abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76044635
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 07:48 schreef Marrije het volgende:

En ja af en toe (of geregeld in de ogen van een ander) wordt het topic daardoor gedomineerd. Maar het staat een ieder vrij om zn ongezouten mening te geven. En ook dáár kan dan weer over gediscussieerd worden. En komt het je de strot uit dan scrol je er overheen

Precies wat ik probeer te zeggen en in alle vriendelijkheid

Maar ik kon ook niet weten dat er hier ineens mensen met van die tere zieltjes zitten die een beetje stevige taal niet kunnen waarderen
Een heer met stijl
pi_76045224
Net even de aflevering van gister gezien, Sair en Maxime, 2 vrouwen die gaan vechten om een doodgoeie man bij iemand weg te houden Ik kan er echt niet serieus in meegaan hoor het spijt me, het slaat gewoon nergens op. En dan gaat Ludo zich ook nog bezighouden met zulk soort bijzaken

Het gaat sowieso nu alleen maar om relaties, wie krijgt wie, en wie gaan er uit elkaar en hoe komt dat? Dingen die bij bar weinig interesseren.
know'm sayin?
word? word.
pi_76047709
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 11:50 schreef alors het volgende:
Net even de aflevering van gister gezien, Sair en Maxime, 2 vrouwen die gaan vechten om een doodgoeie man bij iemand weg te houden Ik kan er echt niet serieus in meegaan hoor het spijt me, het slaat gewoon nergens op. En dan gaat Ludo zich ook nog bezighouden met zulk soort bijzaken

Het gaat sowieso nu alleen maar om relaties, wie krijgt wie, en wie gaan er uit elkaar en hoe komt dat? Dingen die bij bar weinig interesseren.
Ken je de soap 'Days of our lives'? Daar was slechterik Stefano steeds bezig om relaties te breken, moet Ludo ook die richting op ofzo ?
pi_76048404
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 01:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat we krijgen wordt dood saai en ik hoef gelukkig niet te kijken want ik weet al hoe het gaat lopen.
Eerst wordt het zo dat Sjors er achterkomt dat ze zwanger is en het voor iedereen verzwijgt.
Dan na lang drama van Sjors die het niet durft te zeggen en het vervolgens wel durft maar door Bing of Danny wordt afgekapt. Komt het er uiteindelijk uit Als het Bing is scheelt dat weer een weekje of drie verhaal.
Want Sjors Vertelt eerst aan Danny dat ze het met bing gedaan heeft of dat ze zwanger is .
Maar niet tegelijk dus Danny snapt de link niet .

Dan komt alles toch uit.
Is er ruzie tussen Danny Bing Lorena en Sjors.

Vervolgens komt het kind blijkt het van Bing te zijn en besluiten Sjors en Bing toch weer bij elkaar te komen.
Of als ze het heel lang rekken proberen Danny en Sjors het toch eerst samen wat weer veel overgeproduceerde en dus saaie gezin situaties oplevert.

Om dan weer na een halve maand toch weer om te gaan en Sjors en Bing weer bij elkaar te laten komen.

Quote deze post maar want zo zou het wel gaan.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  vrijdag 25 december 2009 @ 15:07:43 #130
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_76050996
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 11:50 schreef alors het volgende:

Helaas wel 100% overeenstemmend met de Erland Galjaard richtlijnen. Boh, die scriptschrijvers met hun cursusje gehoorzamen goed zeg!
  vrijdag 25 december 2009 @ 15:18:54 #131
265252 GirlyGlue
plakt niet in de ogen
pi_76051208
Ik denk steeds dat het zondag is vandaag, zit ik heel lang naar de datum te kijken voordat ik me besef dat het vrijdag is

Maar goed, nog een keer GTST dus. Ik heb de hele week niet gekeken, is er nog iets spannends gebeurd?
pi_76051328
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 15:18 schreef GirlyGlue het volgende:
Ik denk steeds dat het zondag is vandaag, zit ik heel lang naar de datum te kijken voordat ik me besef dat het vrijdag is

Maar goed, nog een keer GTST dus. Ik heb de hele week niet gekeken, is er nog iets spannends gebeurd?
Spannend ? welnee je hebt alleen hoop debiele plotwendingen gemist
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  vrijdag 25 december 2009 @ 15:31:27 #133
265252 GirlyGlue
plakt niet in de ogen
pi_76051450
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 15:25 schreef DjinN het volgende:

[..]

Spannend ? welnee je hebt alleen hoop debiele plotwendingen gemist
  vrijdag 25 december 2009 @ 17:50:03 #134
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_76053876
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 13:19 schreef Tirza het volgende:

[..]

Ken je de soap 'Days of our lives'? Daar was slechterik Stefano steeds bezig om relaties te breken, moet Ludo ook die richting op ofzo ?
Mijn god die serie heb ik best lang gevolgd.. Zelf zat ie een tijd lang achter Marlena aan, omdat hij jaloers was op John. (dat ik dat nog weet )
Het begint er idd op te lijken.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_76060847
Jammer dat Sair weer weg is, kan ik niet meer lachen om Ludo's engels
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_76061584
Gezellige kerst voor Barbara, precies wat ze verdient
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  zaterdag 26 december 2009 @ 14:03:34 #137
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_76075909
De vroegere voetbaltrainer van Dex zal later ook in gtst verschijnen. Het wordt een verhaallijn tussen de voetbaltrainer, Dex, Nina en Lucas.
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
pi_76077541
Gaan ze zeker wraak nemen op hem
Sair weg.. ik vond haar toch wel vermakelijk om naar te kijken hoor.
Wat irriteerde ik me trouwens aan dat idiote gezang van maria..
pi_76078239
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:03 schreef Shayndel het volgende:
De vroegere voetbaltrainer van Dex zal later ook in gtst verschijnen. Het wordt een verhaallijn tussen de voetbaltrainer, Dex, Nina en Lucas.
Dat zou wel een goede verhaallijn worden denk ik Ben benieuwd welke kant dat op gaat.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zaterdag 26 december 2009 @ 15:43:51 #140
225540 Pugg
Friends forever
pi_76078765
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:23 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Dat zou wel een goede verhaallijn worden denk ik Ben benieuwd welke kant dat op gaat.

Ik denk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pugg op 27-12-2009 07:13:31 ]
pi_76082508
Barbara is niet alleen irritant, maar ook overtollig. Er zijn teveel 40+-vrouwen in Meerdijk: Janine, Laura, Barbara, Maxime, Irene en momenteel ook Maria, maar die is er maar tijdelijk. Als je deze vrouwen op een rijtje zet heeft Barbara gewoon het minste potentie:

Janine heeft genoeg in banden in Meerdijk (kinderen, Ludo, Jack), Laura ook met zoontje Sil die over een paar jaar toch gesorast wordt naar een tiener en waar dus nog potentie in zit, Maxime vind ik niks, maar die heeft ook banden genoeg en hetzelfde geldt voor Irene die een heel gezin heeft in Meerdijk en waarbij je nog tal van familieleden kunt verzinnen.

Barbara heeft dat allemaal niet. Dochter Charlie (niet eens haar echte dochter!) is allang volwassen en laat mams ook met de kerst alleen zitten. Meer nichten/neven verzinnen gaat niet, ze zijn gewoon allemaal al voorbij gekomen. Kleinzoon Valentijn is nooit in de serie te zien en aangezien Charlie nog jong is kan hij niet tot een tiener worden gesorast. Op Janine na heeft Barbara ook helemaal geen vriendinnen. Rene had vorig jaar beter Barbara kunnen vermoorden dan Dorothea, want zelfs die had meer connecties in Meerdijk (man Jef, zoon Bing) .

Conclusie: een prachtige einde verhaallijn voor Barbara, ik dacht zelf aan een mooi moment waarop ze Charlie wil redden uit handen van psychopaat Arthur en waarbij ze zelf per ongeluk het loodje legt. Of mischien kan in ze in een catfight met Irene verkeerd terecht komen waarbij helaas bij haar voor altijd het licht uitgaat .
pi_76083618
Ik vind die Maria echt zo'n overdreven irritante tetter Mag er meteen uit wmb.

Jammer dat Dorothea wegmoest, warme, lieve vrouw was dat altijd, zij en Jef hadden elkaar zo verdiend

Maria past echt niet bij Jef, zo'n wijf dat altijd dr bek open heeft en over niks praat, het zal toch een keer stil zijn, dat kun je maar beter tetteren over onzin aldus Maria
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 26 december 2009 @ 19:53:53 #143
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_76084145
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 19:28 schreef alors het volgende:
Ik vind die Maria echt zo'n overdreven irritante tetter Mag er meteen uit wmb.
Ik had het niet beter kunnen zeggen!
  zondag 27 december 2009 @ 01:06:14 #144
251975 kissaa
fka: kissa
pi_76092204
Tirza: Janine heeft genoeg in banden in Meerdijk (kinderen, Ludo, Jack), Laura ook met zoontje Sil die over een paar jaar toch gesorast wordt naar een tiener en waar dus nog potentie in zit

"gesorast"??
pi_76095638
quote:
Tirza: Janine heeft genoeg in banden in Meerdijk (kinderen, Ludo, Jack), Laura ook met zoontje Sil die over een paar jaar toch gesorast wordt naar een tiener en waar dus nog potentie in zit

"gesorast"??
Gesorast is afkomstig van het woord SORAS, wat Soap Opera Rapid Aging Syndrome betekent. Deze term wordt gebruikt als een soappersonage (meestal kinderen) plotsklaps jaren ouder kunnen worden. In GTST is dit ook al een aantal keer gebeurd, te weten bij Nina (in seizoen 8 geboren, werd in seizoen 19 21 jaar), Jack (seizoen 3 geboren, nu al in de dertig) en Lucas (seizoen 11 geboren, nu al 18 jaar). Ook Rikki (seizoen 13 geboren, nu al 11 jaar) heeft dit ondergaan, al is dit wat minder groots dan de anderen.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zondag 27 december 2009 @ 17:02:43 #146
251975 kissaa
fka: kissa
pi_76108531
quote:
Op zondag 27 december 2009 10:25 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Gesorast is afkomstig van het woord SORAS, wat Soap Opera Rapid Aging Syndrome betekent. Deze term wordt gebruikt als een soappersonage (meestal kinderen) plotsklaps jaren ouder kunnen worden. In GTST is dit ook al een aantal keer gebeurd, te weten bij Nina (in seizoen 8 geboren, werd in seizoen 19 21 jaar), Jack (seizoen 3 geboren, nu al in de dertig) en Lucas (seizoen 11 geboren, nu al 18 jaar). Ook Rikki (seizoen 13 geboren, nu al 11 jaar) heeft dit ondergaan, al is dit wat minder groots dan de anderen.
Aha! Bedankt!
pi_76155197
Ja hoor, Sjors zwanger
Aids.
  maandag 28 december 2009 @ 21:22:54 #148
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_76157591
quote:
Op maandag 28 december 2009 20:30 schreef Mss het volgende:
Ja hoor, Sjors zwanger
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap
Conformists will be cast away by the tide of history
  maandag 28 december 2009 @ 22:25:04 #149
265252 GirlyGlue
plakt niet in de ogen
pi_76160732
quote:
Op maandag 28 december 2009 20:30 schreef Mss het volgende:
Ja hoor, Sjors zwanger
Nee dat had ik nou echt niet verwacht.

Maar de test geeft niet aan of het kind zwart of wit is
  maandag 28 december 2009 @ 23:36:31 #150
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_76164081
quote:
Op maandag 28 december 2009 22:25 schreef GirlyGlue het volgende:

[..]

Nee dat had ik nou echt niet verwacht.

Maar de test geeft niet aan of het kind zwart of wit is
Ben wat dat betreft vooral benieuwd naar de reactie van Danny..
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')