgende:
Neeee das die ene dude van TMF!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de middelste dus![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:10 schreef Apotheose het volgende:
Neeee das die ene dude van TMF!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de middelste dus![]()
Idd wat een dombo..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:13 schreef summer29 het volgende:
[..]
Het heeft idd te maken met trauma! Maar dan toch, Dex had 112 moeten bellen!! Maar denk dat Dex op Lucas en Noud wraak neemt. Dex![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:49 schreef TigerXtrm het volgende:
Meerdijk is echt enorm! Ze hebben een kantoor district met een wolkenkrabber (Sanders Inc.), een haven gebied, kilometers aan boerderijen en een heuze villa wijk, maar gek genoeg lopen Martijn en Dex op precies het zelfde moment op precies de zelfde plek terwijl ze allebei opweg waren naar iemand anders. Wat een toeval!!
Hoho, Lucas telt niet mee he, dat is niet z'n eigen zoon natuurlijk. Heb je Ludo al in het ziekenhuis gezien??quote:Op zondag 3 januari 2010 05:51 schreef Perico het volgende:
Vinden jullie het ook zo erg van de onzichtbare verlamming van Nina?
Es kijken.. krijgt Wout nu minder klappen van Ludo nu hij Lucas van de ramdood heeft gered, of telt dat niet?
Lorena doet het leuk... Danny bezondigt zich aan soap ergernis no. 1 ... dat iemand je iets wil vertellen, maar dat je (Sjors in dit geval) haar de kans ontneemt door zelf alles al in te gaan vullen.
Ja.quote:Op zondag 3 januari 2010 05:51 schreef Perico het volgende:
Vinden jullie het ook zo erg van de onzichtbare verlamming van Nina?
Nee toch? Ik denk dat je doelt op de rol van Stan in Spangas maar volgens mij is het hm niet hoor.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
TMF ?
Hij speelt in elk geval in Spangas! .
tis m wel! Damien Hope heet iequote:Op zondag 3 januari 2010 01:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
TMF ?
Hij speelt in elk geval in Spangas! .
Tjah, zal hem in de familie zitten... moeders wist het een tijdje ook niet meerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:03 schreef Harajuku. het volgende:
Als Noud homo of bi wordt ga ik huilen.
de figuranten?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:54 schreef vencodark het volgende:
Is er eigenlijk een personage waar we momenteel oprecht tevreden over zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |