Dat zou best kunnen aangezien het Barbara is.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:27 schreef RogerS het volgende:
Quote mij maar eens voor de verandering:
Barbara heeft geen kanker, maar ze zegt het gewoon om Martijn bij haar in de buurt te houden voor zgn. steun. Let maar op. Ik geloof gewoon niet dat de kanker terug is en ik vind dit wel een typische soap-reden.
Dat zou idd wel heel erg zijn..quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen aangezien het Barbara is.
Maar hoe ziekelijk ben je om je kanker te misbruiken![]()
Vind dat niet normaal.
Hierbij dan!quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:27 schreef RogerS het volgende:
Quote mij maar eens voor de verandering:
Barbara heeft geen kanker, maar ze zegt het gewoon om Martijn bij haar in de buurt te houden voor zgn. steun. Let maar op. Ik geloof gewoon niet dat de kanker terug is en ik vind dit wel een typische soap-reden.
Ze gingen daar indrinken.quote:Op maandag 21 december 2009 20:28 schreef Apotheose het volgende:
zouden die tieners nu naar die nieuwe tent??? Waarom lijkt het dan verdacht veel op De Koning?
ooww hahaquote:
En de echte Ludo zou nooit samenwerken met een labiele vrouw als Maximequote:Op maandag 21 december 2009 22:49 schreef Tirza het volgende:
Martijn moet gestraft worden, een schande om je eigen kind als eerste te redden!
Nogmaals ze hebben een verhaallijn voor ogen Ludo tegen Martijn, alleen krijgen ze het niet voor elkaar een logische en geloofwaardige oorzaak hiervoor te bedenken. Het gevolg: puur amateurisme. In een serie van Bassie en Adriaan zit meer logica.quote:Op maandag 21 december 2009 21:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik was aan het eten en had de tv aanstaan in een andere kamer.
Dus ik hoorde het wel. Ludo is echt te debiel voor woorden.
Zonder Martijn was Nina nou dood.
Ludo weet dat wel en wij weten dat Ludo dat hoort te beseffen maar die schrijvers zijn gewoon te stom voor woorden.
Het maakt me niet uit wat de reden is en wat de schrijvers voor ogen hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nogmaals ze hebben een verhaallijn voor ogen Ludo tegen Martijn, alleen krijgen ze het niet voor elkaar een logische en geloofwaardige oorzaak hiervoor te bedenken. Het gevolg: puur amateurisme. In een serie van Bassie en Adriaan zit meer logica.
En waarom Ludo vs Martijn, Martijn is een slappe ruggegraatloze massochist, we weten dat Martijn geen kans maakt en dat Ludo toch wel wint. Bovendien iedereen zit hier al jaren op Ludo vs Jack te wachten, maar nee hoor, dan doen ze niet
En ik leg uit waarom het nergens op slaat, ze kunnen de ideeën in hun hoofd niet vertalen naar logische en acceptable verhaallijnen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit wat de reden is en wat de schrijvers voor ogen hebben.
Het slaat gewoon totaal nergens op.
Ja ! Waarom niet ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:30 schreef Harajuku. het volgende:
Moet het nu echt in élk topic gaan over hoe stom het nu is en hoe geweeeeeeeeeeldig het vroeger was? En ook niet een post met 3 regels, maar steeds halve boekwerken. Alsjeblieft zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |