En van Bingquote:Op maandag 28 december 2009 23:36 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ben wat dat betreft vooral benieuwd naar de reactie van Danny..
Ja? Ik persoonlijk niet,maar een beetje drama staat Ronja wel,dat is zo.In wezen heeft Ronja er niks mee te maken,zowel Bing als Danny zijn exen en zelf wilde ze niet eens een kind met Bing..quote:Op woensdag 30 december 2009 09:12 schreef Starlie het volgende:
Gatsie Ludo en Irene.... dat ziet er toch niet uit!!! En ik vrees weer voor een ontzettend langdradig verhaallijntje v.w.b. Sjors haar zwangerschap... Het viel me al mee dat ze het gelijk aan Ronja vertelde dat ze én zwanger is én met Bing naar bed is geweest.. als ik Ronja was, was ik helemaal uit mijn plaat gegaan...
Is ook weer waar wat jij zegt, maar omdat Ronja zooo pissig was dat Sjors iets met Danny kreeg had ik verwacht dat ze echt ontzettend boos zou worden in de zin van: Dan heb je hem eindelijk en dan verknal je het weer... zoiets...quote:Op woensdag 30 december 2009 09:26 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja? Ik persoonlijk niet,maar een beetje drama staat Ronja wel,dat is zo.In wezen heeft Ronja er niks mee te maken,zowel Bing als Danny zijn exen en zelf wilde ze niet eens een kind met Bing..
Dat was echt tenenkrommend, ik kreeg bijna plaatsvervangende schaamte.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:37 schreef vencodark het volgende:
Barbara was nog steeds wanhopig zag ik."Ik haal wel een dekbed". "Blijf toch hier" "Ik heb liever dat je hier blijft dan alleen op je hotelkamer".
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 12:19 schreef Dizer het volgende:
Met kerst en gisteren uit verveling heb ik dus deze week 2 afleveringen gezien. Na een jaar niks te hebben gezien.
Even mijn ei kwijt:
- Waar is Anita? Niet dat ik haar mis of zo..
quote:
Dorothea maakte Jef er nu ook niet echt leuker op. Ik meen me te herinneren dat velen haar hier ook liever zagen gaan. Hoewel zij wel iets had kunnen toevoegen aan de soap qua warmte die nu inderdaad wel gemist wordt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:28 schreef alors het volgende:
Ik vind die Maria echt zo'n overdreven irritante tetterMag er meteen uit wmb.
Jammer dat Dorothea wegmoest, warme, lieve vrouw was dat altijd, zij en Jef hadden elkaar zo verdiend![]()
Maria past echt niet bij Jef, zo'n wijf dat altijd dr bek open heeft en over niks praat, het zal toch een keer stil zijn, dat kun je maar beter tetteren over onzin aldus Maria
Het wordt tijd dat Jef en Laura weer bij elkaar komenquote:Op woensdag 30 december 2009 13:26 schreef e-runner het volgende:
[..]
Dorothea maakte Jef er nu ook niet echt leuker op. Ik meen me te herinneren dat velen haar hier ook liever zagen gaan. Hoewel zij wel iets had kunnen toevoegen aan de soap qua warmte die nu inderdaad wel gemist wordt.
Bij Maria heb ik altijd het idee dat ze zo hard en veel praat om zichzelf te overstemmen. Alsof ze eigenlijk van binnen diep ongelukkig is en net doet alsof alles goed gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |