NIet. Jack is boooooooooooooooooooringquote:Op donderdag 31 december 2009 17:18 schreef verleiding het volgende:
.
Wanneer gaat er iets spannends gebeuren tussen Janine en Jack?
quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:56 schreef Purdey het volgende:
En voor de liefhebbers,de spoilers voor 4-15 januari:Het wordt dus spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd!
zeker weten, Jack is toch saai!quote:Op donderdag 31 december 2009 17:53 schreef Frey het volgende:
Die gaan toch weer uit elkaar. Janine is nu alweer jaloers.
ook... Maar zo homo-achtig zag het er toch niet uit??? Ze waren niet aan het lebberen ofzo. Waren gewoon vriendschappelijk elkaar op de rug aan t slaan enzo. Tsjonge jonge..quote:
Spannend? Verklaar je nader...quote:Op donderdag 31 december 2009 18:03 schreef summer29 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Het wordt dus spannend!Ben benieuwd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ( jalours)
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 06:53 schreef Pugg het volgende:
Let op volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ( jalours)naaah... dat geloof ik niet
just give a second thought
what if we don't get caught...
Vind ik juist niet, het maakt haar nog strenger en harder dan ze daarvoor al leek.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:18 schreef verleiding het volgende:
Irene heeft haar haar leuk zitten tegenwoordig!
Vind ik ook.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:18 schreef verleiding het volgende:
Irene heeft haar haar leuk zitten tegenwoordig!
Nee, dat heb ik niet. Ik vind dat ze er zo minder kil uit ziet.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vind ik juist niet, het maakt haar nog strenger en harder dan ze daarvoor al leek.
Vindt Noud er tegenwoordig wel beter uitzien.![]()
Ja, Noud zijn haar zit eindelijk beetje fatsoenlijk.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:28 schreef Franneh het volgende:
Noud vind ik een leuke jongen, niet bijzonder knap.. maar juist lekker gewoon.
Ik ook, sinds hij terug is uit Hawai of weet ik waar hij met die miep zat, ziet tie er beter uit, Krijg zelfs nog wat sympathie voor hem.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:33 schreef verleiding het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet. Ik vind dat ze er zo minder kil uit ziet.
Wat Noud betreft ben ik het met je eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |