quote:Op vrijdag 25 december 2009 07:48 schreef Marrije het volgende:
En ja af en toe (of geregeld in de ogen van een ander) wordt het topic daardoor gedomineerd. Maar het staat een ieder vrij om zn ongezouten mening te geven. En ook dáár kan dan weer over gediscussieerd worden. En komt het je de strot uit dan scrol je er overheen![]()
Ken je de soap 'Days of our lives'? Daar was slechterik Stefano steeds bezig om relaties te breken, moet Ludo ook die richting op ofzoquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:50 schreef alors het volgende:
Net even de aflevering van gister gezien, Sair en Maxime, 2 vrouwen die gaan vechten om een doodgoeie man bij iemand weg te houden![]()
![]()
Ik kan er echt niet serieus in meegaan hoor het spijt me, het slaat gewoon nergens op. En dan gaat Ludo zich ook nog bezighouden met zulk soort bijzaken
Het gaat sowieso nu alleen maar om relaties, wie krijgt wie, en wie gaan er uit elkaar en hoe komt dat? Dingen die bij bar weinig interesseren.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat we krijgen wordt dood saai en ik hoef gelukkig niet te kijken want ik weet al hoe het gaat lopen.
Eerst wordt het zo dat Sjors er achterkomt dat ze zwanger is en het voor iedereen verzwijgt.
Dan na lang drama van Sjors die het niet durft te zeggen en het vervolgens wel durft maar door Bing of Danny wordt afgekapt. Komt het er uiteindelijk uit Als het Bing is scheelt dat weer een weekje of drie verhaal.
Want Sjors Vertelt eerst aan Danny dat ze het met bing gedaan heeft of dat ze zwanger is .
Maar niet tegelijk dus Danny snapt de link niet .
Dan komt alles toch uit.
Is er ruzie tussen Danny Bing Lorena en Sjors.
Vervolgens komt het kind blijkt het van Bing te zijn en besluiten Sjors en Bing toch weer bij elkaar te komen.
Of als ze het heel lang rekken proberen Danny en Sjors het toch eerst samen wat weer veel overgeproduceerde en dus saaie gezin situaties oplevert.
Om dan weer na een halve maand toch weer om te gaan en Sjors en Bing weer bij elkaar te laten komen.
Quote deze post maar want zo zou het wel gaan.
Helaas wel 100% overeenstemmend met de Erland Galjaard richtlijnen. Boh, die scriptschrijvers met hun cursusje gehoorzamen goed zeg!quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:50 schreef alors het volgende:
Het gaat sowieso nu alleen maar om relaties, wie krijgt wie, en wie gaan er uit elkaar en hoe komt dat? Dingen die bij bar weinig interesseren.
Spannend ? welneequote:Op vrijdag 25 december 2009 15:18 schreef GirlyGlue het volgende:
Ik denk steeds dat het zondag is vandaag, zit ik heel lang naar de datum te kijken voordat ik me besef dat het vrijdag is![]()
Maar goed, nog een keer GTST dus. Ik heb de hele week niet gekeken, is er nog iets spannends gebeurd?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:25 schreef DjinN het volgende:
[..]
Spannend ? welneeje hebt alleen hoop debiele plotwendingen gemist
![]()
Mijn god die serie heb ik best lang gevolgd..quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:19 schreef Tirza het volgende:
[..]
Ken je de soap 'Days of our lives'? Daar was slechterik Stefano steeds bezig om relaties te breken, moet Ludo ook die richting op ofzo?
Dat zou wel een goede verhaallijn worden denk ikquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:03 schreef Shayndel het volgende:
De vroegere voetbaltrainer van Dex zal later ook in gtst verschijnen. Het wordt een verhaallijn tussen de voetbaltrainer, Dex, Nina en Lucas.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:23 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat zou wel een goede verhaallijn worden denk ikBen benieuwd welke kant dat op gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Pugg op 27-12-2009 07:13:31 ]
Ik had het niet beter kunnen zeggen!quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:28 schreef alors het volgende:
Ik vind die Maria echt zo'n overdreven irritante tetterMag er meteen uit wmb.
Gesorast is afkomstig van het woord SORAS, wat Soap Opera Rapid Aging Syndrome betekent. Deze term wordt gebruikt als een soappersonage (meestal kinderen) plotsklaps jaren ouder kunnen worden. In GTST is dit ook al een aantal keer gebeurd, te weten bij Nina (in seizoen 8 geboren, werd in seizoen 19 21 jaar), Jack (seizoen 3 geboren, nu al in de dertig) en Lucas (seizoen 11 geboren, nu al 18 jaar). Ook Rikki (seizoen 13 geboren, nu al 11 jaar) heeft dit ondergaan, al is dit wat minder groots dan de anderen.quote:Tirza: Janine heeft genoeg in banden in Meerdijk (kinderen, Ludo, Jack), Laura ook met zoontje Sil die over een paar jaar toch gesorast wordt naar een tiener en waar dus nog potentie in zit
"gesorast"??
Aha! Bedankt!quote:Op zondag 27 december 2009 10:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gesorast is afkomstig van het woord SORAS, wat Soap Opera Rapid Aging Syndrome betekent. Deze term wordt gebruikt als een soappersonage (meestal kinderen) plotsklaps jaren ouder kunnen worden. In GTST is dit ook al een aantal keer gebeurd, te weten bij Nina (in seizoen 8 geboren, werd in seizoen 19 21 jaar), Jack (seizoen 3 geboren, nu al in de dertig) en Lucas (seizoen 11 geboren, nu al 18 jaar). Ook Rikki (seizoen 13 geboren, nu al 11 jaar) heeft dit ondergaan, al is dit wat minder groots dan de anderen.
Nee dat had ik nou echt niet verwacht.quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 22:25 schreef GirlyGlue het volgende:
[..]
Nee dat had ik nou echt niet verwacht.
Maar de test geeft niet aan of het kind zwart of wit is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |