abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 december 2009 @ 13:48:38 #51
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_75802793
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 13:27 schreef RogerS het volgende:
Quote mij maar eens voor de verandering:
Barbara heeft geen kanker, maar ze zegt het gewoon om Martijn bij haar in de buurt te houden voor zgn. steun. Let maar op. Ik geloof gewoon niet dat de kanker terug is en ik vind dit wel een typische soap-reden.
Dat zou best kunnen aangezien het Barbara is.
Maar hoe ziekelijk ben je om je kanker te misbruiken
Vind dat niet normaal.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_75803649
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 13:48 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen aangezien het Barbara is.
Maar hoe ziekelijk ben je om je kanker te misbruiken
Vind dat niet normaal.
Dat zou idd wel heel erg zijn..
  zaterdag 19 december 2009 @ 16:59:55 #53
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_75807604
Hoezeer ik Barbamonster ook haat, ik vind Barbaar toch geen type om misbruik te maken van haar ziekte of te faken dat ze weer ziek is.....

Ik zie haar liever op een andere manier de vernieling ingaan dan zo.
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_75820194
Ik zie Barbara wel haar ziekte misbruiken om Martijn terug te krijgen. Het kan best zijn dat dat het verzint. Vergeet immers niet dat zij Charlie liever in haar rolstoel hield dan te vertellen zij dat zij niet Charlie's moeder was . Misschien dat zij wordt opgezet door Maxime . En hoe Ludo samenspant met zijn zus om Martijn en Irene uit elkaar te drijven, een totaal onwaardige Ludo-verhaallijn.

*Ludo pleegt geen wraak op iemand die zijn dochter heeft gered en wanneer hij wraak neemt doe hij dat niet op deze manier, maar huurt hij mannetjes in om iemand gek te maken, te laten ontvoeren, failliet te laten gaan enz. Niet op deze kinderachtige manier door 2 mensen uit elkaar te drijven
pi_75826316
In ATWT gebeurde het toch ook dat Carly over die ziekte loog? Ach.. het is een soap dus het zal me niks verbazen. En in het echt doen mensen dat ook helaas.
Lijkt me trouwens ook wel klote om een patient te spelen met die ziekte.. best naar.
Hopelijk doet Martijn niks doms uit medelijden.

Zal Arthur uiteindelijk Ronja gaan ontvoeren of chanteren ofzo? Rare vent :p
pi_75873074
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 13:27 schreef RogerS het volgende:
Quote mij maar eens voor de verandering:
Barbara heeft geen kanker, maar ze zegt het gewoon om Martijn bij haar in de buurt te houden voor zgn. steun. Let maar op. Ik geloof gewoon niet dat de kanker terug is en ik vind dit wel een typische soap-reden.
Hierbij dan!
Nee, ik denk niet dat Barbara verzint dat ze de kanker terugheeft. Ik geloof dat dit wel zo is, maar wel maakt ze van de aanleiding gebruik om Martijn dichter bij zich te hebben.
Iets wat ze ook al deed trouwens, want ze belde hem op zoals Maxime haar had gezegd. Eerst vond ze dat wel erg laag, maar toch deed ze het wel.

Het is ook niet logisch dat zij het zou verzinnen, want ze wilde Martijn meehebben naar haar uitslag.
Hij kon niet, maar anders had hij toch meteen gezien dat het nep was?
  maandag 21 december 2009 @ 14:05:30 #57
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_75878253
Ja dat zou wel erg ver gaan. Denk niet dat ze als schrijvers zo diep zinken. maar het was inderdaad ook het eerste wat in mij opkwam.
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_75893666
Ze transformeren Ludo gewoon in een sukkelig schooljochie die geen meid kan krijgen
Een heer met stijl
pi_75893690
Het kan wel dat bv Maxime zegt dat Barbara weer kanker heeft en dat Barbara meegaat in die leugen.
Of dat ze (zoals Carly in ATWT) eerst een valse diagnose krijgt en daarna niet vertelt dat ze geen kanker heeft.
know'm sayin?
word? word.
  maandag 21 december 2009 @ 20:10:36 #60
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_75893881
"Oh alsjeblieft "

Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_75894142
Jezus Ludo, wat doen die schrijvers met je
Een heer met stijl
pi_75894538
Niet kijken is wel bevrijdend hoor
know'm sayin?
word? word.
pi_75894798
zouden die tieners nu naar die nieuwe tent??? Waarom lijkt het dan verdacht veel op De Koning?
just give a second thought
what if we don't get caught...
  maandag 21 december 2009 @ 20:29:34 #64
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_75894834
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:28 schreef Apotheose het volgende:
zouden die tieners nu naar die nieuwe tent??? Waarom lijkt het dan verdacht veel op De Koning?
Ze gingen daar indrinken.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_75894938
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ze gingen daar indrinken.
ooww haha Niet goed genoeg opgelet dus
just give a second thought
what if we don't get caught...
  maandag 21 december 2009 @ 21:46:41 #66
268260 Dr.Mikey
pi_75899434
Ik was aan het eten en had de tv aanstaan in een andere kamer.
Dus ik hoorde het wel. Ludo is echt te debiel voor woorden.
Zonder Martijn was Nina nou dood.
Ludo weet dat wel en wij weten dat Ludo dat hoort te beseffen maar die schrijvers zijn gewoon te stom voor woorden.
R.I.P DTS.
pi_75903006
Martijn moet gestraft worden, een schande om je eigen kind als eerste te redden !
pi_75903049
quote:
Op maandag 21 december 2009 22:49 schreef Tirza het volgende:
Martijn moet gestraft worden, een schande om je eigen kind als eerste te redden !
En de echte Ludo zou nooit samenwerken met een labiele vrouw als Maxime .
pi_75907614
quote:
Op maandag 21 december 2009 21:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik was aan het eten en had de tv aanstaan in een andere kamer.
Dus ik hoorde het wel. Ludo is echt te debiel voor woorden.
Zonder Martijn was Nina nou dood.
Ludo weet dat wel en wij weten dat Ludo dat hoort te beseffen maar die schrijvers zijn gewoon te stom voor woorden.
Nogmaals ze hebben een verhaallijn voor ogen Ludo tegen Martijn, alleen krijgen ze het niet voor elkaar een logische en geloofwaardige oorzaak hiervoor te bedenken. Het gevolg: puur amateurisme. In een serie van Bassie en Adriaan zit meer logica.

En waarom Ludo vs Martijn, Martijn is een slappe ruggegraatloze massochist, we weten dat Martijn geen kans maakt en dat Ludo toch wel wint. Bovendien iedereen zit hier al jaren op Ludo vs Jack te wachten, maar nee hoor, dan doen ze niet
Een heer met stijl
  dinsdag 22 december 2009 @ 00:26:48 #70
268260 Dr.Mikey
pi_75907731
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Nogmaals ze hebben een verhaallijn voor ogen Ludo tegen Martijn, alleen krijgen ze het niet voor elkaar een logische en geloofwaardige oorzaak hiervoor te bedenken. Het gevolg: puur amateurisme. In een serie van Bassie en Adriaan zit meer logica.

En waarom Ludo vs Martijn, Martijn is een slappe ruggegraatloze massochist, we weten dat Martijn geen kans maakt en dat Ludo toch wel wint. Bovendien iedereen zit hier al jaren op Ludo vs Jack te wachten, maar nee hoor, dan doen ze niet
Het maakt me niet uit wat de reden is en wat de schrijvers voor ogen hebben.
Het slaat gewoon totaal nergens op.
R.I.P DTS.
pi_75907839
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Het maakt me niet uit wat de reden is en wat de schrijvers voor ogen hebben.
Het slaat gewoon totaal nergens op.
En ik leg uit waarom het nergens op slaat, ze kunnen de ideeën in hun hoofd niet vertalen naar logische en acceptable verhaallijnen.
Een heer met stijl
pi_75911572
Brr, Arthur die ineens 's nachts in je keuken staat .
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:30:02 #74
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_75922454
Moet het nu echt in élk topic gaan over hoe stom het nu is en hoe geweeeeeeeeeeldig het vroeger was? En ook niet een post met 3 regels, maar steeds halve boekwerken. Alsjeblieft zeg.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:18:32 #75
268260 Dr.Mikey
pi_75924514
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:30 schreef Harajuku. het volgende:
Moet het nu echt in élk topic gaan over hoe stom het nu is en hoe geweeeeeeeeeeldig het vroeger was? En ook niet een post met 3 regels, maar steeds halve boekwerken. Alsjeblieft zeg.
Ja ! Waarom niet ?
Een paar van de users die dat doen posten hier al van af het begin van deze reeks.
We mogen onze mening toch wel geven ? En dat een paar dat doen in lange maar wel duidelijke stukken.
Dat is voor ieder een manier van posten.

Wat dan klachten gehad ?
Mensen die positief willen zijn over het huidige gtst kunnen hier prima naast de mensen posten die naar vroeger verlangen.

En ja wie zich dan toch aan de ander stoort die gaat maar weg.
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')