Oh heel graag! Maria van de buis!! Ze is zo irritant bemoeial!quote:Op zondag 3 januari 2010 13:22 schreef Franneh het volgende:
Oja en mag Maria er alsjeblieft uit?![]()
![]()
Ze kijkt ook altijd zo verschrikt.
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:17 schreef Dizer het volgende:
Hoe is eigenlijk de familie Huygens in de serie gekomen? Dat heb ik dus gemist... Via welke link? Waren ze er opeens zomaar?
Heel leuk gedaan inderdaadquote:Op zondag 3 januari 2010 17:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze waren er ineens.![]()
Hoewel de naam Huygens de aflevering daarvoor wel al viel, omdat Ludo een afspraak had. Ik vond die intrede mooi gedaan zo.
Hoe denk je dat dat komt? Die vrouw word elke ochtend wakker met zo'n gezicht! Zou jij niet schrikken?quote:
Ja, die is echt veranderd van een harde zakenmeid tot een zielige huiliequote:Op zondag 3 januari 2010 17:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
1e versie van Ronja.![]()
Huidige versie van Ronja.
Ik kan het nog steeds niet begrijpen, wáárom.. waarom zo'n drastische verandering? En niet eens geleidelijk ofzo, neequote:Op zondag 3 januari 2010 17:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
1e versie van Ronja.![]()
Huidige versie van Ronja.
Het was voor mijn gevoel ook de 1 op andere dag ja.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:14 schreef verleiding het volgende:
[..]
Ik kan het nog steeds niet begrijpen, wáárom.. waarom zo'n drastische verandering? En niet eens geleidelijk ofzo, nee..
Ik mis de oude Ronja.
Eensch..quote:Op zondag 3 januari 2010 13:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Rikmoet 't nu echt eens met Charlie gaan doen. En Lucas vind ik ook wel iets minder irritant nu dan toen hij er net in kwam.
Nee ze passen idd niet bij elkaar. Nina heeft geen problemen met haar broer, maar Dex wel.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:24 schreef summer29 het volgende:
[..]
Dex en Nina passen helemaal niet bij elkaar!! Nina is ongelooflijk verwen wijf en Dex kan zichzelf niet zijn, hij luistert braaf naar Nina. Dex is duidelijk genoeg niet gelukkig met Nina!!
helaas zie ik de vooruitgang toch nog nietquote:GTST heeft het nieuwe jaar goed ingeluid. De soap trok vrijdag ruim 1,6 miljoen kijkers. Na het journaal was dit het best bekeken programma van de avond.
(Novum) - Goede Tijden Slechte Tijden heeft het nieuwe jaar goed ingeluid. De soap trok vrijdag ruim 1,6 miljoen kijkers. Na het journaal was dit het best bekeken programma van de avond.
Meer dan 1,32 miljoen mensen zaten voor de buis tijdens Ciske de Rat. De film over Ciske stond een plek hoger dan het 30e Monte Carlo Circus. Het circus wist 1,31 miljoen kijkers te boeien. De nieuwjaarsconference van Freek de Jonge was goed voor meer dan een miljoen kijkers.
Maar als je dat zegt ben je een pessimist die een toontje lager moet zingenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:36 schreef Dizer het volgende:
De tijden met 4 miljoen kijkers zullen ze nooit meer halen
4 miljoen kijkers hebben ze nooit gehaaldquote:Op zondag 3 januari 2010 22:36 schreef Dizer het volgende:
De tijden met 4 miljoen kijkers zullen ze nooit meer halen
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Trouwens, Morris (Joris Putman) komt terug in GTST
Ohwgod, die arme Morris, die wordt straks nog gekker dan hij al was dankzij Ludoquote:Op maandag 4 januari 2010 17:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die natuurlijk Nina voor zich terug wilt winnen en anders Lucas wel.
Ik vond hem altijd zo'n huiliequote:Op maandag 4 januari 2010 17:48 schreef TheVulture het volgende:
Als ik iemand een slecht acteur vindt dan is het Joris Putman wel![]()
Hoop ook niet dat hij wat met Lucas krijgt.... die moet gewoon lekker voor Noud gaan
Dennisquote:Op maandag 4 januari 2010 18:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
of komt hij tijdelijk terug net als Dennis en Stefano .
Ik ben te hoopvol dat Barbara dood gaat.
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:27 schreef TheVulture het volgende:
Florien Fischer schijnt ook opnieuw gecast te worden... het lijkt dus eerder op een nieuwe impuls voor de Fischer clan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |