abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75765246
Sjors zal wel een miskraam krijgen, dat doen ze altijd als ze geen abortus kunnen/willen. En als dat kind van Bing zou zijn, dan moeten ze de komende tien jaar op zoek naar halfbloedjes voor in de serie. Bij een blank kind heb je veel meer keuze qua casting. Dus als het komt zal het wel er wel zulks uitkomen...

Een miskraam dus, misschien wel veroorzaakt door Lorena die in al haar jaloezie in het heetst van de strijd Sjors omdrukt waarna ze met haar buik op een stoel/tafel valt en een miskraam krijgt. Lorena heeft meteen spijt (zelf immers ook gehad) maar ze heeft de schijn tegen en iedereen kijkt haar met de nek aan... Door al deze tegenslagen groeien Bing en Sjors naar elkaar toe om samen het verdriet te verwerken... Nouja zomaar weer een saai voorspelbaar lijntje voor GTST.
know'm sayin?
word? word.
pi_75771481
Ik zie alweer dat ik niks gemist heb.
Aids.
  vrijdag 18 december 2009 @ 15:45:45 #28
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_75772171
Ronja die niet weet van Koning Arthur en alleen maar Elvis kent.

Verder blijft Marjolein Keuning wel goed spelen en was het blauw omrande silhouet van Ludo mooi in het park. Voor de rest slaat het verhaal natuurlijk nergens op.

Eergister was het Zeg 'ns Aa in die toko (Maria en Charlie die stressen over een vuilniszak en het alfamannetje Bing dat Charlie niet komt redden), gisteren was het een ouderwetse klucht (Jack die roept "Ik doe de deur wel open", terwijl de personen die Sjors en Bing er niet bij kunnen hebben 1 voor 1 binnen komen).
pi_75775702
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 15:45 schreef Perico het volgende:
Ronja die niet weet van Koning Arthur en alleen maar Elvis kent.
Dat sloeg indd. echt nergens op.
  vrijdag 18 december 2009 @ 17:38:11 #30
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_75776276
Maar !!!
quote:
(spoiler) In 2007 ontdekte Barbara een knobbeltje in haar borst. Uit nader onderzoek bleek vervolgens dat Barbara te kampen had met een kwaadaardige vorm van borstkanker. Uiteindelijk moest Barbara's borst zelfs afgezet worden om de kanker de baas te kunnen blijven. De operatie slaagde en na enkele maanden werd Barbara zelfs kankervrij verklaard..

In de uitzending van vrijdag 18 december krijgt Barbara echter de schrik van haar leven wanneer ze te horen krijgt dat de kanker terug is in haar lichaam. 2010 belooft dus een spannend jaar te worden voor Barbara. Zal zij opnieuw de kanker de baas weten te zijn of moet Charlie dit keer écht afscheid nemen van haar moeder? U krijgt het antwoord de komende weken in Goede tijden Slechte tijden.
Tsja...
Hebben we ook al een paar keer gehad
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  † In Memoriam † vrijdag 18 december 2009 @ 19:28:10 #31
37843 lady-wrb
kortaf
pi_75779892
zo'n mooi einde als sylvia krijgt ze hopenlijk niet
  vrijdag 18 december 2009 @ 19:48:27 #32
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_75780651
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 17:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar !!!
[..]

Tsja...
Is it rly true!!!?
Zou het kunnen dat ze uit de serie gaat?? (voorzichtige )
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  vrijdag 18 december 2009 @ 20:09:22 #33
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_75781531
Hij laat een sleutel bijmaken, nou dat wordt wat.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_75782327
Al wordt Ludo min of meer afgewezen, hij blijft een superieur lachje op zijn gelaat vertonen
Een heer met stijl
pi_75782372
Hopelijk verdwijnt het personage Barbara nu uit de serie, ik ga hier verder geen verheugde uitspraken doen over het hebben van kanker, daar is namelijk niks grappigs aan irl
Een heer met stijl
  vrijdag 18 december 2009 @ 20:36:11 #36
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_75782467
Ik moet me ook inhouden omdat het hier om kanker gaat, maar ik hoop ook dat ze verdwijnt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_75782825
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 17:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar !!!
[..]

Tsja...
huh.. maar toen ze laatst lag te vozen met martijn had ze toch 2 borsten??
just give a second thought
what if we don't get caught...
  vrijdag 18 december 2009 @ 20:57:55 #38
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_75783317
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 19:48 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Is it rly true!!!?
Zou het kunnen dat ze uit de serie gaat?? (voorzichtige )
Inderdaad nog een beetje dubbel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_75784506
Barbara gaat niet dood. Ze heeft een vast contract en onlangs in een interview heeft mevr Besijn zelf nog aangegeven dat ze nog wel 10 jaar in gtst wil blijven. Dus dans nog maar niet te vroeg.
pi_75785347
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:46 schreef Apotheose het volgende:

[..]

huh.. maar toen ze laatst lag te vozen met martijn had ze toch 2 borsten??
Ze heeft het weer laten opvullen geloof ik. Of zo'n prothese.
know'm sayin?
word? word.
pi_75786978
Sair in de preview .

Waarom reageert Martijn zo raar als Irene hem bedankt enzo?
pi_75787090
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 21:28 schreef LinkseVriend het volgende:
Barbara gaat niet dood. Ze heeft een vast contract en onlangs in een interview heeft mevr Besijn zelf nog aangegeven dat ze nog wel 10 jaar in gtst wil blijven. Dus dans nog maar niet te vroeg.
Als er iemand over haar houdbaarheidsdatum heen is zij het wel, zo een 10 jaar geleden kwam ze binnen als een zachtaardige, lieve vrouw met lang haar (zoals mooie vrouwen horen te hebben!). Sindsdien werd ze steeds egoïstischer (behalve tegen Charlie), bitcheriger, zeikeriger, onrechtvaardig-dominanter, drammeriger, oppertunistischer en vooral hypocrieter en schijnheiliger. En als je dat gezicht van nu ziet, de maan heeft zelfs minder kraters zo op het eerste gezicht.

Weg met Barbara
Een heer met stijl
pi_75787264
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:24 schreef verleiding het volgende:
Sair in de preview .

Waarom reageert Martijn zo raar als Irene hem bedankt enzo?
Die Martijn is gewoon raar, ik vond zelfs Fos of Mickey Lammers op hun onzekerst nog zelfverzekerder en zelfbewuster over komen dan Martijn.

Echt een rasechte mietje, waarom niet gewoon een evenwichtige stabiele gezinsman als tegenpool voor Irene, zoals Robert of Jef vroeger of Eric Forrester als tegenpool van Stephanie in de eerste jaren van the Bold. Ze sneeuwden hun vrouwen niet onder, maar ze wisten waar ze stonden en konden zichzelf met overtuiging laten horen.
Een heer met stijl
pi_75787550
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Die Martijn is gewoon raar, ik vond zelfs Fos of Mickey Lammers op hun onzekerst nog zelfverzekerder en zelfbewuster over komen dan Martijn.

Echt een rasechte mietje, waarom niet gewoon een evenwichtige stabiele gezinsman als tegenpool voor Irene, zoals Robert of Jef vroeger of Eric Forrester als tegenpool van Stephanie in de eerste jaren van the Bold. Ze sneeuwden hun vrouwen niet onder, maar ze wisten waar ze stonden en konden zichzelf met overtuiging laten horen. [ afbeelding ]
Zo maken ze ze tegenwoordig niet meer .
  vrijdag 18 december 2009 @ 22:58:18 #45
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_75788678
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Als er iemand over haar houdbaarheidsdatum heen is zij het wel, zo een 10 jaar geleden kwam ze binnen als een zachtaardige, lieve vrouw met lang haar (zoals mooie vrouwen horen te hebben!). Sindsdien werd ze steeds egoïstischer (behalve tegen Charlie), bitcheriger, zeikeriger, onrechtvaardig-dominanter, drammeriger, oppertunistischer en vooral hypocrieter en schijnheiliger. En als je dat gezicht van nu ziet, de maan heeft zelfs minder kraters zo op het eerste gezicht.

Weg met Barbara
Zo mee eens!
Janine was weer lollig vandaag. Arthur is zo hatelijk.. Ik snap nog steeds niet wat hij van plan is
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_75793598
Wie zong dat mooie liedje wat ze lieten horen toen Barbara wachtte in het ZH?
pi_75797556
Ludo speelt alsof hij Irene leuk vindt en het komt ongeloofwaardig over. Dat zal ook wel de bedoeling zijn dat hij het zo speelt. Het is immers nep.Er is in ieder geval geen enkele chemie te bespeuren.
Het stukje tussen hem en Janine vond ik dan wel weer leuk. Dan sprankelt het gelijk een stuk meer.
Ludo achter een boom om Irene op te wachten als Martijn weggaat. Martijn die plots een spoedgeval heeft, door Ludo geregeld lijkt me? Hoe regel je zoiets?
  zaterdag 19 december 2009 @ 10:11:01 #48
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_75798078
tvp
pi_75798103
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 09:26 schreef e-runner het volgende:
Ludo speelt alsof hij Irene leuk vindt en het komt ongeloofwaardig over. Dat zal ook wel de bedoeling zijn dat hij het zo speelt. Het is immers nep.Er is in ieder geval geen enkele chemie te bespeuren.
Het stukje tussen hem en Janine vond ik dan wel weer leuk. Dan sprankelt het gelijk een stuk meer.
Ludo achter een boom om Irene op te wachten als Martijn weggaat. Martijn die plots een spoedgeval heeft, door Ludo geregeld lijkt me? Hoe regel je zoiets?
dat viel ook echt niet op
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_75802229
Quote mij maar eens voor de verandering:
Barbara heeft geen kanker, maar ze zegt het gewoon om Martijn bij haar in de buurt te houden voor zgn. steun. Let maar op. Ik geloof gewoon niet dat de kanker terug is en ik vind dit wel een typische soap-reden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')